Announcement

Collapse
1 of 2 < >

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul ForumToyota.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Forumtoyota au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Forumtoyota nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul ForumToyota(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul ForumToyota(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
2 of 2 < >

>>>REGULAMENT<<<

Reguli privind utilizarea forumului www.forumtoyota.ro

1. Principii generale

Īn continuare, dorim sa lamurim un principiu care guverneaza orice comunitate, site de pe Internet. Din momentul īn care ai tastat adresa site-ului, ai intrat pe proprietate privata, unde gazda are dreptul societati democrate, acela de a administra dupa cum crede de cuviinta. Nu trebuie ca aceste cuvinte sa te sperie, nu am creat forumul doar pentru noi īnsine ci dorim sa formam o comunitate bazata pe oameni care respecta regulile noastre. De aceea trebuie sa stii ca, daca doresti sa te integrezi īn aceasta comunitate, trebuie sa te supui regulilor de mai jos, ce au fost create de niste oameni, pentru niste oameni. Daca un principiu enuntat nu coincide cu un principiu de-al tau la care nu poti renunta, esti invitat, sa renunti frecventarea forumului, eventual sa-l frecventezi doar citindu-l si fara a interveni.

Sa lamurim acum cine sunt gazdele acestei comunitati:

Administratorii

a) Administratorii sunt persoanele care detin acest forum si se ocupa atat cu partea tehnica a sa cat si cu partea administrativa.
b)Administratorii au dreptul de a gestiona orice mesaj de pe acest forum si nu raspund in fata celorlalti membri pentru actiunile lor.

Moderatorii

a) Moderatorii sunt persoane care au dreptul de a gestiona mesajele celorlalti utilizatori ai forumului.
b) Moderatori se supun, ca oricare alt utilizator, acestui regulament si au grija ca el sa fie respectat.
c) Gestionarea mesajelor se face respectand prezentul regulament, abaterile grave sau repetate de la aceasta regula soldandu-se cu retragerea dreptului de a modera.
d) Functia de moderator nu implica privilegii ci responsabilitati. Functia de moderator implica posibilitatea de a edita, muta, sterge sau bloca mesajele celorlalti utilizatori.
e) Functia de moderator este propusa si acordata doar de catre administratori si nimeni nu poate interveni in privinta aceasta.
f) Moderatorilor li se poate retrage dreptul de moderare doar de catre administratori fara explicatii.
g) Desi nu este necesar, moderatorii pot da explicatii pentru actiunile lor.

2. Reguli si recomandari

1. Forumul Forumtoyota.ro este deschis tuturor persoanelor, indiferent de nationalitate, sex, religie, clasa sociala etc. Totusi, cunoasterea foarte buna a limbii romāne scrise este obligatorie. Recomandam, cunoasterea limbii engleze la un nivel suficient pentru a īntelege un text tehnic. Exprimarea scrisa este, prin definitie, mai complexa decāt cea orala si, prin urmare, īncearca sa te faci īnteles prin ceea ce scrii. Īn unele contexte este indicata o exprimare cāt mai apropiata de cea literara, īn alte contexte mai relaxate se poate folosi si un limbaj familiar īnsa īn ambele cazuri este foarte important sa fii īnteles cāt mai usor de catre ceilalti.

2. Pe lānga cunoasterea limbii, este necesara cunoasterea regulilor de baza ale limbajului scris, dupa cum urmeaza:
- scrierea cu īnflorituri (k, sh, tz, y) este interzisa, cu exceptia cazurilor īn care pot aparea confuzii;
- spatiu se lasa dupa si nu īnainte de semnele de punctuatie; semne de punctuatie sunt inclusiv semnele de exclamare si īntrebare;
- nu se lasa spatiu dupa prima paranteza, nici īnaintea celei de-a doua; se lasa, īn schimb, īnaintea primei paranteze;
- un singur semn de exclamare sau de īntrebare este de cele mai multe ori suficient, trei semne sunt considerate maximul admis.
- orice propozitie īncepe cu litera mare, orice nume propriu īncepe cu litera mare (acest punct este doar o recomandare);
- numarul punctelor de suspensie este trei si nici mai mult de trei;
- scrierea cu diacritice este optionala;
- scrierea nejustificata cu majuscule, litere īngrosate, italice, subliniate, cu culori sau alte artificii este interzisa.
Īn general, tineti cont de faptul ca un post trebuie sa poata fi citit rapid.
Orice abatere de la regulile de mai sus īngreuneaza parcurgerea textului si enerveaza inutil cititorul. Cine doreste cu orice pret sa iasa īn evidenta, o poate face īn alt mod, nu "chinuind" ceilalti membri ai comunitatii.

3. Fiecare utilizator este identificat printr-un singur nume de utilizator (user). Īnregistrarea sub alt nume a aceleiasi persoane se numeste "clona";
clonele sunt interzise. Daca ai uitat parola, exista o functie pentru recuperarea ei pe care esti rugat sa o folosesti sau, īn cel mai rau caz, poti apela la un administrator care te va ajuta.

4. Nu jigni, nu declansa scandaluri (asa-zisele "flame-uri"). Faptul ca esti nervos, chiar daca ai dreptate, nu īti scuza comportamentul. Nu vor fi tolerati cei care se ascund īn spatele anonimatului pentru a aduce jigniri sau injurii altor utilizatori sau unor institutii. Chiar daca sunt folosite stelute, "beep"-uri īn loc de cuvintele explicite, acest lucru nu ajuta cu nimic pentru ca aici intentia conteaza.
Nu sunt acceptate discutiile explicite privind promovarea oricarui tip de activitate ilegala sau imorala (warez, pornografie, xenofobie, rasism etc).

5. Posturile monosilabice, care nu aduc nimic bun discutiei ("cool", "de acord", "super", "rulz", "vreau si eu d-ala") sunt interzise. Nu suntem pe un canal de IRC ci pe un forum, daca nu va puteti abtine cautati alte comunitati īn care aceste lucruri sunt permise.

6. Posturile trebuie sa fie bazate pe argumente, nu pe opinii subiective.
Trebuie acordata mare grija discutiilor contradictorii, gen benzina vs diesel, unde subiectivitatea tinde sa depaseasca anumite limite.

7. Nu se ofera nici un fel de premiu celui care posteaza cit mai multe mesaje. Nu se face nici o diferentiere intre cei care posteaza mai des si cei care posteaza mai rar. In afara de citeva titulaturi care sint doar cu numele si nu confera nici un fel de alte facilitati nu se face nici o distinctie intre cei cu posturi multe si cei cu posturi putine. In concluzie, scrieti numai daca aveti ceva de spus.

8. Ne rezervam dreptul ca, dupa un numar variabil de posturi (ce de regula nu va fi mai mare de 10-20) sa retragem dreptul de a posta pentru userii care nu corespund cerintelor noastre. Faptul ca ai cāteva categorii unde poti posta liber, nu īnseamna ca poti sa te complaci īn postura de membru si sa "poluezi" astfel discutiile fara a respecta regulamentul.

9. Īnainte de a deschide un thread nou, este recomandat sa urmezi etapele descrise īn continuare:
- apeleaza la functia Search a forumului pentru ca e posibil ca subiectul sa mai fi fost discutat;
- daca ai posibilitatea si rabdarea necesara, citeste mai multe discutii legate (chiar si vag) de subiectul pe care intentionezi sa-l deschizi; s-ar putea sa gasesti raspunsul īn alta discutie, cu subiect aparent diferit de ceea ce cauti si care nu apare la cautare.

10. Daca te-ai decis sa deschizi un thread nou, ai grija ca titlul sau sa fie scris citet si sa reflecte pe cāt posibil subiectul abordat. Asadar, titlul "Problema cu ambreiajul" este de preferat fata de "Am o problema".

11. Daca thread-ul se refera la o problema, ofera cāt mai multe detalii despre aceasta si nu astepta ca ceilalti utilizatori sa-ti ceara detaliile. Spre exemplu, enunta de la īnceput anul de frabricatie, motorul, codul motorului etc, facānd referire inclusiv la componentele care nu-ti par importante, e mai bine sa oferi detalii īn plus decāt īn minus.

12. Citeste, daca se poate, tot ce s-a discutat īntr-un anumit thread. Este scuzabil repetarea unei īntrebari la care s-a raspuns īn ce-a de-a saptea pagina din cele 40 dar este inacceptabil pentru un thread de 2-3 pagini.

13. Pentru ca ideea postului sa fie mai clara, poti apela la smilies, īnsa nu abuza de ei. Ca si semnele de exclamare, folosirea lor repetata si īn numar mare deranjeaza.

14. Butonul Quote ("citat") ajuta īn momentul īn care se doreste citarea unui pasaj din alt post (propriu sau apartinānd altcuiva), pentru a face referire la el. Acest lucru are sens doar daca acel post nu este chiar ultimul, īn caz contrar acesta se va repeta īn mod inutil.

15. Daca doresti sa editezi (modifici) un post, ai la dispozitie 5 minute( pentru aceasta. Totusi, daca dupa acel post exista interventii ale altor utilizatori, iar prin modificare sensul postului tau este schimbat total, acea succesiune de posturi nu va mai avea nici un īnteles. Este, asadar, interzisa aceasta practica.

16. Remarcile "paternale" sunt acele remarci facute de catre utilizatorii obisnuiti care se erijeaza īn "conducatorul absolut", fara a avea acest drept. Nu trebuie uitat faptul ca cei desemnati sa faca ordine sunt moderatorii. Cel mult, se va acorda acest drept membrilor de valoare si cu vechime.

17. Scandalurile pornite īmpotriva unor dealeri/service-uri sunt interzise.
Daca o firma te-a nemultumit si doresti sa pornesti o discutie pe aceasta tema, trebuie sa o faci civilizat, cu argumente solide (mergānd pāna la prezentarea de documente doveditoare, īn caz ca ti se cere acest lucru). Chiar si faptul ca firma respectiva are o atitudine reprobabila nu justifica un comportament jignitor la adresa ei.

18. Anunturile publicitare trebuie īnsotite de detalii complete, incluzānd pretul, modalitatea de contact, eventual specificatiile complete ale produsului si/sau imaginea sa. Titlul thread-ului trebuie sa specifice explicit actiunea de cumparare/vānzare si produsul (produsele) īn cauza. Sunt interzise comentariile pe marginea unui produs, nu iti convine pretul/starea lui, nu te obliga nimeni sa-l cumperi.
Nu se permite "UP" la mai putin de 24 de ore.

19. Semnatura este un text optional ce va fi atasat fiecarui post, la sfārsitul acestuia. Nu se accepta semnaturi lungi (maxim 3 linii). Introducerea unui link spre un alt site este permisa numai cu agrementul moderatorilor forumului. Se accepta imagini in semnatura la dimensiunea maxima de 150 x 15 pixel. Orice depasire a acestei dimensiuni poate fi sanctionata cu un warning. Moderatorii au dreptul de a edita semnatura fara o instiintare prealabila a userului.

20. Daca nu poti sau nu doresti sa respecti acest regulament, singura solutie consta īn īncetarea participarii la acest forum. Īn caz contrar, vom fi nevoiti sa luam toate masurile necesare pentru ca forumul Forumtoyota.ro sa-si desfasoare existenta īn bune conditii, incluzānd interzicerea dreptului de a mai posta (ban-area), temporara sau pe termen nelimitat. Īncetarea activitatii pe forum se face "ca atare", fara a fi īntreprinsa nici o actiune din partea nimanui. Asadar, nu cere sa-ti fie sters user-ul, nu-ti sterge propriile posturi, nu scrie posturi kilometrice pline de acuze la adresa administratiei, nici aici si nici pe alte forumuri. Cu alte cuvinte īncearca sa parasesti decent comunitatea iar membrii acesteia sa-si aduca aminte cu placere de activitatea ta.

21. Administratorii si moderatorii forumului vor avea intotdeauna ultimul cuvint si nu sunt obligati sa dea explicatii. Este frumos din partea lor atunci cind se explica dar de cele mai multe ori, explicarea fiecarui gest in parte ar necesita mult prea mult timp - iar timpul este un material pretios, cel putin pentru noi. Daca cineva se simte cu totul si cu totul nedreptatit sau abuzat este rugat sa trimita un email administratorilor forumului si va fi tratat cu toata atentia cuvenita.

22. Ultima si cea mai importanta dar oarecum evaziva regula - se recomanda mentinerea discutiilor in cadrul obiectivului principal al acestui forum - MASINILE TOYOTA- vor fi descurajate in mare masura discutiile total pe dinafara. Se admit exceptii in cazul unor subiecte de interes pentru toata lumea - care sint acestea - ramine a se stabili de catre moderatorul forumului in cauza, la fata locului.

23.La sectiunea "Toyota-masina mea" nu se accepta comentarii inutile de genul "Sa o stapanesti sanatos" , "sa-ti traiasca masina" , "multi kilometrii" etc.
Rugam sa va rezumati strict la intrebari si comentarii legate de masina

Concluzii

Nu trebuie sa consideri aceste reguli ca fiind īndreptate īmpotriva ta. Nu sunt decāt niste masuri menite sa creeze un forum de calitate.Din pacate, experienta a demonstrat ca, daca se porneste de la premisa ca noul-venit sa aiba drepturi egale cu membrii vechi, forumul a suferit o scadere drastica de calitate, aceasta pe lānga necesitatea unei munci titanice din partea moderatorilor pentru a se mentine ordinea. De aceea am adoptat masurile de mai sus care presupun, pentru membrii de valoare, un mic efort īn primele zile de la īnscriere. Speram ca acest efort sa fie din plin meritat.

Se accepta sugestii de imbunatatire (si e chiar recomandat sa o faceti fiind in interesul vostru) atat in ceea ce priveste prezentul regulament cat si in ceea ce priveste forumul sau site-ul ca functionalitate sau continut.

Speram sa te simti bine īn aceasta comunitate, sa facem schimb de experienta legata de marca Toyota.
See more
See less

Motor distrus?

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Motor distrus?

    Salutare dragi toyotisti. Acum o săptămānă am pățit-o urāt cu a mea Corolla. Mergeam liniștit pe autostradă (125-130km/h) și subit becul galben (check engine) a īnceput să se aprindă și să se stingă. Īn maxim 10 secunde am tras pe banda de urgenta si am oprit motorul. Pānă sa opresc motorul am auzit zgomote "ciudate" din compartimentul motor. Inițial am crezut ca s-a rupt cureaua de accesorii, dar era īntreagă și la locul ei. Am incercat sa o pornesc, a pornit, dar mergea īntrerupt și mi-a fost frica sa tin mai mult motorul pornit. Platforma...adusa acasă...căutat mecanici īn Craiova care sa se bage la un vvti...niciun rezultat. După ce m-am enervat cu tot felul de habarnisti (unul rādea de mine ca nu am schimbat cureaua de distribuție pānă la 220000 km) am decis să o mai pornesc īn fața blocului. A pornit, dar mergea īn 1-2 pistoane, scotea exagerat fum albastru si, sa fie treaba-treaba, la scoaterea jojei ieșea un firicel de fum. După 10-15 secunde am oprit-o și m-am resemnat. Ce credeți că ar putea avea? Merită să īncerc repararea sau sa īmi iau adio de la mașina după 12 ani și 220KKm? Mulțumesc!

  • #2
    Originally posted by MC_Maurice View Post
    Salutare dragi toyotisti. Acum o săptămānă am pățit-o urāt cu a mea Corolla. Mergeam liniștit pe autostradă (125-130km/h) și subit becul galben (check engine) a īnceput să se aprindă și să se stingă. Īn maxim 10 secunde am tras pe banda de urgenta si am oprit motorul. Pānă sa opresc motorul am auzit zgomote "ciudate" din compartimentul motor. Inițial am crezut ca s-a rupt cureaua de accesorii, dar era īntreagă și la locul ei. Am incercat sa o pornesc, a pornit, dar mergea īntrerupt și mi-a fost frica sa tin mai mult motorul pornit. Platforma...adusa acasă...căutat mecanici īn Craiova care sa se bage la un vvti...niciun rezultat. După ce m-am enervat cu tot felul de habarnisti (unul rādea de mine ca nu am schimbat cureaua de distribuție pānă la 220000 km) am decis să o mai pornesc īn fața blocului. A pornit, dar mergea īn 1-2 pistoane, scotea exagerat fum albastru si, sa fie treaba-treaba, la scoaterea jojei ieșea un firicel de fum. După 10-15 secunde am oprit-o și m-am resemnat. Ce credeți că ar putea avea? Merită să īncerc repararea sau sa īmi iau adio de la mașina după 12 ani și 220KKm? Mulțumesc!
    Domnule doctor, incercati la Toyoshop.ro . Sunt la dvs in oras si au acolo un mecanic foarte bun specializat strict pe Toyota. Din ce am citit, eu banuiesc garnitura de chiulasa dar cel mai bine va spune mecanicul . Bafta !

    Comment


    • #3
      Multumesc de răspuns, dar acolo am incercat prima dată (doar era Dl.Mihai), dar nu au vrut să se complice. Mi-au zis ca nu au timp, ca e de muncă mult timp, nici măcar īn septembrie nu imi garantau ca se pot apuca de motor! Din păcate erau singurii īn care aveam incredere sa ii las sa "umble" īn motor.

      Comment


      • #4
        Originally posted by MC_Maurice View Post
        Multumesc de răspuns, dar acolo am incercat prima dată (doar era Dl.Mihai), dar nu au vrut să se complice. Mi-au zis ca nu au timp, ca e de muncă mult timp, nici măcar īn septembrie nu imi garantau ca se pot apuca de motor! Din păcate erau singurii īn care aveam incredere sa ii las sa "umble" īn motor.
        Atunci nu va ramane decat Focsani , gasiti datele de contact pe net inclusiv numarul inginerului Andrei Vrabie. Ei sunt cei mai buni din tara in Toyota . Nu cred ca va vor refuza .

        Comment


        • #5
          Focsaniul era ca ultima solutie, dar avānd īn vedere situația actuală cred ca e cea mai bună!

          Comment


          • #6
            Motor distrus

            Salutare Dragi Toyotisti!
            Se declara decesul motorului 1.4 vvti (4ZZ FE) la 225000Km! Cauza decesului: o supapa rupta! Bucati din supapa au facut zob pistonul 3; lant distributie sarit, pistonul 1 si 4 facute bucati si ele; segmenti rupti, peretii cilindrilor cu santuri adanci; chiulasa praf!!!
            Solutii? Alta masina sau alt motor! Astept sfaturi...
            Multumiri

            Comment


            • #7
              Originally posted by MC_Maurice View Post
              Salutare Dragi Toyotisti!
              Se declara decesul motorului 1.4 vvti (4ZZ FE) la 225000Km! Cauza decesului: o supapa rupta! Bucati din supapa au facut zob pistonul 3; lant distributie sarit, pistonul 1 si 4 facute bucati si ele; segmenti rupti, peretii cilindrilor cu santuri adanci; chiulasa praf!!!
              Solutii? Alta masina sau alt motor! Astept sfaturi...
              Multumiri
              Oricare ar fi alegerea, este buna . Păcat de incident.

              Comment


              • #8
                Am vazut multe motoare/Corolla la dezmembrat pe OLX. Imposibil sa nu gasesti un motor bun.

                Comment


                • #9
                  motor SH

                  Originally posted by stefangik View Post
                  Am vazut multe motoare/Corolla la dezmembrat pe OLX. Imposibil sa nu gasesti un motor bun.
                  Sal

                  nu stiu ce ai vazut/gasit, ca eu numai cazaturi am descoperit! Niciun samsar (ca oameni seriosi nu ii pot numi...) nu iti poate spune numarul de Km al motorului, nu te lasa sa il pornesti, sa verifici o compresie, sa iti ofere un minim de garantie la achizitie.

                  Daca imi poti oferi un motor la un pret rezonabil si imi dai voie sa fac un minim de teste il cumpar fara niciun fel de problema!

                  Multumesc!

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by MC_Maurice View Post
                    Sal

                    nu stiu ce ai vazut/gasit, ca eu numai cazaturi am descoperit! Niciun samsar (ca oameni seriosi nu ii pot numi...) nu iti poate spune numarul de Km al motorului, nu te lasa sa il pornesti, sa verifici o compresie, sa iti ofere un minim de garantie la achizitie.

                    Daca imi poti oferi un motor la un pret rezonabil si imi dai voie sa fac un minim de teste il cumpar fara niciun fel de problema!

                    Multumesc!
                    Man, eu am zis ca am vazut. Cat de bune sunt nu am de unde sa stiu. Mai incearca pe autovit la categoria avariate sau ceva de genul. Mult succes in demersurile tale.

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                    Politica de Securitate Google