Announcement

Collapse
1 of 2 < >

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul ForumToyota.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Forumtoyota au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Forumtoyota nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul ForumToyota(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul ForumToyota(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
2 of 2 < >

>>>REGULAMENT<<<

Reguli privind utilizarea forumului www.forumtoyota.ro

1. Principii generale

În continuare, dorim sa lamurim un principiu care guverneaza orice comunitate, site de pe Internet. Din momentul în care ai tastat adresa site-ului, ai intrat pe proprietate privata, unde gazda are dreptul societati democrate, acela de a administra dupa cum crede de cuviinta. Nu trebuie ca aceste cuvinte sa te sperie, nu am creat forumul doar pentru noi însine ci dorim sa formam o comunitate bazata pe oameni care respecta regulile noastre. De aceea trebuie sa stii ca, daca doresti sa te integrezi în aceasta comunitate, trebuie sa te supui regulilor de mai jos, ce au fost create de niste oameni, pentru niste oameni. Daca un principiu enuntat nu coincide cu un principiu de-al tau la care nu poti renunta, esti invitat, sa renunti frecventarea forumului, eventual sa-l frecventezi doar citindu-l si fara a interveni.

Sa lamurim acum cine sunt gazdele acestei comunitati:

Administratorii

a) Administratorii sunt persoanele care detin acest forum si se ocupa atat cu partea tehnica a sa cat si cu partea administrativa.
b)Administratorii au dreptul de a gestiona orice mesaj de pe acest forum si nu raspund in fata celorlalti membri pentru actiunile lor.

Moderatorii

a) Moderatorii sunt persoane care au dreptul de a gestiona mesajele celorlalti utilizatori ai forumului.
b) Moderatori se supun, ca oricare alt utilizator, acestui regulament si au grija ca el sa fie respectat.
c) Gestionarea mesajelor se face respectand prezentul regulament, abaterile grave sau repetate de la aceasta regula soldandu-se cu retragerea dreptului de a modera.
d) Functia de moderator nu implica privilegii ci responsabilitati. Functia de moderator implica posibilitatea de a edita, muta, sterge sau bloca mesajele celorlalti utilizatori.
e) Functia de moderator este propusa si acordata doar de catre administratori si nimeni nu poate interveni in privinta aceasta.
f) Moderatorilor li se poate retrage dreptul de moderare doar de catre administratori fara explicatii.
g) Desi nu este necesar, moderatorii pot da explicatii pentru actiunile lor.

2. Reguli si recomandari

1. Forumul Forumtoyota.ro este deschis tuturor persoanelor, indiferent de nationalitate, sex, religie, clasa sociala etc. Totusi, cunoasterea foarte buna a limbii române scrise este obligatorie. Recomandam, cunoasterea limbii engleze la un nivel suficient pentru a întelege un text tehnic. Exprimarea scrisa este, prin definitie, mai complexa decât cea orala si, prin urmare, încearca sa te faci înteles prin ceea ce scrii. În unele contexte este indicata o exprimare cât mai apropiata de cea literara, în alte contexte mai relaxate se poate folosi si un limbaj familiar însa în ambele cazuri este foarte important sa fii înteles cât mai usor de catre ceilalti.

2. Pe lânga cunoasterea limbii, este necesara cunoasterea regulilor de baza ale limbajului scris, dupa cum urmeaza:
- scrierea cu înflorituri (k, sh, tz, y) este interzisa, cu exceptia cazurilor în care pot aparea confuzii;
- spatiu se lasa dupa si nu înainte de semnele de punctuatie; semne de punctuatie sunt inclusiv semnele de exclamare si întrebare;
- nu se lasa spatiu dupa prima paranteza, nici înaintea celei de-a doua; se lasa, în schimb, înaintea primei paranteze;
- un singur semn de exclamare sau de întrebare este de cele mai multe ori suficient, trei semne sunt considerate maximul admis.
- orice propozitie începe cu litera mare, orice nume propriu începe cu litera mare (acest punct este doar o recomandare);
- numarul punctelor de suspensie este trei si nici mai mult de trei;
- scrierea cu diacritice este optionala;
- scrierea nejustificata cu majuscule, litere îngrosate, italice, subliniate, cu culori sau alte artificii este interzisa.
În general, tineti cont de faptul ca un post trebuie sa poata fi citit rapid.
Orice abatere de la regulile de mai sus îngreuneaza parcurgerea textului si enerveaza inutil cititorul. Cine doreste cu orice pret sa iasa în evidenta, o poate face în alt mod, nu "chinuind" ceilalti membri ai comunitatii.

3. Fiecare utilizator este identificat printr-un singur nume de utilizator (user). Înregistrarea sub alt nume a aceleiasi persoane se numeste "clona";
clonele sunt interzise. Daca ai uitat parola, exista o functie pentru recuperarea ei pe care esti rugat sa o folosesti sau, în cel mai rau caz, poti apela la un administrator care te va ajuta.

4. Nu jigni, nu declansa scandaluri (asa-zisele "flame-uri"). Faptul ca esti nervos, chiar daca ai dreptate, nu îti scuza comportamentul. Nu vor fi tolerati cei care se ascund în spatele anonimatului pentru a aduce jigniri sau injurii altor utilizatori sau unor institutii. Chiar daca sunt folosite stelute, "beep"-uri în loc de cuvintele explicite, acest lucru nu ajuta cu nimic pentru ca aici intentia conteaza.
Nu sunt acceptate discutiile explicite privind promovarea oricarui tip de activitate ilegala sau imorala (warez, pornografie, xenofobie, rasism etc).

5. Posturile monosilabice, care nu aduc nimic bun discutiei ("cool", "de acord", "super", "rulz", "vreau si eu d-ala") sunt interzise. Nu suntem pe un canal de IRC ci pe un forum, daca nu va puteti abtine cautati alte comunitati în care aceste lucruri sunt permise.

6. Posturile trebuie sa fie bazate pe argumente, nu pe opinii subiective.
Trebuie acordata mare grija discutiilor contradictorii, gen benzina vs diesel, unde subiectivitatea tinde sa depaseasca anumite limite.

7. Nu se ofera nici un fel de premiu celui care posteaza cit mai multe mesaje. Nu se face nici o diferentiere intre cei care posteaza mai des si cei care posteaza mai rar. In afara de citeva titulaturi care sint doar cu numele si nu confera nici un fel de alte facilitati nu se face nici o distinctie intre cei cu posturi multe si cei cu posturi putine. In concluzie, scrieti numai daca aveti ceva de spus.

8. Ne rezervam dreptul ca, dupa un numar variabil de posturi (ce de regula nu va fi mai mare de 10-20) sa retragem dreptul de a posta pentru userii care nu corespund cerintelor noastre. Faptul ca ai câteva categorii unde poti posta liber, nu înseamna ca poti sa te complaci în postura de membru si sa "poluezi" astfel discutiile fara a respecta regulamentul.

9. Înainte de a deschide un thread nou, este recomandat sa urmezi etapele descrise în continuare:
- apeleaza la functia Search a forumului pentru ca e posibil ca subiectul sa mai fi fost discutat;
- daca ai posibilitatea si rabdarea necesara, citeste mai multe discutii legate (chiar si vag) de subiectul pe care intentionezi sa-l deschizi; s-ar putea sa gasesti raspunsul în alta discutie, cu subiect aparent diferit de ceea ce cauti si care nu apare la cautare.

10. Daca te-ai decis sa deschizi un thread nou, ai grija ca titlul sau sa fie scris citet si sa reflecte pe cât posibil subiectul abordat. Asadar, titlul "Problema cu ambreiajul" este de preferat fata de "Am o problema".

11. Daca thread-ul se refera la o problema, ofera cât mai multe detalii despre aceasta si nu astepta ca ceilalti utilizatori sa-ti ceara detaliile. Spre exemplu, enunta de la început anul de frabricatie, motorul, codul motorului etc, facând referire inclusiv la componentele care nu-ti par importante, e mai bine sa oferi detalii în plus decât în minus.

12. Citeste, daca se poate, tot ce s-a discutat într-un anumit thread. Este scuzabil repetarea unei întrebari la care s-a raspuns în ce-a de-a saptea pagina din cele 40 dar este inacceptabil pentru un thread de 2-3 pagini.

13. Pentru ca ideea postului sa fie mai clara, poti apela la smilies, însa nu abuza de ei. Ca si semnele de exclamare, folosirea lor repetata si în numar mare deranjeaza.

14. Butonul Quote ("citat") ajuta în momentul în care se doreste citarea unui pasaj din alt post (propriu sau apartinând altcuiva), pentru a face referire la el. Acest lucru are sens doar daca acel post nu este chiar ultimul, în caz contrar acesta se va repeta în mod inutil.

15. Daca doresti sa editezi (modifici) un post, ai la dispozitie 5 minute( pentru aceasta. Totusi, daca dupa acel post exista interventii ale altor utilizatori, iar prin modificare sensul postului tau este schimbat total, acea succesiune de posturi nu va mai avea nici un înteles. Este, asadar, interzisa aceasta practica.

16. Remarcile "paternale" sunt acele remarci facute de catre utilizatorii obisnuiti care se erijeaza în "conducatorul absolut", fara a avea acest drept. Nu trebuie uitat faptul ca cei desemnati sa faca ordine sunt moderatorii. Cel mult, se va acorda acest drept membrilor de valoare si cu vechime.

17. Scandalurile pornite împotriva unor dealeri/service-uri sunt interzise.
Daca o firma te-a nemultumit si doresti sa pornesti o discutie pe aceasta tema, trebuie sa o faci civilizat, cu argumente solide (mergând pâna la prezentarea de documente doveditoare, în caz ca ti se cere acest lucru). Chiar si faptul ca firma respectiva are o atitudine reprobabila nu justifica un comportament jignitor la adresa ei.

18. Anunturile publicitare trebuie însotite de detalii complete, incluzând pretul, modalitatea de contact, eventual specificatiile complete ale produsului si/sau imaginea sa. Titlul thread-ului trebuie sa specifice explicit actiunea de cumparare/vânzare si produsul (produsele) în cauza. Sunt interzise comentariile pe marginea unui produs, nu iti convine pretul/starea lui, nu te obliga nimeni sa-l cumperi.
Nu se permite "UP" la mai putin de 24 de ore.

19. Semnatura este un text optional ce va fi atasat fiecarui post, la sfârsitul acestuia. Nu se accepta semnaturi lungi (maxim 3 linii). Introducerea unui link spre un alt site este permisa numai cu agrementul moderatorilor forumului. Se accepta imagini in semnatura la dimensiunea maxima de 150 x 15 pixel. Orice depasire a acestei dimensiuni poate fi sanctionata cu un warning. Moderatorii au dreptul de a edita semnatura fara o instiintare prealabila a userului.

20. Daca nu poti sau nu doresti sa respecti acest regulament, singura solutie consta în încetarea participarii la acest forum. În caz contrar, vom fi nevoiti sa luam toate masurile necesare pentru ca forumul Forumtoyota.ro sa-si desfasoare existenta în bune conditii, incluzând interzicerea dreptului de a mai posta (ban-area), temporara sau pe termen nelimitat. Încetarea activitatii pe forum se face "ca atare", fara a fi întreprinsa nici o actiune din partea nimanui. Asadar, nu cere sa-ti fie sters user-ul, nu-ti sterge propriile posturi, nu scrie posturi kilometrice pline de acuze la adresa administratiei, nici aici si nici pe alte forumuri. Cu alte cuvinte încearca sa parasesti decent comunitatea iar membrii acesteia sa-si aduca aminte cu placere de activitatea ta.

21. Administratorii si moderatorii forumului vor avea intotdeauna ultimul cuvint si nu sunt obligati sa dea explicatii. Este frumos din partea lor atunci cind se explica dar de cele mai multe ori, explicarea fiecarui gest in parte ar necesita mult prea mult timp - iar timpul este un material pretios, cel putin pentru noi. Daca cineva se simte cu totul si cu totul nedreptatit sau abuzat este rugat sa trimita un email administratorilor forumului si va fi tratat cu toata atentia cuvenita.

22. Ultima si cea mai importanta dar oarecum evaziva regula - se recomanda mentinerea discutiilor in cadrul obiectivului principal al acestui forum - MASINILE TOYOTA- vor fi descurajate in mare masura discutiile total pe dinafara. Se admit exceptii in cazul unor subiecte de interes pentru toata lumea - care sint acestea - ramine a se stabili de catre moderatorul forumului in cauza, la fata locului.

23.La sectiunea "Toyota-masina mea" nu se accepta comentarii inutile de genul "Sa o stapanesti sanatos" , "sa-ti traiasca masina" , "multi kilometrii" etc.
Rugam sa va rezumati strict la intrebari si comentarii legate de masina

Concluzii

Nu trebuie sa consideri aceste reguli ca fiind îndreptate împotriva ta. Nu sunt decât niste masuri menite sa creeze un forum de calitate.Din pacate, experienta a demonstrat ca, daca se porneste de la premisa ca noul-venit sa aiba drepturi egale cu membrii vechi, forumul a suferit o scadere drastica de calitate, aceasta pe lânga necesitatea unei munci titanice din partea moderatorilor pentru a se mentine ordinea. De aceea am adoptat masurile de mai sus care presupun, pentru membrii de valoare, un mic efort în primele zile de la înscriere. Speram ca acest efort sa fie din plin meritat.

Se accepta sugestii de imbunatatire (si e chiar recomandat sa o faceti fiind in interesul vostru) atat in ceea ce priveste prezentul regulament cat si in ceea ce priveste forumul sau site-ul ca functionalitate sau continut.

Speram sa te simti bine în aceasta comunitate, sa facem schimb de experienta legata de marca Toyota.
See more
See less

ALTERNATOR CU PROBLEME yaris

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ALTERNATOR CU PROBLEME yaris

    Va rog sa ma ajutati
    Am o problema pe care service-ul Toyota nu stie sa o rezolve.
    - alternatorul este foarte fierbinte si nu incarca suficient, daca am consumatori faruri+ac+cd de exemplu imi scade la 12 sau 11, 7 in relanti
    Am inlocuit alternatorul cu unul nou ... aceleasi probleme
    La sugestia celor de la Toyota, am reparat alternatorul original (inlocuit regulatorul) – problemele persista
    Am testat alternatorul nou pe un tester special = rezultat: alternatorul este foarte bun !!
    Am pus masina pe testerul de la service-ul TOYOTA = rezultat : nici o problema !!
    (masina este Yaris, 09.2006, 69.000 km, benzina, cutie MM).

  • #2
    ceva trasee electrice cu buba?
    Vreo masa poate?
    Verifica la un electrician

    Comment


    • #3
      Multumesc !
      - e buna ideea , asa am sperat si noi sa fie ceva circuit intrerupt sau masa dar ...
      nu nu mi-a venit sa cred .... alternatorul este subdimensionat pt acest model de Yaris. Electricianul cunostea problema si s-a mirat ca a tinut 70000km !!!
      Aceeasi problema este si la Opel Astra H - max 1 an tine un alternator
      Probabil o sesizare la producator ar fi binevenita ... am sa incerc sa vedem daca raspund - poate e o problema de soft incarcare ...
      La modelul facelift nu mai apare problema aceasta, dar la un YAris la fel ca al meu dar fara cutie MM aceleasi simptome si raspunsul celor de la Toyota = nu au mai intalnit asa ceva dar totusi inlocuiesc frecvent alternatoare la acest model de Yaris

      Comment


      • #4
        Alternatoarele la yaris 1l au curent de incarcare generator [A] 90 producator - LAUBER 11.1517 ,
        Concluzie ;nu sunt subdimensionate ,poate fi cureaua slabita sau consumatori suplimentari .la relanti trebuie sa incarce 14.2-14.4V ( fara consumatori )
        In parcul de masini la servici sunt peste 20 Yarisuri ,iar de 7 ani nu sa dus nici-un alternator .

        Comment


        • #5
          - si totusi exista problema legata de subdimensionare si aici nu ma refer la capacitatea alternatorului care poate furniza 80 A ( al mine este montat din fabrica Bosch de 80 A) ci la faptul ca nu rezista in sarcina, de fapt acest lucru este valabil la modelul meu de Yaris fabricat in luna 12.2006, lucru confirmat de inca 2 Yaris din aceeasi generatie care la pornirea consumatorilor de mai jos aveau probleme la incarcare si supraincalzire alternator !! Acest fenomen nu exista la Yaris BIGSMALL (conform reclamei) cu facelift : bandouri pe spoilere etc. pe care l-am verificat la alta firma.
          Am verificat astazi si la un electrician independent acum cateva zile la service Toyota - nu am consumatori suplimentari, nu am nici un fel de eroare pe testerul dedicat pt Toyota, alternatorul este bun atat cel reparat cat si cel nou si totusi se supraincalzeste alternatorul (peste 90 de grade C) si scade tensiunea daca pornesc AC, treapta 4 de ventilatie, dezaburirea, faza scurta si CD-playerul !!!
          Daca aveti posibilitatea avand in dotare Yarisuri, va rog sa testati daca se mentine incarcarea la modelul de Yaris in cauza, la pornirea consumatorilor mentionati (incerc sa atasez o poza, ideea este ca este fabricat fara bandouri de protectie pe spoilere).
          Temperatura a masurat-o electricianul (f priceput de altfel, are in dotare un tester pt alternatoare care l-a costat peste 25.000 euro) cu un termometru infra profi si la consumatorii mentionati am "prins" in relanti 97 grade Celsius.
          Partea neplacuta este ca am cheltuit cca 600 lei pt teste , deplasare pana la mesterii de mai sus, reparatie alternator original de catre Toyota + 1200 lei alternator nou si nu am garantia ca pot parcurge un nr decent de km fara stres.
          Va rog sa ma ajutati !!!
          Sa fie o coincidenta ca problema persista pe 3 Yaris-uri verificate de mine personal ?
          Singura explicatie este ca la noi (Harghita) nu prea trebuie AC si faptul ca am facut 69.000 km in 10 ani releva ca masina nu a facut decat drumuri scurte maxim 650 km pana la litoral :-) pauza cateva zile si inapoi deci alternatorul nu a fost prea solicitat (fara bara la bara 3-4 ore, fara blocaj in Bucuresti etc).
          PS - acum am vazut ca Yarisuriel dvs au 7 ani, deci sunt cu facelift - si acestea nu au probleme cu alternaturul/incarcarea
          dar ... daca aveti si din generatia mea (fara bandouri) un test ar fi super pt mine
          Multumesc anticipat ! :-)
          Attached Files
          Last edited by munteanu1212; 08-10-2017, 18:45 PM.

          Comment


          • #6
            Originally posted by munteanu1212 View Post
            - si totusi exista problema legata de subdimensionare si aici nu ma refer la capacitatea alternatorului care poate furniza 80 A ( al mine este montat din fabrica Bosch de 80 A) ci la faptul ca nu rezista in sarcina, de fapt acest lucru este valabil la modelul meu de Yaris fabricat in luna 12.2006, lucru confirmat de inca 2 Yaris din aceeasi generatie care la pornirea consumatorilor de mai jos aveau probleme la incarcare si supraincalzire alternator !! Acest fenomen nu exista la Yaris BIGSMALL (conform reclamei) cu facelift : bandouri pe spoilere etc. pe care l-am verificat la alta firma.
            Am verificat astazi si la un electrician independent acum cateva zile la service Toyota - nu am consumatori suplimentari, nu am nici un fel de eroare pe testerul dedicat pt Toyota, alternatorul este bun atat cel reparat cat si cel nou si totusi se supraincalzeste alternatorul (peste 90 de grade C) si scade tensiunea daca pornesc AC, treapta 4 de ventilatie, dezaburirea, faza scurta si CD-playerul !!!
            Daca aveti posibilitatea avand in dotare Yarisuri, va rog sa testati daca se mentine incarcarea la modelul de Yaris in cauza, la pornirea consumatorilor mentionati (incerc sa atasez o poza, ideea este ca este fabricat fara bandouri de protectie pe spoilere).
            Temperatura a masurat-o electricianul (f priceput de altfel, are in dotare un tester pt alternatoare care l-a costat peste 25.000 euro) cu un termometru infra profi si la consumatorii mentionati am "prins" in relanti 97 grade Celsius.
            Partea neplacuta este ca am cheltuit cca 600 lei pt teste , deplasare pana la mesterii de mai sus, reparatie alternator original de catre Toyota + 1200 lei alternator nou si nu am garantia ca pot parcurge un nr decent de km fara stres.
            Va rog sa ma ajutati !!!
            Sa fie o coincidenta ca problema persista pe 3 Yaris-uri verificate de mine personal ?
            Singura explicatie este ca la noi (Harghita) nu prea trebuie AC si faptul ca am facut 69.000 km in 10 ani releva ca masina nu a facut decat drumuri scurte maxim 650 km pana la litoral :-) pauza cateva zile si inapoi deci alternatorul nu a fost prea solicitat (fara bara la bara 3-4 ore, fara blocaj in Bucuresti etc).
            PS - acum am vazut ca Yarisuriel dvs au 7 ani, deci sunt cu facelift - si acestea nu au probleme cu alternaturul/incarcarea
            dar ... daca aveti si din generatia mea (fara bandouri) un test ar fi super pt mine
            Multumesc anticipat ! :-)
            revin cu detalii:
            Am trimis cateva sesizari catre Toyota (Ro si EU) si am primit atat prin telefon cat si pe mail mesajul urmator:
            "Stimate domnule Munteanu,

            Solicitarea dumneavoastra este deja in atentia Toyota Romania pentru a fi analizata.

            De indata ce avem toate informatiile din partea dealerului si le vom verifica impreuna cu departamentul tehnic al Toyota Romania, o sa avem un raspuns pe care o sa il transmitem si catre dumneavoastra.

            Cu stima,
            .......
            Customer Relations Network Coordinator

            Toyota Romania
            tel ......"

            DECI (CA SA FIU OPTIMIST) SE PARE CA SE VA REZOLVA PROBLEMA .... CAZUL CEL MAI FERICIT AR FI SA PRIMESC O RECHEMARE IN SERVICE SI CEL MAI NEFERICIT SA PLATESC O ALTA INTERVENTIE CATRE SERVICE TOYOTA .... IMPORTANT ESTE SA POT CIRCULA FARA STRESUL CA RAMAN INTR-O INTERSECTIEsau pe Valea Parhovei FARA BATERIE desi am alternator nou + un alternator reparat de Toyota !!!
            (scuze pt majuscule !)

            Comment


            • #7
              Ca idee, eu am la Avensis punte de diode dintr un alternator de Yaris. Merge fara probleme.
              http://img204.imageshack.us/img204/4009/tucashow3np.gif

              Comment


              • #8
                Ala e raspuns standard.
                Nu vor ridica niciun deget daca nu li se spune de la Toyota HQ.
                Iar ei nu vor initia nicio verificare tehnica sau ce rahat mai zic ei acolo. Pentru ca sunt prea lenesi sa munceasca. Le trebuie un esantion reprezentativ si o documentatie temeinica pentru a initia o rechemare ceva. Asta dureaza si presupune munca. Munca pe care nu sunt dispusi sa o faca. Nu uita sa reprezentantele din Ro sunt schimbatori de piese si consumabile, atat. Nici daca stiu, nu se complica sa repare anumite piese. Mult mai comod este sa le schimbe.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by kretzu77 View Post
                  Ala e raspuns standard.
                  Nu vor ridica niciun deget daca nu li se spune de la Toyota HQ.
                  Iar ei nu vor initia nicio verificare tehnica sau ce rahat mai zic ei acolo. Pentru ca sunt prea lenesi sa munceasca. Le trebuie un esantion reprezentativ si o documentatie temeinica pentru a initia o rechemare ceva. Asta dureaza si presupune munca. Munca pe care nu sunt dispusi sa o faca. Nu uita sa reprezentantele din Ro sunt schimbatori de piese si consumabile, atat. Nici daca stiu, nu se complica sa repare anumite piese. Mult mai comod este sa le schimbe.
                  Cred ca incep sa-ti dau dreptate ... nici o reactie
                  Am fost inca de 3 ori in service ... nu au mai intalnit asa ceva
                  Cred ca ii scot motorul si am sa car cartofi de pe camp cu ea
                  caut un trabant cu la care sa o agat in loc de remorca :-)
                  pana la urma nici nu am dat prea mult pe ea 14000 euro
                  si asa am remorca Toyota cu 12 ani garantie la coroziune
                  (pe aripile din spate am descoperit bulinute de vopsea umflate ... cred ca a intra vantu' sub vopsea !!!)

                  Comment


                  • #10
                    incearca o intrebare la http://www.autocomplet.com . sunt meseriasi in repararea alternatoarelor si compresoarelor ac. poate au ei vreo idee

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by flor View Post
                      incearca o intrebare la http://www.autocomplet.com . sunt meseriasi in repararea alternatoarelor si compresoarelor ac. poate au ei vreo idee
                      Am sa incerc ... multumesc !

                      dar ... TOYOTA e .... toyota
                      imi cer scuze pentru acest topic deschis de mine (de fapt e numai o metafora) .... sunt super fericit (si asta e o metafora) .... nu am nici un fel de probleme la masina .... am gresit eu ... am primit raspunsul de la TOYOTA ROMANIA .... dar merita citit si finalul cu raspunsul meu catre ei :-)

                      Stimate domnule Munteanu,

                      In urma verificarii informatiilor transmise de dumneavoastra, impreuna cu dealerul Toyota Odorhei si cu departamentul tehnic al Toyota Romania, va transmitem urmatoarele:

                      Autoturismul dumneavoastra Toyota Yaris, a fost testat in cadrul service-ului dealerului, ca urmare a solicitarii dumneavoastra prin care ati remarcat o incalzire a alternatorului si o incarcare anormala a acestuia. Verificare in service, in urma careia nu s-a identificat un defect care sa indice o nefunctionare corecta a alternatorului.
                      Intelegem totodata, ca dealerul a testat si a verificat chiar prin comparatie si alte masini cu aceleasi caracteristici, la care s-au identificat aceleasi conditii de functionare ca si la masina dumneavoastra, dar nu si un defect.

                      Astfel, in urma tuturor verificarilor de mai sus, efectuate de dealer, cat si in urma verificarilor efectuate impreuna cu departamentul tehnic al Toyota Romania, putem concluziona faptul ca aprecierea dealerului este una corecta, iar masina nu are un defect de functionare sau de incarcare a acumulatorului. Totodata, dorim sa va transmitem ca testarea incarcarii acumulatorului in sarcina se face numai la turatie si nu la turatie de ralanti.

                      Concluzionand cele de mai sus, va transmitem ca masina nu prezinta un defect de incarcare, iar incarcarea este corespunzatoare.

                      Totodata, dealerul Toyota Odorhei va sta la dispozitie daca dumneavoastra doriti sa mai efectuati si alte verificari/testari.

                      In speranta ca am putut raspunde solicitarii dumneavoastra, va asiguram de intreaga consideratie.

                      Cu stima,
                      D... I...
                      Customer Relations Network Coordinator

                      Toyota Romania
                      T:+4......
                      F: +4.......
                      E-mail: .........@toyota.ro
                      Web: www.toyota.ro


                      RASPUNSUL MEU ... "Eppur si muove (Si totusi, se invarte - n. red.)"
                      Buna ziuaMultumesc pentru raspunsul dvs.
                      1. Aveti dreptate in ceea ce priveste observatiile dvs:
                      - alternatorul reparat in service Toyota Odorhei nu are probleme, l-am testat ulterior pe un tester autorizat RAR
                      - rezultate verificarii in service Toyota arata ca nu exista probleme la masina.
                      - "testarea incarcarii acumulatorului in sarcina se face numai la turatie si nu la turatie de ralanti"
                      - aceleasi simptome sunt identificate la masini cu aceleasi caracteristici, masini locate in zona Harghita, unde nu exista blocaje in trafic, nu se inregsitreaza vara temperaturi mai mari de 25 gr Celsius si aerul conditionat/ventilatia este pornita ocazional.
                      2. Cu riscul de a ma repeta, cu toate ca "masina nu are probleme", daca sunt in trafic, cu motorul la ralanti ( de exemplu la semafor sau pe DN1 zona Busteni ) dupa 45 de minute cu urmatorii consumatori porniti: aerul conditionat, ventilatia pe treapta 3 (din 4) si lumina de intalnire voltmetrul arata tensiunea de incarcare 11,7 V iar dupa alte 10-12 minute tensiunea scade la 10,8V si motorul se opreste si nu mai poate fi pornit decat cu cabluri de pornire !!!(din acest motiv am inlocuit deja al 3-lea acumulator in numai 2 luni)

                      In vederea evitarii unor astfel de situatii sunt nevoit ca la temperatura exterioara de 25-38 gr Celsius sa opresc toti consumatorii in situatia in care apar blocaje in trafic pentru o perioada mai mare de 30 de minute pentru a evita descarcarea bateriei si situatiile neplacute pentru mine si pasageri ce apar ulterior, situatie destul de incomoda intrucat fara aer conditionat la peste 38 gr Celsius nu e tocmai relaxant decat daca esti in sauna :-).
                      Daca intr-adevar nu exista o solutie de rezolvare a problemelor tehnice mentionate, nu pot decat sa concluzionez ca am cumparat o masina nereusita dpdv tehnic la pret dublu fata de alte masini noi autohtone, gen Logan, care nu au nici un fel de probleme in acest sens.
                      Daca nu va este prea incomod, va rog sa-mi comunicati o adresa de mail a producatorului Toyotei Yaris mentionate pentru a-i putea solicita o identificare unei solutii de rezolvare a problemelor tehnice semnalate pe acest lor de masini.
                      Cu stima
                      Munteanu V

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                      Politica de Securitate Google