Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul ForumToyota.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Forumtoyota au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Forumtoyota nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul ForumToyota(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul ForumToyota(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Consum Yaris

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    era Mol 98, greseala mea! de obicei pun OMV... urban schimb la 2400-2600 rpm, aceleratii fine, fara frine inutile, acolo unde se poate frina de motor. Extraurban tot in jur de 2400 rpm, numai in depasiri retrogradata in a 3-a (raspunde intre 4000 si 5500 rpm ). In general treapta a 5-a in jur de 90 km/h pare cea mai confortabila si economica.
    1.3 VVTi SOL

    Comment


    • #47
      19ASE ...sincer mergi la consum ...si e cam subturata din ce imi dau eu seama....nu stiu daca ii face bine la motor...iar eu unul nu am rabdare sa merg cu 90 km/h in exterior..la mine viteza de exterior este undeva intre 110-140 km/h in functie de drum..... in rest cu accelerarea liniara si frana de motor sunt de acord....la fel si cu franarile bruste si aiurea ...
      Eu unul la diesel accelerez pana la 3000 de ture (fiind in cuplul indicat de fabrica 1800-3000 de ture, deci fara sa o subturez) liniar si frumos fara sa bruschez sau sa fac raliu urc pana la viteza medie care vreau sa merg si incerc sa o tin cat mai constanta ....eu unul cred ca un consum mic nu se scoate prin subturare... pentru ca motorul se "chinuie" mai mult sa traga masina...si prin mentinerea unei viteze constanta la o turatie medie.
      Titi Aur: "daca esti pilot de raliuri si nu atingi limitele masinii in cadrul unei curse, esti un pilot prost; dar daca conduci pe drumuri publice si atingi limitele masinii, atunci esti un sofer prost".

      Comment


      • #48
        Mushu, consumul de mai sus a fost o incercare, drumul nu a permis viteze mai mari! Oricum extraurban nu am depasit 5.4 l/100 dupa ce am trecut de 2500 km. Eu sincer nu cred ca e subturata, schimb cam la turatia recomandata (vezi discutiile de mai sus cu restul posesorilor de 1.3vvti). Din curbele de cuplu si putere se vede ca pe la 2600 am peste 90% din cuplul maxim deci e ok. Daca nu e incarcata trage normal fara sa se forteze la turatii intre 2000 si 3000. Pe moment maxim am incercat 5800-6000 in a 3-a (cam 120-125 km/h) dar devine cam zgomotoasa (insa in mod placut) si pierd din cuplu!
        1.3 VVTi SOL

        Comment


        • #49
          cel mai bun consum 3.8 l/100km, dar condus super economic, adica 95km/h constant. in rest, 5.5 afara si 7 in oras

          Comment


          • #50
            eu scot in oras cam 7,5 in conditii de trafic mediu. schimb pe la 3000, insa sunt momente in care gusta si 4500-5000. insa ma folosesc de frana de motor, evit talpa brusca, conduc in asa fel incat sa fac cat mai putine opriri la semafor, treceri pietoni, etc; o las din inertie cum ar veni. la drum lung (90-120km/h) am scos 5,7 si minim in NL pe autostrada 4,8, la 100kmh. una peste alta, in medie cam 6,4-6,6 - > multumit

            Comment


            • #51
              subturarea motorului nu duce dupa parerea mea la consum mic ci la uzura prematura. consumul depinde MUUULT MAI MULT de sarcina la care e supus motorul decat de turatie. adica daca urc un deal si schimb la 2500 nu o sami consume mai putin decat daca merg pe sosea dreapta si schimb la3500. parerea mea...:P

              Comment


              • #52
                eu am ajuns la concluzia urmatoare dupa 12.000 km :

                - bucuresti: mers normal ~ 7%, trafic infernal ~ 8%. fara forje inutile.
                - autostrada: mers normal (150km/h) ~7%. e adevarat ca la 100km/h am ~4%, dar eu folosesc masina pentru a ma transporta din punctul X in punctul Y folosind timpul cu eficientza. sunt convins ca bucuresti - constanta pot s-o fac cu 3litri / 100 km, dar n-am o zi doar pentru calatoria cu masina.

                Comment


                • #53
                  Ce am observat la a mea:
                  Daca mergi cu viteza constanta subturat (sub 1800 rpm) ai consum mai mic, dar motorul nu prea se simte bine. Practic nu faci nici o afacere, ce economisesti la motorina dai cu varf si indesat pe reparatii.
                  Un optim consum vs fiabilitate motor/turbina reprezinta mentinerea motorului cat mai mult in zona 1800 -> 2200 rpm. Ai si consum mic si motorul se simte bine.

                  Momentan la a mea dupa 600 km numai prin Buc consum mediu 6,5 L.

                  Comment


                  • #54
                    Eu am multimode d4d

                    la mine schimba la 2200-2400 rpm daca nu i dau kickdown

                    Cel mai mare consum a fost in Buc 8,4/100
                    cel mai mic la drum intins 75km/ora 2,8l/100

                    in Cluj ia in oras 7,4 cu AC sau 6.4 fara
                    in afara media ese de 4,6/100 constant si fara accelerari bruste

                    cel mai bun motor pe care l-am condus sincer iar cu MM sunt foarte fericit pentru ca pe tiptronic nu reusesc sa scot consumul pe care il face cu automat

                    numa' bine
                    arigato

                    Comment


                    • #55
                      Eu am motorizarea de 1 litru, de cand o am (de 2 luni) o singura data mi-a consumat 8,2 %, cu 4 persoane in masina, bagaje pt plaja si mers intre 130 km/h si max ~157 km/h in rest niciodata nu mi-a sarit de 5,6 % in regim normal. In perioada de rodaj mi-a consumat in prima zi 4,2% mixt iar pe urma 4,7% mixt pana pe la 800 km dupa care am hotarat sa sar de 2800 rpm .In oras are acelasi consum ca si la drum intins cu mici exceptii. Deobicei consumul care-mi iese in oras este de 5,3% iar la drum intins 5,2 %. Cu AC pornit nu am sezizat absolut nici o diferenta de consum. Schimb treptele normal pe la 3000-3200 rpm iar in depasiri stranse le schimb undeva pe la 5500rpm. Benzina numai de 95 am pus pana acum si nu sunt clientul unei anumite statii. Toate cele bune. Motorizari bune, vopsea proasta !

                      Comment


                      • #56
                        Dupa Comarnic spre Bucuresti: 4,8% viteza legala . Pe Autostrada Soarelui, pina la ambuteiaj, 5,9-6%.

                        Comment


                        • #57
                          7.8% cu clima cam 1/2 din timp, viteza medie 126 km/h, 2 persoane si aprox 30 kg bagaj. La 135 km/h avea 4000 rpm/treapta V si viteza indicata de gps era 130. Care viteza era cea reala? Inclin sa cred ca cea indicata de gps.
                          1.3 VVTi SOL

                          Comment


                          • #58
                            Cum se schimba antigelul , care este proportia antigel - apa distilata si ce fel de antigel este preferabil sa pun? (Toyota Yaris 998cc , euro , 3 af. 1999)

                            Comment


                            • #59
                              Nu stiu cum e la modelul tau, dar la asta nou poti folosi lichidul de racire original Toyota Long Life Coolant (parca asa se cheama). Toata afacerea costa cateva sute de mii (max 1 milion lei vechi) + manopera si trebuie schimbat la 150.000 Km/6 ani

                              Eu zic ca merita folosit, il schimbi o data si scapi de grija.

                              Comment


                              • #60
                                Originally posted by costin View Post
                                Nu stiu cum e la modelul tau, dar la asta nou poti folosi lichidul de racire original Toyota Long Life Coolant (parca asa se cheama). Toata afacerea costa cateva sute de mii (max 1 milion lei vechi) + manopera si trebuie schimbat la 150.000 Km/6 ani

                                Eu zic ca merita folosit, il schimbi o data si scapi de grija.
                                Ca sa ramanam on-topic: Si cat antigel consuma?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google