Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul ForumToyota.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Forumtoyota au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Forumtoyota nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul ForumToyota(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul ForumToyota(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Fum albastru/gri in treapta 2/3 (2000-3300 rotatii)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Fum albastru/gri in treapta 2/3 (2000-3300 rotatii)

    Am achizitionat o Toyota Avensis 2.2 d-cat 177 ps de curand.
    Mai sunt ceva topicuri deschise pe problema asta si la nivel international dar nici unul nu este finalizat sau nu explica daca a rezolvat problema.
    Problema este cu fumul care il scoate in treapta a II-a si a III-a intre 2000-3300 rpm deobicei in regim urban pentru normal acolo circuli cu viteza asta. Dar numai acolo apre acel fum si cand trec de 3300 de rotatii se opreste cand schimb in treptele superioare 4-5-6 indiferent de rotatii nu mai este acel fum! Iar fumul nu este prezent tot timpul. Am fost la Toyota aici in Germania deoarece locuiesc aici iar seful lor mi-a spus asa verbal fara sa verifice ca este vorba de catalizator problema de la D-CAT dar normal nu ar trebuii sa dureze acel fum daca urc in turatii? Am curatat valva EGR nu este ea devina era murdara dar ea functioneaza. Am citit ceva despre al V-lea injector ma poate lamurii cineva ce este acesta?
    Stiu ca fumul albstru-gri apare cand sunt pierderi de ulei cand e vorba despre o garnitura sau valva care permite uleiului sa patrunda dar nu ar trebuii sa am fumul tot timpul prezent?
    Uleiul am inceput sa il urmaresc acum dar am masina doar de 1000 de km oricum eu fac vreo 10.000 pe luna deci nu ar fii greu de urmarit.
    Daca v-ati intalnit cu aceasta problema si a-ti rezolvat va rog sa ma ajutati.
    Multumesc

  • #2
    Din cate stiu eu, fumul albastru indica probleme ale turbinei. Nu ar fi rau sa o verifici. Daca era negru, sa zicem ca nu erau prea multe motive de ingrijorare. Deci, sfatul meu, de altfel ce as face si eu in locul tau, ar fi sa verifici turbina. Pana una-alta nu mai urca in turatii foarte mari, gen 4000-5000, ca daca e ea de vina, se va prabusi iremediabil.

    Comment


    • #3
      Originally posted by stefangik View Post
      Din cate stiu eu, fumul albastru indica probleme ale turbinei. Nu ar fi rau sa o verifici. Daca era negru, sa zicem ca nu erau prea multe motive de ingrijorare. Deci, sfatul meu, de altfel ce as face si eu in locul tau, ar fi sa verifici turbina. Pana una-alta nu mai urca in turatii foarte mari, gen 4000-5000, ca daca e ea de vina, se va prabusi iremediabil.
      Da am vrut sa verific si turbina...astazi dupa ce am facut un test cu ea pe autostrada dupa ce am curatat EGR dar se facuse intuneric afara si nu mai vedeam sa o verific. Am observat cateodata in treapta 1-2-3 o lipsa de putere...am un OBD cu bluetooth si Torque Pro instalat pe un smartphone dar imi arata 9-10 psi si trecea de la vacuum la turbo cand am verificat si nu mi-am facut griji este posibil sa ramana paleta blocata? Sau sa fie distrusa si doar cateodata sa aibe pierderi de putere? Sau sa fie de la vreun injector?
      Oricum am sa verific turbo maine daca am timp sa vad in ce stare este.

      Comment


      • #4
        Chiar daca e turbina, nu simti. Motorul chiar trage bine, poate chiar putin mai bine ca de obicei, iar ea isi face presiunea necesara. Sa verifici furtunele care intra in turbina si daca are joc in ax. Turbina nu se blocheaza decat in situatii exceptionale. Tine-ne la curent!

        Comment


        • #5
          Originally posted by stefangik View Post
          Chiar daca e turbina, nu simti. Motorul chiar trage bine, poate chiar putin mai bine ca de obicei, iar ea isi face presiunea necesara. Sa verifici furtunele care intra in turbina si daca are joc in ax. Turbina nu se blocheaza decat in situatii exceptionale. Tine-ne la curent!
          Da am mai citit despre aceasta chestiune si s-ar putea sa fie turbina deoarece din cate am inteles si am observat doar dupa ce se incalzeste putin motorul apare acel fum. Posibil sa fie de la faptul ca uleiul de la turbina este ars si produce acel fum. Cand o pornesc nu apare acel fum doar dupa ce se incalzeste! Am sa o verific mai mult ca sigur a avut de suferit de la cei doi posesori dinaintea mea. A fost rulata in regim urban cred.
          Pierderea de putere am simtit-o doar cateodata de aceea am intrebat daca se poate bloca. Normal furtunul fisurat nu ar duce la aparitia fumului cred.
          Cine isi cumpara 2.2 D-CAT 177 ps ca sa mearga la consum?!? Pe unii oameni chiar nu ii inteleg dar ma rog!
          Am sa incerc sa o verific maine daca este ulei prezent si joc in ea este clara treaba cred!

          Va tin la curent cu ce rezolv.
          Last edited by wiskyman; 02-24-2013, 20:27 PM.

          Comment


          • #6
            D-CAT-ul are 5 injectoare, 4 pe motor si unul in catalizator si ajuta la cresterea temperaturii in acesta prin injectarea de combustibil. In momentul in care catalizatorul se cam infunda masina intra intr-un program automat de curatare a acestuia. Pentru asta este necesara o anumita viteza, de regula pe autostrada si ramane in urma ta un nor mare de fum. Nu intotdeauna se poate realiza curatarea automata si atunci trebuie sa mergi la service si il curata ei. Daca tu crezi ca a fost utilizata mai mult subturata e probabil ca mai intai sa fie o problema la catalizator. Probleme pot aparea si de la resoftarea injectorului 5 pentru a baga mai putin combustibil si asta poate grabi problema cu infundarea.
            Toyota Avensis 2.2 D-CAT 177CP EXECUTIVE

            Comment


            • #7
              Originally posted by catalin563892 View Post
              D-CAT-ul are 5 injectoare, 4 pe motor si unul in catalizator si ajuta la cresterea temperaturii in acesta prin injectarea de combustibil. In momentul in care catalizatorul se cam infunda masina intra intr-un program automat de curatare a acestuia. Pentru asta este necesara o anumita viteza, de regula pe autostrada si ramane in urma ta un nor mare de fum. Nu intotdeauna se poate realiza curatarea automata si atunci trebuie sa mergi la service si il curata ei. Daca tu crezi ca a fost utilizata mai mult subturata e probabil ca mai intai sa fie o problema la catalizator. Probleme pot aparea si de la resoftarea injectorului 5 pentru a baga mai putin combustibil si asta poate grabi problema cu infundarea.
              Din cele descrise de mine crezi ca ar putea fii vorba de al V-lea injector? Acel nor mare de fum apare numai pana la viteza de 90 km/h si nu pe autostrada la viteze mari. Am masina de 1500 km si am mers 800 km pe autostrada la viteza de 140 km/h in treapta a V-a la 3200 squ pe acolo tocmai sa vad daca apare acel nor de fum si pt a se curata catalizatorul dar nimic.
              Multumesc pentru pareri si ajutor.

              Comment


              • #8
                Am verificat turbina dar doar in partea de unde vine furtunul de la filtru de aer in partea de la noxe nu am putut sa verific decat daca o dadeam complet jos si rezultatul este ca am gasit ulei si pe furtunul de aer care duce la MAF si pe paleta si pe cotul ei cantitate destul de mare zic eu. Turbina nu are deloc joc in ax foarte foarte putin ceea ce cred ca este normal adica nici nu poti sesiza jocul, paletele se invart ok fara nici un fel de problema. Am atasat niste poze sa vedeti si voi si sa imi spuneti daca ar trebuii sa ma duc la o firma care reconditioneaza turbine sau? Este acel ulei normal sa fie acolo sau nu? Sa fie el cauza fumului?







                Comment


                • #10
                  E clar ca uleiul ala nu are ce cauta acolo. Mai departe nu stiu. Asteapta un raspuns mai avizat sau intreaba un mester. Succes!

                  Comment


                  • #11
                    Din ce am citit cica nu ar fi neaparat o problema (cica e normala o pelicula fina de ulei pe acolo, ca ar fi aspirat de catre turbina din lagarul turbinei care nu etanseaza perfect).
                    Insa mai cere pareri.

                    Comment


                    • #12
                      Ok am fost la un mecanic roman aici in München si mi-a si aratat care este problema de la vacuum este o tija care duce la turbo si care nu oscileaza cum trebuie parca ramane blocata sau este intepenita cateodata trebuie poate curatat. Tipul a spus ca nu poate astazi si sa las masina eu nu pot sa las masina pentru ca lucrez si am nevoie de ea. Dar o sa fac cumva sa ajung la el saptamana asta cand are timp sa o desfaca sa vedem ce se intampla acolo. Din cauza asta cred ca nu comuta de pe vacuum pe turbina cateodata si am acea pierdere de putere si apare acel fum negru. A stiut exact la ce sa se uite dupa ce a ascultat turbina si sa vada daca nu este vreun furtun spart pe acolo...mi-a spus ca uleiul prezent nu este o problematoate masinile au asa in cantitati mai mici sau mai mari. Problema este ca pe teava de esapament nu am urme de ulei prezente dupa ce apare fumul. Tind sa cred ca nu pierde ulei.
                      Am sa va tin la curent cu ce reusesc sa rezolv, sper sa fie numai asta!

                      Comment


                      • #13
                        te salut
                        Sunt din Arad si am acceasi problema cu d-cat meu ...
                        Cum vine frigul, foarte des scoate fum gri-albastru, doar dupa ce incepe sa se incalzeasca ...
                        Sa fie DPF-ul ???
                        E chiar frustrant, sa vezi ca si la relanti scoate fum.
                        Nu e consum de ulei, peste 3000 de ture se opreste fumul si soar in treapta 2,3 eventual chiar 4.
                        Ma poti ajuta cu informatii ???
                        Merci

                        Comment


                        • #14
                          Originally posted by usi View Post
                          te salut
                          Sunt din Arad si am acceasi problema cu d-cat meu ...
                          Cum vine frigul, foarte des scoate fum gri-albastru, doar dupa ce incepe sa se incalzeasca ...
                          Sa fie DPF-ul ???
                          E chiar frustrant, sa vezi ca si la relanti scoate fum.
                          Nu e consum de ulei, peste 3000 de ture se opreste fumul si soar in treapta 2,3 eventual chiar 4.
                          Ma poti ajuta cu informatii ???
                          Merci
                          Miercuri ma duc la Toyota Augsburg cu masina sa vad daca reusesc sa ii dea de cap parerea mea este ca DPF nu are nici o legatura cu fumul este vorba de ceva motorina nearsa in camera de ardere adica nearsa cum trebuie poate sa fie de la un injector care nu functioneaza cum trebuie sau de la al V-lea injector din MEGA catalizatorul de la D-CAT. Revin cu informatii daca o sa am asa ceva!

                          Comment


                          • #15
                            Veste proasta

                            Am o veste proasta pentru tine am fost la Toyota si speram sa nu fie asta mi-au mai zis si baietii inainte. Verdictul este turbina tocmai ce am comandat-o de pe ebay reconditionata 2 ani garantie fara limita de km pentru mine este foarte ok pentru ca eu fac 100.000 km pe an deci in 2 ani nici nu mai am masina cred. Pretul ei este de 460 de euro si o trimiti pe a ta la schimb inca nu am montat-o saptamana asta urmeaza. Iti spun dupa ce o montez cum sta treaba. Nasol

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                            Politica de Securitate Google