Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul ForumToyota.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Forumtoyota au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Forumtoyota nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul ForumToyota(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul ForumToyota(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Transmisie MultiMode

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Transmisie MultiMode

    Buna ziua,
    Comand o Corolla 1.6 cu M/M in august si sunt siderat de parerile pro si contra ale unor utilizatori de pe afara. As dori niste opinii avizate, nu din teorie ci din experienta proprie.
    Multumesc,

  • #2
    Buna , eu am o corolla verso 1.8 sol mmt doar de 3 luni (5700 km)
    Pe scurt , pentru mine cutia de viteze este perfecta!
    Desigur , pana sa imi vina masina , dupa ce am citit parerile contra ale celor din usa si anglia despre cutie m-am cam alarmat ; treaba e ca ei se dadeau jos de pe o cutie automata si doreau de la cutia mm acelasi lucru ; cutia asta e cu totul altfel ,defapt e o cutie de viteze manuala , deci trebuie condusa exact ca o cutie manuala , adica :
    1 sa ai talpa piciorului usoara
    2 la semafor o scoti din viteza
    3 la schimbarea vitezei ridici usor pedala de acceleratie
    Sper sa nu ti se para greu toate astea , crede-ma , le ai in sange daca te dai jos de pe o cutie manuala .
    mie mi-a trebuit o zi sa ma obisnuiesc cu masina ( cutia de viteze )
    Cutia e ste perfecta pentru mine , daca vreau sa conduc batraneste , ma intelege si schimba repede , la 50 km/ ora si 1400 rpm sunt in a 5-a , daca vreau sa ma iau la intrecere la semafor cu o motocicleta (si chiar o fac ) schimba tarziu pe la 5800 rpm .In plus mai pune sport economic (se) care deja e un vis in plus mai pune cutia secventiala care e minunata dar pe care nu o folosesc niciodata sau doar cand ma dau mare sa depasesc in 6-7000 rpm...
    Deci cutia este foarte buna pentru mine care m-as plictisi sa conduc pentru cativa ani in acelasi stil ``aceeasi masina ``!
    Sper ca ti-am fost de folos si felicitari pentru masina !

    Comment


    • #3
      Multumesc mult pentru explicatii. Mai am insa o intrebare:
      de ce trebuie scoasa la semafor din viteza? Asemenea recomandari am auzit si de la vanzatori, dar cand am facut drive test mi s-a parut ca stand pe loc "scoate singura din viteza" nu ramane in viteza ca o cutie automata. Mai mult, m-am uitat pe un "User manual" si acolo nu aminteste niciunde de acest lucru. Daca e asa, atunci si cand esti in trafic jams trebuie sa tot o scoti din viteza? Ce se poate intampla daca o tii doar din frana? Aici mi se pare marele avantaj al cutiei automate.

      Comment


      • #4
        da , ai dreptate , dupa 5 secunde de stat pe loc , am si eu impresia ca se decupleaza cumva , intrand in N ,ca atare nu o scot din viteza , dar daca vad ca mai am de stat la semafor mai mult de 15 secunde , atunci mi se pare si mai comod sa o scot in N si sa stau usor cu piciorul pe frana ; in trafic aglomerat insa , nici prin cap nu-mi trece sa schimb in N ; o conduc doar in 1E , mai mult cateodata nici nu e necesar sa apas pe acceleratie , sistemul , odata cu ridicarea piciorului de pe frana cupleaza cutia si inaintezi cu o viteza minima (maneta o uit in E)

        Comment


        • #5
          Mama ce de probleme tehnice. Sunt deja traumatizat.....


          www.FanMusic.ro - Muzica pentru masina ta!
          www.PravaliaCuCarti.ro - Carti pentru timpul tau liber!

          Comment


          • #6
            Originally posted by Paranoia View Post
            Mama ce de probleme tehnice. Sunt deja traumatizat.....


            Da, ce sa-i faci, pentru mine astea sunt probleme. De reparat nu-mi repar masina singur, o duc in service.

            Comment


            • #7
              Originally posted by lasersmart View Post
              Multumesc mult pentru explicatii. Mai am insa o intrebare:
              de ce trebuie scoasa la semafor din viteza? Asemenea recomandari am auzit si de la vanzatori, dar cand am facut drive test mi s-a parut ca stand pe loc "scoate singura din viteza" nu ramane in viteza ca o cutie automata. Mai mult, m-am uitat pe un "User manual" si acolo nu aminteste niciunde de acest lucru. Daca e asa, atunci si cand esti in trafic jams trebuie sa tot o scoti din viteza? Ce se poate intampla daca o tii doar din frana? Aici mi se pare marele avantaj al cutiei automate.
              Salut , am o Toyota Corola 1.6 MM si n-am nici o problema cu acest tip de cutie de viteze , la inceput am mers cu ea automata , acum merg pe M + - , nu am scoso niciodata din viteza la semafor si asta in M + - si nu in E si nu are nici o problema , fata de celelalte tipuri de cutii automate care daca ai luat piciorul dupa frana pleaca


              Multa bafta

              Comment


              • #8
                Originally posted by charmante View Post
                Salut , am o Toyota Corola 1.6 MM si n-am nici o problema cu acest tip de cutie de viteze , la inceput am mers cu ea automata , acum merg pe M + - , nu am scoso niciodata din viteza la semafor si asta in M + - si nu in E si nu are nici o problema , fata de celelalte tipuri de cutii automate care daca ai luat piciorul dupa frana pleaca


                Multa bafta
                daca nu iti cupleaza cand ridici piciorul de pe frana atunci ai probleme, trebuie resetata cutia(in service se foloseste termenul reinitializare)
                eu nu am inteles de ce uneori cupleaza si alteori ba, cand ridici piciorul de pe frana.si apropo,in R nu ar trebui sa plece "singura" ca atunci cand cuplam E/M?

                Comment


                • #9
                  Originally posted by dj_luchian View Post
                  daca nu iti cupleaza cand ridici piciorul de pe frana atunci ai probleme, trebuie resetata cutia(in service se foloseste termenul reinitializare)
                  eu nu am inteles de ce uneori cupleaza si alteori ba, cand ridici piciorul de pe frana.si apropo,in R nu ar trebui sa plece "singura" ca atunci cand cuplam E/M?
                  Salut , din ce am inteles eu asta e o caracteristica a cutiei de viteze Multim_mode fata da cutia automata , nu pleaca daca iei piciorul de pe frana
                  Esti sigur ca trebuie reinitializata ? am mai multi prieteni care au aceeasi masina si la fel merge
                  Mi-e sincer nu mi-ar place sa plece cand iau piciorul de pe frana

                  Comment


                  • #10
                    Uite aici cateva sfaturi:

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by dj_luchian View Post
                      daca nu iti cupleaza cand ridici piciorul de pe frana atunci ai probleme, trebuie resetata cutia(in service se foloseste termenul reinitializare)
                      eu nu am inteles de ce uneori cupleaza si alteori ba, cand ridici piciorul de pe frana...
                      Asta-i o maaare problemă: REINIȚIALIZAREA costă și bani și timp. Este o indolență sau șmecherie sau golănie din care Toyota Romania (și poate nu numai) încasează bani necinstiți din vânzarea unor mașini care apoi te țin ”client captiv” - în țările normale, între care ne-am număra dacă nu ar fi și astfel de cazuri, acest lucru este interzis prin lege!
                      Atenție !!!
                      Last edited by auris4d4; 09-14-2011, 18:00 PM.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by auris4d4 View Post
                        Asta-i o maaare problemă: REINIȚIALIZAREA costă și bani și timp. Este o indolență sau șmecherie sau golănie din care Toyota Romania (și poate nu numai) încasează bani necinstiți din vânzarea unor mașini care apoi te țin ”client captiv” - în țările normale, între care ne-am număra dacă nu ar fi și astfel de cazuri, acest lucru este interzis prin lege!
                        Atenție !!!
                        Salutare , cam cat costa o reinitializare ?

                        Comment


                        • #13
                          Vreo 50 lei+tva parca...
                          Toyota Corolla 1.6 Dual VVT-i MM

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by giraful View Post
                            Vreo 50 lei+tva parca...

                            Multumesc frumos

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by cristitoyota View Post
                              Pt ca a disparut topicul de mai sus, citez:

                              Transmisia MultiMode : asa DA
                              * Ridicati piciorul de pe pedala de acceleratie atunci cand sesizati ca sistemul de transmisie MultiMode se pregateste sa schimbe treapta de viteza. Nu uitati ca sistemul de transmisie MultiMode este un sistem de transmisie manual complet automatizat si ca aceasta actiune va contribui la schimbarea lina a treptelor de viteza.
                              * Nu uitati sa folositi frana de mana la pornirea din rampa, pentru a evita alunecarea inapoi la demarare si suprasolicitarea ambreiajului.
                              * Nu uitati sa apasati pedala de frana atunci cand doriti sa selectati modul manual cu motorul pornit si vehiculul stationat.
                              * Inainte de a porni motorul, apasati pedala de frana si mutati levierul cutiei de viteze in pozitia N.
                              * Daca sunteti oprit la semafor sau stationati in trafic, este indicat sa actionati in permanenta pedala de frana atunci cand intentionati sa pastrati levierul cutiei de viteze in pozitia E sau M. Daca doriti sa relaxati piciorul de pe frana este de preferat sa selectati in prealabil pozitia N a levierului cutiei de viteze pentru a nu suprasolicita ambreiajul.
                              * Daca va deplasati in modul E si aveti nevoie de o acceleratie puternica, pentru a determina cutia sa schimbe intr-o trapta inferioara, este suficient sa apasati la maxim pedala de acceleratie.
                              * Daca vreti sa parcati vehiculul "in viteza" este suficient sa opriti motorul atunci cand levierul cutiei de viteze este in oricare din pozitiile E, M sau R.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google