View Single Post
Old 03-06-2013, 18:12 PM   #3
calinp
Junior Member
 
Join Date: Mar 2013
Location: Bucuresti
Posts: 10
Default

Setarea noului ambreiaj si a treptelor de viteza a fost realizata cu testerul de diagnoza de la acest Service. Au verificat si au gasit in tester programul pentru initializarea cutiei multimode de la Toyota. Placa de presiune a suferit si ea un fel de reconditionare. Din cate am inteles, este o placa cu autoreglaj, ca sa compenseze uzura ferodourilor. Au reusit sa o aduca foarte aproape de pozitia initiala, prin ridicarea lamelelor "soarelui". Nu cunosc detaliile tehnice dar daca este cazul, o sa ii intreb. Referitor la simptomele de care intrebai, spun ca nu am observat nimic special ci doar ca in ultimele luni s-a degradat "puterea" si masina tragea din ce in ce mai greu. In bord s-a aprins la un moment dat un martor care, dupa ce am citit in carte, ma trimitea in service Toyota, fara alte detalii. S-a intamplat cand am povestit mai sus ca nu mai cupla in viteza. Dupa ce am lasat masina cu motorul oprit cca 30 min, a functionat normal si becul s-a stins. Evident, eroarea a ramas in computerul masinii si la verificare, baietii mi-au spus aceasta : "Eroare P0810, clutch position control error". Deci tot legat de ambreiaj. Despre cauza, cei de la Toyota au spus ca se intampla pentru ca nu a fost scoasa la punctul neutru la semafor si am stat cu piciorul pe frana. Asa cum am precizat mai sus, nu scrie nicaieri in manual asa ceva. Daca alti posesori de Yaris au vazut asta, sa-mi spuna si mie unde. Dar ma gandesc ca poate ferodoul original este de slaba calitate ? Sau este posibil ca pozitionarea electronica automata a elementelor ansamblului ambreiaj sa nu fi fost corecta ?
calinp is offline   Reply With Quote