Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul ForumToyota.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Forumtoyota au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Forumtoyota nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul ForumToyota(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul ForumToyota(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

fum albastru de ulei

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • fum albastru de ulei

    am deschis un nou topic,dupa ce am mai facut unul doar ca l-am scris gresit si ca atare interpretat gresit.

    dupa cum am mai scris,detin un ave din 2005,2.0 d4d 1cd-ftv si de mai multa vreme masina scoate fum de ulei.in mers nu prea se cunoaste din spusele celorlati,dar dupa ce masina sta in relanti 2-3-5 minute la primele accelerari scoate un fum albastru de ulei(imi pierd urma in el) si ma cam ingrijoreaza.tin sa precizez ca nu se aprinde becul de completat lpana la 10.000 cand fac schimbul.uleiul folosit este motul eco-nergy 5w-30.mi s-aspus ca ar fi de simeringurile de la supape.ce ma sfatuiti sa fac?sa o desfac acuma sau mai tarziu?parerile mecanicilor sunt impartite si chiar nu stiu ce sa fac.a mai patit cineva asa ceva?masina are 214.000 km.as vrea sa stiu daca in caz ca o desfac ce piese as putea folosi(care ar fi mai bune,ca tostusi vb de motor).

    va multumesc anticipat

  • #2
    Originally posted by jus View Post
    am deschis un nou topic,dupa ce am mai facut unul doar ca l-am scris gresit si ca atare interpretat gresit.

    dupa cum am mai scris,detin un ave din 2005,2.0 d4d 1cd-ftv si de mai multa vreme masina scoate fum de ulei.in mers nu prea se cunoaste din spusele celorlati,dar dupa ce masina sta in relanti 2-3-5 minute la primele accelerari scoate un fum albastru de ulei(imi pierd urma in el) si ma cam ingrijoreaza.tin sa precizez ca nu se aprinde becul de completat lpana la 10.000 cand fac schimbul.uleiul folosit este motul eco-nergy 5w-30.mi s-aspus ca ar fi de simeringurile de la supape.ce ma sfatuiti sa fac?sa o desfac acuma sau mai tarziu?parerile mecanicilor sunt impartite si chiar nu stiu ce sa fac.a mai patit cineva asa ceva?masina are 214.000 km.as vrea sa stiu daca in caz ca o desfac ce piese as putea folosi(care ar fi mai bune,ca tostusi vb de motor).

    va multumesc anticipat
    Fa-ti un drum la Focsani si intreaba-l pe inginerul Andrei Vrabie . El te va lamuri cel mai bine , nu lasa pe oricine sa-si bage mainile in motorul tau .

    Comment


    • #3
      Salutare
      Am un avensis din 2006 , 1998 cm , 126 CP si imi scoate dimineata la prima pornire un pic de fum albastru.In restul zilei ori cate porniri ar avea totul este normal. Mentionez ca am 179.000 km cu ea si singura problema mai grava a fost inlocuirea garniturei de chiulasa (defect de fabrica....) in rest este o masina extraordinara.Rog daca poate cineva sa ma ajute cu un raspuns

      Comment


      • #4
        salut, fumul albastru e de la uleiul de motor care ajunge in cilindri;
        in principiu exista 3 cauze : simeringuri supape, segmenti si lagare turbina;
        pe altundeva nu are pe unde sa ajunga ulei in cilindri;
        de cand se intampla treaba asta ? ce ulei bagi in motor ? la ce interval schimbi ? cam cat ulei iti consuma ?
        ai schimbat vreodata simeringurile la supape ?

        cred ca cel mai simplu ar fi sa-i faci un test de compresie si in functie de rezultat stii ce sa faci mai departe
        Last edited by lorentzo72; 01-29-2015, 19:08 PM.
        corolla 2008 1.6 dual vvt-i

        Comment


        • #5
          Am masina cumparata de noua si toata treaba a inceput sa apara de pe la vreo 135.000 km. Toate reviziile le-am facut exclusiv in reprezentanta Toyota , la 15.000 km, uleiul este Mobil eco 5w30 (de ala cu eticheta verde),filtre originale si referitor la consumul de ulei eu spun ca este normal - aprox 500-700 ml la 15.000km.Singura data cand s-a intervenit in motor a fost cand s-a inlocuit garnitura de chiulasa , altceva nimic.Doar ca la prima pornire la rece (indif dimineata , ziua sau seara scoate un mic norisor de fum albastrui. Motorina pun doar de la omv.

          Comment


          • #6
            Asa pateam si eu pana sa schimb bujiile incandescente, pentru ca pornea mai mult prin compresie. Dupa schimbarea lor nu am mai observat sa scoata fum la prima pornire.

            Comment


            • #7
              pornea mai mult prin compresie ?

              nu au bujiile nici o legatura cu fumul pt ca un motor diesel porneste NUMAI prin compresie (pt ca asa e conceput); bujiile au rolul de a incalzi diuza injectorului si implicit motorina pt o buna pulverizare si o pornire usoara cand e frig; vara bujiile nici nu intra in functiune deci ... de unde fumul ?
              si daca nu ii functioneaza bujiile nu sesizeaza ECU ?

              p.s. mercedesul meu din 1978 porneste fara bujii pana la minus 5 grade si nu scoate fum albastru; scoate putin negru pana se incalzeste
              Last edited by lorentzo72; 01-29-2015, 19:55 PM.
              corolla 2008 1.6 dual vvt-i

              Comment


              • #8
                Bujiile le-am schimbat o singura data pe la 90.000 km .L-a inceputul iernei le-am verificat si erau bune , dar cine stie .Ca idee mi se pare ca porneste mai usor (la sfert) la -10 grade decat la 0-3 grade (ar invarti o tura in plus , dar nu intotdeauna).

                Comment


                • #9
                  Originally posted by fanu88 View Post
                  Bujiile le-am schimbat o singura data pe la 90.000 km .L-a inceputul iernei le-am verificat si erau bune , dar cine stie .Ca idee mi se pare ca porneste mai usor (la sfert) la -10 grade decat la 0-3 grade (ar invarti o tura in plus , dar nu intotdeauna).
                  in concluzie , verifica cele 3 cauze; la 180k km cred ca e problema de simeringuri;
                  de ex. la bmw se schimba la 180k km simeringurile si separatorul de ulei

                  suna la toyota si intreaba la cati km trebuie schimbate la masina ta si ce parere au ei despre problema asta
                  Last edited by lorentzo72; 01-29-2015, 20:01 PM.
                  corolla 2008 1.6 dual vvt-i

                  Comment


                  • #10
                    Multumesc , o sa fac verificari.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by fanu88 View Post
                      Multumesc , o sa fac verificari.
                      n-ai pt ce, succes si te rog revino sa ne spui ce ai rezolvat
                      corolla 2008 1.6 dual vvt-i

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by lorentzo72 View Post
                        pornea mai mult prin compresie ?

                        nu au bujiile nici o legatura cu fumul pt ca un motor diesel porneste NUMAI prin compresie (pt ca asa e conceput); bujiile au rolul de a incalzi diuza injectorului si implicit motorina pt o buna pulverizare si o pornire usoara cand e frig; vara bujiile nici nu intra in functiune deci ... de unde fumul ?
                        si daca nu ii functioneaza bujiile nu sesizeaza ECU ?

                        p.s. mercedesul meu din 1978 porneste fara bujii pana la minus 5 grade si nu scoate fum albastru; scoate putin negru pana se incalzeste
                        M-am exprimat eu aiurea. Stiu cum porneste motorul diesel. Am vrut sa fiu mai scurt. Important e ca la mine asa am rezolvat problema. Asta e scopul forumului, nu? Sa discutam deschis. Eu am vorbit din experienta.

                        Comment


                        • #13
                          Nu ai gresit cu nimic, daca o bijie incandescenta nu functioneaza la parametri,rolul lor este de a incalzi camera de ardere nu injectorul,masina porneste,dar este posibil sa scoata fum.Motorina este comprimata,dar aceasta nu arde la fel ca acolo unde bujiile au functionat.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by dan.gutu View Post
                            ...masina porneste,dar este posibil sa scoata fum.Motorina este comprimata,dar aceasta nu arde la fel ca acolo unde bujiile au functionat.
                            va salut cu respect,
                            in acest caz fumul rezultat este negru;
                            fumul albastru poate aparea numai daca patrunde ulei in camera de ardere, in concluzie parerea mea e ca schimbarea bujiilor nu va rezolva problem fumului albastru.

                            @stefangik - scopul meu e sa impartasesc experienta mea in domeniu in speranta ca pot fi de folos;
                            nu vreau sa dau lectii la nimeni si nici sa ma contrazic cu cineva doar de amorul artei.

                            o zi frumoasa va doresc
                            Last edited by lorentzo72; 01-30-2015, 06:38 AM.
                            corolla 2008 1.6 dual vvt-i

                            Comment


                            • #15
                              Asa este,in cazul prezentat de colegul nostru,cu fum albastru,nu au nici o treaba bujiile incandescente.Fum alb-albastrui poate sa fie si de la nefunctionarea corecta a unui injector.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google