Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul ForumToyota.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Forumtoyota au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Forumtoyota nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul ForumToyota(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul ForumToyota(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Lumini de zi "DRL" pe faza lunza la 1.8 VVti

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Lumini de zi "DRL" pe faza lunza la 1.8 VVti

    Cautand prin schemele avensisului am gasit ca unele variante, pentru tari civilizate probabil, au lumini de zi (Daytime Running Light) pe faza lunga. Cum am vazut ca unii de pe forumul de Renault si-au facut ei asa ceva am hotarat sa incerc si eu. Dupa ceva studii si cautari de piese, plus cateva zile de munca cu cablaje , relee, fire,.... azi am montat pe masina, pentru teste , lucrarea mea. Spre surprindere generala totul functioneaza corect...
    O sa ma intrebati de ce am nevoie de asa ceva.
    Avantajele, dupa mine, sunt:
    1. DRL porneste automat cand porneste motorul si nu mai iau amenda de la militieni cand merg inafara si uit sa pun faza scurta
    2. Ziua am bordul iluminat normal si nu la intensitate redusa, asa ca vad si eu semnalizarile din bord, mai ales pe zi insorita.
    3. Protejez xenoanele
    4. Consum redus de curent deci si economie de benzina (micaa), in loc de 150 w pe faza scurta doar 50-60 w pe DRL.
    5. In sfarsit ma pot folosi de lumini pe auto , se aprinde automat faza scurta la inserat si in tuneluri.
    6.Cine mai are avensis cu DRL ???

    Attached Files
    Toyota Avensis 1.8 VVT-i

  • #2
    Foarte tare chestia facuta de tine. Nu vreau sa te deranjez in vreun fel insa stii ca se gasesc si de cumparat, nu? Bine, nu se comporta exact-exact la fel insa in principiu la fel functioneaza. Cat te-au dus toate piesele folosite? Unde ai montat dracovenia? Faci cumva si pentru colegi forumisti?
    Si eu vreau sa-mi montez asa ceva, insa astept sa se termine garantia masinii. Si pe mine ma streseaza foarte tare ca trebuie sa pornesc luminile ziua si nu mai inteleg nimic din bordul ala, plus ca nu se mai vad nici martorii de la clima daca este soare puternic afara. In plus, cum ai zis si tu, as putea sa ma bucur total de luminile automate.

    LE: tu ai renuntat la mastile de plastic de la motor?

    Comment


    • #3
      Nu este o idee rea sa se faca o lista cu doritori si sa faci mai multe ,cu tutorial de montaj.

      Comment


      • #4
        Se rezolva, o sa va dau schema de principiu, instructiuni, etc. Saptamana viitoare asta , ca am treaba cateva zile.
        Am inteles ca este si de cumparat, doar partea electronica fara releele de comanda, de undeva din Germania. Daca gasesc linkul il scriu. E pe undeva prin forumul de renault.
        De facut pot face montajul dar fara cutia de montaj, ca nu gasesc asa ceva de cumparat. Piesele au fost in jur de 100 lei, dar unele maruntisuri le-am avut eu.
        De montat eu l-am pus sub masca de la motor pe carcasa ventilatorului. Poza este fara masca ca sa vedeti unde e pus. Dupa ce am pus mastile nu se mai vede nimic.
        Toyota Avensis 1.8 VVT-i

        Comment


        • #5
          Daca este de facut lista eu ma inscriu primul , chiar daca nu il pot monta acum(din motive de garantie). Chiar, se taie ceva fire sau totul se poate demonta din sistem, fara vreo modificare a sistemului electric(taieturi/inadiri, etc)? Eu unul stiu ca sunt antitalent la asa ceva si prefer, pentru binele si siguranta mea si a masinii, sa faca cineva care chiar stie ce face acolo.

          Sistemul facut de tine este mai fain decat cel de forumul renault (care mi se pare ca este chiar asta link ), am vazut filmuletele puse de tine pe youtube si este exact cum imi doream sa functioneze .

          In consecinta, daca doresti si ai timp sa faci asa ceva, te rog sa-mi spui(aici sau pe PM) cat ar costa toata distractia si care ar fi dimensiunile minime acceptate ale cutiutei ce va gazdui tot "sistemul".

          Comment


          • #6
            Originally posted by zorro View Post
            Cautand prin schemele avensisului am gasit ca unele variante, pentru tari civilizate probabil, au lumini de zi (Daytime Running Light) pe faza lunga. Cum am vazut ca unii de pe forumul de Renault si-au facut ei asa ceva am hotarat sa incerc si eu. Dupa ceva studii si cautari de piese, plus cateva zile de munca cu cablaje , relee, fire,.... azi am montat pe masina, pentru teste , lucrarea mea. Spre surprindere generala totul functioneaza corect...

            Si nu ai avut nevoie de un pilot de incercare ?!?
            Mintea inginerului zburda ... ... BRAVO !!! Vezi sa nu te prinda Boc la evaziune ca e de rau .
            Pune si o poza cu ele aprinse , asa convingi mai multi sa cumpere de la tine . Presupun ca pretul include si montajul , nu ? ... si cand ma gandesc la faptul ca ziua mea a trecut ...

            Comment


            • #7
              Nu am taiat nici un fir la masina, deocamdata mi-e mila sa tai ceva, dar o sa o fac si pe asta ca sa fie mai sigura functionarea. Semnal de la sonda de presiune ulei si lumini pozitie am luat din cuple, cu un fir subtire bagat prin ploti.
              Pretul era pentru piesele folosite de mine, la pret de vanzare nu m-am gandit inca. Ca sa vand la colegii de forum trebuie sa fac un produs finit de calitate. Oricum pentru VALI am pret special, se masoara in litri de zaibar....
              O sa incerc sa optimizez montajul, in special pentru avensis, si sa fac ceva de calitate si usor de montat.
              Toyota Avensis 1.8 VVT-i

              Comment


              • #8
                La ce optimizari te-ai gandit?

                Comment


                • #9
                  Modulul are si o fotocelula pentru aprinderea luminilor atunci cand se face intuneric sau masina are ''auto'', la lumini ? In schema vad doar un optocuplor.

                  Comment


                  • #10
                    Masina are senzor de lumina care aprinde faza scurta la tuneluri sau cand se face seara. Montajul lui zorro aprinde faza lunga la un procent din putere dupa pornirea motorului si o stinge in momentul in care se primeste comanda de aprindere a fazei scurte(senzor sau manual)/pozitiilor(senzor sau manual) sau a fazei lungi(manual) sau cand se opreste motorul.

                    Comment


                    • #11
                      Am studiat filmuletul mai amanuntit si am prins ideea.Eu as vrea sa pun lupa bixenon ,in locul becului HB4 de faza scurta si pe cel de faza lunga sa pun becuri cu leduri HB3,legate la instalatia facuta de @zorro .

                      Comment


                      • #12
                        Buna idee, dar cam scumpa cred. Oricum becurile cu LED ar arata bestie !
                        Am facut un calcul la piesele folosite de mine pentru DRL si pentru partea electronica si de automatizare, am cheltuit in jur de 100 lei.
                        Cum modulul de inspiratie de la: http://www.jalt.de/?q=node/19 costa vreo 120 lei ,la care trebuie sa se mai adauge releele (cele mai scumpe piese) si inca un tranzistor de putere, cred ca am iesit rezonabil cu costurile.
                        Mai am deja 2 module in lucru pentru 2 colegi forumisti, asa ca o sa ne inmultim cei cu DRL.
                        Mai am in plan un releu de intarziere a cuplarii fazei scurte, de 2-4 secunde, care o sa-mi permita sa dau Flash-uri cu faza lunga fara sa se aprinda si faza scurta (xenoanele in cazul meu).
                        Saptamana viitoare o sa vi le arat pe masina.
                        Toyota Avensis 1.8 VVT-i

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by closchkutza View Post
                          La ce optimizari te-ai gandit?
                          Sa fac montajul mai mic si cat mai usor de montat. Mai caut niste conectori de cablu si de cuplare la far mai profi, dar nu am gasit pana acum. Si eventual o cutie de montaj cu un pret accesibil

                          Originally posted by dan.gutu View Post
                          Modulul are si o fotocelula pentru aprinderea luminilor atunci cand se face intuneric sau masina are ''auto'', la lumini ? In schema vad doar un optocuplor.
                          closchkutza a explicat perfect cum si ce. Optoculporul din schema este pentru a bloca montajul cand se aprind pozitiile, eu, pe montajul meu, am mai multe conditii pentru fuctionare si folosesc releu plus tranzistori (optocuplori ) pentru comanda DRL-ului.

                          Partea cu senzor de lumina facut separat este o idee, cand am timp o sa o studiez.
                          Last edited by zorro; 07-05-2011, 06:37 AM.
                          Toyota Avensis 1.8 VVT-i

                          Comment


                          • #14
                            Am reusit sa termin si un montaj cu senzor de lumina incorporat, sambata sper sa-l pot monta pe o corolla e15 ca sa vad cum functioneaza pe masina, ca in camera nu ma mai lasa nevasta sa ma mai joc ( se inteapa in piesele mele pierdute pe jos !!).
                            Toyota Avensis 1.8 VVT-i

                            Comment


                            • #15
                              Multumesc lui Zorro si pe aceasta cale , pt. DRL confectionat pt. un T27 , sunt multumit , functioneaza perfect .Protejeaza xenoanele si este foarte comod pt. ca automat se aprinde farurile (faza lunga ) cu pornirea motorului , si se sting cu oprirea acestuia .Recomand tuturor pt. ca este util si executat in stil profesionist .

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google