Toyota Forum - Discutii despre Toyota

Toyota Forum - Discutii despre Toyota (http://www.forumtoyota.ro/index.php)
-   D4-D (http://www.forumtoyota.ro/forumdisplay.php?f=7)
-   -   Filtru de particule (DPF) pe Toyota (http://www.forumtoyota.ro/showthread.php?t=8965)

radduu 01-03-2014 11:49 AM

Filtru de particule (DPF) pe Toyota
 
Ca posesor de Toyota Avensis , an 2005, 2.0 D-4D DCAT, dotata cu filtru de particule, as dorii sa alfu cat mai multe despre modul de exploatare corect al acestei masini. Din pacate a mea masina, are filtru de particule infundat. ( P2002 = Particulate Trap Effieciency Below Threshold ):mad: Ca remediere se poate curata sau scoate definitiv si anula din soft (costa cam 500 euro). Nu stiu ce metoda sa aleg, avand in vedere ca masina circula 80% in conditii de oras.
- Se poate face regenerare fortata din diagnoza la fel ca la VW?
- Exista vreo diagnoza gen VAG COM, unde iti arata cat % este gradul de colmatare al DPF? (la fel cum arata la vw?)
-Cand incepe regenerarea DPF? Numai la drumuri extraurbane?
- Ce ulei se foloseste special pt masina cu DPF? (Acum am pe ea MOBIL 1 5w30). Care este cel mai bun ulei pt acest tip de motor + DPF?
- Se poate tine o masina cu DPF in Romania in conditii de oras? Orice sugestie este bine venita.
- Se merita curatarea chimica a DPF la o firma specializata ? Este o solutie de durata sau doar bani aruncati?

radduu 03-22-2014 06:47 AM

he he he, am scapat de DPF....ura....

stefangik 03-25-2014 14:44 PM

Cum ai scapat? L-ai scos sau l-ai anulat?

radduu 03-26-2014 18:32 PM

L-am anulat cu ajutorul unui emulator ( inca nu se poate anula din soft la Toyota si Lexus), si am scos filtrul propriuzis (adica ceramica din carcasa filtrului de particule), carcasa filtrului a ramas pe masina.
E pozitionat undeva sub motor, destul de greu de ajuns la el si dat jos de tot, dar merge gaurita ceramica din el si pe masina.
Bine, toate astea le-a facut un baiat din ploiesti la service, nu eu personal.
Acum parca merge mai bine masina si cred ca si consuma ceva mai putin.

Cristi_Xp 01-03-2016 16:03 PM

Din noiembrie anul trecut se poate face din soft.
La unele modele de toyota se face chiar direct pe mufa OBD.
Pentru mai multe detalii, vezi www.anularedpf.ro

7338 01-07-2016 17:55 PM

nu ti-e frica de rar cu reclama pt dpf off?

Cristi_Xp 01-13-2016 14:27 PM

1 Attachment(s)
De ce? E caz penal? Vine RARul peste mine acasa?
Masinile trec testul de opacitate si ITP si fara filtru de particule : http://www.anularedpf.ro/test-opacit...eliminare-dpf/

Eu cred ca treaba asta e in avantajul vostru, ca sa nu dati 5000-6000 lei pe filtre de particule noi.

lucian.p 01-14-2016 16:28 PM

Quote:

Originally Posted by Cristi_Xp (Post 40189)
De ce? E caz penal? Vine RARul peste mine acasa?
Masinile trec testul de opacitate si ITP si fara filtru de particule : http://www.anularedpf.ro/test-opacit...eliminare-dpf/

Eu cred ca treaba asta e in avantajul vostru, ca sa nu dati 5000-6000 lei pe filtre de particule noi.

Da nu este caz penal este un caz moral nu ma asteptam din partea unu admin al unui forum tehnic sa faca o asemenea postare .
Nu pacaliti rar-ul va pacaliti pe voi inhalind noxe

Quote:

Eficiența acestor sisteme este remarcabilă, ajungând de cele mai multe ori la reținerea a 85% din particulele nocive sau chiar și la 100%. Dar filtrele de particule moderne nu aduc numai beneficii, ci și probleme, destul de mari dacă urmărim fenomenul și, practic, serviciile de anulare ale lor apărute în ultimul timp. Filtrul de particule a început să apară la mașini acum aproximativ 10 ani și practic a însemnat unul dintre principalele sisteme tehnologice ce au permis trecerea de la Euro 3 la Euro 4. Un filtru de particule este poziționat pe traseul de evacuare al mașinii și are rolul de a „sparge” particulele nocive de mari dimensiuni în unele de dimensiuni mai mici. La bază, filtrele de particule sunt de mai multe tipuri, însă, în final ele au același rol.
Toate harburile aduse din vest ,care aia le-au tras pe dreapta deoarece nu mai corespondeau din punct de vedere tehnic (noxe etc ) sunt aduse in tara vandute cu cateva mii euro .iar cel care cumpara asemenea harb (cu cateva sute mii km )are pretentia ca minunatia lui sa fie fata mare anulind filtrul de particue .acest filtru dicteaza norma poluare
Consultati aceste linck-uri dupa aia postati parerile voastre ;
http://www.e-automobile.ro/categorie...-sanatate.html
http://www.auto-bild.ro/headline/fil...fap-39944.html

Cristi_Xp 01-15-2016 07:33 AM

Nu este nici macar o chestie de moralitate, este un serviciu oferit care ajuta clientii si ii scuteste de niste cheltuieli. Filtrul de particule nu modifica noxele, filtru de particule retine particulele de cenusa.
Cu noxele are treaba catalizatorul. Sunt masini care au norma EURO4 cu filtru de particule si care au norma EURO4 fara filtrul de particule, surpriza? Vezi Dacia logan euro 3 si euro4 1.5 dci ca nu au filtru de particule.
Filtru de particule este o chestie introdusa obligatoriu la norma EURO5 ...
Noxele se produc cand motorul functioneaza la temperaturi mari, adica la regenerari, asa ca daca se circula cu DPF spart, infundat cu regenerari foarte dese, ca romanul a avut 3000-4000 eur sa dea pe o masina din Germania si o ia cu DPF ca sa obtina o reducere la taxa de poluare dar nu mai are 2000 sa dea pe un filtru nou si circula asa cu ea, parerea mea e ca e o alternativa mult mai buna.
Daca nu ar exista alternativa asta, cine isi permite sa dea 2000 eur pe un filtru va da, cine nu, va merge cu el asa pe vecie, sau oricum il va taia de pe masina si va circula asa, cu regenerari dese, fumegand si poluand atmosfera.
Crede-ma niciunul din clientii care a venit, nu a venit ca sa il dea jos ca era bun, a venit ba ca mergea de 1 an de zile cu el dat jos de pe masina dar neanulat din soft, ba ca nu mai pornea masina ba ca se bloca zilnic, insa niciunul din ei nu a fost interesat de a cumpara altul nou.
Hai sa o lasam pe asta cu lupul moralist. Pana la urma este un business care ofera clientilor o alternativa sa isi foloseasca masina linistiti si sa nu mai polueze atmosfera facand regenerari de 5 ori pe zi din cauza ca filtrul este fie foarte infundat fie dat jos deja fizic despre masina. Daca nu ar exista cerere pentru astfel de servicii, nu ar exista nici oferta, dar din pacate cererea e mare si am facut masini, atat aici in tara cat si in Germania :) si la o perioada de cateva luni cand se strang masini acolo, ii vizitez tocmai pentru aceasta operatiune.
Documenteaza-te un pic despre ce discutam si o sa vezi ca nu vorbesc prostii.

lorentzo72 01-15-2016 10:51 AM

si eu as scapa urgent de filtru daca as avea pe masina; din cate am inteles rolul lui e de a acumula particulele din gazele de evacuare, dar avand o capacitate limitata la un moment dat trebuie golit; cam ca un fel de sac de aspirator; deci am impresia ca e un fel de pacaleala, pentru ca pana la urma tot in atmosfera ajunge "jegul" acumulat in el;

probabil a fost conceput in ideea ca particulele acumulate pe durata functionarii in mediul urban sa fie eliberate in regim de functionare extraurban, ceea ce la noi nu prea se poate practic;

ma intreb cati dintre posesorii de atfel de masini din tara noastra ies pe autostrada sa faca o "golire" a filtrului cand se impune ? cred ca foarte putini, deci ... decat o regenerare in mediul urban , mai bine fara fara filtru.


All times are GMT. The time now is 20:58 PM.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.