Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul ForumToyota.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Forumtoyota au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Forumtoyota nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul ForumToyota(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul ForumToyota(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme celica..

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme celica..

    Salutare sunt nou pe forum.. am si eu o celica din 92 .. 1.6 16v si la relanti acul imi tot creste si scade nu si mentine turatia si mai da ratee..deci nu merge rotund.. dar in rest nu am avut probleme cu masina trage de belea si merge foarte bine ..!
    cineva mi-a zis ca ar putea fi supapele sau un vacum care nu functioneaza.. astept si eu cateva pareri va multumesc anticipat

  • #2
    Banuiesc ca ai motorul 4A-FE.
    Ai incercat sa intri in modul Diagnoza sa vezi ce cod iti da?
    Codul rezultat te poate trimite la o componenta anume.
    Daca ai nevoie pot sa-ti trimit manualul de reparatii de la Celica AT180.
    Avensis SW 2.0 D-4D & Celica 1,6L

    Comment


    • #3
      Originally posted by -bL0Ndu- View Post
      Salutare sunt nou pe forum.. am si eu o celica din 92 .. 1.6 16v si la relanti acul imi tot creste si scade nu si mentine turatia si mai da ratee..deci nu merge rotund.. dar in rest nu am avut probleme cu masina trage de belea si merge foarte bine ..!
      cineva mi-a zis ca ar putea fi supapele sau un vacum care nu functioneaza.. astept si eu cateva pareri va multumesc anticipat

      1. Pierderi vacuum
      2.Nu stiu modelul dar daca ai valva de control a relantiului verific-o.
      3. Bujii
      4. Sonda lambda busita.
      5. Catalizator spart/infudat.

      Cam astea sunt pariurile mele pt problema ta.

      Comment


      • #4
        Originally posted by gabi-BT View Post
        Banuiesc ca ai motorul 4A-FE.
        Ai incercat sa intri in modul Diagnoza sa vezi ce cod iti da?
        Codul rezultat te poate trimite la o componenta anume.
        Daca ai nevoie pot sa-ti trimit manualul de reparatii de la Celica AT180.

        Poti sa imi trimiti si mie manualul de reparatii de la celica T 18?
        Am exact aceeasi problema descrisa mai sus.... si nu prea reusesc sa ii dau de cap....

        Comment


        • #5
          Salut baieti. Gabi-bt imi trimiti si mie te rog manualul pentri t18 ca tare mult m-ar ajuta. Iti multumesc.

          Comment


          • #6
            Originally posted by nicolae78 View Post
            Salut baieti. Gabi-bt imi trimiti si mie te rog manualul pentri t18 ca tare mult m-ar ajuta. Iti multumesc.
            Trimite-mi pe privat mail-ul tau, o sa incerc cu transfer.ro
            Avensis SW 2.0 D-4D & Celica 1,6L

            Comment


            • #7
              Daca ai umblat de curand la distributie-de acolo e , pozibil intinzatorul s-a slabit(nu a fost strans surubul bine).O cauza asemanatoare ar fi sa-ti fi sarit de la punct , nu stiu daca ai o aza cu came sau 2,daca ai 2 asa se intampla daca iti sare admisia.Cand sare evacuarea o simti ff rigida si in mers si la relanti-in ambele cazuri la relanti o simti la fel.Daca sare 1 punct/pinion ,la mai multe deja se opreste.

              Ratee=Benzina nearsa,cauze:avans prea mare,amestec aer-benzina mic(prea putin aer),bujii duse rau de tot.Pe clapeta de acceleratie ai un surub de reglaj al amestecului-il deschizi ii dai aer,il inchizi ii iei din aer(daca ii iei din aer electrovalva de ralanti se chinuie sa tina motorul pornit si cauzeaza fluctuatii de ralanti.)
              Daca avansul il ai prea mare , lambda sesizeaza benzina nearsa ,ecu injecteaza mai putina benzina-electrovalva de ralanti se chinuie sa tina motorul pornit.
              Daca nu aveai rateurile ,dar nici asa nu este exclus-senzorul clapetei de acceleratie este dereglat,decalibrat ,etc.
              Pana sa umblii la lambda-ff putine am vazut stricate , sau la catalizator-care daca nu exista ajuta motorul iar daca este infundat nu-ti mai trage motorul , primul lucru verifica bujiile sa nu fie vreuna sparta,curatale oricum de calamina daca exista dupa cauta sa ii reglezi avansul ,modelul tau are delco , si cauta surubul pontou(regleaza amestecul-practic da-i mai mult aer) de pe blocul clapetei de acceleratie si deschide-l un sfert de tura(asta dupa ce ii dai avansul cu 1-2 grade mai mic)Ca sa-l di cu 1-2 grade mai mic,roteste delcoul 1-2 mm in sensul invers rotatiilor motorului-vezi fulia cu cureaua de accesorii.De multe ori daca e din benzina ,bujii ,injectoare , rezolvarea o gasesti in benzina de fbuna calitate , si 10-15 minute de talpa , dar talpa.
              Last edited by Stelu; 06-08-2014, 08:38 AM.

              Comment


              • #8
                Originally posted by Stelu View Post
                Daca ai umblat de curand la distributie-de acolo e , pozibil intinzatorul s-a slabit(nu a fost strans surubul bine).O cauza asemanatoare ar fi sa-ti fi sarit de la punct , nu stiu daca ai o aza cu came sau 2,daca ai 2 asa se intampla daca iti sare admisia.Cand sare evacuarea o simti ff rigida si in mers si la relanti-in ambele cazuri la relanti o simti la fel.Daca sare 1 punct/pinion ,la mai multe deja se opreste.

                Ratee=Benzina nearsa,cauze:avans prea mare,amestec aer-benzina mic(prea putin aer),bujii duse rau de tot.Pe clapeta de acceleratie ai un surub de reglaj al amestecului-il deschizi ii dai aer,il inchizi ii iei din aer(daca ii iei din aer electrovalva de ralanti se chinuie sa tina motorul pornit si cauzeaza fluctuatii de ralanti.)
                Daca avansul il ai prea mare , lambda sesizeaza benzina nearsa ,ecu injecteaza mai putina benzina-electrovalva de ralanti se chinuie sa tina motorul pornit.
                Daca nu aveai rateurile ,dar nici asa nu este exclus-senzorul clapetei de acceleratie este dereglat,decalibrat ,etc.
                Pana sa umblii la lambda-ff putine am vazut stricate , sau la catalizator-care daca nu exista ajuta motorul iar daca este infundat nu-ti mai trage motorul , primul lucru verifica bujiile sa nu fie vreuna sparta,curatale oricum de calamina daca exista dupa cauta sa ii reglezi avansul ,modelul tau are delco , si cauta surubul pontou(regleaza amestecul-practic da-i mai mult aer) de pe blocul clapetei de acceleratie si deschide-l un sfert de tura(asta dupa ce ii dai avansul cu 1-2 grade mai mic)Ca sa-l di cu 1-2 grade mai mic,roteste delcoul 1-2 mm in sensul invers rotatiilor motorului-vezi fulia cu cureaua de accesorii.De multe ori daca e din benzina ,bujii ,injectoare , rezolvarea o gasesti in benzina de fbuna calitate , si 10-15 minute de talpa , dar talpa.
                Ca sa ii reglezi avansul static(ca ala te intereseaza) trebuie sa-i faci punte intre gnd si ten,ca sa elimini toti senzorii de pe motor,dupa care trebuie resetat ecu ca sa citeasca bine noii parametrii,ca in functie de ei modifica restul pentru o buna functionare a motorului,dar are o harta cu punctele de plecare si stie de ex de la puncutul de aprindere 10(ex), la 3000 rmp modifica avansul cu x grade si ajunge la x+10 grage,daca ii modifici avansul de la 10(ex) la 8 grade el la 3000 rmp iti modifica avansul la x+8grade ,poate sa fie mult mai bine sau mult mai rau,daca nu ai aparatura(pistol stroboscopic) poti ajunge la un rezultat bun numai prin incercari

                Comment

                Working...
                X
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                Politica de Securitate Google