Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul ForumToyota.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Forumtoyota au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Forumtoyota nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul ForumToyota(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul ForumToyota(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Problema - temperatura lichidului de racire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema - temperatura lichidului de racire

    Am o Toyota Avensis (2004) 2.0 VVT-i. Momentan sunt cu masina in Austria in vacanta. Duminica, in timp ce ma aflam pe drum, am observat la un moment dat ca temperatura lichidului de racire a intrat in zona rosie. Am oprit si am verificat lichidul de racire - era usor caldut. Ambele ventilatoare functionau. Am stat vreo 20 de minute, timp in care temperatura a revenit la normal si mi-am continuat drumul. De atunci, am mai facut cateva sute de kilometri si am observat ca temperatura se ridica si intra in zona rosie daca merg pana in 3000rpm, in schimb daca merg peste aceasta valoare, sta normal la jumatate.
    Sper ca acest regim de functionare nu este normal. Intrebarea este: am o problema cu termostatul sau cu pompa de apa?
    Ma gandeam sa ma duc la un service Toyota pe aici, dar mi-e sa nu ma usuce de bani.
    Astept sfaturi, daca aveti.

  • #2
    "Daca vizitati Austria nu ratati cea mai mare Sosea Alpina-Grossglockner-din Europa unde va puteti testa Toyotele la cca 2500 m altitudine.Peisajul e superb,merita efortul,dar e bine sa alegem lunile iulie-august pentru a evita ceata.Varful Grossglockner are peste 3700m.Soseaua trece din Austria in Italia si se poate parcurge cu peste 80km/h,e atat de bine facuta incat e o placere sa conduci.Puteti admira si marmotele care se plimba in voie,puteti cumpara crema de marmota si arnica montana, buna pentru articulatii,puteti bea bere germana,puteti vizita cafeneaua motociclistilor de unde se pot vedea mai multe varfuri peste 3000m.”

    Imi pare rau ca nu va pot ajuta in problema lichidului de racire.

    Comment


    • #3
      problema a devenit mai grava. Am ajuns la Wien in drumul spre Romania. Se pare ca pierd lichid de racire. Nu foarte mult, dar s-a apropiat de LOW in rezervor. + ca acum acul de temperatura nu mai revine inspre jumatate, oscileaza intre zona rosie si mijlocul partii superioare. PLS SFATURI? (

      Comment


      • #4
        Completeaza lichidul de racire si, daca nu vrei sa o repari in Viena, fa-ti un stoc sa iti ajunga pana acasa.
        Avensis 1,8 VVTi

        Comment


        • #5
          Eu aș merge pe varianta reparării ei acolo, dacă se poate repara într-o zi. Au mai fost cazuri în care reparațiile nu au fost atât de costisitoare precum se aștepta lumea. Depinde acum și de ce fonduri dispui.
          Auris 1.6 Valvematic Unique Plus

          Comment


          • #6
            @andreic: daca fac completarea cu lichid de racire, in mod normal ar trebui sa stea temperatura constanta?
            @Methane: nu stiu daca sunt deschise service-uri in weekend. Daca gasesc ceva, maine dimineata ma duc sa isi arunce si baietii un ochi.


            crede vreunul dintre voi ca poate sa fie o problema de termostat?

            Comment


            • #7
              Later edit: m-am interesat si nu e nici macar un singur service auto deschis sambata in Viena...

              Comment


              • #8
                Daca stai pana luni merita o constatare la Viena,daca nu opreste de fiecare data cand se incinge motorul,complecteaza cu lichid de racire si mergi cu multa grija.Pentru un banal termostat sau pompa de apa,sau radiator infundat poti distruge motorul,mai intai se arde garnitura de chiulasa si apoi urmeaza dezastrul.

                Comment


                • #9
                  Am gasit ieri in Viena un service Toyota, din pacate erau doar 2 tehnicieni care nu m-au putut ajuta prea mult. Intre timp am ajuns azi dimineata la Nadlac, cu multe opriri, iar la Nadlac am ales sa dau 30 de euro cuiva sa ma tracteze pana in Arad. Maine dimineata o bag in service aici in Arad. Oricum am impresia ca cel putin garnitura de chiuloasa e prajita. Sper sa nu fie mai rau. O sa va tin la curent cu detalii.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by alx31 View Post
                    Am gasit ieri in Viena un service Toyota, din pacate erau doar 2 tehnicieni care nu m-au putut ajuta prea mult. Intre timp am ajuns azi dimineata la Nadlac, cu multe opriri, iar la Nadlac am ales sa dau 30 de euro cuiva sa ma tracteze pana in Arad. Maine dimineata o bag in service aici in Arad. Oricum am impresia ca cel putin garnitura de chiuloasa e prajita. Sper sa nu fie mai rau. O sa va tin la curent cu detalii.
                    Ai avut mare ghinion,iti tin pumnii sa scapi cat mai ieftin la service.

                    Comment


                    • #11
                      finally, dupa 2 saptamani am terminat cu reparatul. so: in urma constatarii, cauza problemei era pompa de apa.

                      S-au schimbat: pompa de apa, termostat, garnituri de chiulasa, admisie, evacuare, s-a rectificat chiulasa.Am scapat fara alte probleme, dar oricum asta a insemnat bucatirea motorului.
                      Cost total cu manopera, piese si completat ulei + adaugat lichid de racire 1794ron. + 120 ron amenda ca am plecat fericit din Arad si in prima localitate m-au prins "bajetii" cu 75km/h

                      Service-ul si-a facut treaba bine. Am stat langa baieti la montaj. Pentru posesorii Toyota din Arad ar fi excelent pentru reparatii la masinile care nu sunt in garantie.
                      Last edited by alx31; 08-24-2010, 09:34 AM.

                      Comment


                      • #12
                        Multumim pentru ca ne-ai spus care era defectiunea.Cred ca ai scapat ieftin in sensul ca nu s-a stricat motorul.In general pompa de apa cedeaza la mai mult de 100000km.Sunt curios cati km are masina ta.

                        Comment


                        • #13
                          Sunt convins ca am scapat ieftin, ca piese schimbate (aici pot sa spun ca am incercat sa fac pauze cat mai mari ca sa se raceasca motorul cat mai ok), dar si ca pret. M-a ajutat enorm faptul ca am ajuns la acest service prin seful de la Toyota Arad, din acest motiv am beneficiat de niste preturi mai omenesti. Probabil in Bucuresti eram jefuit pe bune.

                          Pompa a cedat la aproximativ 108000 km. Deci cam pe acolo...

                          Comment


                          • #14
                            Mersi de informatie si iti doresc sa nu mai ai probleme cu masina,chiar cred ca e un model fiabil.

                            Comment


                            • #15
                              Pai 680 lei f.TVA costa numai pompa, fara manopera.
                              Numai pt schimbarea pompei manopera normata este de 2 ore.
                              Mie mi-a picat pompa la 45.000...ce sa mai zic, noroc ca mai sunt inca in garantie.
                              Macar ai aflat cauza de la care a pornit toata povestea? Ca efectele le-am vazut.
                              Avensis SW 2.0 D-4D & Celica 1,6L

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google