Announcement

Collapse
1 of 2 < >

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul ForumToyota.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Forumtoyota au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Forumtoyota nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul ForumToyota(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul ForumToyota(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
2 of 2 < >

>>>REGULAMENT<<<

Reguli privind utilizarea forumului www.forumtoyota.ro

1. Principii generale

În continuare, dorim sa lamurim un principiu care guverneaza orice comunitate, site de pe Internet. Din momentul în care ai tastat adresa site-ului, ai intrat pe proprietate privata, unde gazda are dreptul societati democrate, acela de a administra dupa cum crede de cuviinta. Nu trebuie ca aceste cuvinte sa te sperie, nu am creat forumul doar pentru noi însine ci dorim sa formam o comunitate bazata pe oameni care respecta regulile noastre. De aceea trebuie sa stii ca, daca doresti sa te integrezi în aceasta comunitate, trebuie sa te supui regulilor de mai jos, ce au fost create de niste oameni, pentru niste oameni. Daca un principiu enuntat nu coincide cu un principiu de-al tau la care nu poti renunta, esti invitat, sa renunti frecventarea forumului, eventual sa-l frecventezi doar citindu-l si fara a interveni.

Sa lamurim acum cine sunt gazdele acestei comunitati:

Administratorii

a) Administratorii sunt persoanele care detin acest forum si se ocupa atat cu partea tehnica a sa cat si cu partea administrativa.
b)Administratorii au dreptul de a gestiona orice mesaj de pe acest forum si nu raspund in fata celorlalti membri pentru actiunile lor.

Moderatorii

a) Moderatorii sunt persoane care au dreptul de a gestiona mesajele celorlalti utilizatori ai forumului.
b) Moderatori se supun, ca oricare alt utilizator, acestui regulament si au grija ca el sa fie respectat.
c) Gestionarea mesajelor se face respectand prezentul regulament, abaterile grave sau repetate de la aceasta regula soldandu-se cu retragerea dreptului de a modera.
d) Functia de moderator nu implica privilegii ci responsabilitati. Functia de moderator implica posibilitatea de a edita, muta, sterge sau bloca mesajele celorlalti utilizatori.
e) Functia de moderator este propusa si acordata doar de catre administratori si nimeni nu poate interveni in privinta aceasta.
f) Moderatorilor li se poate retrage dreptul de moderare doar de catre administratori fara explicatii.
g) Desi nu este necesar, moderatorii pot da explicatii pentru actiunile lor.

2. Reguli si recomandari

1. Forumul Forumtoyota.ro este deschis tuturor persoanelor, indiferent de nationalitate, sex, religie, clasa sociala etc. Totusi, cunoasterea foarte buna a limbii române scrise este obligatorie. Recomandam, cunoasterea limbii engleze la un nivel suficient pentru a întelege un text tehnic. Exprimarea scrisa este, prin definitie, mai complexa decât cea orala si, prin urmare, încearca sa te faci înteles prin ceea ce scrii. În unele contexte este indicata o exprimare cât mai apropiata de cea literara, în alte contexte mai relaxate se poate folosi si un limbaj familiar însa în ambele cazuri este foarte important sa fii înteles cât mai usor de catre ceilalti.

2. Pe lânga cunoasterea limbii, este necesara cunoasterea regulilor de baza ale limbajului scris, dupa cum urmeaza:
- scrierea cu înflorituri (k, sh, tz, y) este interzisa, cu exceptia cazurilor în care pot aparea confuzii;
- spatiu se lasa dupa si nu înainte de semnele de punctuatie; semne de punctuatie sunt inclusiv semnele de exclamare si întrebare;
- nu se lasa spatiu dupa prima paranteza, nici înaintea celei de-a doua; se lasa, în schimb, înaintea primei paranteze;
- un singur semn de exclamare sau de întrebare este de cele mai multe ori suficient, trei semne sunt considerate maximul admis.
- orice propozitie începe cu litera mare, orice nume propriu începe cu litera mare (acest punct este doar o recomandare);
- numarul punctelor de suspensie este trei si nici mai mult de trei;
- scrierea cu diacritice este optionala;
- scrierea nejustificata cu majuscule, litere îngrosate, italice, subliniate, cu culori sau alte artificii este interzisa.
În general, tineti cont de faptul ca un post trebuie sa poata fi citit rapid.
Orice abatere de la regulile de mai sus îngreuneaza parcurgerea textului si enerveaza inutil cititorul. Cine doreste cu orice pret sa iasa în evidenta, o poate face în alt mod, nu "chinuind" ceilalti membri ai comunitatii.

3. Fiecare utilizator este identificat printr-un singur nume de utilizator (user). Înregistrarea sub alt nume a aceleiasi persoane se numeste "clona";
clonele sunt interzise. Daca ai uitat parola, exista o functie pentru recuperarea ei pe care esti rugat sa o folosesti sau, în cel mai rau caz, poti apela la un administrator care te va ajuta.

4. Nu jigni, nu declansa scandaluri (asa-zisele "flame-uri"). Faptul ca esti nervos, chiar daca ai dreptate, nu îti scuza comportamentul. Nu vor fi tolerati cei care se ascund în spatele anonimatului pentru a aduce jigniri sau injurii altor utilizatori sau unor institutii. Chiar daca sunt folosite stelute, "beep"-uri în loc de cuvintele explicite, acest lucru nu ajuta cu nimic pentru ca aici intentia conteaza.
Nu sunt acceptate discutiile explicite privind promovarea oricarui tip de activitate ilegala sau imorala (warez, pornografie, xenofobie, rasism etc).

5. Posturile monosilabice, care nu aduc nimic bun discutiei ("cool", "de acord", "super", "rulz", "vreau si eu d-ala") sunt interzise. Nu suntem pe un canal de IRC ci pe un forum, daca nu va puteti abtine cautati alte comunitati în care aceste lucruri sunt permise.

6. Posturile trebuie sa fie bazate pe argumente, nu pe opinii subiective.
Trebuie acordata mare grija discutiilor contradictorii, gen benzina vs diesel, unde subiectivitatea tinde sa depaseasca anumite limite.

7. Nu se ofera nici un fel de premiu celui care posteaza cit mai multe mesaje. Nu se face nici o diferentiere intre cei care posteaza mai des si cei care posteaza mai rar. In afara de citeva titulaturi care sint doar cu numele si nu confera nici un fel de alte facilitati nu se face nici o distinctie intre cei cu posturi multe si cei cu posturi putine. In concluzie, scrieti numai daca aveti ceva de spus.

8. Ne rezervam dreptul ca, dupa un numar variabil de posturi (ce de regula nu va fi mai mare de 10-20) sa retragem dreptul de a posta pentru userii care nu corespund cerintelor noastre. Faptul ca ai câteva categorii unde poti posta liber, nu înseamna ca poti sa te complaci în postura de membru si sa "poluezi" astfel discutiile fara a respecta regulamentul.

9. Înainte de a deschide un thread nou, este recomandat sa urmezi etapele descrise în continuare:
- apeleaza la functia Search a forumului pentru ca e posibil ca subiectul sa mai fi fost discutat;
- daca ai posibilitatea si rabdarea necesara, citeste mai multe discutii legate (chiar si vag) de subiectul pe care intentionezi sa-l deschizi; s-ar putea sa gasesti raspunsul în alta discutie, cu subiect aparent diferit de ceea ce cauti si care nu apare la cautare.

10. Daca te-ai decis sa deschizi un thread nou, ai grija ca titlul sau sa fie scris citet si sa reflecte pe cât posibil subiectul abordat. Asadar, titlul "Problema cu ambreiajul" este de preferat fata de "Am o problema".

11. Daca thread-ul se refera la o problema, ofera cât mai multe detalii despre aceasta si nu astepta ca ceilalti utilizatori sa-ti ceara detaliile. Spre exemplu, enunta de la început anul de frabricatie, motorul, codul motorului etc, facând referire inclusiv la componentele care nu-ti par importante, e mai bine sa oferi detalii în plus decât în minus.

12. Citeste, daca se poate, tot ce s-a discutat într-un anumit thread. Este scuzabil repetarea unei întrebari la care s-a raspuns în ce-a de-a saptea pagina din cele 40 dar este inacceptabil pentru un thread de 2-3 pagini.

13. Pentru ca ideea postului sa fie mai clara, poti apela la smilies, însa nu abuza de ei. Ca si semnele de exclamare, folosirea lor repetata si în numar mare deranjeaza.

14. Butonul Quote ("citat") ajuta în momentul în care se doreste citarea unui pasaj din alt post (propriu sau apartinând altcuiva), pentru a face referire la el. Acest lucru are sens doar daca acel post nu este chiar ultimul, în caz contrar acesta se va repeta în mod inutil.

15. Daca doresti sa editezi (modifici) un post, ai la dispozitie 5 minute( pentru aceasta. Totusi, daca dupa acel post exista interventii ale altor utilizatori, iar prin modificare sensul postului tau este schimbat total, acea succesiune de posturi nu va mai avea nici un înteles. Este, asadar, interzisa aceasta practica.

16. Remarcile "paternale" sunt acele remarci facute de catre utilizatorii obisnuiti care se erijeaza în "conducatorul absolut", fara a avea acest drept. Nu trebuie uitat faptul ca cei desemnati sa faca ordine sunt moderatorii. Cel mult, se va acorda acest drept membrilor de valoare si cu vechime.

17. Scandalurile pornite împotriva unor dealeri/service-uri sunt interzise.
Daca o firma te-a nemultumit si doresti sa pornesti o discutie pe aceasta tema, trebuie sa o faci civilizat, cu argumente solide (mergând pâna la prezentarea de documente doveditoare, în caz ca ti se cere acest lucru). Chiar si faptul ca firma respectiva are o atitudine reprobabila nu justifica un comportament jignitor la adresa ei.

18. Anunturile publicitare trebuie însotite de detalii complete, incluzând pretul, modalitatea de contact, eventual specificatiile complete ale produsului si/sau imaginea sa. Titlul thread-ului trebuie sa specifice explicit actiunea de cumparare/vânzare si produsul (produsele) în cauza. Sunt interzise comentariile pe marginea unui produs, nu iti convine pretul/starea lui, nu te obliga nimeni sa-l cumperi.
Nu se permite "UP" la mai putin de 24 de ore.

19. Semnatura este un text optional ce va fi atasat fiecarui post, la sfârsitul acestuia. Nu se accepta semnaturi lungi (maxim 3 linii). Introducerea unui link spre un alt site este permisa numai cu agrementul moderatorilor forumului. Se accepta imagini in semnatura la dimensiunea maxima de 150 x 15 pixel. Orice depasire a acestei dimensiuni poate fi sanctionata cu un warning. Moderatorii au dreptul de a edita semnatura fara o instiintare prealabila a userului.

20. Daca nu poti sau nu doresti sa respecti acest regulament, singura solutie consta în încetarea participarii la acest forum. În caz contrar, vom fi nevoiti sa luam toate masurile necesare pentru ca forumul Forumtoyota.ro sa-si desfasoare existenta în bune conditii, incluzând interzicerea dreptului de a mai posta (ban-area), temporara sau pe termen nelimitat. Încetarea activitatii pe forum se face "ca atare", fara a fi întreprinsa nici o actiune din partea nimanui. Asadar, nu cere sa-ti fie sters user-ul, nu-ti sterge propriile posturi, nu scrie posturi kilometrice pline de acuze la adresa administratiei, nici aici si nici pe alte forumuri. Cu alte cuvinte încearca sa parasesti decent comunitatea iar membrii acesteia sa-si aduca aminte cu placere de activitatea ta.

21. Administratorii si moderatorii forumului vor avea intotdeauna ultimul cuvint si nu sunt obligati sa dea explicatii. Este frumos din partea lor atunci cind se explica dar de cele mai multe ori, explicarea fiecarui gest in parte ar necesita mult prea mult timp - iar timpul este un material pretios, cel putin pentru noi. Daca cineva se simte cu totul si cu totul nedreptatit sau abuzat este rugat sa trimita un email administratorilor forumului si va fi tratat cu toata atentia cuvenita.

22. Ultima si cea mai importanta dar oarecum evaziva regula - se recomanda mentinerea discutiilor in cadrul obiectivului principal al acestui forum - MASINILE TOYOTA- vor fi descurajate in mare masura discutiile total pe dinafara. Se admit exceptii in cazul unor subiecte de interes pentru toata lumea - care sint acestea - ramine a se stabili de catre moderatorul forumului in cauza, la fata locului.

23.La sectiunea "Toyota-masina mea" nu se accepta comentarii inutile de genul "Sa o stapanesti sanatos" , "sa-ti traiasca masina" , "multi kilometrii" etc.
Rugam sa va rezumati strict la intrebari si comentarii legate de masina

Concluzii

Nu trebuie sa consideri aceste reguli ca fiind îndreptate împotriva ta. Nu sunt decât niste masuri menite sa creeze un forum de calitate.Din pacate, experienta a demonstrat ca, daca se porneste de la premisa ca noul-venit sa aiba drepturi egale cu membrii vechi, forumul a suferit o scadere drastica de calitate, aceasta pe lânga necesitatea unei munci titanice din partea moderatorilor pentru a se mentine ordinea. De aceea am adoptat masurile de mai sus care presupun, pentru membrii de valoare, un mic efort în primele zile de la înscriere. Speram ca acest efort sa fie din plin meritat.

Se accepta sugestii de imbunatatire (si e chiar recomandat sa o faceti fiind in interesul vostru) atat in ceea ce priveste prezentul regulament cat si in ceea ce priveste forumul sau site-ul ca functionalitate sau continut.

Speram sa te simti bine în aceasta comunitate, sa facem schimb de experienta legata de marca Toyota.
See more
See less

GPL pe VVTi

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • GPL pe VVTi

    are cineva instalatie GPL pe toyo? daca da, cum se comporta. ma-ar tenta ideea de o butelie in locul rotii de rezerva.

  • #2
    nu se merita sa pui gpl pe orice toyota.

    Comment


    • #3
      Eu sunt interesat. Abia in primavara sper sa-mi iau o Avensis 1,6 VVT-i si cel mai mare avantaj e existenta celor doua sisteme de alimentare care actioneaza in paralel. Eu am patit-o anul asta cand era sa raman in Budapesta cu masina mea actuala care nu a mai vrut sa mearga pe benzina. Am trecut pe GPL si am ajuns la Brasov.

      Comment


      • #4
        Parerea mea este sa nu puneti gpl pe masinile noi de la toyota... Este exact cum ti-ai lua un calculator,ai sterge toate programele utilitare si ati folosi doar sistemul de operare. Dati bani pe o masina a carei motor este controlat printr-o multime de senzori, actuatori si calculatoare si ii puneti un sistem care shunteaza toata aceasta tehnologie. Credeti ca merita?

        Comment


        • #5
          La un scurt calcul:
          1. daca adaugi pretul unei instalatii GPL performante la pretul masinii ajungi exact la costul unui diesel si nu pierzi garantia
          2. pretul GPL e acum peste 1/2 din pretul benzinei;
          GPL va consuma mai mult ca benzina cu 20% in medie;
          dieselul consuma mai putin exprimat in litri/100 decat benzinara.
          Avand in vedere punctul 2, costul carburantului/100km e cam la fel la diesel vs. GPL.

          Plus ca la diesel nu stai cu moartea in portbagaj ca la GPL.
          '08 Yaris 1.4 D4D

          Comment


          • #6
            "Moartea in portbagaj" este o idee preconceputa. Instalatiile GPL moderne sunt poate chiar mai sigure decat un rezervor plin cu benzina. Tinand cont de unde e amplasata de obicei butelia, ar trebui ca masina sa fie "varza" pentru a fi afectata. Si atunci cei dinanuntru sunt pe lumea ailalta de mult. Butelia GPL e mult mai rezistenta decat rezervorul de benzina. Iar sistemul de alimentare cu gaz are mai multe sisteme de siguranta decat cel pe benzina.
            Si nu imi iau masina noua, ci un model din 2004, deci nu se pune problema garantiei.
            Sunt de acord, insa, cu calculul referitor la amortizarea instalatiei. Nu prea mai e mare "sfaraiala" GPL-ul, dar raman avantajele fiabilitatii mai ridicate (de tip "in paralel") a celor doua sisteme de alimentare, a autonomiei sporite, plus si relativa economie ce inca se mai realizeaza la buzunar.
            Intr-adevar am o mare intrebare referitoare la soft-ul ECU, daca se poate adapta la noile si variabilele conditii. Datele de fabrica nu se schimba decat la reset ECU, dar cele "invatate" in primele minute de functionare motor se vor schimba mereu. Eu zic ca nu sunt probleme dar nu am certitudinea de aceea am redeschis acest topic.
            Am intalnit pe alte forum-uri meseriasi in ale GPL-ului, poate ne ajuta cineva...

            Comment


            • #7
              cu siguranta instalatiile gpl au fost bine gandite dar nu sunt personalizate pentru un anumit tip de marca, motor, ecu... si trebuie sa va mai spun ceva: nu toate calculatoarele(ECU) pot fi rescrise... Puneti in balanta :castig-pierdere.

              Comment


              • #8
                Originally posted by aramis1 View Post
                "Moartea in portbagaj" este o idee preconceputa. Instalatiile GPL moderne sunt poate chiar mai sigure decat un rezervor plin cu benzina. Tinand cont de unde e amplasata de obicei butelia, ar trebui ca masina sa fie "varza" pentru a fi afectata. Si atunci cei dinanuntru sunt pe lumea ailalta de mult. Butelia GPL e mult mai rezistenta decat rezervorul de benzina. Iar sistemul de alimentare cu gaz are mai multe sisteme de siguranta decat cel pe benzina.
                Totalmente de acord. Dar lasa-ma te rog sa-ti relatez o patanie de-a mea.
                Am avut un logan 1.6mpi. Din fericire atunci cand l-am cumparat nu erau si pe GPL. Stateam linistit in coloana cand m-am trezit cu unul in fundul meu.
                La service au trebuit sa-mi dezumfle total roata de rezerva si s-au chinuit si asa sa o scoata din portbagaj.
                Acum te intreb eu ce pateam daca aveam o butelie in locul rotii de rezerva?
                Stiu ca exista furtunele care scot gazul in afara masinii daca se rup valvele, dar la busitura primita se deforma sigur butelia! Ce se intamplau cu cele 8 atmosfere de GPL?
                Recunosc ca sunt mult mai ok buteliile tip cilindru dar pierzi jumatate de portbagaj.


                Originally posted by aramis1 View Post
                Si nu imi iau masina noua, ci un model din 2004, deci nu se pune problema garantiei.
                Sunt de acord, insa, cu calculul referitor la amortizarea instalatiei. Nu prea mai e mare "sfaraiala" GPL-ul, dar raman avantajele fiabilitatii mai ridicate (de tip "in paralel") a celor doua sisteme de alimentare, a autonomiei sporite, plus si relativa economie ce inca se mai realizeaza la buzunar.
                Intr-adevar am o mare intrebare referitoare la soft-ul ECU, daca se poate adapta la noile si variabilele conditii. Datele de fabrica nu se schimba decat la reset ECU, dar cele "invatate" in primele minute de functionare motor se vor schimba mereu. Eu zic ca nu sunt probleme dar nu am certitudinea de aceea am redeschis acest topic.
                Am intalnit pe alte forum-uri meseriasi in ale GPL-ului, poate ne ajuta cineva...
                Despre ECU trebuie sa vorbesti mai bine cu baietii de la tuning auto, daca ai un meserias in ale GPL-ului cu tine ca sa stie ce sa le ceara, ei iti pot rescrie chip-ul si iti fac motorul sa toarca pe GPL.
                Te rog insa nu-ti lua butelie tip roata de rezerva!
                '08 Yaris 1.4 D4D

                Comment


                • #9
                  eu am o toyota rav 4 din 2007 cu instalatie pe gaz brc ,butelia se afla in portbagaj unde este cutia de scule nu se vede nimic nu se obtureaza nimic .
                  consum 11% nicidecum mai mult cu 20% mai mult .merg 180 pe gaz toata autostrada nu simte nimic pentru a vedea nimunea si ca nu spun basme masina se poate vedea in bucuresti sect 3 si testa oricand .

                  Comment


                  • #10
                    Va salut! Despre instalatii GPL!

                    Salut. Mai multe raspunsuri despre instalatia GPL poti gasi pe http://www.gplnlp.ro ! Daca ai nelamuriri, nu ezita sa ma intrebi aici sau pe blog-ul de pe site-ul gplnlp. Intra pe site si o sa descoperi exact care este treaba cu GPL-ul si apoi vei sti ce sa faci pe viitor! De asemenea, gasesti fiecare componenta in parte dintr-o instalatie GPL. Daca cauti altceva si nu gasesti pe site, intreaba si vei primi un raspuns in cel mai scurt timp!! Long live the nature!

                    Comment


                    • #11
                      Ai greșit secțiunea de publicitate!
                      Auris 1.6 Valvematic Unique Plus

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Methane View Post
                        Ai greșit secțiunea de publicitate!

                        Salut Methane.
                        Nu pot sa zic neaparat publicitate, voi fii aici sa incerc sa va raspund la intrebarile legate de instalatiile GPL auto. In caz ca nu raspund este posibil ca sa nu fiu anuntat. De aceea, oricand este binevenit un PM. Multumesc.

                        Comment


                        • #13
                          din cate am ami citit si io , un gpl bun pt asemena motor costa cam 1000 de euroi si peste poate ... trageti voi concluzia ...in rest sunt instalatii de Dacie vindute ca miezuri ...

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by zeus View Post
                            din cate am ami citit si io , un gpl bun pt asemena motor costa cam 1000 de euroi si peste poate ... trageti voi concluzia ...in rest sunt instalatii de Dacie vindute ca miezuri ...
                            Parerea mea este sa citesti mai mult. Instalatiile secventiale din prezent pot fii instalate aproape pe orice tip de motor. Kiturile de instalatie difera in functie de cilindrii de pe masina respectiva. Te poti documenta intrand pe site care poarta acelasi nume. O seara buna!

                            Comment


                            • #15
                              am eu GPL pe toyota corolla 1.4 vti. merge la fel ca benzina,poate o mica diferenta la urcare cand e incarcata...referire la "moartea in portbagaj" sunt povesti de copii mici,butelia are grosimea de 5mm,dati un search pe youtube instalatii GPL,sa vedeti cum ii dau foc si nu se intampla nimic...

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google