View Single Post
Old 10-11-2010, 19:02 PM   #8
doracapi
Senior Member
 
doracapi's Avatar
 
Join Date: Oct 2009
Location: giurgiu
Age: 55
Posts: 197
Default

Quote:
Originally Posted by adimsr View Post
As avea 2 comentarii aici:

1) Sa mergi cu motorul la 2500-3000 ca sa nu ti se infunde catalizatorul e din cauza motorinei ceea ce mi se pare destul de aiurea. (e ca si cum ai merge cu un motor cu benzina la 4500-5000 rpm)
2) Parca trage mai tare pt ca ECU se adapteaza la stilul de condus. (din pacate adaptarea asta se face destul de lent cel putin la 2.2 d4d)
Din cate vad eu exista mai multe tipuri de zgomot asemanatoare unul care apare la rece si se mentine si la motorul cald la anumite turatii(din cauza defectarii injectoarelor) si altul care dispare la cald(datorat pompei de injectie care nu e defecta dar face acest zgomot la rece)? Eu am observat ca 2,2 d4d merge optim intre 2200-2600(drum fara panta),in manual cuplul max. 2000-3000.Deseori in trafic mergem si la 1200rot/min,rareori peste 3000,dar e bine sa stim cum sa turam motorul ca sa aiba viata cat mai lunga.Ce parere ai?
doracapi is offline   Reply With Quote