Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul ForumToyota.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Forumtoyota au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Forumtoyota nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul ForumToyota(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul ForumToyota(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Nivel crescut de ulei

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nivel crescut de ulei

    Dupa ~7000 km, am constat cresterea nivelului de ulei cu ~ 4 mm peste maxim. Motorul producea ulei .
    La service au concluzionat:
    - benzina proasta (am folosit doar benzina de 95 OMV)
    - doua bujii umezite.
    S-au inlocuit filtrul si uleiul + curatat bujiile.
    Mi s-a indicat sa folosesc benzina de 98.
    Normal ca benzina era cea mai facila cauza. Dar acestea pot fi foarte diverse: drumuri scurte - motor rece (nu a fost cazul), bujii proaste, aprinderea, subturarea - amestec bogat, etc.

  • #2
    Originally posted by Dion View Post
    Dupa ~7000 km, am constat cresterea nivelului de ulei cu ~ 4 mm peste maxim. Motorul producea ulei .
    La service au concluzionat:
    - benzina proasta (am folosit doar benzina de 95 OMV)
    - doua bujii umezite.
    S-au inlocuit filtrul si uleiul + curatat bujiile.
    Mi s-a indicat sa folosesc benzina de 98.
    Normal ca benzina era cea mai facila cauza. Dar acestea pot fi foarte diverse: drumuri scurte - motor rece (nu a fost cazul), bujii proaste, aprinderea, subturarea - amestec bogat, etc.
    Astea sunt texte cu benzina!Eu am bagat numai de la Petrom de 95 si nivelul a ramas constant pe maxim,il verific de cel putin 2 ori pe luna!Am 15000km si am facut schimbul la un an cum era normal fara probleme de nivel!Un deranj pot sa spun ca am si eu.Cateodata,cred ca am patit-o de vreo 5 ori intr-un an,n-a pornit de la prima cheie,fara sa gasesc o explicatie!Oare sa fie de vina bujiile,injectoarele?Si daca da,de ce asa devreme,ca doar e Toyota ce...vorba aia...nu?

    Comment


    • #3
      O cauza: nu a apucat sa se amorseze sistemul de alimentare (presiunea in sistem)>amestec sarac.

      Comment


      • #4
        Daca nu a pornit la prima cheie dar din a doua a luat-o, cea mai probabila cauza este ca imobilizatorul nu a recunoscut din prima cheia... Pentru problema cu cresterea nivelului de ulei... esti sigur ca atunci cand a venit masina nu avea peste maxim? unele masini vin din fabrica cu nivelul peste maxim cu putin... Benzina folosita in 4000 km nu poate avea legatura cu cresterea nivelului de ulei!

        Comment


        • #5
          Originally posted by eolian View Post
          esti sigur ca atunci cand a venit masina nu avea peste maxim? unele masini vin din fabrica cu nivelul peste maxim cu putin... Benzina folosita in 4000 km nu poate avea legatura cu cresterea nivelului de ulei!
          Nivelul uleiului era la maxim.
          4000 km?
          O benzina proasta poate favoriza aparitia depunerilor pe electrozii bujiei, scazind intensitatea scinteii, iar benzina poate ajunge in baia de ulei (mai ales in cazul amestecurilor bogate). Astfel benzina poate avea legatura cu cresterea nivelului uleiului.

          Comment


          • #6
            la masinile vechi se putea intampla asta dar tu la aceasta masina ai acel sistem de feedback (sondele lamda) care ar micsora cantitatea de benzina injectata iar daca tot ar fi sesizat amestec bogat ti-ar aprinde acel MIL (check motor). Crede-ma asta cu benzina in 4000 de kilometri este o pacaleala la masinile euro 4.
            A si inca ceva : daca nu ar fi existat aprindere iarasi ti s-ar fi aprins MIL-ul care ti-ar fi spus ceva in legatura cu cuvantul "missfire"

            Comment


            • #7
              Originally posted by Corolla View Post
              Astea sunt texte cu benzina!Eu am bagat numai de la Petrom de 95 si nivelul a ramas constant pe maxim,il verific de cel putin 2 ori pe luna!Am 15000km si am facut schimbul la un an cum era normal fara probleme de nivel!Un deranj pot sa spun ca am si eu.Cateodata,cred ca am patit-o de vreo 5 ori intr-un an,n-a pornit de la prima cheie,fara sa gasesc o explicatie!Oare sa fie de vina bujiile,injectoarele?Si daca da,de ce asa devreme,ca doar e Toyota ce...vorba aia...nu?
              Ambreajul oare? PP ca stii ca trebe calcat pana la fund

              Comment


              • #8
                Originally posted by eolian View Post
                la masinile vechi se putea intampla asta dar tu la aceasta masina ai acel sistem de feedback (sondele lamda) care ar micsora cantitatea de benzina injectata iar daca tot ar fi sesizat amestec bogat ti-ar aprinde acel MIL (check motor). Crede-ma asta cu benzina in 4000 de kilometri este o pacaleala la masinile euro 4.
                A si inca ceva : daca nu ar fi existat aprindere iarasi ti s-ar fi aprins MIL-ul care ti-ar fi spus ceva in legatura cu cuvantul "missfire"
                In timp apar depuneri pe bujii. Pe ale mele apareau. Intr-adevar exista sistemul de control al calitatii amestecului, dar arderea mai depinde si de alti factori printre care si calitatea benzinei .

                Comment


                • #9
                  Originally posted by XofinB View Post
                  Ambreajul oare? PP ca stii ca trebe calcat pana la fund
                  Mai lasa-l draq de ambreiaj ca m-am plictisit eu la cat am citit pe forumul asta filozofiile calcatului pana la fund!Daca nu calci total ambreiajul nu demareaza deloc,vezi clampanitul acela usor de intrerupator de veioza care se aude de sub pedala ,semn ca s-a inchis circuitul si poti da la cheie.Problema era ca dadea sa porneasca ,idem ca la vechea Dacie ,si daca totusi pornea parca era in 3 pistoane cu mesajul de check engine aprins.Cred,totusi,in explicatia lui Dion cu neamorsatul complet al circuitului cu benzina!A doua cheie pleca instant!

                  Comment


                  • #10
                    Pina la urma a fost benzina proasta. Dupa ce am schimbat-o, bujiile nu mai sint tuciurii, ci au devenit caramizii.

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                    Politica de Securitate Google