Pe site-ul ANPC s-a publicat informarea despre o campanie de rechemare pentru înlocuirea airbagului șofer, posibil ca urmare a scandalului recent din SUA în care au fost implicate airbag-urile produse de Takata:
”Masinile vizate de aceasta campanie sunt echipate cu airbag frontal carecontine o capsa pirotehnica. In timpul productiei capsei pirotehnice, este
posibil ca umiditatea aerului sa nu fi fost bine controlata, iar materialul
pirotehnic sa fi absorbit prea multa umezeala. Daca acest lucru s-a
intamplat, exista posibilitatea ca in cazul unui accident care conduce la
declansarea airbagului frontal sofer, presiunea interioara a airbagului sa
creasca anormal, iar bucati ale acestuia sa se rupa. Aceste bucati
desprinse ar putea intra in contact cu conducatorul autovehiculului si astfel
este posibil sa-i cauzeze leziuni.”
”Masinile vizate de aceasta campanie sunt echipate cu airbag frontal carecontine o capsa pirotehnica. In timpul productiei capsei pirotehnice, este
posibil ca umiditatea aerului sa nu fi fost bine controlata, iar materialul
pirotehnic sa fi absorbit prea multa umezeala. Daca acest lucru s-a
intamplat, exista posibilitatea ca in cazul unui accident care conduce la
declansarea airbagului frontal sofer, presiunea interioara a airbagului sa
creasca anormal, iar bucati ale acestuia sa se rupa. Aceste bucati
desprinse ar putea intra in contact cu conducatorul autovehiculului si astfel
este posibil sa-i cauzeze leziuni.”