Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul ForumToyota.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Forumtoyota au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Forumtoyota nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul ForumToyota(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul ForumToyota(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Baterie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Baterie

    salutare

    Din pacate bateria mea din 2011 (originala, varta) este pe duca si intentionez sa iau cat mai curand una nou.
    Problema este urmatoarea : bateria este de 45h cu 330 la pornire...as vrea sa pun una mai mare dar nu stiu cat mai mare sa nu stric ceva?

    A schimbat cineva pana acum sau a pus mai mare de 45? este ok ?

    masina este 1.33 vvti din 2011


    ms

  • #2
    Originally posted by ice man View Post
    salutare

    Din pacate bateria mea din 2011 (originala, varta) este pe duca si intentionez sa iau cat mai curand una nou.
    Problema este urmatoarea : bateria este de 45h cu 330 la pornire...as vrea sa pun una mai mare dar nu stiu cat mai mare sa nu stric ceva?

    A schimbat cineva pana acum sau a pus mai mare de 45? este ok ?

    masina este 1.33 vvti din 2011


    ms
    Cumpara una pentru diesel dar ai grija sa aiba aceleasi dimensiuni , nu are nimic ! Renunta la Varta, nu sunt ceea ce se spune , cauta EXIDE sau MACHT !

    Comment


    • #3
      varta am vazut ca are din fabrica...si sincer pana acum si pe alte masini am folosit varta fara probleme...dar nu zic nu nici la exide ....voi merge pe mana ta sa vad ce poate si Exide...intrebarea este de cat sa pun daca pe masina acum este e 45 ?

      Comment


      • #4
        Varta nu te sfatuiesc ..o fi ele de fabrica dar nu stii care fabrica in plus nu stii cat au stationat prin depozite .eu la masinile care le am in dotare am luat baterii Macht ...si vad ca se comporta bine la diesel (1.4dtd) Vezi daca incape de 52A
        uite aici ;http://www.emag.ro/baterie-auto-mach.../pd/DZ2X4MBBM/ o poti lua de unde vrei dar am dat un ex deoarece iti da si dimensiunile ,vezi daca incape la tine

        Comment


        • #5
          am sunat la reprezentanta sa vad mai mult de curiozitate cat costa una si ce baterie pun ( ce amperaj),din pacate nu am aflat ce firma pun dar ca si amperaj pun de 52...cica asta recomanda ca si un upgrade.Asa ca voi pune si eu tot de 52 ..ms mult ptr sfaturi si bafta...va tin la curent cu ce am pus, cum se comporta si cat a costat.

          Comment


          • #6
            Azi, la 9 ani si 3 luni de la cumpararea masinii a murit bateria originala la Yarisul sotiei . Cum sunt in criza de timp si legat de naveta ei zilnica la scoala , maine voi mrege la Reprezentanta Dacia Caracal si voi lua o baterie pentru Logan Diesel .... Am sa va spun daca vor corespunde dimensiunile si daca vor fi probleme ... sper sa NU !!! Ca sa nu mai vorbesc despre faptul ca pe Avensisul meu , am bateria originala din 2007 ...

            Comment


            • #7
              Am luat Rombat Premier de 70ah , 3 ani garantie la pretul de 309 lei cu montaj .Are aceleasi dimensiuni, doar pe inaltime trebuie sa-i pun eu o bucata de cauciuc, fiind cu 1 cm mai putin inalta decat cea originala . Sper sa fie de folos postarea mea deoarece vine iarna si vor fi probleme si la alti posesori de masini ...

              Comment


              • #8
                Ai facut o alegere neinspirata .in 2013 din 8 baterii achizitionate de la astea au picat 5 dupa numai 1-1.5 ani (toate montate pe TOYOTA ) cu banii lui fiecare isi cumpara ce i se pare mai bun .dar nu in tot- deauna ce este scump este si bun
                In prezent am luat de la MACHT http://www.machtbatteries.ro/tehnologie sunt multumit de ele ..in oct 2013 am luat 3 buc si vad ca nu a obosit nici una
                Ps; am uitat
                3 ani garantie la pretul de 309 lei cu montaj
                daca pe aia uzata ai lasat-o la ei trebuia sa iti dea 10% din cv bateriei inapoi ...parca asa stiam ?

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Vali 40 View Post
                  Ai facut o alegere neinspirata .in 2013 din 8 baterii achizitionate de la astea au picat 5 dupa numai 1-1.5 ani (toate montate pe TOYOTA ) cu banii lui fiecare isi cumpara ce i se pare mai bun .dar nu in tot- deauna ce este scump este si bun
                  In prezent am luat de la MACHT http://www.machtbatteries.ro/tehnologie sunt multumit de ele ..in oct 2013 am luat 3 buc si vad ca nu a obosit nici una
                  Ps; am uitat daca pe aia uzata ai lasat-o la ei trebuia sa iti dea 10% din cv bateriei inapoi ...parca asa stiam ?
                  Ai dreptate tizule, dar daca ai sti cum ploua , nevasta trebuia sa fie la ore la 11.00.... si apoi , motorina pana la Craiova si retur + cautarea atelierului agreat pentru verificare in vederea garantiei .... asa il cunosc personal pe seful Dacia Caracal si i-o dau in cap daca nu o schimba conform certificatului de garantie ....
                  Va fi o experienta pe care o voi impartasi cu voi pe forum ... urmeaza schimbul bateriei masinii mele , m-am orientat catre EXIDE , vin cu masina la intrarea in Bucuresti, ei vin cu bateria , o monteaza si imi dau garantia .... viata te face uneori sa te *pliezi* asa cum cere !!! Cat priveste reducerea, am lasat-o moarta .... o sa vad la garantie ....

                  Comment


                  • #10
                    dupa 7 ani si 6 luni a murit bateria yarisului 1.4 .A primit o baterie Energizer plus, de 74 ah. pret 340lei. garantie 2 ani si jumatate
                    Last edited by flor; 11-15-2015, 19:10 PM.

                    Comment


                    • #11
                      1. Exista vreo limitare in ceea ce priveste capacitatea bateriei?
                      In momentul de fata am o baterie de 60Ah, 356A. Pot sa folosesc, de ex, de 110Ah? Exagerez, dar am citit articole care mentionau ca limitare capacitatea de incarcare a alternatorului.
                      Bateria este pentru un Avensis 1.8, model 2009.
                      2. Am inceput sa ma documentez despre bateriile Exide si Macht.
                      Limitat fiind dedimensiunile fizice, m-am orientat asupra celor de 62-65Ah: Exide Premium EA640, Exide Excell EB620, Macht Silver Power 25874 si Macht M-Tronic 25634. opinii?
                      Stie cineva unde inscrisa data fabricatiei?
                      Last edited by moritz; 12-02-2015, 19:43 PM.

                      Comment


                      • #12
                        Chiar nu avem pe aici niciun "doctor" in baterii?

                        Comment


                        • #13
                          In cazul unui acumulator cu Pb durata de viata depinde de gradul de incarcare la care este mentinuta bateria pe toata durata de exploatare. Un grad scazut de incarcare promoveaza sulfatarea si scoaterea din uz a bateriei. O capacitatea mare a bateriei inseamna si un timp ceva mai mare de incarcare in cazul in care alternatorul nu a fost dimensionat corespunzator (50% in plus la capacitate poate creste cu 50% timpul de incarcare care e in mod normal de 5-8-10-12 ore de la 20% la 100%). Deci daca folosesti o baterie cu o capacitate mult mai mare decat cea dimensionata o sa ai mai putine sanse intr-o exploatare normala sa reusesti sa o mentii incarcata la 90-100% din capacitate (nu uita de fenomenul de autodescare in special pronuntat la temperaturi mari - vara se autodescarca complet la 40 C in maxim 1 luna). Nu vad vreun motiv pentru care sa-ti cumperi un acumulator mai mare (decat daca ai consumatori mari folositi cu motorul oprit). Motorul pe benzina de 1.8 porneste usor si iarna cand conteaza valoarea CCA (curentul la -18C) a bateriei.
                          1.3 VVTi SOL

                          Comment


                          • #14
                            Pe Yaris am plecat cu cea originala de 45Ah, am schimbat-o cu 52Ah si am revenit la 45Ah (Varta-Rombat-Bosch). Scuze pentru "mentii", acum am vazut!

                            Cand cumperi bateria poti folosi un voltmetru sa masori tensiunea la borne. Daca valoarea e 12,6-12,8V bateria a incarcata la maxim ceea ce inseamna fie ca e noua fie a fost reincarcata pe perioada depozitarii (ceea ce este si indicat la fiecare 3-6 luni). In mod normal are un sticker, sau e stantat (eventual pe borna) cu data fabricatiei.
                            1.3 VVTi SOL

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by 19ASE View Post
                              In cazul unui acumulator cu Pb durata de viata depinde de gradul de incarcare la care este mentinuta bateria pe toata durata de exploatare. Un grad scazut de incarcare promoveaza sulfatarea si scoaterea din uz a bateriei. O capacitatea mare a bateriei inseamna si un timp ceva mai mare de incarcare in cazul in care alternatorul nu a fost dimensionat corespunzator (50% in plus la capacitate poate creste cu 50% timpul de incarcare care e in mod normal de 5-8-10-12 ore de la 20% la 100%). Deci daca folosesti o baterie cu o capacitate mult mai mare decat cea dimensionata o sa ai mai putine sanse intr-o exploatare normala sa reusesti sa o mentii incarcata la 90-100% din capacitate (nu uita de fenomenul de autodescare in special pronuntat la temperaturi mari - vara se autodescarca complet la 40 C in maxim 1 luna). Nu vad vreun motiv pentru care sa-ti cumperi un acumulator mai mare (decat daca ai consumatori mari folositi cu motorul oprit). Motorul pe benzina de 1.8 porneste usor si iarna cand conteaza valoarea CCA (curentul la -18C) a bateriei.
                              Multumesc pentru raspuns.
                              Cam asta am inteles si eu din ce "am frunzarit" pe net, si anume ca trebuie corelata capacitatea bateriei cu "potenta" alternatorului. In conditiile in care nu cunosc aceasta valoare, am considerat ca alegand o baterie de capacitate apropiata de cea existenta acum pe masina (maxim 65Ah vs 60Ah) nu gresesc. A contat in primul rand dimensiunea fizica a bateriei, apoi am verificat si valoarea curentului de pornire CCA, care, cel putin teoretic, are valoare aproape dubla fata de cea a actualei baterii.
                              Nu pornesc niciodata niciun consumator cu motorul oprit.
                              La actuala baterie Varta, data fabricatiei este intr-adevar stantata pe borna negativa.
                              Un avantaj il constituie si faptul ca borna pozitiva este pe dreapta.
                              Last edited by moritz; 12-03-2015, 15:50 PM.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google