Announcement

Collapse
1 of 2 < >

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul ForumToyota.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Forumtoyota au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Forumtoyota nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul ForumToyota(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul ForumToyota(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
2 of 2 < >

>>>REGULAMENT<<<

Reguli privind utilizarea forumului www.forumtoyota.ro

1. Principii generale

În continuare, dorim sa lamurim un principiu care guverneaza orice comunitate, site de pe Internet. Din momentul în care ai tastat adresa site-ului, ai intrat pe proprietate privata, unde gazda are dreptul societati democrate, acela de a administra dupa cum crede de cuviinta. Nu trebuie ca aceste cuvinte sa te sperie, nu am creat forumul doar pentru noi însine ci dorim sa formam o comunitate bazata pe oameni care respecta regulile noastre. De aceea trebuie sa stii ca, daca doresti sa te integrezi în aceasta comunitate, trebuie sa te supui regulilor de mai jos, ce au fost create de niste oameni, pentru niste oameni. Daca un principiu enuntat nu coincide cu un principiu de-al tau la care nu poti renunta, esti invitat, sa renunti frecventarea forumului, eventual sa-l frecventezi doar citindu-l si fara a interveni.

Sa lamurim acum cine sunt gazdele acestei comunitati:

Administratorii

a) Administratorii sunt persoanele care detin acest forum si se ocupa atat cu partea tehnica a sa cat si cu partea administrativa.
b)Administratorii au dreptul de a gestiona orice mesaj de pe acest forum si nu raspund in fata celorlalti membri pentru actiunile lor.

Moderatorii

a) Moderatorii sunt persoane care au dreptul de a gestiona mesajele celorlalti utilizatori ai forumului.
b) Moderatori se supun, ca oricare alt utilizator, acestui regulament si au grija ca el sa fie respectat.
c) Gestionarea mesajelor se face respectand prezentul regulament, abaterile grave sau repetate de la aceasta regula soldandu-se cu retragerea dreptului de a modera.
d) Functia de moderator nu implica privilegii ci responsabilitati. Functia de moderator implica posibilitatea de a edita, muta, sterge sau bloca mesajele celorlalti utilizatori.
e) Functia de moderator este propusa si acordata doar de catre administratori si nimeni nu poate interveni in privinta aceasta.
f) Moderatorilor li se poate retrage dreptul de moderare doar de catre administratori fara explicatii.
g) Desi nu este necesar, moderatorii pot da explicatii pentru actiunile lor.

2. Reguli si recomandari

1. Forumul Forumtoyota.ro este deschis tuturor persoanelor, indiferent de nationalitate, sex, religie, clasa sociala etc. Totusi, cunoasterea foarte buna a limbii române scrise este obligatorie. Recomandam, cunoasterea limbii engleze la un nivel suficient pentru a întelege un text tehnic. Exprimarea scrisa este, prin definitie, mai complexa decât cea orala si, prin urmare, încearca sa te faci înteles prin ceea ce scrii. În unele contexte este indicata o exprimare cât mai apropiata de cea literara, în alte contexte mai relaxate se poate folosi si un limbaj familiar însa în ambele cazuri este foarte important sa fii înteles cât mai usor de catre ceilalti.

2. Pe lânga cunoasterea limbii, este necesara cunoasterea regulilor de baza ale limbajului scris, dupa cum urmeaza:
- scrierea cu înflorituri (k, sh, tz, y) este interzisa, cu exceptia cazurilor în care pot aparea confuzii;
- spatiu se lasa dupa si nu înainte de semnele de punctuatie; semne de punctuatie sunt inclusiv semnele de exclamare si întrebare;
- nu se lasa spatiu dupa prima paranteza, nici înaintea celei de-a doua; se lasa, în schimb, înaintea primei paranteze;
- un singur semn de exclamare sau de întrebare este de cele mai multe ori suficient, trei semne sunt considerate maximul admis.
- orice propozitie începe cu litera mare, orice nume propriu începe cu litera mare (acest punct este doar o recomandare);
- numarul punctelor de suspensie este trei si nici mai mult de trei;
- scrierea cu diacritice este optionala;
- scrierea nejustificata cu majuscule, litere îngrosate, italice, subliniate, cu culori sau alte artificii este interzisa.
În general, tineti cont de faptul ca un post trebuie sa poata fi citit rapid.
Orice abatere de la regulile de mai sus îngreuneaza parcurgerea textului si enerveaza inutil cititorul. Cine doreste cu orice pret sa iasa în evidenta, o poate face în alt mod, nu "chinuind" ceilalti membri ai comunitatii.

3. Fiecare utilizator este identificat printr-un singur nume de utilizator (user). Înregistrarea sub alt nume a aceleiasi persoane se numeste "clona";
clonele sunt interzise. Daca ai uitat parola, exista o functie pentru recuperarea ei pe care esti rugat sa o folosesti sau, în cel mai rau caz, poti apela la un administrator care te va ajuta.

4. Nu jigni, nu declansa scandaluri (asa-zisele "flame-uri"). Faptul ca esti nervos, chiar daca ai dreptate, nu îti scuza comportamentul. Nu vor fi tolerati cei care se ascund în spatele anonimatului pentru a aduce jigniri sau injurii altor utilizatori sau unor institutii. Chiar daca sunt folosite stelute, "beep"-uri în loc de cuvintele explicite, acest lucru nu ajuta cu nimic pentru ca aici intentia conteaza.
Nu sunt acceptate discutiile explicite privind promovarea oricarui tip de activitate ilegala sau imorala (warez, pornografie, xenofobie, rasism etc).

5. Posturile monosilabice, care nu aduc nimic bun discutiei ("cool", "de acord", "super", "rulz", "vreau si eu d-ala") sunt interzise. Nu suntem pe un canal de IRC ci pe un forum, daca nu va puteti abtine cautati alte comunitati în care aceste lucruri sunt permise.

6. Posturile trebuie sa fie bazate pe argumente, nu pe opinii subiective.
Trebuie acordata mare grija discutiilor contradictorii, gen benzina vs diesel, unde subiectivitatea tinde sa depaseasca anumite limite.

7. Nu se ofera nici un fel de premiu celui care posteaza cit mai multe mesaje. Nu se face nici o diferentiere intre cei care posteaza mai des si cei care posteaza mai rar. In afara de citeva titulaturi care sint doar cu numele si nu confera nici un fel de alte facilitati nu se face nici o distinctie intre cei cu posturi multe si cei cu posturi putine. In concluzie, scrieti numai daca aveti ceva de spus.

8. Ne rezervam dreptul ca, dupa un numar variabil de posturi (ce de regula nu va fi mai mare de 10-20) sa retragem dreptul de a posta pentru userii care nu corespund cerintelor noastre. Faptul ca ai câteva categorii unde poti posta liber, nu înseamna ca poti sa te complaci în postura de membru si sa "poluezi" astfel discutiile fara a respecta regulamentul.

9. Înainte de a deschide un thread nou, este recomandat sa urmezi etapele descrise în continuare:
- apeleaza la functia Search a forumului pentru ca e posibil ca subiectul sa mai fi fost discutat;
- daca ai posibilitatea si rabdarea necesara, citeste mai multe discutii legate (chiar si vag) de subiectul pe care intentionezi sa-l deschizi; s-ar putea sa gasesti raspunsul în alta discutie, cu subiect aparent diferit de ceea ce cauti si care nu apare la cautare.

10. Daca te-ai decis sa deschizi un thread nou, ai grija ca titlul sau sa fie scris citet si sa reflecte pe cât posibil subiectul abordat. Asadar, titlul "Problema cu ambreiajul" este de preferat fata de "Am o problema".

11. Daca thread-ul se refera la o problema, ofera cât mai multe detalii despre aceasta si nu astepta ca ceilalti utilizatori sa-ti ceara detaliile. Spre exemplu, enunta de la început anul de frabricatie, motorul, codul motorului etc, facând referire inclusiv la componentele care nu-ti par importante, e mai bine sa oferi detalii în plus decât în minus.

12. Citeste, daca se poate, tot ce s-a discutat într-un anumit thread. Este scuzabil repetarea unei întrebari la care s-a raspuns în ce-a de-a saptea pagina din cele 40 dar este inacceptabil pentru un thread de 2-3 pagini.

13. Pentru ca ideea postului sa fie mai clara, poti apela la smilies, însa nu abuza de ei. Ca si semnele de exclamare, folosirea lor repetata si în numar mare deranjeaza.

14. Butonul Quote ("citat") ajuta în momentul în care se doreste citarea unui pasaj din alt post (propriu sau apartinând altcuiva), pentru a face referire la el. Acest lucru are sens doar daca acel post nu este chiar ultimul, în caz contrar acesta se va repeta în mod inutil.

15. Daca doresti sa editezi (modifici) un post, ai la dispozitie 5 minute( pentru aceasta. Totusi, daca dupa acel post exista interventii ale altor utilizatori, iar prin modificare sensul postului tau este schimbat total, acea succesiune de posturi nu va mai avea nici un înteles. Este, asadar, interzisa aceasta practica.

16. Remarcile "paternale" sunt acele remarci facute de catre utilizatorii obisnuiti care se erijeaza în "conducatorul absolut", fara a avea acest drept. Nu trebuie uitat faptul ca cei desemnati sa faca ordine sunt moderatorii. Cel mult, se va acorda acest drept membrilor de valoare si cu vechime.

17. Scandalurile pornite împotriva unor dealeri/service-uri sunt interzise.
Daca o firma te-a nemultumit si doresti sa pornesti o discutie pe aceasta tema, trebuie sa o faci civilizat, cu argumente solide (mergând pâna la prezentarea de documente doveditoare, în caz ca ti se cere acest lucru). Chiar si faptul ca firma respectiva are o atitudine reprobabila nu justifica un comportament jignitor la adresa ei.

18. Anunturile publicitare trebuie însotite de detalii complete, incluzând pretul, modalitatea de contact, eventual specificatiile complete ale produsului si/sau imaginea sa. Titlul thread-ului trebuie sa specifice explicit actiunea de cumparare/vânzare si produsul (produsele) în cauza. Sunt interzise comentariile pe marginea unui produs, nu iti convine pretul/starea lui, nu te obliga nimeni sa-l cumperi.
Nu se permite "UP" la mai putin de 24 de ore.

19. Semnatura este un text optional ce va fi atasat fiecarui post, la sfârsitul acestuia. Nu se accepta semnaturi lungi (maxim 3 linii). Introducerea unui link spre un alt site este permisa numai cu agrementul moderatorilor forumului. Se accepta imagini in semnatura la dimensiunea maxima de 150 x 15 pixel. Orice depasire a acestei dimensiuni poate fi sanctionata cu un warning. Moderatorii au dreptul de a edita semnatura fara o instiintare prealabila a userului.

20. Daca nu poti sau nu doresti sa respecti acest regulament, singura solutie consta în încetarea participarii la acest forum. În caz contrar, vom fi nevoiti sa luam toate masurile necesare pentru ca forumul Forumtoyota.ro sa-si desfasoare existenta în bune conditii, incluzând interzicerea dreptului de a mai posta (ban-area), temporara sau pe termen nelimitat. Încetarea activitatii pe forum se face "ca atare", fara a fi întreprinsa nici o actiune din partea nimanui. Asadar, nu cere sa-ti fie sters user-ul, nu-ti sterge propriile posturi, nu scrie posturi kilometrice pline de acuze la adresa administratiei, nici aici si nici pe alte forumuri. Cu alte cuvinte încearca sa parasesti decent comunitatea iar membrii acesteia sa-si aduca aminte cu placere de activitatea ta.

21. Administratorii si moderatorii forumului vor avea intotdeauna ultimul cuvint si nu sunt obligati sa dea explicatii. Este frumos din partea lor atunci cind se explica dar de cele mai multe ori, explicarea fiecarui gest in parte ar necesita mult prea mult timp - iar timpul este un material pretios, cel putin pentru noi. Daca cineva se simte cu totul si cu totul nedreptatit sau abuzat este rugat sa trimita un email administratorilor forumului si va fi tratat cu toata atentia cuvenita.

22. Ultima si cea mai importanta dar oarecum evaziva regula - se recomanda mentinerea discutiilor in cadrul obiectivului principal al acestui forum - MASINILE TOYOTA- vor fi descurajate in mare masura discutiile total pe dinafara. Se admit exceptii in cazul unor subiecte de interes pentru toata lumea - care sint acestea - ramine a se stabili de catre moderatorul forumului in cauza, la fata locului.

23.La sectiunea "Toyota-masina mea" nu se accepta comentarii inutile de genul "Sa o stapanesti sanatos" , "sa-ti traiasca masina" , "multi kilometrii" etc.
Rugam sa va rezumati strict la intrebari si comentarii legate de masina

Concluzii

Nu trebuie sa consideri aceste reguli ca fiind îndreptate împotriva ta. Nu sunt decât niste masuri menite sa creeze un forum de calitate.Din pacate, experienta a demonstrat ca, daca se porneste de la premisa ca noul-venit sa aiba drepturi egale cu membrii vechi, forumul a suferit o scadere drastica de calitate, aceasta pe lânga necesitatea unei munci titanice din partea moderatorilor pentru a se mentine ordinea. De aceea am adoptat masurile de mai sus care presupun, pentru membrii de valoare, un mic efort în primele zile de la înscriere. Speram ca acest efort sa fie din plin meritat.

Se accepta sugestii de imbunatatire (si e chiar recomandat sa o faceti fiind in interesul vostru) atat in ceea ce priveste prezentul regulament cat si in ceea ce priveste forumul sau site-ul ca functionalitate sau continut.

Speram sa te simti bine în aceasta comunitate, sa facem schimb de experienta legata de marca Toyota.
See more
See less

Problema ambreiaj Yaris cutie multimode

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema ambreiaj Yaris cutie multimode

    Salut,
    La 35.000 km am avut o problema cu ambreiajul de la Yaris 1.3 benzina, cutie multimode (semi-automata). Practic in ultimele luni masina a inceput sa nu mai traga, culminand cu ultimele zile in care facea mai mult zgomot pentru nimic. Aparent era o defectiune clara de uzura a ambreiajului, dar tinand cont de numarul mic de kilometri si de tipul de cutie (la care nu poate sa mai spuna mecanicul ca am tinut piciorul pe ambreiaj sau ca am schimbat aiurea), mi-a fost greu s-o cred. Am ajuns si la service Toyota, unde au spus ca trebuie schimbat ambreiajul si ca se intampla destul de des la Yaris ! Un motiv ar fi ca aceasta cutie trebuie trecuta la punctul mort atunci cand se sta la semafor! Dar am cautat peste tot in manualul masinii si nu am gasit aceasta indicatie. Mai mult, in manual scrie clar ca masina are o functie de blocare a asistentei la pornire (functia prin care masina se misca usor cand ridici piciorul de pe frana, avand maneta trecuta intr-o pozitie de deplasare) atunci cand frana este apasata. Asa ca, avand aceasta functie, de ce ar fi trebuit s-o mai scot din viteza la punctul neutru ? Un deviz estimativ a fost peste 4000 lei, cu tot cu manopera. Am incercat apoi sa rezolv problema printr-un reglaj al apasarii ambreiajului pe volanta si masina a mers cateva zile ok, pana nu a mai vrut sa intre in viteza. Dupa cca 30 min de stat cu motorul oprit, a intrat in viteza si am dus-o pana la un service din apropiere, al unor cunoscuti (cred ca nu am voie sa dau numele, nu ?). Am luat decizia sa demontam ambreiajul, ca sa vedem exact ce se intampla acolo. Am constatat ca intradevar discul era uzat pana la nituri iar placa de presiune si rulmentul erau in stare foarte buna. Baietii de la acest service mi-au propus o solutie de reconditionare a kitului de ambreiaj, cu care am fost de acord, initial cu oarecare retinere, dar oricum nu aveam ce sa pierd prea mult. In final, lucrarea a iesit bine, cu costuri de cca 4x mai mici decat cele cerute direct la Toyota. Masina functioneaza bine, ca la inceput. In modul sport (ES) se misca chiar foarte bine, uitasem cat de distractiva era. Pentru cine vrea detalii, sa ma intrebe. Daca tot zic ei ca se intampla des la Yaris (si poate si la Aygo sau Corolla, care au cutii asemanatoare), macar sa se stie ca problema se poate rezolva si cu costuri mai mici. Multumesc.

  • #2
    Pai si reinvatarea ambreiajului si a treptelor de viteza cum au facut-o? placa de presiune cum au trecut-o pe pozitia initiala?
    Faptul ca s-a stricat ambreiajul la 35000 este in neregula. Nu au existat simtome: smucituri la schimbarea vitezelor, la plecarea de pe loc? nu ai avut niciodata mesaj in bord de supraincalzire a ambreiajului????
    Curios ca te-ai multumit cu repararea efectului si nu a cauzei!

    Comment


    • #3
      Setarea noului ambreiaj si a treptelor de viteza a fost realizata cu testerul de diagnoza de la acest Service. Au verificat si au gasit in tester programul pentru initializarea cutiei multimode de la Toyota. Placa de presiune a suferit si ea un fel de reconditionare. Din cate am inteles, este o placa cu autoreglaj, ca sa compenseze uzura ferodourilor. Au reusit sa o aduca foarte aproape de pozitia initiala, prin ridicarea lamelelor "soarelui". Nu cunosc detaliile tehnice dar daca este cazul, o sa ii intreb. Referitor la simptomele de care intrebai, spun ca nu am observat nimic special ci doar ca in ultimele luni s-a degradat "puterea" si masina tragea din ce in ce mai greu. In bord s-a aprins la un moment dat un martor care, dupa ce am citit in carte, ma trimitea in service Toyota, fara alte detalii. S-a intamplat cand am povestit mai sus ca nu mai cupla in viteza. Dupa ce am lasat masina cu motorul oprit cca 30 min, a functionat normal si becul s-a stins. Evident, eroarea a ramas in computerul masinii si la verificare, baietii mi-au spus aceasta : "Eroare P0810, clutch position control error". Deci tot legat de ambreiaj. Despre cauza, cei de la Toyota au spus ca se intampla pentru ca nu a fost scoasa la punctul neutru la semafor si am stat cu piciorul pe frana. Asa cum am precizat mai sus, nu scrie nicaieri in manual asa ceva. Daca alti posesori de Yaris au vazut asta, sa-mi spuna si mie unde. Dar ma gandesc ca poate ferodoul original este de slaba calitate ? Sau este posibil ca pozitionarea electronica automata a elementelor ansamblului ambreiaj sa nu fi fost corecta ?

      Comment


      • #4
        probleme cutie multimod yaris

        Salut, ma poti ajuta cu un nr de telefon de la service?
        Am aceeasi problema la yaris, se pare ca problema este la toate masinile cu aceasta cutie MM, am 55.000 km

        Anul trecut am rams cu masina pe Barajul Vidraru am primit amenda de la jandarmerie, se incazeste ceva acolo, nu-mi dau seama ce da cu cat e mai cald cu atat astept mai mult sa reporneasca, cel mai mult am stat o ora

        Iarna nu am avut probleme de de cateva zile problemele au aparut, iese din viteze in timpul mersului si raman blocat pe strada cateva minute

        Am fost la service Toyota dar mi-au cerut 110 milioane vechi pt a remedia aceasta problema (90 costa piesele - actuator, kit si calculator bord + 20 manopera), cea ce mi se pare " japca" in conditiile in care defectul se pare ca este unul din fabrica. Din pacate nu mai este in garantie!

        Comment


        • #5
          Da, din pacate vad ca se confirma problema generalizata la Yaris. Iti cer enorm cei de la Toyota ! Ia legatura cu Radu, tel. 0720107796. Sper sa rezolvi tot asa de convenabil ca mine. Daca te mai pot ajuta cu ceva, spune-mi. Succes.

          Comment


          • #6
            Nu inteleg de ce ti-au spus sa schimbi si actuatorul si calculatorul de bord, pana nu au vazut ce e la ambreiaj ?! In alta ordine de idei dar la acelasi subiect, mai este un aspect pe care l-am observat la masina. Dupa o perioada de utilizare de max 2-3000 km, functia de asistenta la plecare de pe loc dispare. Degeaba o ai pusa in E sau R fara sa apesi frana, ca masina nu se misca. Dupa initializatea cutiei de viteze pe care mi-au facut-o mai demult in service, functia respectiva a revenit. Si apoi iar a disparut. In discutia cu cei de la Toyota, mi-au spus sa o scot in punctul neutru cand stau la stop, adica sa nu o mai tin in viteza si cu piciorul pe frana. Am facut cum au spus ei si in ultimele luni nu s-a mai pierdut functia de asistenta la plecarea de pe loc. Dar ambreiajul era deja compromis. Probabil ca aceasta este cauza uzurii premature a discului. Exista undeva o eroare de fabrica sau programare care nu deblocheaza total discul cand se sta cu piciorul pe frana, moment in care discul este supus unei uzuri avansate. Incearca sa iei legatura la service-ul de care ti-am spus, pentru ca au si testerul necesar pentru initializare. Eu unul sunt sigur ca nu-ti trebuie actuator si calculator de bord nou, pentru ca daca erau defecte se manifestau altfel. Dar ca idee, problemele pe care le ai s-au manifestat numai prin nepornire si iesire din viteza, sau simti de asemeni ca masina nu mai trage ca la inceput ?

            Comment


            • #7
              Completare : am aflat ca au site, www.ag-auto.ro ; scuze, daca nu trebuia sa-l trec, sa-l stearga cine se ocupa.

              Comment


              • #8
                sicer, nu mi-au oferit raspunsuri, dar ii cam tremura mana si gura celui care mi-a zis ca trebuie schimbate piesele respective, l-am simtit ca si cum ii era frica sa-mi zica, l-am simtit ca un hot

                au pus masina pe tester si ala a fost rezultatul

                masina trage bine, i-am dat 175 de curand, merge bine cu benizna de la rompetrol si mol, cum bag lukoil, cum da rateuri (cred ca baga apa in ea) erau momente cand apasam pedala si nu pleaca imediat, si cand pleca era cu "scartaituri" asta am patit-o de fiecare data cand bagam benzina de la lukoil + ca trage greu la drum, deci atentie de unde bagi benzina

                Comment


                • #9
                  este posibil ca calculatorul de bord sa fie cauza uzurii premature a discului, cred ca schimba prost vitezele , si atunci ca sa n-am probleme pe viitor trebuie schimbat si ala!

                  Comment


                  • #10
                    Mare problema

                    Buna tuturor,
                    din ce am citit in postarile anterioare se pare ca si eu ma confrunt cu aceeasi problema la cutia de viteze multimode am o Yaris de 1.3 din 2008 si ieri am avut surpriza neplacuta sa constat ca, cutia de viteze nu reactiona absolut deloc...era blocata in mediul neutru indiferent daca incercam sa o mut in marsalier sau in modul manual. Am oprit motorul si am asteptat cam 5 minute in speranta ca poate o sa-si revina dar nu numai ca nu si-a revenit dar nici macar nu a mai pornit si pe bord mi-a aparut un semn de avertisment cu rosu. Este foarte ciudat ca a reactionat asa avand in vedere ca toata ziua am mers cu ea si dupa o ora de repaos in parcare se pare ca clacat. Nici nu stiu ce o sa fac pentru ca in momentul de fata este intr-o parcare subterana...platforma nu are nicio sansa sa intre
                    Daca are cineva o solutie as fi tare recunoascatoare

                    Comment


                    • #11
                      poti incerca sa o scoti afara la shufa...

                      Comment


                      • #12
                        Nici vorba de asa ceva, se baga un cric sub ea, centrat cat mai pe mijloc, iar sub rotile fata se pune cate un carucior sau scheibord ceva de acest gen, se scoate cricul, se deblocheaza frana de mana si usor usor prin impingere cu mainile, se scoate masina afara, in caz contrar, risti sa mai strici/rupi si altele in cutie. Or fi ele bune astea automate dar cand ai probleme........, eu personal am avut o experienta negativa cu o cutie DSG7 si nu mai vreau sa aud de asa ceva.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by geoded View Post
                          Nici vorba de asa ceva, se baga un cric sub ea, centrat cat mai pe mijloc, iar sub rotile fata se pune cate un carucior sau scheibord ceva de acest gen, se scoate cricul, se deblocheaza frana de mana si usor usor prin impingere cu mainile, se scoate masina afara, in caz contrar, risti sa mai strici/rupi si altele in cutie. Or fi ele bune astea automate dar cand ai probleme........, eu personal am avut o experienta negativa cu o cutie DSG7 si nu mai vreau sa aud de asa ceva.
                          ar fi bine sa puna si patine cu rotile la rotile din spate!)

                          Comment


                          • #14
                            Buna,
                            Le-am zis celor de la service-ul de mai sus despre problema ta. Sunt interesati de aceasta noua provocare si au solutie sa o rezolve. Cica pot sa trimita platforma acolo, iar pana la gura garajului o vor impinge sau remorca. Pe urma, pe platforma pana la service. Contacteaza-i cand poti. Chiar sunt curios daca si la tine este aceeasi problema pe care am avut-o. Daca ne mai strangem cativa, putem sa ne constituim intr-o asociatie care va cere daune interese Toyotei, nu ? Succes.

                            Comment


                            • #15
                              Buna din nou,
                              revin cu informatii legate de masina. Dupa tot ce s-a inatmplat am lasat masina acolo pentru ca nu aveam ce face si m-am intors a doua zi cu cineva din service de la Toyota. Sa vedeti surpriza cand am incercat sa o pornesc....mergea perfect!! A pornit din prima fara nicio problema si a mers perfect. Va dati seama cum se uita omul ala la mine....M-am bucurat ca si-a revenit dar oricum nu mi se pare normal ce s-a intamplat asa ca o sa ma duc totusi cu ea in service sa o verific ca sa fiu sigura.
                              Oricum nu e prima oara cand am probleme cu cutia de viteze dar prima data a fost ceva minor.
                              Eu una sunt de acord sa ne asociem si sa ne cerem drepturile pentru ca masinile astea nu au fost nici ieftine si nici nu e normal sa avem probleme cu cutia de viteze la nici 30.000 km.
                              Multumesc tuturor pentru raspunsuri si va tin la curent.
                              O zi buna!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google