Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul ForumToyota.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Forumtoyota au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Forumtoyota nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul ForumToyota(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul ForumToyota(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

problema amestec prea sarac

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • problema amestec prea sarac

    Buna seara,
    V-as ruga, pe cei care va pricepeti sau, cei care ati avut problema pe care o am si eu, sa imi dati ceva sugestii..
    Problema ii urmatoarea: dupa o diagnoza la toyota apar urmatoarele: randament catalizator scazut si amestec prea sarac!
    Acum, singura problema ii ca motorul nu mai merge asa fin si rotund ca inainte(motor 1.3 vvti 2006), in sensu ca parca merge putin neregulat si cand il accelerez nu suna asa cum suna inainte.
    In rest trage ft bine, porneste impecabil la orice temperatura, nu consuma,totul normal.cum s-a mai incalzit afara parca si-a mai revenit, da putin.
    Va rog, o parere, o sugestie, eventual un mecanic bun in cluj napoca pt niste verificari.
    Mentionez urmatoarele: nu am schimbat niciyna din sonde, nu am schimbat filtru de benzina de multisor.an fost la un service unde s'a uitat unu la catalizator si a zis ca e mai mult decat ok, dupa praf sau ceva de genu.
    Sa ma apuc sa schimb sondele, ce sa fac?
    Multumesc anticipat.

  • #2
    salut,
    cati km are masina ? ai curatat vreodata injectoarele, debitmetrul de aer, clapeta de acceleratie..?
    cum ti-au masurat amestecul ? dupa gazele din evacuare (ca la ITP) cu sonda infipta in esapament sau citire din ECU dupa sonda lambda ? cum au verificat randamentul catalizatorului ?

    amestecul este facut de ECU in principal pe baza nivelului de oxigen citit de prima sonda lambda si cantitatea de aer citita de debitmetrul de aer, fiind reglat in continuu (short time full trim);

    pot exista mai multe cauze pt. amestecul sarac:
    - patrunderea de aer nemasurat ("fals") in admisie (furtune crapate);
    - clapeta de acceleratie nu lucreaza corect;
    - debitmetrul de aer (MAF senzor) citeste eronat cantitatea de aer admisa;
    - injectoare nu lucreaza corect (partial infundate);
    - sonda lamda nr. 1 (O2 senzor) citeste eronat nivelul de oxigen din evacuare;

    tremuratul apare din cauza ca ECU compenseaza in timp real amestecul;

    rezolva mai intai problema cu amestecul si dupa aceea o sa fie in regula si catalizatorul; randamentul catalizatorului e influentat de amestec si temperatura la care lucreaza.

    succes si revin-o cu noutati
    Last edited by lorentzo72; 02-24-2015, 07:02 AM.
    corolla 2008 1.6 dual vvt-i

    Comment


    • #3
      nu te apuca sa schimbi sondele pana nu esti sigur ca sunt defecte;
      numai prima sonda influenteaza amestecul; cea de-a doua are rolul de a monitoriza catalizatorul;
      corolla 2008 1.6 dual vvt-i

      Comment


      • #4
        salut, si multumesc pentru raspuns
        masina are 129000 km reali, nu am curatat niciodata injectoarele si debitmetru nu le-am curatat niciodata, darrr, cand am preluat eu masina(masina fiind in familie de cand era noua) acum doi ani mi s-a spus ca a fost curatata clapeta acceleratiei(fiind si martorul check engine aprins) din cauza depunerilor din benzina sau ceva de genu.
        referitor la verificare..am dus-o la toyota tocmai din cauza faptului ca ceva nu mergea cum trebuie...acolo au pus-o pe ttester(citire din ECU) ca aveam check engine aprins s au zis ca ii randament ccatalizator scazut si amestec sarac, iar solutia lor a fost sa schimb catalizatorul si pe urma mai vedem daca se rezolva problemele...tipic..
        randamentul catalizatorului l-au verificat in modu asta, fara nicio alta verificare, doar pe baza erorilor aparute.
        am fost si la un service auto iar cei de acolo ai zis ca ei nu stiu ce sa imi faca, pur si simplu m-au trimis acasa), ddeci is putin in ceata, nu prea stiu de unde sa o iau sau ce sa fac.
        mentiionez ca uneori, destul de des, se aude o bataie, ca sii cum aii bate intr-o cutie goala, din zona filtruli de aer si zona galeriei de admisie.
        ceea ce mi-ai sugerat tu sa verific, se poate verifica la uun service auto normal sau la reprezentanta?e complicat sa se vverifice?

        Comment


        • #5
          ca simptome, dupa cum am zis si prima data, faptu ca motorul nu merge asa fin cum a mers si este mai zgomotos.
          crezi ca amestecu sa fiee cauza?

          Comment


          • #6
            orice mecanic care cunoaste meserie poate face verificarile; problema cu reprezentantele toyota e ca nu prea au meseriasi + vor sa faca bani pe nestiinta clientului;

            in nici un caz amestecul sarac nu e din cauza catalizatorului; in schimb randamentul acestiua poate fi influentat de un amestec sarac; faptul ca are randament scazut inseamna ca nu reduce suficient poluarea respectiv nivelul de CO2 si NOx;
            NOx in exces apare in cazul amestecului sarac - de aici rezulta randamentul scazut al catalizatorului; CO2 in exces inseamna amestec bogat;

            eu zic ca rezolvarea amestecului sarac va rezolva implicit si randametul catalizatorului;

            in principiu pt. amestecul sarac exista 2 variante:
            1 - in camera de ardere nu intra suficienta benzina: nu lucreaza (pulverizeaza) injectoarele corect, presiune prea mica in rampa, filtru imbacsit, pompa nu lucreaza in parametrii ...
            2 - in camera de ardere intra prea mult aer: admisie de aer "fals" pe care debitmetrul nu il masoara (problme de etanseitate a sistemului de admisie), debitmetru murdar si masoara eronat volumul de aer care intra in motor (debitmetrul se numeste sensor MAF), clapeta de acceleratie murdara ...

            sonda lambda (O2 sensor nr.1) ar mai putea fi o cauza, dar asta se poate vedea pe tester ECU; daca e afumata/contaminata citeste eronat nivelul de oxigen din evacuare si ECU face amestecul aiurea;

            eu in prima faza as face urmatoarele:
            - schimbat filtru combustibil;
            - verificat etanseitate admisie, furtune sau galerie sparte/crapate; pe tester ECU se vede presiunea din galeria de admisie;
            - curatat injectoare;
            - curatat sensor MAF;
            - curatat clapeta de acceleratie;
            - verificat presiunea in rampa;
            - verificat/curatat sonda lambda.

            catalizatorul l-as lasa in pace deocamdata, ar fi chiar ultimul la care as umbla

            eu mi-am curatat prima data injectoarele la 65.000 km si erau cam murdare iar unul din ele in loc de 12 jeturi facea numai 9; ma gandesc cum ar arata la 129.000 km

            iti doresc succes
            Last edited by lorentzo72; 02-24-2015, 18:36 PM.
            corolla 2008 1.6 dual vvt-i

            Comment


            • #7
              Originally posted by cata_crisan View Post
              destul de des, se aude o bataie, ca sii cum aii bate intr-o cutie goala, din zona filtruli de aer si zona galeriei de admisie.
              s-ar putea ca asta sa fie singura cauza: carcasa filtru de aer, galerie admisie sau furtune admisie crapate/sparte
              Last edited by lorentzo72; 02-24-2015, 18:45 PM.
              corolla 2008 1.6 dual vvt-i

              Comment


              • #8
                Azi am pus-o iar pe tester, alt service..tipu de acolo mi-a zis ca la sonda lambda 2 valoarea pe cate i-o indica variaza intre 0.1 si 0.4-0.6, ceea ce zicea ca nu ii tocmai in regula.bun.
                Am fost la un test de gaze care ai iesit perfect, a zis nenea de acolo ca ii impecabil catalizatoru si valoarea sondei lamba.
                Deci constat ca, catalizatorul nu are nimic.ii posibil ca sonda 2 sa fie problema?
                De cand s-a incalzit afara masina a mers mai bine, aproape dr ceea ce era, deci banuiesc ca are si asta vreo legatua.
                azi mj-a sters si eroarea si dupa ceva km in oras nu s-a mai aprins martoru' ceea ce data trevura cand l-a sters s'a aprins dupa 10 min.
                Pe test nu apare nicio alta eroare, nici debitmetru, nici injector, nimic..
                Vineri schimb si filtru, altceva nu prea mai stiu.
                Iti multumesc pt raspunsuri si bunavointaa.

                Comment


                • #9
                  cu placere;
                  sonda lambda nr.2 e in regula, nu ai treaba cu ea; oricum ea nu influenteaza in nici un fel amestecul si nici functionarea motorului, are numai rolul de a monitoriza catalizatorul;
                  sonda lambda nr.1 e cea care influenteaza amestecul;

                  debitmetrul sau injectoarele apar ca erori numai daca au o problema electrica; daca sunt murdare si nu lucreaza corect nu iti apar erori;

                  daca persista problema cu amestecul sarac incearca sa faci ce ti-am zis in mesajul anterior
                  corolla 2008 1.6 dual vvt-i

                  Comment


                  • #10
                    Salutare tuturor.Am si eu o problema asemanatoare,detin un Yaris 13-vvti din 2004-75000 km reali,problema la mine este ca atunci cand se incalzeste motorul mai mult daca opresc si vreau sa o pornesc invarte de 5-6 ori pana porneste,si sta putin turat cam la 1200 dupa care revine.Nu imi pot da seama care este cauza.Vreau sa merg sa-i fac o diagnoza pe tester sa vad ce zice.Legat de consum va rog sa imi spuneti daca este normal sa consume 9.3 in oras
                    Multumesc anticipat

                    Comment


                    • #11
                      de verificat etansarea capacului filtrului de aer, ma refer la prinderea cea mai greu accesibila ... cea dinspre volan

                      Comment


                      • #12
                        Chiar daca nu etanseaza capacul de la filtru cum trebuie aerul respectiv e masurat de debitmetrul.
                        Important este ca dupa debitmetru sa nu intre aer in admisie pt ca nu mai poate fi masurat.
                        http://img204.imageshack.us/img204/4009/tucashow3np.gif

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                        Politica de Securitate Google