Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul ForumToyota.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Forumtoyota au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Forumtoyota nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul ForumToyota(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul ForumToyota(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

cum se conduce vvt-i

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • cum se conduce vvt-i

    va salut cu respect
    intamplator am gasit acest articol despre cum sa conduci economic un motor vvt si m-i s-a parut interesant;
    imi cer scuze ca-l postez in engleza (nu am vrut sa-i alterez continutul prin traducere) si va multumesc pt intelegere;

    "As my test has shown, by using VVT-i correctly, the driver could save up to 30% fuel compared to non VVT-i engine! However using VVT-i incorrectly could waste 30% of fuel compared to non VVT-i engine.
    First thing is you will need to study your engine's characteristic. Usually VVT-i engine will change its timing between low engine speed and high engine speed at around 3000 RPM. Try to find the difference between low speed timing and high speed timing. Usually you will feel that the car's acceleration goes faster at that RPM.
    You will then need to check the lowest RPM that your engine can work to move your car on straight and level road. Check it on each gear. Usually it will be near 2000 RPM. This is where VVT-i plays, it could deliver 90% of its torque from RPM as low as 2000.
    Then you will need to change your driving habit. To drive quickly you will need to press the throttle quickly but then shift up just under the engine's timing change RPM. So, if your engine's timing change RPM is at 3000, you will need to shift at 2950. Usually the engine and transmission is designed to work together so the RPM could drop to just above the lowest RPM to move the car comfortably (e.g. from 2950 to 1900).
    This will preserve the car's swiftness and safe some fuel. Contrary to popular believe to press the throttle softly to higher RPM (3500 - 4000 RPM), my theory says that we should press the throttle quickly to low RPM. This comes from of high school physic theory:
    E=P*T or Energy = Power * Time or watt (horse power) * second
    The higher the RPM the more horse power your engine deliver. The longer you stay at high RPM the more energy you waste.
    The quicker you press the throttle the quicker you reach desired RPM and this results in quicker you shift to the next gear. This will reduce the time required to reach the desired speed, so the 'T' variable will be small. Then by using lower RPM means lower average power output from the engine, therefore reducing the 'P' variable. With 'P' and 'T' small the 'E' will be small as well, while 'E' is the factor that directly related to fuel consumption."

    ce parere aveti ? a incercat cineva asta pana acum ? eu personal chiar sunt curios sa incerc; actualmente pe trafic urban in Timisoara am un consum de 9,5 - 10,5 l/100 km

    p.s. in conceptia mea economie inseamna sa nu faci risipa, respectiv sa reduci cat mai mult consumul inutil
    Last edited by lorentzo72; 01-28-2015, 08:02 AM.
    corolla 2008 1.6 dual vvt-i

  • #2
    interesant!
    o sa fac pana duminica seara niste teste si revin cu concluzii!

    Comment


    • #3
      si pt cineva care nu stie engleza?pe intelesul meu..va rog sa mi expicati?

      Comment


      • #4
        Cam asa arata tradus ,,,ca dracul .
        Originally posted by lorentzo72
        va salut cu respect
        intamplator am gasit ACEST articol despre cum sa conduci cu motor economic al ONU VVT si mi sa parut interesant,
        imi cer scuze ca-l postez în engleză (nu am VRUT sa-i alterez Continutul job prin traducere) si Va multumesc pt intelegere; "Așa cum mea de test a demonstrat, prin utilizarea VVT-i corect, șoferul ar putea economisi până la 30% combustibil comparativ cu motor non-VVT-i! Cu toate acestea, folosind VVT-i în mod incorect ar putea pierde 30% din combustibil comparativ cu motor non-VVT i . Primul lucru este, va trebui să studieze caracteristică motor tale. motor obicei VVT-i va schimba calendarul său între viteză redusă a motorului și viteza mare a motorului la aproximativ 3000 rpm. Încercați să găsiți diferența dintre calendarul viteză mică și sincronizare de mare viteză. De obicei, veți simți că accelerare masinii merge mai repede la acea RPM. Apoi va trebui să verificați cel mai mic RPM care motorul dvs. poate lucra pentru a muta masina pe drum drept și la nivel. Verificați-l pe fiecare treaptă de viteză. De obicei, acesta va fi aproape de 2000 RPM . Acest lucru este în cazul în care VVT-i joaca, aceasta ar putea oferi 90% din cuplul de turație la nivelul 2000. Apoi, va trebui să schimbați obicei de conducere. Pentru a conduce rapid, va trebui să apăsați pedala de accelerație repede, dar apoi trece în sus doar în schimbare sincronizare RPM motorului. Deci, dacă schimbarea calendarul RPM motorului este la 3000, va trebui să treacă la 2950, ​​de obicei motorul și transmisia este proiectat să funcționeze împreună, astfel RPM ar putea scadea la doar peste cel mai mic RPM pentru a muta masina confortabil (de exemplu, de la 2950 1900). Aceasta va păstra rapiditate masinii si sigur ceva combustibil. Contrar populare creadă sa apasati acceleratia încet la RPM mai mare (3500 - 4000 RPM), teoria mea spune că noi trebuie să apese pedala de accelerație rapid la RPM mic. Acest lucru vine de la teoria fizic liceu: E = P * T sau de energie = putere * Ora sau watt (cai putere) * al doilea mare RPM mai cai putere motorul dumneavoastră livra. Cu cât stai la mare RPM mai multă energie se pierde. Mai repede apăsați accelerația mai repede când ajunge dorit RPM și acest lucru duce la mai repede vă deplasa la uneltele următor. Acest lucru va reduce timpul necesar pentru a ajunge la viteza dorită, așa variabila "T" vor fi mici. Apoi, prin utilizarea RPM inferior înseamnă inferior ieșire medie putere de la motor, reducând astfel variabila "P". Cu "P" și "T" mică "E" vor fi mici, de asemenea, în timp ce "E" este factorul care direct legate de consumul de carburant. " Ce parere aveti? o incercat cineva asta pana acum? eu lumea din care am personal Sunt curios sa INCERC; actualmente pe trafic urban în Timișoara am consum ne de 9,5 - 10,5 l / 100 km ps în conceptia mea economie inseamna sa faci risipa Nu, respectiv sa reduci cat mai mult consumul inutil
        Valabil pentru incepatori (incepatoare ) ..daca ai o conduita .non agresiva in trafic vei scoate consumuri acceptabile

        Comment


        • #5
          Mai bine intelegi in engleza,chiar si incepator .

          Comment


          • #6
            Eu asa conduc masina cam de cand a ajuns la mine. M-am prins destul de repede ca nu ai ce face, in mod uzual, peste 3000 rpm. In concluzie, schimb la 2600rpm. Dupa schimbare pic sub 2000rpm in treptele 2 (~1600rpm) si 3(~1900) si la fix 2000 rpm in treaptele 4 si 5. De la turatiile astea masina nu are nici o dificultate in a accelera in mod decent. De asemenea, din ce am observat, la apasari mai vioaie ale acceleratiei in treptele 3 si 4, la turatii in jur de 2000 rpm, motorul raspunde destul de vioi.
            Ma duc peste 3000rpm daca:
            - ma apuca cheful sa-i dezmortesc putin pistoanele;
            - am de facut depasiri rapide si atunci plec in depasire de pe la 2800rpm, de obicei in treapta 3 (sau 2 daca drumul este virajat si se merge mai incet).
            - viteza de croziera peste 120km/h.
            Asta coroborat cu frana de motor + anticipare trafic => in bucuresti, iarna, nu sar de 10l/100km iar vara consumul se invarte undeva la un 8.5.
            Sunt 2 smecherii la motorul meu, din cate am vazut:
            - cat de liniar trage de la 2000 pana la 6000rpm. Pentru cei care s-au obisnuit sa simta o "explozie" de putere la o anumita turatie poate fi nasol insa mie imi place liniaritatea motorului. S-au chinuit ceva sa faca curba aia de cuplu plata.
            - cum se comporta la turatii mici, gen 1600-2600rpm.

            Motor: 1.8 vvt-i.

            P.S: pe bulevarde mari in Bucuresti dau a 5-a de la 70km/h (~1900rpm) fara sa simt vreo "reclamatie" din partea motorului.
            Last edited by closchkutza; 01-31-2015, 00:16 AM.

            Comment


            • #7
              condus vvt-i

              Originally posted by closchkutza View Post
              Eu asa conduc masina cam de cand a ajuns la mine. M-am prins destul de repede ca nu ai ce face, in mod uzual, peste 3000 rpm. In concluzie, schimb la 2600rpm. Dupa schimbare pic sub 2000rpm in treptele 2 (~1600rpm) si 3(~1900) si la fix 2000 rpm in treaptele 4 si 5. De la turatiile astea masina nu are nici o dificultate in a accelera in mod decent. De asemenea, din ce am observat, la apasari mai vioaie ale acceleratiei in treptele 3 si 4, la turatii in jur de 2000 rpm, motorul raspunde destul de vioi.
              Ma duc peste 3000rpm daca:
              - ma apuca cheful sa-i dezmortesc putin pistoanele;
              - am de facut depasiri rapide si atunci plec in depasire de pe la 2800rpm, de obicei in treapta 3 (sau 2 daca drumul este virajat si se merge mai incet).
              - viteza de croziera peste 120km/h.
              Asta coroborat cu frana de motor + anticipare trafic => in bucuresti, iarna, nu sar de 10l/100km iar vara consumul se invarte undeva la un 8.5.
              Sunt 2 smecherii la motorul meu, din cate am vazut:
              - cat de liniar trage de la 2000 pana la 6000rpm. Pentru cei care s-au obisnuit sa simta o "explozie" de putere la o anumita turatie poate fi nasol insa mie imi place liniaritatea motorului. S-au chinuit ceva sa faca curba aia de cuplu plata.
              - cum se comporta la turatii mici, gen 1600-2600rpm.

              Motor: 1.8 vvt-i.

              P.S: pe bulevarde mari in Bucuresti dau a 5-a de la 70km/h (~1900rpm) fara sa simt vreo "reclamatie" din partea motorului.
              Sal,
              asa cum am promis revin cu pareri despre postul pus de lorentzo72.
              Azi, dupa fix 186 Km facuti exact cum sugereaza postul lui lorentzo si al lui closchkutza pot spune ca la motorul meu de 1.4 vvt-i pus pe o Corolla HB lucrurile stau in felul urmator:
              - schimbat treptele la 2800 rpm (+/- 100 rpm) se revine la 1700 tr.2/1900 tr2/2100 tr3 (evident cu o marja de 100 rpm); rezerva de putere a motorului pare suficienta, dar mi se pare ca merge subturat (parerea mea) si, implicit, cam fara snaga!
              - consumul exagerat de mare la stilul acesta 7.7 l/100 Km pe CB cu o medie de 62 Km/h; ca o comparatie in "modul MC_Maurice" consumul este situat undeva la 7.2-7.4l/100 Km cu o medie de 68-72 Km/h. In acest "mod" schimb undeva la 3800-4200 rpm, iar uneori (se mai trezeste un loganist sa imi dea blituri si se aprinde beculetul rosu) mai schimb la 6000 -zona rosie Precizez ca drumul acesta il fac saptamanal cu masina incarcata cu 2 persoane + 2 scaune + 2 copii + bagaje (carut/bicicleta/trotineta), respectand cat de cat vitezele legale (maxim 70 Km/h localitati; 140 Km/h afara).
              - in 76 Km facuti in oras consumul pe CB era de 10.7 l/100 Km cu o medie de 21 Km/h. In mod obisnuit consumul in oras, in acelasi "mod MC" nu trece de 10.5l/100Km, iar media este 25-27 Km/h.
              Pe net se zice "This 1.4 liter engine generates 97 ps at 6000 rpm and its max torque value is 130 nm at 4400 rpm.". Coreland cu graficul atasat pot spune ca motorul "cere" 4000-5000 rpm.
              Concluzia personala: schimbati fratilor la 3500-5000 rpm ca e pacat de motorasele vvt-i!, lasati oamenii cu masini diesel populare din Germania sa se (pre)ocupe cu consumuri mici!!!
              Attached Files

              Comment


              • #8
                Tu ai din start problema submotorizarii. Din acest motiv coroborat cu cuplu motor mic + cutie etajata suficient de lung = > motorul ala are intr-adevar nevoie de turatie ca sa poata face ceva.
                In alta ordine de idei, sunt sigur si asteptarile soferului au un rol important aici, marturie stand si consumul, destul de mare avand in vedere perfomantele).

                Comment


                • #9
                  va multumesc pt. atentia acordata acestui subiect;
                  la modul in care se circula in Timisoara, (mergi 4-5 sute de metri stai de 2-3 la semafor, intre timp mai trebuie sa opresti la cate o trecere de pietoni etc.) teoria asta nu prea are efect, eventual daca circuli noaptea, intre orele 22 - 6;
                  eu nu am reusit sa scot sub 9 l /100 km in conditiile in care schimbam la 2000 rpm;

                  am ajuns la concluzia ca in cazul meu consumul ideal este cel mentionat anterior 9,5 - 10,5 l / 100 km , cu schimbarea vitezelor undeva intre 2500 - 3500 rpm (adica dupa simturi, nu cu ochii pe turometru) si cand e necesar sau pentru "dezmortire" 5500 - 6000 rpm
                  corolla 2008 1.6 dual vvt-i

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                  Politica de Securitate Google