Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul ForumToyota.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Forumtoyota au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Forumtoyota nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul ForumToyota(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul ForumToyota(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Toyota Soarer (Lexus SC400) V8 Coupe UZZ32 Active 3350 euro neg.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Toyota Soarer (Lexus SC400) V8 Coupe UZZ32 Active 3350 euro neg.

    Cu parere de rau postez acum anuntul pentru masina pe care mi-am dorit-o foarte multi ani, o Toyota Soarer V8 Limited UZZ32. Din pacate am prea multe agregate si nu apuc sa merg cu ea, este pacat sa stea degeaba.

    Este un model foarte rar produs in 873 exemplare din care au ramas sub 300 in existenta, a devenit o masina cautata de colectionari. Este printre putinele japoneze ale anilor 90 care cresc in pret, asta datorita raritatii sale si a inovatiilor tehnice prezente.

    Este vorba de o Toyota Soarer UZZ32 care a fost vanduta sub numele de Lexus SC400 in exteriorul japoniei (mult mai slab echipata / tehnologic). Un coupe GT de lux, prima masina proiectata complet pe calculator (CAD) si pe baza careia a fost facuta apreciata Toyota Supra mk4. Bet you didn't know that

    La vremea respectiva a reprezentat nava amiral Lexus/Toyota si a costat in jur de 120.000$ la banii actuali, dublu cat un Soarer/Lexus V8 normal UZZ31.

    Este echipata cu legendarul Lexus V8 (1UZ-FE) de 4000 cmc, un motor foarte rafinat si cu o zona larga de cuplu. In varianta de fabrica are 260 CP dar cu modificari mici poate trece de 300 iar cu un supercharger kit se poate ajunge sus tare. A fost foarte "gatuit" de fabrica initial fiind proiectat ca un motor de curse pt. campionatul CART si are caracteristicile doveditoare (6 main bearings, rod/stroke ratio de 1.96 etc.). Motoarele astea au ajuns in unele cazuri la peste 1 milion km fara sa fie desfacute.

    Specificatii :
    An fab. : 1991, masina cu numarul 453 din 873
    259.466 km in bord si inca merge ca noua.
    Dimensiuni : 4860 mm x 1790 mm x 1340 mm
    Greutate : 1730 kg
    Ampartament : 2690 mm

    Motor : 1UZ-FE V8 4000cmc
    Putere/Cuplu : 260 CP / 353 Nm
    0-100 km/h : 6 s

    Caracteristici unice UZZ32 :
    - Suspensie hidro-pneumatica ACTIVA controlata de calculator (senzori laterali/longitudinali G, yaw, wheel speed, height, giroscop etc.) cu self-leveling. Singura suspensie care este si foarte confortabila si extrem de stabila in curbe, fara body roll (controlat). Fiind un sistem activ, in functie de informatiile primite de la senzori pregateste masina pentru ce va urma, "prezice" terenul. Ca un fun fact de trivia, Williams au fost banati in 91 din Formula 1 pentru ca foloseau acest tip de suspensie si masinile lor erau prea rapide fata de restul.
    - Sistem de virare pe toate cele patru roti (4WS) care lucreaza in colaborare cu suspensia activa pentru a imbunatati stabilitatea la schimbarea benzilor la viteza mare, ajuta la stabilitatea in curbe la viteza mare si de asemenea reduce dramatic diametrul cercului de intoarcere la viteza mica/parcari

    Dotari fabrica :
    - Ecran multi-media color LCD cu touch screen (EMV pentru sistem entertainment + clima + extras)
    - TV terestru
    - Navigatie GPS (functioneaza doar in Japonia din pacate hehe)
    - Computer de bord cu o gramade de parametri, statistici, calendar, istoric etc.
    - Camera marsarier color
    - Aer conditionat automat (clima)
    - CD Changer 12CD-uri si casetofon auto-reverse digital cu dolby
    - Sistem de sunet Nakamichi (pentru cine stie) cu o gramada de difuzoare si subwoofer (se aude superb)
    - Head unit incorporat caseta full digital auto-reverse etc. (pe vremea aia era ceva hehe)
    - Bord digital cu proiectie holografica (efect 3D)
    - Oglinda retrovizoare cu functie anti-orbire la buton
    - Interior piele naturala gri + lemn
    - Airbag sofer
    - Centuri cu pre-tensionare
    - Volan reglabil electric pe inaltime si in profunzime
    - Scaune reglabile electric + revenire electrica dupa rabatare pt. acces la locurile din spate
    - Memorii pozitie scaune + pozitie volan
    - Functie cornering proiectoare
    - Aprindere automata faruri noaptea
    - Oglinzi electrice, rabatabile, incalzite + curatare cu ultrasunete (cool)
    - Cutie automata 4 trepte + mod sport + overdrive selectabil (short/long in esenta 8 trepte)
    - Suspensie cu doua nivele reglabile de inaltime
    - ABS
    - TRC (traction control)
    - Faruri cu proiector
    - Pilot automat (cruise control)
    - Geamuri electrice
    - Stergator luneta
    - Culoare perlata
    + alte chestii pe care probabil le-am uitat

    Dotari after market :
    - Jante TSW 18"
    - modul TV DVB-T (digital)
    - frane fata NOI Toyota Supra MK4 (originale), etriere in 6 pistonase + discuri mari gaurite. 700 lire cu factura

    Stare per ansamblu foarte buna, pentru anii ei excelenta.

    Parti bune :
    - Sistemul de suspensie a fost total reconditionat la Soarer Sanctuary in UK, operatiune care a costat 2500 lire, acum este ca nou.
    - Fara accidente, doar cateva mici defecte optice (zgarieturi etc.) de parcare
    - Are caroseria galvanizata si nu rugineste.
    - Interiorul/pielea se prezinta per ansamblu in stare foarta buna pentru varsta
    - Multa hartogaraie (istoric) + manual in engleza
    - Are un grip fantastic, este singura masina care m-a facut sa raman eu fara curaj inainte sa simt understeer sau oversteer. Si asta in cazul in care este si printre cele mai confortabile masini cu care am mers. Nici un alt sistem de suspensie nu ofera si confort si sportivitate in acelasi timp.
    - Tehnic functioneaza impecabil (motor, cutie, suspensie etc.)

    Mai putin bune :
    - Cateva mici defecte optice la exterior (zgarieturi etc.). Din pacate a fost usor lovita la aripa spate stanga ceea ce inseamna ca zona respectiva nu mai este rezistenta la rugina si, intr-adevar, a inceput sa apara (se vede in poze). Usor remediabil insa.
    - Jantele au facut cunostinta cu bordurile prin uk, au semne (zgariate) dar se pot reconditiona.
    - Necesita schimbarea catorva bucse (posibil sa le comand/schimb eu daca e vreme)
    - La interior cateva mici defecte si pielea uzata pe un suport lateral la scaunul sofer.
    - CD Changer-ul am reusit sa-l blochez, am citit ca se poate rezolva relativ usor insa e datoria mea sa va prezit toate problemele.
    - De cand am luat-o apare in bord cu rosu "4WS" ceea ce ar insemna o eroare la sistemul de virare de pe spate. Cred ca e un senzor sau ceva pentru ca funtioneaza corect si nu am avut vreo problema cu asta cat am mers cu masina.

    Masina este inmatriculata in Anglia pe numele meu insa MOT si asigurarea sunt expirate (nu am circulat de mult cu ea). Se poate inmatricula in Bulgaria cu cateva sute de euro.

    PRET : 3350 euro sau cea mai buna oferta.

    Promit ca cine o va vedea si conduce se va indragosti de ea imediat.

    Telefoane : 0748 681 331 sau 0742 094 758
    E-mail : octav@oxylus.ro
    YM : xsdesign2k2

    Mai multe poze (inclusiv toate defectele) : http://www.facebook.com/media/set/?s...1149492&type=1
    Film de prezentare a masinii : http://youtu.be/2UtR7LLW5ME?hd=1
    Attached Files
Working...
X
Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
Politica de Securitate Google