Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul ForumToyota.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Forumtoyota au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Forumtoyota nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul ForumToyota(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul ForumToyota(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

consum ulei

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • consum ulei

    salutare, sunt nou pe aici, am si eu o celica din 2000, motor 1.8 vvti, de 143 cp, si am un consum la ulei foarte mare, cc 1 litru la 1000 km, ce as putea faca sai remediez macar putin consumul. stiu ca au toate o problema de fabrica, dar din cate am inteles ar trebui sa consume cam 2 litri la 10k km. poate ma ajutati si pe mine cu o parere, am inteles de la cineva k ar fi bine sa segmentez motorul, si sai schimb semeringurile la supape, dar nu stiu ce sa spun

  • #2
    salut! am o celica din acelasi an si cu aceeasi problema. eu folosesc un ulei de la castrol 10W60 si imi consuma la 1500 de km cam 400 ml. ma gandesc sa incerc un 20W60 si sa vad diferenta. intr-adevar, asta e problema pana cand au remediat-o cu modelele din 2003 si dupa. solutia cred ca e o segmentare cu pistoane pt modelele de dupa 2003.

    Comment


    • #3
      Poti sa folosesti si ulei de cutie de viteze (75w90) problema tot nu se va remedia, cu atat mai mult cu cat ai ajuns la consumuri de genul cu un ulei mult mai vascos decat cele recomandate.
      Eu stiu ca problema s-a remediat in 2005, nu in 2003. In plus, este posibil sa fie afectati si cilindrii, caz in care treaba este destul de cotoioasa.

      Pentru danyell91, problema nu se rezolva prin segmentare, problema nu este de la segmenti ci de la orificiile de circulare a uleiului din spatele segmentilor, care nu asigura un debit suficient de ulei pentru racirea fustei pistonului si a segmentilor. Rezultatul este deformarea acestora din cauza temperaturilor dezvoltate.
      Cea mai ieftina/simpla varianta de reparatie este inlocuirea pistoanelor (cu tot cu segmenti) cu unii model 2005 cel putin(au 4 pasaje pentru ulei pe fiecare parte, in loc de 2 pe fiecare parte). Asta in cazul in care cilindrii nu sunt afectati. Daca sunt afectati, atunci treaba se impute si este necesar un alt bloc motor(sh, din dezmembrari, daca gasesti unul in stare buna, altfel decartezi niste mii de euro pe un bloc nou).
      Oricum, inainte de orice, trebuie verificati cilindrii, din toate punctele de vedere. Daca ei sunt ok atunci se poate sa se schimbe doar pistoanele+segmentii (plus bolturile, care nu sunt scumpe). Daca nu, este o risipa de bani.
      Ca idee, Toyota, pentru problema asta, a schimbat intotdeauna ceea ce se numeste "short block" adica blocul motor+interne, fara chiulasa.

      Comment

      Working...
      X
      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
      Politica de Securitate Google