Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul ForumToyota.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Forumtoyota au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Forumtoyota nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul ForumToyota(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul ForumToyota(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

rulment presiune

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • rulment presiune

    salutare

    Am si eu o nelamurire (masina yaris 2011 1.33 100km) am schimbat kitul de ambreiajpe la 70km iar acum cand este motorul rece, are un usor huruit care dispare in momentul in care apesi pedala de ambreiaj....poate fi rulmentul dus asa repede ? treaba e ca dupa ce mergi cu ea si se incalzeste nu se mai aude, face doar la rece.A mai schimbat cineva doar rulmentul ? aveti idee cat costa etc ?


    ms

  • #2
    Originally posted by ice man View Post
    huruit care dispare in momentul in care apesi pedala de ambreiaj
    salut,

    clar ca e rulmentul de presiune; ce rulment ai pus ?

    care motor il ai, 1NR-FE de 95 cp sau FKE de 99 cp ?

    pret rulment 250 - 700 ron in functie de producator
    corolla 2008 1.6 dual vvt-i

    Comment


    • #3
      Originally posted by lorentzo72 View Post
      salut,

      clar ca e rulmentul de presiune; ce rulment ai pus ?

      care motor il ai, 1NR-FE de 95 cp sau FKE de 99 cp ?

      pret rulment 250 - 700 ron in functie de producator
      salut

      da cod motor este 1NR-FE, ial legat de ce am pus sincer nu mai stiu dar am cumparat kit complet de ambreiaj si nu am dat importanta ce rulment este stiu doar ca era un kit japonez ceva, sincer nu cred ca are nimic placa si discul masina trage bine nu patineaza, doar acel acel huruit care dispare odata cu apasarea pedalei de ambreiaj.Am gasit rulment Sachs la 400 ron ...acum sincer as tinde sa il mai las asa pana face mai rau ( acum se aude foarte putin)

      Comment


      • #4
        Originally posted by ice man View Post
        acum se aude foarte putin
        in faza asta nici eu nu as umbla la el; trebuie sa fii atent daca se accentueaza zgomotul intr-un timp relativ scurt inseamna ca e de calitate slaba si va trebui sa-l schimbi pt. ca exista riscul sa se blocheze si sa distruga placa de presiune.
        corolla 2008 1.6 dual vvt-i

        Comment


        • #5
          Originally posted by lorentzo72 View Post
          in faza asta nici eu nu as umbla la el; trebuie sa fii atent daca se accentueaza zgomotul intr-un timp relativ scurt inseamna ca e de calitate slaba si va trebui sa-l schimbi pt. ca exista riscul sa se blocheze si sa distruga placa de presiune.
          da stiu dar sincer nici nu prea imi vine sa descfac doar ptr prostia aia de rulment ,adica platesc manopera de ambreiaj doar sa schimb rulmentul..mai aveam o nelamurire, mai exact la mine nu intra din prima in marsalier adica trebuie insistat si am vazut ca iarna pana se incalzeste putin masina merge greut shimbatorul, ma gandesc sa schimb uleiul la cutie...ai schimbat pana cum sau ai idee la cat se schimba ?

          Comment


          • #6
            Sunt kit-uri de ambreiaj la care rulmentul de presiune face urat din prima secunda de functionare. Asta nu inseamna neaparat ca va crapa ci pur si simplu..asa face el.
            Ex: la masina sotiei (ford fiesta) se aude de afara cum zornaie (inauntru din fericire nu), kit original (cel din fabrica) cu 21.000km rulati (16.000 cand a ajuns la noi). Vorbit la service / sapat pe net: asa face toate.
            Cand iei aftermarket cam asta este unul din riscuri.

            Comment


            • #7
              Originally posted by closchkutza View Post
              Sunt kit-uri de ambreiaj la care rulmentul de presiune face urat din prima secunda de functionare. Asta nu inseamna neaparat ca va crapa ci pur si simplu..asa face el.
              Ex: la masina sotiei (ford fiesta) se aude de afara cum zornaie (inauntru din fericire nu), kit original (cel din fabrica) cu 21.000km rulati (16.000 cand a ajuns la noi). Vorbit la service / sapat pe net: asa face toate.
              Cand iei aftermarket cam asta este unul din riscuri.
              da aici in mare parte ai dreptate dar sunt 2 variante :

              ori face asa de la inceput ( patit cu gama vw polo benzina cumparate de noi toate fac asa)

              sau apare pe parcurs (cazul meu) dupa ce am shimbat kitul pana acum nu a facut nimic deci clar este slab calitativ dar il mai las pana face mai urat.

              Comment


              • #8
                Originally posted by ice man View Post
                mai aveam o nelamurire...
                intratul greu in viteza poate fi si de la timonerie/cabluri sau lichidul din instalatia hidraulica a ambreiajului; daca nu ai schimbat lichidul in ultimii 2-3 ani ar fi bine sa-l schimbi; o curatare si gresare a timoneriei este de asemenea indicata la 3-4 ani;

                am citit pe undeva ca la 60.000 km se schimba uleiul in cutie; eu am schimbat pe la 50.000 km cu ocazia unei revizii.
                Last edited by lorentzo72; 05-04-2016, 09:01 AM.
                corolla 2008 1.6 dual vvt-i

                Comment


                • #9
                  Originally posted by lorentzo72 View Post
                  intratul greu in viteza poate fi si de la timonerie/cabluri sau lichidul din instalatia hidraulica a ambreiajului; daca nu ai schimbat lichidul in ultimii 2-3 ani ar fi bine sa-l schimbi; o curatare si gresare a timoneriei este de asemenea indicata la 3-4 ani;

                  am citit pe undeva ca la 60.000 km se schimba uleiul in cutie; eu am schimbat pe la 50.000 km cu ocazia unei revizii.
                  mai ai idee cat a costat sau ce tip de ulei trebuie ( nu as face la reprezentanta totusi )

                  Comment


                  • #10
                    Nu ai manual de utilizare? Il el scrie ce tip si ce cantitate. Sfat: pune ulei OEM.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by closchkutza View Post
                      Nu ai manual de utilizare? Il el scrie ce tip si ce cantitate. Sfat: pune ulei OEM.
                      sincer nu stiu pe unde il am, pana la urma daca nu este asa exagerat o sa fac schimbul la reprezentanta si gata, legat de rulmentul de presiune sper sa nu afecteze si ambreiajul ( placa si discul) deasta nu stiu sincer cam cat sa il las,as vrea sa fac si niste drumuri prin tara cu ea nu foarte lungi dar...

                      Comment


                      • #12
                        Regula generala spune ca pentru cutiile in 5 trepte trebuie 75w90 iar pentru cele in 6 trepte 75LV. Nu stiu sa-ti zic exact ce cantitate trebuie, de asta te-am intrebat de manualul de utilizare. Am impresia ca si in cel de service scrie (la mine parca asa e).

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                        Politica de Securitate Google