Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul ForumToyota.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Forumtoyota au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Forumtoyota nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul ForumToyota(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul ForumToyota(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Impresii de la volanul unui LC

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Impresii de la volanul unui LC

    Cred ca este un subiect interesant de discutii si un prilej de a impartasii si altora diferitele situatii aparute la volanul unei asemenea masini, indiferent de motorizare. Si cum este normal am sa incep primul. Am un LC120 din Oct 2008. Are 40.000 km fara nici un eveniment negativ. Sincer nu gasesc cuvintele potrivite pentru a descrie senzatiile traite la volanul ei. Am urcat cu ea unde nici tractoarele nu au ajuns ( pe munte, dupa ploaie), am trecut Bistrita cu ea, m-a tarat curentul 50 metri la vale dar nu m-a lasat. Am facut slalom prin padure, nu exista drum pe unde am urcat. Nu m-a dezamagit niciodata. Pe asfalt la drum intins sunt de apreciat scaunele, nu simti asa pregnant oboseala in ele. Si am sa mai revin chiar si cu amanunte si fotografii/filmari pentru cei interesati. Astept posturile voastre.
    LC 120 3.0 D4D AT

  • #2
    ffff buna mashina , detin una in fam din 2006 are 120 000 km , nu am schimbat placutzele inca, anvelopele doar. in off e belea , pe shosea la fel , super mashinutza.nu as da-o pe un LC 150. oricum scopu cumparari ei , asta a si fost , aventura in afara shoselei .

    Comment


    • #3
      crosby..vrem sa vedem foto/filmari..
      ti-ai pus cauciucuri bf goodrich pe ea?

      Comment


      • #4
        Apropo zeus, poate pui si tu cateva poze cu caucioacele de pe Hilux

        Comment


        • #5
          sa il prind sapt asta care vine sper . a fost la munci de toamna

          Comment


          • #6
            Nu am BFG, erau cam scumpe, am gasit General Brabber, americane facute sub licenta in Polonia (parca). Au acelasi profil ca BFG-ul, nu pot sa fac comparatie ca nu am avut niciodata BFG. Oricum iarna trecuta prin zapada si toata vara pe coclauri de munte si-au facut cu varf si indesat datoria. Sunt multumit de ele. Ca si video am mai pus pe aici pe undeva cate ceva. Le dau mai jos :
            - http://www.youtube.com/watch?v=UL_adAodnK4
            - http://www.youtube.com/watch?v=n2MKNJCSSzA
            ultimul link este de cand testam masina prin Dobrogea, eram si incepator in ale offroadului. Nu am imagini filmate dinafara masini, nu avea cine, de obicei eram singur in masina.
            LC 120 3.0 D4D AT

            Comment


            • #7
              Astazi dimineata un bun prieten de-al meu a avut un accident cu un LC120. S-a intamplat in C-ta, in zona Trocadero. Aflandu-se in intersectie, un Renault Megane a intrat din lateral in zona usii stanga fata - la sofer. Se pare ca viteza maganului era cam mare. Din cauza franarii botul meganului a intrat efectiv sub LC si l-a facut sa se dea peste cap, prima data a aterizat pe plafon iar a doua oara si ultima a aterizat pe roti. L-am sunat sa vad ce face si primele lui cuvinte au fost :"daca eram cu alta masina nu mai stateam de vorba acum, masina si-a facut treaba !" . In LC erau 2 persoane, nici una nu a patit nimic grav (dupa rezultatul tomografiei ), excluzand vreo 2 -3 cucuie. Nici macar zgarieturi nu au avut. Au fost imbracati in airbaguri si la propriu si la figurat. Daca ma vor lasa cei de la Toyota Constanta am sa fac cateva poze si sa incercam impreuna sa ne dam seama cum s-a comportat masina la impact. Se para ca cei care aveau indoieli vis-a-vis de gradul de protectie al masinii nu mai au de ce sa-si faca griji. Chiar este o masina sigura ! Va tin la curent cu ultimele noutati dupa ce vad masina.
              LC 120 3.0 D4D AT

              Comment


              • #8
                Originally posted by crosby View Post
                Cred ca este un subiect interesant de discutii si un prilej de a impartasii si altora diferitele situatii aparute la volanul unei asemenea masini, indiferent de motorizare. Si cum este normal am sa incep primul. Am un LC120 din Oct 2008. Are 40.000 km fara nici un eveniment negativ. Sincer nu gasesc cuvintele potrivite pentru a descrie senzatiile traite la volanul ei. Am urcat cu ea unde nici tractoarele nu au ajuns ( pe munte, dupa ploaie), am trecut Bistrita cu ea, m-a tarat curentul 50 metri la vale dar nu m-a lasat. Am facut slalom prin padure, nu exista drum pe unde am urcat. Nu m-a dezamagit niciodata. Pe asfalt la drum intins sunt de apreciat scaunele, nu simti asa pregnant oboseala in ele. Si am sa mai revin chiar si cu amanunte si fotografii/filmari pentru cei interesati. Astept posturile voastre.
                Felicitari.Si eu mi-am dorit o masina LC dar am luat RAV deoarece merg mult in oras si era cam scump pentru posibilitatile mele un LC nou.Dar la cat de fiabile sunt merita si SH.Apropo si de robustete,cu LC te mai rastorni dar scapi cu viata,imi imaginez ce varza a ramas din meganul implicat in accident.Am vazut la Discovery o emisiune despre fan club LC.Fanii au raspuns ca apreciaza LC deoarece membrii clubului au peste 500000km fara reparatii majore,unii chiar 1000000km.

                Comment


                • #9
                  Asa cum scriam intr-un post anterior am promis ca revin cu fotografii. Am fost la Toyota Constanta si am fotografiat masina. Atasez fotografiile. Ce m-a mirat a fost faptul ca exista aibaguri cortina chiar si la al treilea rand de scaune din spate. Nu stiam ca exista asa ceva. Dupa cum arata masina cred ca nu a aterizat direct pe plafon ci doar pe partea din fata a plafonului si pe capota. Nu mai are nici o oglinda intreaba ... vedeti si voi restul in foto. Astept comentariile voastre.
                  Attached Files
                  LC 120 3.0 D4D AT

                  Comment


                  • #10
                    wow..n-am cuvinte..cu siguranta dc era in alta masina, poate ca scapa, dar nu cu 2-3 cucuie..dupa cum se vede, in caz de impact lateral, unde in marea majoritate esti victima sigura, a scapat cu bine..
                    probabil ca prietenul tau se bucura de alegerea facuta, ca si-a luat o astfel de masina..si are si de ce..
                    transmite-i toate cele bune din partea mea si pareri de rau pentru masina..

                    Comment


                    • #11
                      Prietenul meu a fost astazi la cei de la asigurari si-l intrebau cei de acolo cum de nu au declansat toate airbagurile. La el au pocnit doar cele de pe lateral dreapta. Ii spuneau cei de acolo ca la alte masini in situatii relativ similare pocnesc toate . Oare cum o fi de fapt ? Cei de la Toyota Constanta i-au spus ca ar fi cam dauna totala. Sa vedem ce zic si cei de la asigurari. Siguuuuuuuuuuuuuuur o sa aiba ceva de comentat.
                      Last edited by crosby; 11-03-2010, 20:59 PM.
                      LC 120 3.0 D4D AT

                      Comment


                      • #12
                        numai daca iti pocnesc cele frontale e dauna totala ... d-apai 6 airbaguri si ctoata caroseria deformata ... daca nu ii da banu e clar furaciune ... alea frontale se declanseaza doar la un impact frontal ..... aia chiar sunt boi de la asigurari ..... habar nu au cum functionaeza un airbag...

                        Comment


                        • #13
                          da, sunt chiar jigodii aia de la asigurari..oare de ce nu ma mira...dupa cum arata masina e clar dauna totala..
                          ar trebui dati in judecata daca nu-i dau dauna totala..
                          intrebare: cine a fost de vina de producerea accidentului?

                          Comment


                          • #14
                            Nu a fost el de vine, ala cu meganul a intrat pe rosu. In prima faza a declarat ca a trecut si el pe verde ... dar si-a revenit dupa ce l-au luat politisti la intrebari.
                            LC 120 3.0 D4D AT

                            Comment


                            • #15
                              Am fost undeva la tara si am intrat pe o ulita ce tocmai se scalda in apa unei conducte sparte. Drumul in panta usoara, noroi cat cuprinde. Am intrat simplu, deh, era la vale. Cand am plecat am nimerit fara sa stiu cu rotile din stanga pe deasupra unui sant facut in vara pentru o conduca de apa. Nu au tasat bine pamantul cand au astupat groapa si ... am ramas putin suspendat. Am cuplat tot ce era de cuplat pe la masina dar nu vroia. Se misca putin dar cu cat incercam mai mult ma afundam in sant. Mai aveam un buton "al doilea start". Asta nu l-am folosit niciodata ptr ca nu prea am avut incredere in el. L-am cuplat si minune, am iesit. De fapt in loc sa plece in prima treapta cupleaza direct a doua. Deja plecase cineva dupa un tractor, nu mai credeam nici eu ca o sa ies. Pe zi ce trece tot descopar cate ceva interesant la masina asta.
                              LC 120 3.0 D4D AT

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google