Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul ForumToyota.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Forumtoyota au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Forumtoyota nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul ForumToyota(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul ForumToyota(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Piata auto din Romania!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Piata auto din Romania!!!

    Stau de multe ori si ma uit peste toate ofertele de masini noi din Romania...si ma minunez cat de rau putem fi prostiti ...mai ales de catre dealarii care ne o ofera servicii de calitate indoielnica...de multe ori foarte prosta....inclusiv Toyota (deasemenea mentionez Ford, Hyundai, Kia, VW, Skoda, Fiat la care am fost servit deplorabil de fiecare data)..
    Toata lumea cu care am discutat legat de achizitionarea unui autoturizm sau care detine deja unul nou se plange de serviciile si calitatea oferita de catre TOTI dealari din Romania ...nu mai spun ca fara spaga, cunostinte sau alte metode "romanesti" nu se rezolva mai nimic legat de garatie, reparatii sau alte servicii...
    Majoritatea masinilor cumparate in ultimii doi ani (din fericire nu si in cazul meu)...oamenii se plang de diferite probleme intampinate inclusiv la livrarea autoturismului pana la exploatarea lui...
    Legat de livrare cei mai multi se plang de perioada foarte mare de livrare sau promisiuni.....cei mai multi sunt foarte dezamagiti de timpul de livrare care este extraodinar de mare in unele cazuri (Opel Corsa = 7 luni) si acest lucru chiar dacae vorba de o masina de clasa mica....plus de acele promisiuni facute de agentii de vanzari numai de dragul de a vinde o masina....am avut prieten care a asteptat dupa o masina 3 luni de zile ...se duce omul dupa cele 3 luni si constata frapat ca masina lui nici macar nu era comandata...sau dupa cazul romanesc esti mai fraier o vindem la altul....asta bineinteles dupa ce a dat un avans sanatos...
    Ma mai minuneaza o alta chestie ...domnule masina este facuta pentru europa de est CE AVEM??? suntem bolnavi, nu stim sa mergem, chiar ma uitam la masina adusa din germania a unui prieten care nu se compara cu aceeasi masina daca o cumparai de la noi si aici nu ma refer la dotari...ci la calitatea materialelor, imbinari si alte aspecte...chiar si de Toyota pot spune : Nu aveam lista de optionale, NU aveam VSC, nu poti pune incalzire scaune la Yaris (desi exista)...si lista poate continua....inclusiv tapiteria.....
    O alta chestie enervanta la noi ...agentii vanzari nu stiu sa iti ofere de la ei bonusuri sau discount decat daca tu pui problema ceva mai "apasat"..asta din cauza ca la noi se merge la modul : "Lasa bah ca nu stie prostul eu de ce sa-i dau!!!!!??"....chiar zilele trecute mergeam prin reprezentante ...si observam lipsa de profesionalism si de motivatie a marii majoritati de agenti de vanzari...un tip de la Hyundai mai aveam putin ma bateam cu el ....eu ii ziceam ca exista ...el nu domnule ca nu e ca tine (era vb de sisteme de finantare mai putin "pretentioase" la acte)....si el era doar inceputul......ne ducem la Fiat ...abia daca s-au gandit sa ne arate si ei vreo masina ca de oferta sau ceva nu incapea vorba......la Skoda erau in pauza de tigara si cafea + barfe si s-au gandit sa nu se mai deranjeze ....de ce inghitim noi asa ceva???? pentur ca asa ne-am obijnuit de parca ei ne fac noua servicii nu noi lor .....plus ca nu mai zic de comportament gen : "ai ma tu fata de masina asta" (fiind vorba de un rahat de Ibiza)...
    Sa trecem la masini: discutie intre baieti:-Bah, am 15.000 de eu ...ca sa imi iau???? .................................................. ................................liniste........... ........................
    -Pai ia si tu ce iti place cum arata....
    Acesta este raspunsul care il aud tot mai des.....nu mai zic de ideile preconcepute legate de germane ....sau dacii sau alte tampenii....koreene si compania de chinezisme...nu am nimica direct cu aceste marci sau cu posesorii ...dar fratilor ....DESCHIDETI OCHII!!!!!!SI MINTEA!!!!!! Nu zic sa luati japoneze dar macar vedeti tot ceea ce aveti pe piata asta auto inainte sa cumparati ...nu mergeti ca si un cal legat la ochii cum va comanda lumea....


    Astept si de la voi alte probleme legate de MINUNATA PIATA AUTO DIN ROMANIA....
    Last edited by Mushu; 06-23-2008, 18:57 PM. Reason: Completare
    Titi Aur: "daca esti pilot de raliuri si nu atingi limitele masinii in cadrul unei curse, esti un pilot prost; dar daca conduci pe drumuri publice si atingi limitele masinii, atunci esti un sofer prost".

  • #2
    [FONT='Verdana','sans-serif']Total de acord cu tine!Suntem tara cu cea mai mare rata a abandonului scolar si asta spune totul despre structura societatii romanesti.Cat despre faptul ca ne furam caciula unul altuia,este o mostenire veche de care nu vom scapa usor iar stainii ne fura si ei caciula...Referitor la reprezentantele diferitelor marci auto de pe piata noastra vreau sa spun ca am trecut pe la toate care sunt in Bacau.Am facut multe drive-testuri,am discutat cu cei de la vanzari,dar cand ajungeam la Compartimentul Service ma apuca jalea!Multi ignoranti care nu aveau raspunsuri pentru mai mult de jumatate din intrebarile mele,preturi care nu puteau fi justificate logic,etc.Asa am ajuns la Toyota unde am ramas placut surprins de profesionalismul catorva oameni de acolo.Multumesc,daca-mi este permis,fostului reprezentant de vanzari Toma Andrei George despre care nu mai stiu nimic de cand nu mai lucreaza la Toyota Bacau.O bila neagra pentru firma de distributie a autoturismelor Toyota,Triton International Cargo,care din prostia coordonatorului mi-a trimis masina la Bacau cu o zi intarziere,adica vineri seara.In acest fel am ramas cu alarma si senzorii de parcare nemontati.Mushu,nu te necaji pentru cei ce au 15000E si cumpara masini care arata bine.Ar fi mare pacat sa vezi o Toyota in care rasuna manele ca la o nunta de mahala...[/FONT]

    Comment


    • #3
      Ai dreptate Mushu, dar si reversul medaliei e valabil. Sunt unii clienti care dau cu bata-n balta oricat s-ar stradui dealerul sa pastreze discutia la un nivel politicos, amabil si competent. Ma refer la genul acela de clienti care pana nu-si dau arama pe fata si nu-si arata adevaratul nivel de educatie nu sunt sanatosi. Dau un exemplu: ieri eram in showroom-ul Toyota asteptandu-mi masinuta si in lipsa de altceva studiam potentialii clienti ce se invarteau pe langa masini fiecare cu dealerul dupa el. Si-mi atrage atentia un tip de 40-50 ani care tot intorcea pe fata si pe dos un Rav 4. Din pacate n-am auzit decat partea finala a discutiei cu dealerul caruia ii ceruse o carte de vizita la modul:" bai, da' o carte de vizita, un telefon, ceva imi dai si mie?" la care omul Toyota (imbracat frumos, la costum si cravata) fuge sa-i aduca si la intoarcere ii ofera un drive-test pe loc (mai ca nu se ruga de el sa faca drive-testul). Raspunsul "clientului" m-a lasat masca: " lasa-ma pe mine cu drive-testul, ca io ma duc acasa s-o conving pe nevasta-mea, cu ea sa faci drive-testul nu cu mine..." .
      Asa ca...mai e mult pana departe...
      Yaris Hybrid Ist generation

      Comment


      • #4
        Originally posted by vali44 View Post
        Asa am ajuns la Toyota unde am ramas placut surprins de profesionalismul catorva oameni de acolo.
        Eu am cam ajuns sa-i injur pe cei din service. Pentru o marca precum Toyota, serviciile oferite pe parea de service sunt deja deplorabile.
        Scumpe si proaste, motiv pentru care aproape sigur urmatoarea masina nu va mai fi o Toyota.
        BMW 3 GT / 2.0d / AT Sport / Luxury Line / 2016
        Mazda CX5 / 2.0i AWD / MT / Attraction / 2012
        Toyota Aygo / 1.0 VVTI / AT / Luna / 2008

        Comment


        • #5
          Ovidiu,am vazut pe forum ca ai avut ptobleme cu cei de la sevice Bucuresti dar eu vorbesc de cei din Bacau.Culmea este ca sunt oltean...Am vazut,tot pe forum,ca si cei din Iasi merg pentru service tot la Bacau.De ce oare?In ceea ce priveste costul reviziilor te rog sa te interesezi,de exemplu,de costurile la Octavia si apoi mai vorbim.

          Comment


          • #6
            Asa este, depinde de zona in care te afli. Eu pana acuma n-am ce sa le reprosez celor de la Cluj, dar e adevarat ca in afara de revizii n-am avut alte probleme. Preturile din pacate sunt in unele cazuri cam mari, de exemplu nu mi-a venit sa cred ca bateria de la telecomanda costa 40 lei (a trebuit s-o iau de le ei ca in comert nu se gaseste decat la reprezentanta Panasonic si din cate stiu noi nu mai avem asa ceva pe aici). Apoi, cel putin aici la Cluj, incearca sa-si fidelideze clientii prin oferte promo la unele manopere service ( de ex dezinfectie AC, odorizare) si initiative neasteptate cum ar fi noul club al posesorilor de Toyota care au cumparat de la ei masina .Tocmai am primit invitatia la prima intalnire in stil japonez (sunt curioasa sa vad cum va fi), poate asa ne intalnim mai multi clujeni de pe forum, ca deh' daca nu ne adunam noi, ne aduna ei.
            Asa ca...omul sfinteste locul...
            A... si vreau sa stiu si eu care-i service-ul ala (ma refer la marci) la care preturile sunt minime si treaba merge zeiss, fara sincope. Cred ca n-avem asa ceva nici pentru marcile de lux, pentru ca tot romanii lucreaza,cu tot cu mentalitatea lor. Totul depinde de ponderea celor constiinciosi in totalul lucratorilor service-urilor.
            Last edited by hgflo; 06-25-2008, 07:11 AM.
            Yaris Hybrid Ist generation

            Comment


            • #7
              Stimata doamna doctor,va inteleg nemultumirea referitor la pretul bateriei telecomenzii dar va spun ca aceeasi baterie pentru Audi costa aproape dublu.Avem Toyota...
              Sunt curios in ce va consta intalnirea de care vorbiti si, de asemeni, daca si oltenii vor avea o initiativa de intalnire.Oricum,va doresc petrecere frumoasa!

              Comment


              • #8
                Acu', ce sa zic...ma bucur ca am gasit baterie (mai ales ca e esentiala avand smart start/entry) dar trebuie sa recunosc ca nu credeam ca poate costa atat. Plecasem la service sa igienizez instalatia de AC si stiam ca ma va costa 60 lei +/- filtrul inlocuit si cand am primit devizul si am vazut ca e 193 lei m-am gandit ca e pe seama manoperei....abia dupa studiul aferent am vazut ca bateria saltase pretul. Data viitoare n-o sa ma mai surprinda , poate doar daca nu cumva dubleaza pretul. Nu-mi pare nici o clipa rau ca am Toyota nici macar din perspectiva relatiei cu dealerul si service-ul.
                Yaris Hybrid Ist generation

                Comment


                • #9
                  Astept sa ne spuneti cu ce v-ati tratat la intalnirea japoneza...poate va invitam la o ciorba de praz la intalnirea olteneasca!!!

                  Comment


                  • #10
                    Aştept să vă aud opiniile şi după o lucrare la tinichigerie sau vopsitorie de exemplu. Ori când vor creşte vânzările în judeţ.
                    Reviziile nu sunt deloc mai iefine ca la alte mărci. Ora tehnologică e aproximativ 120 RON în Bucureşti, iar filtrele costă enorm.
                    Probabil sunt şi dealeri mai serioşi în ţară, însă asta nu mă încălzeşte cu nimic.
                    Nu ştiu de ce se compară Toyota cu Audi. O costa bateria dublu, însă şi maşina costă dublu. Altă clasă, alte pretenţii.
                    Last edited by OvidiuH; 06-25-2008, 22:02 PM.
                    BMW 3 GT / 2.0d / AT Sport / Luxury Line / 2016
                    Mazda CX5 / 2.0i AWD / MT / Attraction / 2012
                    Toyota Aygo / 1.0 VVTI / AT / Luna / 2008

                    Comment


                    • #11
                      Nu ştiu de ce se compară Toyota cu Audi.

                      Draga Ovidiu,nu a comparat nimeni Toyota cu Audi.Era vorba despre costul unei banale baterii de telecomanda...Cat despre supararea ta la adresa reprezentantelor din Bucuresti eu iti respect parerea dar nu sunt obligat sa o si impartasesc.Fiecare iubeste masina pe care o are in functie de multe criterii.Daca tu esti deceptionat,nu insemna ca si noi,ceilalti posesori,trebuie sa fim la fel.Incearca sa-ti rezolvi problemele fara sa arunci cu noroi in tot ceea ce inseamna Toyota deoarece nu japonezii sunt angajati ai reprezentantei din Bucuresti ci bucuresteni de-ai vostrii...

                      Comment


                      • #12
                        Draga Vali, e normal ca fiecare sa isi iubeasca masina dupa propriile criterii, iar eu inca tin mult la cele doua Toyote pe care le am in posesie de mai bine de 3 ani. Am sa te rog sa imi arati unde am aruncat cu noroi in tot ceea ce inseamna Toyota, daca nu gasesti, am sa te rog sa-ti retragi cuvinetele. Pur si simplu m-am referit strict la partea de service (se poate vedea in mesajele de mai sus), care nu mai e cu nimic mai presus fata de alte marci, iar serviciile sunt intr-o continua scadere (fata de acum 3 ani diferenta e dramatica). Nu ti-a cerut nimeni sa fii de acord cu mine si sper sa nici nu ajungi sa cunosti aceasta "frumoasa" parte a serviciilor after sales ale Toyota de care tot mai multi posesori se lovesc. Dealerii din Bucuresti si din tara sunt desemnati de catre Toyota Romania, iar reprezentantii Toyota Romania de catre Toyota Europe. Atata timp cat orice reclamatie catre Toyota Europe e redirectionata spre Toyota Romania, iar actiunile Toyota Romania nu au niciun efect asupra dealerilor eu as spune ca e ceva putred la mijloc. Calitatea si profesionalismul unui dealer nu se vede la reviziile de doi lei unde schimba uleiul si desface torpedoul ca sa inlocuiasca un amarat de filtru, asta se poate face la orice service de cartier sau chiar acasa, calitatea unui dealer se remarca in primul rand atunci cand are o problema si trebuie sa o rezolve. Modul de abordare face diferenta intre un dealer bun si unul prost. Iar despre asta cred ca e vorba si in subiectul acestui topic. Sau ne jucam de-a "aplaudacii" indiferent de subiect?
                        Last edited by OvidiuH; 06-26-2008, 07:12 AM.
                        BMW 3 GT / 2.0d / AT Sport / Luxury Line / 2016
                        Mazda CX5 / 2.0i AWD / MT / Attraction / 2012
                        Toyota Aygo / 1.0 VVTI / AT / Luna / 2008

                        Comment


                        • #13
                          Da,ai dreptate,esti suparat rau pe cei de la service.SCUZELE MELE SINCERE!Cat despre APLAUDACI vreau sa te informez ca am trait si am muncit in POZITIE VERTICALA iar pricipiul dupa care ma calauzesc in viata este MA RUP DAR NU MA INCLIN...asa ca acuzatia voalata pe care ai lansat-o este,pentru mine,greu de digerat.Oricum te salut cu respect.

                          Comment


                          • #14
                            Nu a fost vreo acuzaţie. Am zis doar că trebuie să vedem ambele jumătăţi ale paharului şi să nu cădem în pacatul fanatismului.
                            Toyota e o marcă deosebită, iar ca maşină sunt foarte mulţumit de ce am. Corolla mea e impecabilă de trei ani fără absolut nici o problemă, iar Aurisul e o plăcere la condus. Marele meu regret e că în România această marcă devine trasă în jos prin serviciile post vânzare tot mai slabe, servicii ce în urmă cu câţiva ani erau tocmai un punct forte în comparaţie cu alte mărci.
                            Last edited by OvidiuH; 06-26-2008, 12:27 PM.
                            BMW 3 GT / 2.0d / AT Sport / Luxury Line / 2016
                            Mazda CX5 / 2.0i AWD / MT / Attraction / 2012
                            Toyota Aygo / 1.0 VVTI / AT / Luna / 2008

                            Comment


                            • #15
                              Te-au suparat rau cei de la service OvidiuH si te inteleg, pentru ca in general majoritatea am ales Toyota pentru ca suntem pretentiosi si in acelasi timp chibzuiti cu banii, dar eu cred ca totul depinde de oameni. Daca Toyota Europe redirectioneaza spre Toyota Romania o reclamatie care aici moare inseamna ca oamenii sunt de vina si mentalitatea lor de "las' ca-i trece" sau "de ce sa ne omoram cand merge si asa?". Am vazut citind pe forum ca sunteti multi nemultumiti in Bucuresti, poate pentru ca ,dupa cum ai spus, sunt multe Toyote vandute si nu fac fata. Dar cred ca asta e numai aparenta, pentru ca ei stiu cate unitati vand si la ce volum de lucru trebuie sa se astepte, deci e o problema de organizare si valoare a resursei umane (aici s-ar putea sa fie si problema motivatiei financiare sau de alta natura, nu stiu). Ce pot eu sa spun e ca in Cluj fata de anul trecut am vazut mult mai multe Toyote dar de cate ori am fost la service n- a fost aglomerat, si m-au programat cel mult peste doua zile. Apoi s-au straduit sa obtina feedback pe doua cai: telefonic si pe un bloc de pe site-ul lor. Pana acum pe blog n-am vazut nici o reclamatie sau nemultumire. Ca sa concluzionez, depinde de cata dorinta si vointa ai sa faci o treaba buna acolo unde muncesti, chestiune general valabila in orice domeniu si crede-ma ca am vazut diferenta in domeniul in care lucrez si care e blamat de multi uneori pe nedrept si uneori pe drept.
                              Sper sa-ti treaca supararea si sa te bucuri de Toyote fara sa mai ai probleme legate de service.
                              Yaris Hybrid Ist generation

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google