Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul ForumToyota.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Forumtoyota au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Forumtoyota nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul ForumToyota(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul ForumToyota(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Recomandare

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Recomandare

    Salutare
    Sunt inscris de multa vreme pe forumul asta si am citit aproape tot despre Corolla si Avensis;doar criza si vremurile astea nu prea roze m-au tinut departe de o Toyota;initial vroiam un Avensis,dar m-am resemnat cu Corolla.
    Stiu ca nu exista masini fara probleme,fara hibe sau alte neajunsuri, dar VOI,posesori de Corolla,ati recomanda cuiva foarte apropiat achizitionarea unui astfel de autoturism?
    Pe forum apar diverse probleme unele mai grave altele nu,dar per ansmblu cat de multumit sunteti de masina voastra?
    Ma refer in special la masinile pe care le-ati cumparat noi....niste pareri sincere cu referire la masina m-ar ajuta in luarea unei decizii;la cca17500E cat costa o Corolla, m-as putea orienta si catre alte japoneze daca ar probleme mai putine cu masina.
    Va multumesc.

  • #2
    Salut,

    Am o Corolla 1.6 124cp Sol din 2007 si sunt multumit de masina. Probleme propriu-zise (in sensul de defectiuni) nu am avut decat una din cauza faptului ca boxele spate patrund destul de mult in portbagaj si astfel transportand bagaje mai inalte am "deranjat" una din ele ceea ce a intrerupt complet sunetul in toate boxele, dar s-a reparat usor la service.
    Neplaceri insa am avut cu vopseaua care are o rezistenta scazuta si se zgarie usor (lumea spune ca asa e la toate masinile noi), cu un greieras la bord care apare din cand in cand (n-a mai aparut de vreo 2 luni) si cu marsarierul care nu se cupleaza tot timpul din prima incercare (uneori la a 3-a sau a 4-a).
    Avand varianta cu intrare fara cheie si pornire de la buton si alarma nu sunt multumit de cum au montat baietii alarma ea sunand daca masina e incuiata si eu cu cheia langa ea (pe forum spuneau unii ca se poate remedia dar eu cand am intrebat la service mi s-a spus ca numai asa stiu ei s-o monteze, legand-o de plafoniera masinii).

    In mare atat am de raportat ca puncte negative cu mentiunea ca masina a parcurs sub 15.000 de kilometri si a fost fabricata in Japonia si nu in Africa de Sud ca cele de dupa 2007.

    Deci iti recomand Corolla; mi s-a parut cea mai buna alegere atunci si la fel cred si acum.

    O observatie: nu stiu ce versiune de Corolla vrei sa achizitionezi. Daca vrei una pe benzina ia in considerare faptul ca motoarele de 1.33 101 cp si 1.6 132 cp sunt nou introduse la fel si cutiile cu 6 viteze (au aparut prima data pe noul Avensis), deci experientele posesorilor cu vechiile motoare si cutii s-ar putea sa nu fie complet relevante.

    Comment


    • #3
      Ma bag si eu in seama, cu toate ca am Corolla model mai vechi, din 2003. motor de 2d4d. Habar nu am unde e facuta. Eu am luat-o din Germania si avea 105000 de km. I-am facut revizia de rigoare, cu schimbat ulei, filtre, rectificat discuri pe fata, schimbat de distributie. Am facut in conditiile astea 4000 de km si pot sa ma declar cat se poate de multumit. Motorul este foarte silentios, nu am greierasi, trage bine, merge ca o masina noua. Am auzit multe chestii nasoale despre noua Corolla, pe care eu nu le am, dar la fel de bine ar fi putut fi rezolvate de fostul proprietar. Oricum, ce conteaza acum e ca sunt foarte multumit si parca as recomanda-o mai departe.

      Comment


      • #4
        @stefangik
        Distributia stiu ca e pe lant, de ai schimbat-o la km astia?

        Comment


        • #5
          salut, in primul rand NU cumpara masina din romania; masinile facute pt europa de est sunt de o calitate mult mai slaba; de ex. cauta un dealer din germania daca vrei masina buna

          corolla este o masina destul de buna si fiabila si destul de ieftina; in general problemele care apar sunt minore

          initial am vrut honda (fabricatia in japonia) dar nu mi-a iesit socoteala
          am ales o corolla, din 2008, 1.6 dual vvti luna fabricata in africa de sud, adusa din bulgaria si cumparata de noua de la toyota timisoara (nu mai fac greseala asta in viata mea)

          in principiu sunt destul de multumit de masina;
          ma deranjeaza 2 lucruri:
          - cand e soseaua uda se aude cam tare inauntru fasaitul rotilor;
          - cand e frig, de la vreo minus 5 in jos si virezi mult la plecare din loc ai impresia ca schioapata - e din cauza planetarelor care cica se contracta

          in rest e ok, daca ii dai benzina buna merge ca racheta

          singura problema pana la 50000km - la vreo 30000km a trebuit sa schimb pompa de apa

          urmatoare masina care mi-o voi lua va totusi o honda, facuta acasa la mama ei, nu prin cine stie ce tari cocotiere, bananiere etc

          este destul de evidenta diferenta de calitate dintre cele 2 (toyota si honda)
          Last edited by lorentzo72; 12-09-2012, 06:32 AM.
          corolla 2008 1.6 dual vvt-i

          Comment


          • #6
            Eu am o Corolla din 2008, 1.4 D4D:
            Avantaje:
            - pivotii fata se schimba separat de brat, deci costa mai putin decat sa schimbi bratul cu totul
            -suspensia spate e semirigida cu bara stabilizatoare, nu are brate si deci mai putine bucse (e gen vectra A, logan), dar stabilitatea e f buna, oricum am 115k si nu am avut probl la trenul de rulare
            - distributia pe lant si la benzina si la motorina (am 115000, nu am avut probleme)
            - la 1.4D merg si jante pe 15 (costa mai putin cauciucul), la 2.0D, 1.6vvti merg de la 16 in sus

            Dezavantaje:
            - din cate stiu eu corolla berlina e produsa in africa de sud, si importata in ro, eu asa am primit, se zice ca ar fi de o calitate mai slabuta
            - vopseaua/parbrizul slabe, dar dupa ce se crapa primul de duci la un centru specializat si pui un pilkington
            - tablaria subtire
            - mororul de 1.4D cam slabut la depasiri mai ales cu masina incarcata, recomand 2.0 D, consumul nu difera f mult
            -nu recomand motorul de 1.33 benzina, se accelereaza greu, nu zic numai eu asta, mi-a zis-o cineva care lucreaza la Toyota si conduce una

            Probleme care le-am avut:
            - parbrize schimbate vreo 3 pe original (am avut casco), ultimul e Guardian, schimbat la centru specializat
            - rulment cutie spart la 55000 km, cu bineinteles pana pe autrostr, si plata tractare, cutie schimbata noua si ambreiaj nou pe garantie, vezi posturi mai vechi pt info
            -de la 105000 aud un fluierat la relanti care dispare daca apas ambreiajul, posibil sa fie rulmentul de presiune angrenat, inca nu am dat jos cutia, dar ambr lucreaza normal

            Cam atat, motorul lucreaza f bine, eu recomand un 2.0D, si asta o sa-mi iau pe viitor, cauta sa fie facuta in japonia, poate sunt mai bune, si adu-o din germania de ex, poate sunt mai de calitate, desi important e sa te interesezi unde e facuta

            Toate bune, si sa ne spui ce ai gasit.
            2008 Corolla 1.4 D4D 5MT

            Comment


            • #7
              Corolla 1,4 vvti Luna 2009
              pana la 90.000 km nicio problema tehnica sau mecanica
              doar schimbul de uleiuri (motor si cutie) filtre (motor, habitaclu, ulei) si placute de frana

              in rest, toate bune

              e adevarat, motorul de 1,4 vvti nu este unul sportiv dar daca nu te grabesti si nu ai nevoie de adrenalina in plus pe sosele...nu e o alegere de neglijat, fiind destul de economic...mie imi consuma 5/5,5 afara (cand rulez cu maxim 110, peste aceasta viteza consumul se duce cam la 6/6,3) si 8/8,5 urban
              Last edited by valimihai; 12-10-2012, 08:47 AM.

              Comment


              • #8
                Originally posted by alexc View Post
                Eu am o Corolla din 2008, 1.4 D4D:
                Avantaje:
                - pivotii fata se schimba separat de brat, deci costa mai putin decat sa schimbi bratul cu totul
                -suspensia spate e semirigida cu bara stabilizatoare, nu are brate si deci mai putine bucse (e gen vectra A, logan), dar stabilitatea e f buna, oricum am 115k si nu am avut probl la trenul de rulare
                - distributia pe lant si la benzina si la motorina (am 115000, nu am avut probleme)
                - la 1.4D merg si jante pe 15 (costa mai putin cauciucul), la 2.0D, 1.6vvti merg de la 16 in sus

                Dezavantaje:
                - din cate stiu eu corolla berlina e produsa in africa de sud, si importata in ro, eu asa am primit, se zice ca ar fi de o calitate mai slabuta
                - vopseaua/parbrizul slabe, dar dupa ce se crapa primul de duci la un centru specializat si pui un pilkington
                - tablaria subtire
                - mororul de 1.4D cam slabut la depasiri mai ales cu masina incarcata, recomand 2.0 D, consumul nu difera f mult
                -nu recomand motorul de 1.33 benzina, se accelereaza greu, nu zic numai eu asta, mi-a zis-o cineva care lucreaza la Toyota si conduce una

                Probleme care le-am avut:
                - parbrize schimbate vreo 3 pe original (am avut casco), ultimul e Guardian, schimbat la centru specializat
                - rulment cutie spart la 55000 km, cu bineinteles pana pe autrostr, si plata tractare, cutie schimbata noua si ambreiaj nou pe garantie, vezi posturi mai vechi pt info
                -de la 105000 aud un fluierat la relanti care dispare daca apas ambreiajul, posibil sa fie rulmentul de presiune angrenat, inca nu am dat jos cutia, dar ambr lucreaza normal

                Cam atat, motorul lucreaza f bine, eu recomand un 2.0D, si asta o sa-mi iau pe viitor, cauta sa fie facuta in japonia, poate sunt mai bune, si adu-o din germania de ex, poate sunt mai de calitate, desi important e sa te interesezi unde e facuta

                Toate bune, si sa ne spui ce ai gasit.
                foarte nasol ce spui tu acolo cu cutia de viteze; spune te rog ce rulment s-a spart la cutie, cel de la priza directa ?? sa stiu la ce ma pot astepta

                referitor la fluieratul acela iti spun sigur ca e rulmentul de presiune, si la mine chitzcaie putin si cand ating pedala de ambreiaj tace

                jante de 15 merg si pe 1.6 vvt-i (original) ; de fapt dotarea tera e echipata la livrare cu jante de 15, luna si sol sunt pe 16
                la motorul diesel nu prea ii place harmalaia de oras; eu zic ca motorizarea o cam alegi in functie de regimul in care folosesti masina
                nu mai stiu care-s preturile acuma dar la 17.500 EUR nu cred ca iei diesel de 2l;

                oricum alege o motorizare mai mare de 1,4; la 1.4 daca dai drumul la clima s-a cam terminat cu depasirile blitz; 1,6 trage bine si cu clima pornita, si sunt convins ca dieselul de 2l si mai bine pt ca are cam tot atatia cai si cuplu mai mare

                respecte
                Last edited by lorentzo72; 12-10-2012, 18:53 PM.
                corolla 2008 1.6 dual vvt-i

                Comment


                • #9
                  @FanDinamo: distributie e pe curea. Am vazut motorul desfacut si cureaua acolo. Numai bine!

                  Comment


                  • #10
                    Distributia e pe lant garantat diesel si benzina cel putin dupa 2008, ca de atunci e a mea. curea e doar la alternator
                    2008 Corolla 1.4 D4D 5MT

                    Comment


                    • #11
                      Din cate retin s-a spart unul din cei doi rulmenti de la axul principal. celalalt avea joc. un suplier care i-a facut prost, greseala recunoscuta de toyota

                      Referitor la rulmentul de presiune, Lorenzo, e angrenat in mers? stiu de la masini mai vechi ca se regla ambreiajul si nu se mai auzea....la noi se autoregleaza
                      Last edited by alexc; 12-12-2012, 20:56 PM.
                      2008 Corolla 1.4 D4D 5MT

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by alexc View Post
                        Din cate retin s-a spart unul din cei doi rulmenti de la axul principal. celalalt avea joc. un suplier care i-a facut prost, greseala recunoscuta de toyota

                        Referitor la rulmentul de presiune, Lorenzo, e angrenat in mers? stiu de la masini mai vechi ca se regla ambreiajul si nu se mai auzea....la noi se autoregleaza

                        e angrenat tot timpul dar nu e sub presiune, si probabil ca are ceva uzura de aceea face zgomot; presiunea se exercita asupra rulmentului atunci cand calci ambreiajul si nemai avand "joc" nu se mai aude zgomotul

                        asa arata un ambreiaj de corolla 1,6 din 2008



                        daca ai timp uita-te pe link-ul asta, bagi seria de sasiu si iti vezi toate piesele de pe masina



                        referitor la reglarea ambreiajului:
                        ambreiajul actionat hidrauluic nu se regleaza, dar ar fi bine cam la 2 ani sa schimbi lichidul si sa aerisesti bine de tot cilindrul receptor (este pe carcasa ambreiajului, spre fata masinii)

                        ambreiajul actionat mecanic (prin cablu sau tije rigide) e clar ca trebuie reglat - respectiv intins cablul sau eliminate jocurile, asfel incat intreaga cursa a pedalei sa fie transminsa la furca
                        Last edited by lorentzo72; 12-14-2012, 11:32 AM.
                        corolla 2008 1.6 dual vvt-i

                        Comment


                        • #13
                          referitor la reglarea ambreiajului:
                          daca ai ambreiaj actionat hidraulic nu e nevoie de reglaje, insa iti recomand ca la 2 ani sa schimbi lichidul si sa aerisesti bine cilindrul receptor , (inclusiv instalatia de franare) este o operadiune destul de simpla si nu dureaza mai mult de 1 ora, cu tot cu schimbarea lichidului din instalatia de franare

                          ambreiajul actionat mecanic (prin cablu sau tije rigide) este necesar sa fie reglat astfel incat intreaga cursa a pedalei sa fie transmisa la furca

                          asa arata un ambreiaj de corolla 1,6 din 2008

                          Last edited by lorentzo72; 12-14-2012, 11:48 AM.
                          corolla 2008 1.6 dual vvt-i

                          Comment


                          • #14
                            Multumesc Lorentzo pt info; de schimbat am schimbat lichidul de frana la ultima revizie facuta pe garantie (90000km), acum am ceva peste 105000. Din cate stiu lichidul de frana est si pt ambreiajul hidraulic, deci ar trebui sa fie ok.
                            Toate bune!
                            2008 Corolla 1.4 D4D 5MT

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by alexc View Post
                              Multumesc Lorentzo pt info; de schimbat am schimbat lichidul de frana la ultima revizie facuta pe garantie (90000km), acum am ceva peste 105000. Din cate stiu lichidul de frana est si pt ambreiajul hidraulic, deci ar trebui sa fie ok.
                              Toate bune!
                              cu placere; stii bine, acelasi lichid de frana este folosit si de ambreiaj dar printr-un circuit separat ; rezervorul lichidului (care se afla pe pompa de fraana) are mai multe compartimente separate, (la mine 3), din care 1 compartiment este al ambreiajului;
                              banuiesc ca baietii care ti-au schimbat lichidul in instalatia de franare l-au schimbat si la abmreiaj, cel putin asa ar fi normal

                              toate cele bune
                              corolla 2008 1.6 dual vvt-i

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google