Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul ForumToyota.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Forumtoyota au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Forumtoyota nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul ForumToyota(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul ForumToyota(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme pornire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme pornire

    Sunt posesor Toyota yaris 1,4 diesel an 2007 de 6 luni,dar din pacate inca nu am avut placerea sa o conduc.Practic eu am cumparat masina accidentata,iar dupa ce am terminat reparatiile am avut surpriza sa nu porneasca,mi sa spus ca ar fi calculatorul ars,am cumparat altul dar nu am reusit inca sa rezolv problema,porneste dar dupa 10 minute se opreste motorul.acum am inteles ca imi trebuie alt chit de pornire,va rog daca ma poate ajuta cineva cu acest chit de pornire si cit ar costa.Va multumesc!

  • #2
    De ce nu mergi la un service autorizat sa vezi exact ce are masina? Sincer, de "chit de pornire" nu am auzit pana acum....

    Comment


    • #3
      tie iti trebuia cred doar transpoderul de la contact ... la cine te-ai dus erau probabil ageami in japoneze sau/si alte mashini. ECU il luashi degeaba.

      Comment


      • #4
        am aceasi problema, nu mai porneste yarisul. La pornire, bateria invirte motorul dar ... nu porneste parca nu ii vine motorina. am desfacut surubul de la pompa de motorina ptr a verifica daca este apa in pompa, ( cu toate ca trebuia sa mi se aprinda martorul luminos pe bord)... si e ok. ceva sfaturi va rog? ce as putea verifica sau incerca inainte sa ma prezint la service cu ea.

        Comment


        • #5
          La diesel parcă se putea ajuta pornirea prin folosirea butonului de pe pompa de motorină. Stinge toți consumatorii înainte de a porni motorul - aer, plafonieră, radio, faruri și așteaptă stingerea martorului de bujii.

          Dacă tot nu merge, poate ar fi bine să iei curent de la altă mașină și să te pregătești să schimbi acumulatorul. Nu te speria când afli prețul unui acumulator OE Toyota
          Auris 1.6 Valvematic Unique Plus

          Comment


          • #6
            Originally posted by Methane View Post
            La diesel parcă se putea ajuta pornirea prin folosirea butonului de pe pompa de motorină. Stinge toți consumatorii înainte de a porni motorul - aer, plafonieră, radio, faruri și așteaptă stingerea martorului de bujii.

            Dacă tot nu merge, poate ar fi bine să iei curent de la altă mașină și să te pregătești să schimbi acumulatorul. Nu te speria când afli prețul unui acumulator OE Toyota
            Salut,
            Aveti idee cam cat ar trebui sa tina o baterie la yarisul 1.4 D sol ?Masina mea a inceput sa porneasca greu de tot ( fabricata in 2006 am primit-o in 2007 aprilie) mai ales acum cu iarna asta grea.

            Comment


            • #7
              Depinde mult de modul în care a fost folosită maşina în acest interval. Dacă s-au făcut doar drumuri scurte în care s-au folosit intens consumatori (AC, lumini, muzică - mai ales cu motorul oprit) atunci 3-4 ani de viaţă mi se par rezonabili.

              Drumurile lungi mai încarcă acumulatorul şi pot prelungi durata de viaţă a acestuia. Dacă ai acumulatorul original din 2006, atunci eu cred că stai bine; este normal să dea semne de oboseală după 5-6 ani.

              Ca să nu ajungi să rămâi de tot fără baterie, respectă recomandările de mai sus la pornirea maşinii, limitează utilizarea dispozitivelor alimentate de la priza de 12 V în timpul deplasărilor prin oraş, nu porni luminile de ceaţă dacă nu este cazul (sunt foarte mulţi care merg cu farurile de ceaţă aprinse mereu) şi evită deplasările scurte cu maşina.
              Auris 1.6 Valvematic Unique Plus

              Comment


              • #8
                Originally posted by Methane View Post
                Depinde mult de modul în care a fost folosită maşina în acest interval. Dacă s-au făcut doar drumuri scurte în care s-au folosit intens consumatori (AC, lumini, muzică - mai ales cu motorul oprit) atunci 3-4 ani de viaţă mi se par rezonabili.

                Drumurile lungi mai încarcă acumulatorul şi pot prelungi durata de viaţă a acestuia. Dacă ai acumulatorul original din 2006, atunci eu cred că stai bine; este normal să dea semne de oboseală după 5-6 ani.

                Ca să nu ajungi să rămâi de tot fără baterie, respectă recomandările de mai sus la pornirea maşinii, limitează utilizarea dispozitivelor alimentate de la priza de 12 V în timpul deplasărilor prin oraş, nu porni luminile de ceaţă dacă nu este cazul (sunt foarte mulţi care merg cu farurile de ceaţă aprinse mereu) şi evită deplasările scurte cu maşina.
                Multumesc mult pt. sfaturi ,voi fi mai atent de acum.

                Comment


                • #9
                  buna.am o totyota avensis 2.0 d4d, 2007. toate bune si frumoase, dar de cand a venit frigul doamna porneste si se opreste instant. o vreme a mers la a doua cheie, apoi la a 3-a acum abia daca o ia la a 10 cu dat de curent. prima faza a facut o in septembrie cand au fost vreo cateva zile de 5 grade, ulterior am schimbat filtrele si uleiul, deci problema cu filtru o eliminam din start am doar 1800 de km cu asta nou si motorina doar de la petrom si omv. am pus o pe tester autocom si nu apare nimic. nu are nici un cod de defect, nici imobilizator, nici altceva. am dat jos scv ul adica regulatorul de presiune si l am curatat la sfatul celor de la toyota la care unul nou e 1724 lei. tot asa face. ma gandesc oare sa fie bateria de vina? sa fie prea slaba?
                  acuma de cand cu datul la automat s- a slabit nu mai invarte doar cu cabluri.la injectoare sunt ceva baiuri la 1 si 4 aven niste valori de corectie 1.6 si -1,7 la cald , dar totusi masina porneste si se opreste dupa o secunda, simptom de nealimentare, nu de bujii sau chestii de astea?
                  oare ce sa fie?

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by criss_m76 View Post
                    buna.am o totyota avensis 2.0 d4d, 2007. toate bune si frumoase, dar de cand a venit frigul doamna porneste si se opreste instant. o vreme a mers la a doua cheie, apoi la a 3-a acum abia daca o ia la a 10 cu dat de curent. prima faza a facut o in septembrie cand au fost vreo cateva zile de 5 grade, ulterior am schimbat filtrele si uleiul, deci problema cu filtru o eliminam din start am doar 1800 de km cu asta nou si motorina doar de la petrom si omv. am pus o pe tester autocom si nu apare nimic. nu are nici un cod de defect, nici imobilizator, nici altceva. am dat jos scv ul adica regulatorul de presiune si l am curatat la sfatul celor de la toyota la care unul nou e 1724 lei. tot asa face. ma gandesc oare sa fie bateria de vina? sa fie prea slaba?
                    acuma de cand cu datul la automat s- a slabit nu mai invarte doar cu cabluri.la injectoare sunt ceva baiuri la 1 si 4 aven niste valori de corectie 1.6 si -1,7 la cald , dar totusi masina porneste si se opreste dupa o secunda, simptom de nealimentare, nu de bujii sau chestii de astea?
                    oare ce sa fie?
                    Cu contactul luat faci scurt intre cele doua intrari din conectorul din imagine. Pui contactul si astepti 30 secunde. Iei contactul si scoti acel scurt. Pui contactul, lasi sa se stinga bujia si pornesti... Spor la treaba!
                    Attached Files

                    Comment


                    • #11
                      [QUOTE=comentator;35715]Cu contactul luat faci scurt intre cele doua intrari din conectorul din imagine. Pui contactul si astepti 30 secunde. Iei contactul si scoti acel scurt. Pui contactul, lasi sa se stinga bujia si pornesti... Spor la treaba![/QUOTe

                      asta e mufa de tester?
                      oricum multumesc o sa incercam maine dimineata

                      Comment


                      • #12
                        e mufa de tester asta?
                        care e explicatia?
                        daca exista una?
                        oricum o sa incerc maine varianta ca sunt inebunit deja.

                        Comment


                        • #13
                          si treaba asta ar trebui sa fie valabila o singura data si apoi sa mearga tot timpul sau tre sa i fac asa in fiecare zi/

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by comentator View Post
                            Cu contactul luat faci scurt intre cele doua intrari din conectorul din imagine. Pui contactul si astepti 30 secunde. Iei contactul si scoti acel scurt. Pui contactul, lasi sa se stinga bujia si pornesti... Spor la treaba!
                            conectorul 4 e masa sasiu iar 13 teoretic nu reprezinta nimic, la obd2 normal, poate la toyota sa fie altfel? si care e explicatia?
                            multumesc si scuze de insistenta dar ma arde problema asta f tare

                            Comment


                            • #15

                              Aici am pus un fisier despre injectia denso. Cred ca nimeni nu l-a citit... La paginile 117-119 gasesti exact problema descrisa de tine si rezolvarea ei. Intrucat nu ai tester la dispozitie folosesti metoda descrisa la 119. Spor la studiu!

                              PS: O mica rectificare: se tine acel scurt 3 minute nu 30 de secunde. Eu o tineam minte asa. Mii de scuze!
                              Last edited by comentator; 12-03-2013, 18:58 PM.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google