Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul ForumToyota.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Forumtoyota au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Forumtoyota nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul ForumToyota(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul ForumToyota(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

martorul motor se tot aprinde cand motorul este rece

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • martorul motor se tot aprinde cand motorul este rece

    Salut flacai! Si eu am o corolla din 2007 cu probleme. Anul trecut pe vreme rece,se aprindea martorul motor in bord,dar cand se incalzea motorul se stingea;asa k m-am dus cu ea la service-ul din Bv, au testat-o si m-au spus k filtrul de motorina este imbacsit,fapt pentru care "l-au schimbat"(am pus ghilimele deaoarece nu sunt sigur ca asa au facut ) pt k dupa vreo doua zile iar s-a aprins martorul,dar pana sa ajung din nou la service a venit caldura ambientala si mashinutza nu a mai facut urat.
    Anul acesta, insa cum a dat frigul, din nou aceeasi problema, asa k m-am dus la un alt service unde am schimbat filtrul de motorina si mecanicul de acolo mi-a zis ca cel pe care l-a dat jos era filtrul original al masinii din cauza k era argintiu iar toate cele care vin ca piese de schimb sunt negre(cum dealtfel e si cel pus acum de Je). Daca este adevarat... am facut doua revizii(30 si 45 mii km la Toyota ca era in garantie!) Oricum dupa ce am schimbat filtrul si am vazut ca apare aceeasi problema m-am dus din nou la Toyota ,au pus testerul si mi-au spus 'calculatorul arata trei defectiuni...circuit senzor citire masa si volum aer; circuitul senzorului de admisie aer si senzorul(regulatorul) de presiune carburant. M-au taxat cu cu 58.60 lei pentru zece minute desi pe factura cica ar fi lucrat 50 de minute,au sters inregistrarile din CB si mi-au spus ca pentru restul trebuie sa las masina in service cateva zile caci dureaza pana demonteaza si verifica toate chestiile respective, asa k le-am zi adio si m-am dus din nou la service-ul unde am schimbat filtrul.Tipul de aici, a pus testerul dupa care a adus un instrument format din niste mici butoiase legate la niste furtunele, a scos furtunele de retur de la injectoare, a montat dracia ce-o adusese, m-a pus sa pornesc motorul, sa-l tin turat la 2000, cam un minut , apoi am oprit si mi-a dat verdictul: trei injectoare duse! costul operatiunii: 50 lei, mai putin ca la desteptii aia specializati de Toyota care nici macar n-au fost in stare sa diagnosticheze problema.
    Acum insa am alta dilema,fapt pentru care apelez la voi,poate stie careva sa-mi zik si mie: este posibil sa fie injectoarele duse la numai 70.000 km? daca sunt duse trei injectoare, cum de porneste fara probleme? cum de trage(dupa ce se incalzeste), si nici nu se aud batai sau alte zgomote?
    Intrebandu-l pe mecanicul acesta ce poate cauza distrugerea injectoarelor, mi-a zis: motorina. ori eu am pus initial eurodiesel de la petrom apoi sfatuit de cei de la Toyota am trecut pe sprint diesel omv, dar in iarna asta i-am pus si un rezervor de efix.
    As aprecia mult ajutorul vostru, inainte sa ma apuc de schimbat injectoarele.

  • #2
    Originally posted by daculiber View Post
    Salut flacai! Si eu am o corolla din 2007 cu probleme. Anul trecut pe vreme rece,se aprindea martorul motor in bord,dar cand se incalzea motorul se stingea;asa k m-am dus cu ea la service-ul din Bv, au testat-o si m-au spus k filtrul de motorina este imbacsit,fapt pentru care "l-au schimbat"(am pus ghilimele deaoarece nu sunt sigur ca asa au facut ) pt k dupa vreo doua zile iar s-a aprins martorul,dar pana sa ajung din nou la service a venit caldura ambientala si mashinutza nu a mai facut urat.
    Anul acesta, insa cum a dat frigul, din nou aceeasi problema, asa k m-am dus la un alt service unde am schimbat filtrul de motorina si mecanicul de acolo mi-a zis ca cel pe care l-a dat jos era filtrul original al masinii din cauza k era argintiu iar toate cele care vin ca piese de schimb sunt negre(cum dealtfel e si cel pus acum de Je). Daca este adevarat... am facut doua revizii(30 si 45 mii km la Toyota ca era in garantie!) Oricum dupa ce am schimbat filtrul si am vazut ca apare aceeasi problema m-am dus din nou la Toyota ,au pus testerul si mi-au spus 'calculatorul arata trei defectiuni...circuit senzor citire masa si volum aer; circuitul senzorului de admisie aer si senzorul(regulatorul) de presiune carburant. M-au taxat cu cu 58.60 lei pentru zece minute desi pe factura cica ar fi lucrat 50 de minute,au sters inregistrarile din CB si mi-au spus ca pentru restul trebuie sa las masina in service cateva zile caci dureaza pana demonteaza si verifica toate chestiile respective, asa k le-am zi adio si m-am dus din nou la service-ul unde am schimbat filtrul.Tipul de aici, a pus testerul dupa care a adus un instrument format din niste mici butoiase legate la niste furtunele, a scos furtunele de retur de la injectoare, a montat dracia ce-o adusese, m-a pus sa pornesc motorul, sa-l tin turat la 2000, cam un minut , apoi am oprit si mi-a dat verdictul: trei injectoare duse! costul operatiunii: 50 lei, mai putin ca la desteptii aia specializati de Toyota care nici macar n-au fost in stare sa diagnosticheze problema.
    Acum insa am alta dilema,fapt pentru care apelez la voi,poate stie careva sa-mi zik si mie: este posibil sa fie injectoarele duse la numai 70.000 km? daca sunt duse trei injectoare, cum de porneste fara probleme? cum de trage(dupa ce se incalzeste), si nici nu se aud batai sau alte zgomote?
    Intrebandu-l pe mecanicul acesta ce poate cauza distrugerea injectoarelor, mi-a zis: motorina. ori eu am pus initial eurodiesel de la petrom apoi sfatuit de cei de la Toyota am trecut pe sprint diesel omv, dar in iarna asta i-am pus si un rezervor de efix.
    As aprecia mult ajutorul vostru, inainte sa ma apuc de schimbat injectoarele.

    Salut,
    Din cate stiu injectoarele se vad direct pe tester. Daca s au vazut ... ce valori aveau ?

    Comment


    • #3
      Nu s-au vazut pe tester. in butoiasele in care erau puse furtunele de retur se aduna se motorinaastfel 1 o pojghita subtire, ca o pelicula, 2 putin peste jumatate,3 aprox o treime, si 4 tot cam jumatate ca si in czul injectorului 2; si chestia cea mai curioasa este ca acum cand afara sunt peste zece grade nu se mai aprinde martorul motor,nici macar la pornire, deci probabil, presiunea se pastreaza .

      Comment


      • #4
        Originally posted by daculiber View Post
        Nu s-au vazut pe tester. in butoiasele in care erau puse furtunele de retur se aduna se motorinaastfel 1 o pojghita subtire, ca o pelicula, 2 putin peste jumatate,3 aprox o treime, si 4 tot cam jumatate ca si in czul injectorului 2; si chestia cea mai curioasa este ca acum cand afara sunt peste zece grade nu se mai aprinde martorul motor,nici macar la pornire, deci probabil, presiunea se pastreaza .
        Daca injectoarele au dat bine pe tester nu umbla la ele iar bujiile nu se vad pe tester. Cele pe diesel se masoara cu un aparat de masura (daca dau scurt inseamna ca sunt bune, daca dau intrerupte sunt arse - sigur ai doua bujii arse - pun pariu)

        Comment

        Working...
        X
        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
        Politica de Securitate Google