Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul ForumToyota.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Forumtoyota au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Forumtoyota nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul ForumToyota(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul ForumToyota(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Avensis - probleme acceleratie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Avensis - probleme acceleratie

    Salut,

    Va rog sa ma ajutati cu o solutie/informatii la o problema cu care ma confrunt din cand in cand, mai ales dupa ce alimentez cu carburant, respectiv: in timpul accelerarii o secunda - doua, masina nu are forta de tractiune. Motorul se tureaza, se aude un zgomot putin schimbat fata de acceleratia normala, apoi turatia scade si masina accelereaza normal. E destul de inervanta situatia, mai ales in momentul unor depasiri. Problema dispare in 99% din cazuri pana a 2-a zi, peste noapte.

    Mentionez ca sunt fericitul posesor al unui Avensis din 2005 - motorizare 1.8 benzina.

    Multumesc anticipat pentru ajutor.

    Adrian

  • #2
    am uitat sa mentionez ca masina are 124.000 km rulati.

    Comment


    • #3
      Deci stai sa vad daca inteleg bine:
      1. esti in accelerare si masina...accelereaza.
      2. la un moment simti ca masina nu mai castiga viteza insa turatia motorului creste.
      3. ulterior, turatia scade iar masina isi reia castigul de viteza.
      Corect pana aici?

      Comment


      • #4
        Ambreiajul?
        http://img204.imageshack.us/img204/4009/tucashow3np.gif

        Comment


        • #5
          Originally posted by guzun View Post
          am uitat sa mentionez ca masina are 124.000 km rulati.
          Nu.

          Deci, sunt in masina si accelerez, creste turatia motorului, dar masina nu trage 1-2 secunde, dupa care accelereaza normal si merge normal (pct 3 ok).

          Multumesc

          Comment


          • #6
            Originally posted by Legionaru' View Post
            Ambreiajul?
            M-am gandit si eu, dar nu inteleg ce legatura ar avea cu momentul alimentarii de carburant (99% din cazuri a aparut problema dupa alimentare).

            Comment


            • #7
              Salut,

              A trebuit sa ajung in ieri in service si cu aceasta ocazie am facut si o diagnosticare pe tester. Problema a aparut ca eroare pe tester, respectiv spunea ceva de genul: pompa de oxigen reglare lenta. Specialistul din service mi-a comunicat ca masina nu are nu nici o problema tehnica, respectiv speta apare datorita combustibilului prost (alimentam cu 95, desi masina este totusi Euro 4) si din cauza faptului ca se acumuleaza gaze in rezervor datorita modului in care alimentam de obicei (alimentam cand eram aproape de rosu sau chiar pe rosu, si alimentam aproximativ jumatate de rezervor). Astfel generand probleme la reglarea mixului de combustibil-oxigen, ceea ce duce si la o crestere de consum (aceasta crestere de consum am simtit-o fata de iarna trecuta in mediul urban, respectiv daca iarna trecuta aveam in medie un consum de 9,5 - 10 l/100, iarna aceasta a sarit la 12 l/100).

              Solutia:
              - sa alimentez cu 98
              - sa alimentez cand rezervorul este la jumatate, respectiv sa fac plinul pentru a elimina gazele din rezervor.

              Multumesc. Thread-ul se poate inchide.

              Comment


              • #8
                Parca de treaba asta cu gazele din rezervor si de sistemul de alimentare se ocipa canistra de carbon.
                http://img204.imageshack.us/img204/4009/tucashow3np.gif

                Comment


                • #9
                  Parca de treaba asta cu gazele din rezervor si din sistemul de alimentare se ocupa canistra de carbon.
                  http://img204.imageshack.us/img204/4009/tucashow3np.gif

                  Comment


                  • #10
                    Daca se tureaza motorul si masina nu se accelereaza este ambreiajul.In alta parte nu are unde sa se piarda diferenta de rotatie intre motor si roata.
                    Cat despre ceea ce spui tu cu gazele din rezervor, pompa de oxigen, combustibil 95...vrajeala pe care ti-a luat banii!) adica ai fost la vrajitoarea ardeleanca sau la ghicitoarea sorina?) Pompa de oxigen, ai?)

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by guzun View Post
                      Salut,

                      A trebuit sa ajung in ieri in service si cu aceasta ocazie am facut si o diagnosticare pe tester. Problema a aparut ca eroare pe tester, respectiv spunea ceva de genul: pompa de oxigen reglare lenta. Specialistul din service mi-a comunicat ca masina nu are nu nici o problema tehnica, respectiv speta apare datorita combustibilului prost (alimentam cu 95, desi masina este totusi Euro 4) si din cauza faptului ca se acumuleaza gaze in rezervor datorita modului in care alimentam de obicei (alimentam cand eram aproape de rosu sau chiar pe rosu, si alimentam aproximativ jumatate de rezervor). Astfel generand probleme la reglarea mixului de combustibil-oxigen, ceea ce duce si la o crestere de consum (aceasta crestere de consum am simtit-o fata de iarna trecuta in mediul urban, respectiv daca iarna trecuta aveam in medie un consum de 9,5 - 10 l/100, iarna aceasta a sarit la 12 l/100).

                      Solutia:
                      - sa alimentez cu 98
                      - sa alimentez cand rezervorul este la jumatate, respectiv sa fac plinul pentru a elimina gazele din rezervor.

                      Multumesc. Thread-ul se poate inchide.
                      Nu te supara pe mine insa fie nu ai retinut exact ce a zis tipul din service fie omuletul o fii el specialist, insa in alt domeni. De ce?
                      - nu exista "pompa de oxigen".
                      - gazele din rezervor nu au nici o treaba cu nimic. Este normal ca ele sa existe si de recuperarea lor din rezervor se ocupa Canistra de Carbon, divais care stocheaza aceste gaze pana la momentul la care ECU decide ca este bine sa fie eliberati, moment in care vaporii de benzina sunt "eliberati" in galeria de admisie. Singura contra-indicatie, in ceea ce priveste alimentarea este sa nu alimentezi pana in gura busonului de benzina pentru ca este posibil ca in loc de vapori de benzina ar ajunge benzina lichida in Canistra de Carbon, fapt ce poate duce la defectarea acesteia.
                      - nu exista nici un fel de contra-indicatie in folosirea benzinei de 95 la masini, indiferent de norma euro. Cifra octanica nu are relevanta in cadrul unei discutii privind norma euro a unui motor, ci in alta parte.
                      - nu exista nici un fel de ogligativitatea in a alimenta cand benzina din rezervor ajunge la un anumit nivel (jumate, 3/5, 2/7, etc). Din punctul de vedere al unui user, este extrem de normal sa alimentezi cand se aprinde becusorul de benzina. Da, este recomandat sa alimentezi cand nivelul de benzina ajunge la un sfert (vara mai multa benzina = racire mai buna pentru pompa; vreme rece, mai multa benzina = mai putin condens) insa treaba cu alimentatul cand ramai cu jumate de rezervor este fix din putul gandirii scoasa. Pe acelasi sistem, eu sugerez sa-i faci plinul si sa n-o mai pornesti vreodata, clar nu o sa mai apara vreo problema.

                      Acum, ai cumva idee ce cod de eroare era stocat in ECU? Poate ne dam si noi seama care este problema reala, pentru ca ceea ce ai scris tu mai sus nu are nici o noima (no offence).

                      Comment


                      • #12
                        SALUTARI
                        Sunt proaspat posesor al unei toyota avensis 2.0 116 cp din 04.2004.
                        Am o problema si scriu in speranta ca ma ajutati voi cu experienta mai mare.
                        Mi-a fost adusa, masina, din Germania, acum 2 saptamani si in prima zi am fost foarte bucuros, arata ffff. bine, mergea fff. bine. A doua zi, insa, cand sa urc un delusor am auzit, parca sirena politiei in spate; fiind in trafic am incercat sa o turez sa ma bag pe prima banda, si ce sa vezi? Putere a motorului ioc! Ma calacsonau unii de ziceai ca nu stiu ce am facut. Masina politiei nu mai trecea, martorul la ulei mi s-a aprins si mi-am dat seama ca masina mea facaea ca si sirena politiei cand o turam, bine ca se auzea asa tare in interior, banuiesc. am oprit masina si am incercat s-o repornesc, a pornit fff. greu, dar apornit intr-un sfarsit. Am oprito, am tras-o intr-un peco si am plecat speriat acasa, fiind dumunica. aA doua zi am urcat-o pe platforma si am dus-o la service. S-a constatat ca turbina s-a cam dus. OK, am zis, fuga la dezmembrari si cauta una OK. Am gasit una, am montato, dar acum ce sa vezi? Cand accelerez, totul bine, dar cand decelereaza, ca schimb viteza nu? se aude un harsait, ca si cum ar atinge un ventilator, paletele acestuia , ceva, ca un sunet de frecare metalic. Precizez ca trage destul de greu, poate ca eu m-am obisnuit cu un opel astra din 2006, si aici este gabarit diferit, habar nu am. Cei de la toyota au zis ca nu stiu, pe tester masina functioneaza in parametri, bla..bla..bla..
                        Turbina, banuiesc ca a cazut din cauza ca talambul ce mi-a aduso nu a avut grija sa-i schimbe uleiul, masina avand 32000 km de la ultima revizie, si a venit din Germania pe roti. El imi tot zicea ca uleiul din Germania este garantat 50000 km. In fine...ce ma sfatuiti sa fac acum? Banii sunt dati, si masina luata. Are in bord 228 000 km, 100% reali.

                        Comment


                        • #13
                          Sa identifici de unde vine sunetul respectiv.
                          De unde esti atat de sigur ca are km aia 100% reali? Poate sunt la fel de reali ca si uleiul ala garantat 100%.
                          De ce nu oi fi cumparat tu una achizitionata si rulata in romania..numai tu stii.

                          Comment


                          • #14
                            Si eu am aceeasi problema. Diferenta esta ca eu am cutia automata si, mai nou mi se aprind si Check Engine, vsc si trc off. Daca accelerez eu mai tare ca sa compensez pierderea de putere, Check Engine incepe sa clipeasca.

                            Avensis 1.8 benzina, 2005, automata

                            Comment


                            • #15
                              Tester si vazut ce erori sunt stocate. Si astfel ai un punct de plecare in ceea ce priveste investigatiile.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google