Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul ForumToyota.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Forumtoyota au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Forumtoyota nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul ForumToyota(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul ForumToyota(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Filtru K&N Panel vs Filtru Standard

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Filtru K&N Panel vs Filtru Standard

    Salutare!

    Pentru a nu polua topicuri dedicate altor scopuri, postez aici intrebarea care imi macina existenta in sfertul asta de ora: care mai bun? Filtrul panel K&N cu ulei sau cel standard, de hartie? Care filtreaza mai bine? Care e mai indicat pentru o utilizare cotidiana? Ajunge ulei in motor de la filtrul K&N? Mareste puterea motorului in vreun fel?
    Auris 1.6 Valvematic Unique Plus

  • #2
    Asa cum am mai scris, marele meu semn de intrebare e legat de calitatea filtrarii aerului.
    E clar ca iti ofer un debit marit de aer, dar in ce conditii? Practic suprafata filtrului ramine aceeasi. Are mai multe straturi?
    Atunci ar creste rezistenta gazodinamica...
    Daca te mai gindesti si la praful de pe drumurile noastre: dezapezire, camioane, tractoare, carute care ies de pe santiere, cimp cu rotile pline de noroi...
    Iar pe de alta parte...filtru sport pe Yaris... si atit?
    Last edited by Dion; 08-20-2009, 08:36 AM.

    Comment


    • #3
      Cei de la K&N spun ca datorita uleiului si a pliurilor filtrului, calitatea filtrarii este mai buna (97-98%). Ceea ce mi s-a parut interesant este ca particulele retinute de filtru devin parte integranta a filtrului, datorita uleiului, si contribuie apoi la cresterea calitatii filtrarii. Un filtru semi-imbacsit ar filtra mai eficient decat unul curat. Pareri contra celor de la K&N am gasit doar pe forumuri.

      Cand am schimbat filtrul de aer, galeria de admisie era curata - partea de dupa filtru (cea de dinainte era vai de mama ei). Voi desface filtrul iar sa vad cum sta treaba acum si o sa atasez si imagini.
      Auris 1.6 Valvematic Unique Plus

      Comment


      • #4
        Am filtru panel K&N pe Auris de un an. Nu am remarcat mari diferente de putere (cei de la K&N sustin un castig de 2-3 CP). Masina urca ceva mai rapid in ture si suna o idee mai nervos, insa cam atat. Marele avantaj din punctul meu de vedere e ca nu mai trebuie sa-l schimbi vreodata. Il cureti periodic (cam la un an, un an si jumatate, in functie de drumurile pe care circuli) si atat, iar in 2-3 ani ti-ai amortizat investitia in el. Filtrarea o consider a fi cel putin la fel de buna ca la un filtru clasic, de unica folosinta.

        Nu stiu unde ai citit tu partea ca un filtru imbacsit filtreaza mai bine aerul, insa eu unul nu sunt de acord. Cand filtrul se imbacseste vei simti ca masina nu mai suna chiar la fel si va trebui sa-l cureti. Vei si observa mizeria pe pliurile metalice ale filtrului.

        Operatiunea de curatare si ungere cu ulei e simpla si nu e nevoie de mare "talent". Filtrul vine cu ulei preaplicat din fabrica, iar dupa spalare va trebui sa reaplici tu acest strat (uleiul vine in kitul de curatare). Daca il aplici cu o minima atentie nu vei avea vreo problema. Ulei de la filtru nu mi-a ajuns in debitmetru. Explicatii detaliate despre toate astea vei gasi si in kitul de curatare sau pe site-ul producatorului.

        Daca vrei sa tii masina mai mult de 2-3 ani eu spun ca merita investita fara doar si poate intr-un astfel de filtru si un set de curatare.
        BMW 3 GT / 2.0d / AT Sport / Luxury Line / 2016
        Mazda CX5 / 2.0i AWD / MT / Attraction / 2012
        Toyota Aygo / 1.0 VVTI / AT / Luna / 2008

        Comment


        • #5
          Pai daca producatorul zice:
          "The dirt particles collected on the surface of a K&N element have little effect on air flow during much of its service life because there are no small holes to clog. Particles are stopped by layers of crisscrossed cotton fibers and held in suspension by the oil. As the filter begins to collect debris, an additional form of filter action begins to take place because air must first pass through the dirt particles trapped on the surface. That means a K&N air filter continues to exhibit high air flow throughout the life of the filter while it is accumulating dirt. At the same time, the air flow for an average paper air filter can decrease dramatically as the paper element gets dirty. So as dirt accumulates, the performance advantages of a K&N air filter can increase! "
          de pe http://www.knfilters.com/filter_facts.htm#PAPER

          Si m-am referit la unul semi-imbacsit. E clar ca unul imbacsit trebuie curatat.

          Acum, pe un motor de 124 de CP, un plus de 1-2 CP nu prea se simt. Dar din cate spui, cuplul este mai mare sau este disponibil la turatii mai mici? Avand in vedere ca urca mai repede in turatii..
          Auris 1.6 Valvematic Unique Plus

          Comment


          • #6
            Or fi studiat ei problema, insa mi se pare dubios.

            Referitor la cuplu, acesta mi se pare a fi disponibil la turatii mai mici. Cuplul maxim cu si fara filtrul respectiv mi-e greu sa compar.
            BMW 3 GT / 2.0d / AT Sport / Luxury Line / 2016
            Mazda CX5 / 2.0i AWD / MT / Attraction / 2012
            Toyota Aygo / 1.0 VVTI / AT / Luna / 2008

            Comment


            • #7
              Originally posted by OvidiuH View Post
              Referitor la cuplu, acesta mi se pare a fi disponibil la turatii mai mici.
              Confirm, si mie mi se pare ca trage mai bine la turatii mai mici. Am testat si cu K&N si cu cel standard.

              Comment


              • #8
                Asta cu uleiul si praful imi aduce aminte de vremurile in care pulverizai Dacia cu ulei si apoi o bagai pe cimp prin praf si obtineai protectie impotriva ruginei .
                Acum revenind explicatia lor mi se pare un mare fis: a doua fraza o contrazice pe prima. Marketing si atit.
                Nu exista gauri mici care sa se infunde, dar in acelasi timp particulele de praf sint oprite de "sita" filtrului si "lipite" de ulei.
                Oare ce se intimpla cind se "ciocnesc" zece particule? Se acumuleaza particule de praf in acelasi loc dar in continuare trece un debit ridicat de aer....ca in bancul ala...
                Nu scrie nimic despre degradarea uleiului in timp...
                Iar faza cu curatarea imi aduce aminte de super filtrul meu hepa de la aspirator (care apropo ca piesa de schimb e mai scump ca unul K&N: dupa prima curatare a inceput sa cedeze.....

                Comment


                • #9
                  Nu te gandi acum ca e ulei de masina. E un ulei rozaliu mult mai subtire.
                  De degradat nu prea are ce sa se degradeze in timp. Oricum in maxim 2 ani pe drumurile noastre vei fi nevoit sa speli filtrul si sa aplici un nou strat de ulei.
                  BMW 3 GT / 2.0d / AT Sport / Luxury Line / 2016
                  Mazda CX5 / 2.0i AWD / MT / Attraction / 2012
                  Toyota Aygo / 1.0 VVTI / AT / Luna / 2008

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by OvidiuH View Post
                    E un ulei rozaliu mult mai subtire.
                    De degradat nu prea are ce sa se degradeze in timp.
                    Ma gindeam la faza lichida a uleiului, care in prezenta unui mediu uscat (aerul) se degradeaza.

                    Comment


                    • #11
                      @Dion: Faza cu gaurile mici face parte din context - o comparatie cu filtrele de hartie si cele din spuma. Gasesti pe site-ul respectiv toata istoria.

                      Iar la ciocnirea a 10 particule de praf rezulta big bang-ul, si se creeaza o gaura neagra care va consuma toata planeta - partea buna e ca vei putea observa "particula lui Dumnezeu" Partea buna e ca filtrul standard elimina acest risc.

                      PS: ma duc sa verific galeria de admisie. Revin.
                      Auris 1.6 Valvematic Unique Plus

                      Comment


                      • #12
                        Deci iata cu arata galeria de admisie dupa aprox. 2.000 km cu filtrul K&N:

                        Iulian000.jpg

                        E o poza facuta cu telefonul, asa incat calitatea e ceva mai slaba. Insa cred ca se intelege ideea.

                        Filtrul si-a schimbat deja culoarea datorita prafului.
                        Auris 1.6 Valvematic Unique Plus

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Methane View Post
                          Insa cred ca se intelege ideea.
                          Arata curata si lubrifiata!
                          Sau a aspirat motorul tot praful!
                          Last edited by Dion; 08-20-2009, 15:58 PM.

                          Comment


                          • #14
                            Este mai curat, mai proaspat, mai uscat!
                            Auris 1.6 Valvematic Unique Plus

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Methane View Post
                              Deci iata cu arata galeria de admisie dupa aprox. 2.000 km cu filtrul K&N:
                              Aşa arată şi după 15.000 km la mine.
                              BMW 3 GT / 2.0d / AT Sport / Luxury Line / 2016
                              Mazda CX5 / 2.0i AWD / MT / Attraction / 2012
                              Toyota Aygo / 1.0 VVTI / AT / Luna / 2008

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google