Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul ForumToyota.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Forumtoyota au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Forumtoyota nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul ForumToyota(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul ForumToyota(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Problema faza lunga Yaris

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema faza lunga Yaris

    Daca ma poate ajuta careva, am o problema nu mi se mai aprind farurile pe faza lunga si flash-uri, pe normal merg ambele. Pe masina am kit xenon, becuri H4 unde faza scurta plus lunga sunt pe acelasi bec. Sa fie oare din blocu de sigurante? sau ceva de la becuri sa fi sarit siguranta de acolo care face legatura pe faza lunga?

  • #2
    Siguranta faza de drum

    Este intradevar siguranta pentru faza de drum ( si faza de intalnire are separat ). Cel mai probabil este arsa, imposibil sa se fi ars concomitent becurile. Sau mai stii... Unde se afla siguranta trebuie sa cauti in manual.

    Comment


    • #3
      Originally posted by iryna View Post
      Daca ma poate ajuta careva, am o problema nu mi se mai aprind farurile pe faza lunga si flash-uri, pe normal merg ambele. Pe masina am kit xenon, becuri H4 unde faza scurta plus lunga sunt pe acelasi bec. Sa fie oare din blocu de sigurante? sau ceva de la becuri sa fi sarit siguranta de acolo care face legatura pe faza lunga?
      Iryna,da mai multe detalii.De obicei acest bec este tot timpul aprins,in momentul cand,comuti pe faza lunga,acesta isi modifica focalizarea,cu ajutorul unui electromagnet.As vrea sa stiu daca este aprins pe faza scurta si cand, comuti pe faza lunga, ramane aprins dar nu schimba faza,sau se stinge ?Scuze daca nu m-am exprimat in termeni mai academici !

      Comment


      • #4
        @ dan Da, becurile raman aprinse pe faza scurta iar cand vreau sa comut pe faza lunga nu schimba faza pe lung ele ramanand incontinuare aprinse pe faza scurta. Nici flash nu merge sa dau. Sper ca m-am exprimat cat de cat in termeni.

        Comment


        • #5
          Deci la aceasta instalatie xenon ar trebui sa ai o mufa care se cupleaza la una dintre mufele de bec ale masinii,daca te pricepi sau roaga un meserias sa masoare daca la mufa avem 12v+ ,atat pe scurta cat si pe lunga.Daca avem 12v acolo,undeva pe aceasta instalatie auxiliara de xenon este o siguranta,daca si aceasta siguranta este buna atunci s-a ars releul care face schimbarea fazelor.Daca la mufa indicata de mine nu avem 12v,atunci este arsa siguranta de faza lunga,care alimenteaza acea mufa.

          Comment


          • #6
            Eu as fi mers pe ideea ca mai intai verifici sigurantele si dupa aceia incepi sa masori...

            Comment


            • #7
              Este foarte ciudat, acu mi se aprinde faza lunga doar pe becu dreapta. Mai degraba tind sa cred ca este mufa care se cupleaza la mufa de bec la faza lunga. Cine stie poate de la trepidatii sa fi sarit alea pe acolo. Pentru asta iara trebuie sa dau jos toata bara, nici macar de masurat curentu nu se poate fara sa dau bara jos pentru ca este foarte inghesuit locul acolo.
              Din punctul asta de vedere cei de la toyota au un mare minus. Nu mi se pare normal ca daca ti se arde un bec sa dai jos toata bara.

              Comment


              • #8
                Nu e numai la Toyota asa. Am schimbat de curand becurile la un Peugeot 207 2009 becurile de pe faza de intalnire( acolo sunt separat de cele de drum ) si mai ca nu m-au dat lacrimile de nervi

                Comment


                • #9
                  Originally posted by iryna View Post
                  Este foarte ciudat, acu mi se aprinde faza lunga doar pe becu dreapta. Mai degraba tind sa cred ca este mufa care se cupleaza la mufa de bec la faza lunga. Cine stie poate de la trepidatii sa fi sarit alea pe acolo. Pentru asta iara trebuie sa dau jos toata bara, nici macar de masurat curentu nu se poate fara sa dau bara jos pentru ca este foarte inghesuit locul acolo.
                  Din punctul asta de vedere cei de la toyota au un mare minus. Nu mi se pare normal ca daca ti se arde un bec sa dai jos toata bara.
                  Am montat si eu instalatii cum ai tu,am avut aceasi problema ulterior,se gripeaza acei electromagneti,care schimba faza sau in mufa indicata de tine a intrat apa sau mizerie si a oxidat.Este bine ca nu au ramas blocati pe faza lunga.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by dan.gutu View Post
                    Am montat si eu instalatii cum ai tu,am avut aceasi problema ulterior,se gripeaza acei electromagneti,care schimba faza sau in mufa indicata de tine a intrat apa sau mizerie si a oxidat.Este bine ca nu au ramas blocati pe faza lunga.
                    Am fost sambata, au dat baietii bara jos si au verificat toate sigurantele si instalatia, totul este ok. Mufa de la faza este in regula. Am probat cu alte becuri noi si cu unu normal si functioneaza. Problema era din bec cum ai zis si tu se gripeaza acei electromagneti care schimba faza nu mai merge mecanizmul ala. Noroc ca becurile sunt inca in garantie, si azi imi aduce 2 becuri noi.

                    Ai idee de la ce se intampla chestia asta?

                    Comment


                    • #11
                      Culisele acelor electromagneti,sunt prea fixe si banuiesc ca,in combinatie cu praful se gripeasa.Eu am renuntat sa mai montez asa ceva,recomand lupele bixenon,cu montaj cu tot nu ar trebui sa depaseasca 450-500 roni.

                      Comment


                      • #12
                        Tot nu s-a rezolvat, nici cu cele 2 becuri noi se pare ca pana la urma nu e de la ele. Da faza lunga cand vrea ea, acu de exemplu imi merge pe dreapta nu merge pe stanga sau merge decat o singura data pe stanga si dupa aia gata, moare. Au schimbat si controleru. Astazi ma mai duc din nou la baietii de la electrica sa vedem daca descoperim misterul.

                        Comment


                        • #13
                          Eu am schimbat 3 becuri si controlerul si pana la urma tot de la becuri era ,sunt foarte proaste.Se poate sa fie si din controler,ala comanda faza lunga.Nu am avut niciodata controler stricat.

                          Comment


                          • #14
                            Hai ca am rezolvat dar a tb sa schimb toata instalatia pentru ca nu mergea altfel Cu becurile noi si firele mele vechi tot asa facea, ba se aprindea un bec ba celalalt, am schimbat si controleru ala si tot nimic. Pana la urma am pus totul nou fire+becuri, acum sa speram ca nu vor mai fi probleme.

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                            Politica de Securitate Google