Announcement

Collapse
1 of 2 < >

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul ForumToyota.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Forumtoyota au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Forumtoyota nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul ForumToyota(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul ForumToyota(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
2 of 2 < >

>>>REGULAMENT<<<

Reguli privind utilizarea forumului www.forumtoyota.ro

1. Principii generale

În continuare, dorim sa lamurim un principiu care guverneaza orice comunitate, site de pe Internet. Din momentul în care ai tastat adresa site-ului, ai intrat pe proprietate privata, unde gazda are dreptul societati democrate, acela de a administra dupa cum crede de cuviinta. Nu trebuie ca aceste cuvinte sa te sperie, nu am creat forumul doar pentru noi însine ci dorim sa formam o comunitate bazata pe oameni care respecta regulile noastre. De aceea trebuie sa stii ca, daca doresti sa te integrezi în aceasta comunitate, trebuie sa te supui regulilor de mai jos, ce au fost create de niste oameni, pentru niste oameni. Daca un principiu enuntat nu coincide cu un principiu de-al tau la care nu poti renunta, esti invitat, sa renunti frecventarea forumului, eventual sa-l frecventezi doar citindu-l si fara a interveni.

Sa lamurim acum cine sunt gazdele acestei comunitati:

Administratorii

a) Administratorii sunt persoanele care detin acest forum si se ocupa atat cu partea tehnica a sa cat si cu partea administrativa.
b)Administratorii au dreptul de a gestiona orice mesaj de pe acest forum si nu raspund in fata celorlalti membri pentru actiunile lor.

Moderatorii

a) Moderatorii sunt persoane care au dreptul de a gestiona mesajele celorlalti utilizatori ai forumului.
b) Moderatori se supun, ca oricare alt utilizator, acestui regulament si au grija ca el sa fie respectat.
c) Gestionarea mesajelor se face respectand prezentul regulament, abaterile grave sau repetate de la aceasta regula soldandu-se cu retragerea dreptului de a modera.
d) Functia de moderator nu implica privilegii ci responsabilitati. Functia de moderator implica posibilitatea de a edita, muta, sterge sau bloca mesajele celorlalti utilizatori.
e) Functia de moderator este propusa si acordata doar de catre administratori si nimeni nu poate interveni in privinta aceasta.
f) Moderatorilor li se poate retrage dreptul de moderare doar de catre administratori fara explicatii.
g) Desi nu este necesar, moderatorii pot da explicatii pentru actiunile lor.

2. Reguli si recomandari

1. Forumul Forumtoyota.ro este deschis tuturor persoanelor, indiferent de nationalitate, sex, religie, clasa sociala etc. Totusi, cunoasterea foarte buna a limbii române scrise este obligatorie. Recomandam, cunoasterea limbii engleze la un nivel suficient pentru a întelege un text tehnic. Exprimarea scrisa este, prin definitie, mai complexa decât cea orala si, prin urmare, încearca sa te faci înteles prin ceea ce scrii. În unele contexte este indicata o exprimare cât mai apropiata de cea literara, în alte contexte mai relaxate se poate folosi si un limbaj familiar însa în ambele cazuri este foarte important sa fii înteles cât mai usor de catre ceilalti.

2. Pe lânga cunoasterea limbii, este necesara cunoasterea regulilor de baza ale limbajului scris, dupa cum urmeaza:
- scrierea cu înflorituri (k, sh, tz, y) este interzisa, cu exceptia cazurilor în care pot aparea confuzii;
- spatiu se lasa dupa si nu înainte de semnele de punctuatie; semne de punctuatie sunt inclusiv semnele de exclamare si întrebare;
- nu se lasa spatiu dupa prima paranteza, nici înaintea celei de-a doua; se lasa, în schimb, înaintea primei paranteze;
- un singur semn de exclamare sau de întrebare este de cele mai multe ori suficient, trei semne sunt considerate maximul admis.
- orice propozitie începe cu litera mare, orice nume propriu începe cu litera mare (acest punct este doar o recomandare);
- numarul punctelor de suspensie este trei si nici mai mult de trei;
- scrierea cu diacritice este optionala;
- scrierea nejustificata cu majuscule, litere îngrosate, italice, subliniate, cu culori sau alte artificii este interzisa.
În general, tineti cont de faptul ca un post trebuie sa poata fi citit rapid.
Orice abatere de la regulile de mai sus îngreuneaza parcurgerea textului si enerveaza inutil cititorul. Cine doreste cu orice pret sa iasa în evidenta, o poate face în alt mod, nu "chinuind" ceilalti membri ai comunitatii.

3. Fiecare utilizator este identificat printr-un singur nume de utilizator (user). Înregistrarea sub alt nume a aceleiasi persoane se numeste "clona";
clonele sunt interzise. Daca ai uitat parola, exista o functie pentru recuperarea ei pe care esti rugat sa o folosesti sau, în cel mai rau caz, poti apela la un administrator care te va ajuta.

4. Nu jigni, nu declansa scandaluri (asa-zisele "flame-uri"). Faptul ca esti nervos, chiar daca ai dreptate, nu îti scuza comportamentul. Nu vor fi tolerati cei care se ascund în spatele anonimatului pentru a aduce jigniri sau injurii altor utilizatori sau unor institutii. Chiar daca sunt folosite stelute, "beep"-uri în loc de cuvintele explicite, acest lucru nu ajuta cu nimic pentru ca aici intentia conteaza.
Nu sunt acceptate discutiile explicite privind promovarea oricarui tip de activitate ilegala sau imorala (warez, pornografie, xenofobie, rasism etc).

5. Posturile monosilabice, care nu aduc nimic bun discutiei ("cool", "de acord", "super", "rulz", "vreau si eu d-ala") sunt interzise. Nu suntem pe un canal de IRC ci pe un forum, daca nu va puteti abtine cautati alte comunitati în care aceste lucruri sunt permise.

6. Posturile trebuie sa fie bazate pe argumente, nu pe opinii subiective.
Trebuie acordata mare grija discutiilor contradictorii, gen benzina vs diesel, unde subiectivitatea tinde sa depaseasca anumite limite.

7. Nu se ofera nici un fel de premiu celui care posteaza cit mai multe mesaje. Nu se face nici o diferentiere intre cei care posteaza mai des si cei care posteaza mai rar. In afara de citeva titulaturi care sint doar cu numele si nu confera nici un fel de alte facilitati nu se face nici o distinctie intre cei cu posturi multe si cei cu posturi putine. In concluzie, scrieti numai daca aveti ceva de spus.

8. Ne rezervam dreptul ca, dupa un numar variabil de posturi (ce de regula nu va fi mai mare de 10-20) sa retragem dreptul de a posta pentru userii care nu corespund cerintelor noastre. Faptul ca ai câteva categorii unde poti posta liber, nu înseamna ca poti sa te complaci în postura de membru si sa "poluezi" astfel discutiile fara a respecta regulamentul.

9. Înainte de a deschide un thread nou, este recomandat sa urmezi etapele descrise în continuare:
- apeleaza la functia Search a forumului pentru ca e posibil ca subiectul sa mai fi fost discutat;
- daca ai posibilitatea si rabdarea necesara, citeste mai multe discutii legate (chiar si vag) de subiectul pe care intentionezi sa-l deschizi; s-ar putea sa gasesti raspunsul în alta discutie, cu subiect aparent diferit de ceea ce cauti si care nu apare la cautare.

10. Daca te-ai decis sa deschizi un thread nou, ai grija ca titlul sau sa fie scris citet si sa reflecte pe cât posibil subiectul abordat. Asadar, titlul "Problema cu ambreiajul" este de preferat fata de "Am o problema".

11. Daca thread-ul se refera la o problema, ofera cât mai multe detalii despre aceasta si nu astepta ca ceilalti utilizatori sa-ti ceara detaliile. Spre exemplu, enunta de la început anul de frabricatie, motorul, codul motorului etc, facând referire inclusiv la componentele care nu-ti par importante, e mai bine sa oferi detalii în plus decât în minus.

12. Citeste, daca se poate, tot ce s-a discutat într-un anumit thread. Este scuzabil repetarea unei întrebari la care s-a raspuns în ce-a de-a saptea pagina din cele 40 dar este inacceptabil pentru un thread de 2-3 pagini.

13. Pentru ca ideea postului sa fie mai clara, poti apela la smilies, însa nu abuza de ei. Ca si semnele de exclamare, folosirea lor repetata si în numar mare deranjeaza.

14. Butonul Quote ("citat") ajuta în momentul în care se doreste citarea unui pasaj din alt post (propriu sau apartinând altcuiva), pentru a face referire la el. Acest lucru are sens doar daca acel post nu este chiar ultimul, în caz contrar acesta se va repeta în mod inutil.

15. Daca doresti sa editezi (modifici) un post, ai la dispozitie 5 minute( pentru aceasta. Totusi, daca dupa acel post exista interventii ale altor utilizatori, iar prin modificare sensul postului tau este schimbat total, acea succesiune de posturi nu va mai avea nici un înteles. Este, asadar, interzisa aceasta practica.

16. Remarcile "paternale" sunt acele remarci facute de catre utilizatorii obisnuiti care se erijeaza în "conducatorul absolut", fara a avea acest drept. Nu trebuie uitat faptul ca cei desemnati sa faca ordine sunt moderatorii. Cel mult, se va acorda acest drept membrilor de valoare si cu vechime.

17. Scandalurile pornite împotriva unor dealeri/service-uri sunt interzise.
Daca o firma te-a nemultumit si doresti sa pornesti o discutie pe aceasta tema, trebuie sa o faci civilizat, cu argumente solide (mergând pâna la prezentarea de documente doveditoare, în caz ca ti se cere acest lucru). Chiar si faptul ca firma respectiva are o atitudine reprobabila nu justifica un comportament jignitor la adresa ei.

18. Anunturile publicitare trebuie însotite de detalii complete, incluzând pretul, modalitatea de contact, eventual specificatiile complete ale produsului si/sau imaginea sa. Titlul thread-ului trebuie sa specifice explicit actiunea de cumparare/vânzare si produsul (produsele) în cauza. Sunt interzise comentariile pe marginea unui produs, nu iti convine pretul/starea lui, nu te obliga nimeni sa-l cumperi.
Nu se permite "UP" la mai putin de 24 de ore.

19. Semnatura este un text optional ce va fi atasat fiecarui post, la sfârsitul acestuia. Nu se accepta semnaturi lungi (maxim 3 linii). Introducerea unui link spre un alt site este permisa numai cu agrementul moderatorilor forumului. Se accepta imagini in semnatura la dimensiunea maxima de 150 x 15 pixel. Orice depasire a acestei dimensiuni poate fi sanctionata cu un warning. Moderatorii au dreptul de a edita semnatura fara o instiintare prealabila a userului.

20. Daca nu poti sau nu doresti sa respecti acest regulament, singura solutie consta în încetarea participarii la acest forum. În caz contrar, vom fi nevoiti sa luam toate masurile necesare pentru ca forumul Forumtoyota.ro sa-si desfasoare existenta în bune conditii, incluzând interzicerea dreptului de a mai posta (ban-area), temporara sau pe termen nelimitat. Încetarea activitatii pe forum se face "ca atare", fara a fi întreprinsa nici o actiune din partea nimanui. Asadar, nu cere sa-ti fie sters user-ul, nu-ti sterge propriile posturi, nu scrie posturi kilometrice pline de acuze la adresa administratiei, nici aici si nici pe alte forumuri. Cu alte cuvinte încearca sa parasesti decent comunitatea iar membrii acesteia sa-si aduca aminte cu placere de activitatea ta.

21. Administratorii si moderatorii forumului vor avea intotdeauna ultimul cuvint si nu sunt obligati sa dea explicatii. Este frumos din partea lor atunci cind se explica dar de cele mai multe ori, explicarea fiecarui gest in parte ar necesita mult prea mult timp - iar timpul este un material pretios, cel putin pentru noi. Daca cineva se simte cu totul si cu totul nedreptatit sau abuzat este rugat sa trimita un email administratorilor forumului si va fi tratat cu toata atentia cuvenita.

22. Ultima si cea mai importanta dar oarecum evaziva regula - se recomanda mentinerea discutiilor in cadrul obiectivului principal al acestui forum - MASINILE TOYOTA- vor fi descurajate in mare masura discutiile total pe dinafara. Se admit exceptii in cazul unor subiecte de interes pentru toata lumea - care sint acestea - ramine a se stabili de catre moderatorul forumului in cauza, la fata locului.

23.La sectiunea "Toyota-masina mea" nu se accepta comentarii inutile de genul "Sa o stapanesti sanatos" , "sa-ti traiasca masina" , "multi kilometrii" etc.
Rugam sa va rezumati strict la intrebari si comentarii legate de masina

Concluzii

Nu trebuie sa consideri aceste reguli ca fiind îndreptate împotriva ta. Nu sunt decât niste masuri menite sa creeze un forum de calitate.Din pacate, experienta a demonstrat ca, daca se porneste de la premisa ca noul-venit sa aiba drepturi egale cu membrii vechi, forumul a suferit o scadere drastica de calitate, aceasta pe lânga necesitatea unei munci titanice din partea moderatorilor pentru a se mentine ordinea. De aceea am adoptat masurile de mai sus care presupun, pentru membrii de valoare, un mic efort în primele zile de la înscriere. Speram ca acest efort sa fie din plin meritat.

Se accepta sugestii de imbunatatire (si e chiar recomandat sa o faceti fiind in interesul vostru) atat in ceea ce priveste prezentul regulament cat si in ceea ce priveste forumul sau site-ul ca functionalitate sau continut.

Speram sa te simti bine în aceasta comunitate, sa facem schimb de experienta legata de marca Toyota.
See more
See less

corolla vs octavia2

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • corolla vs octavia2

    Am fost posesorul unui megane2, benzina cu care am mers aprox 29000km, singura chestie care ma supara fiind consumul cam mare in oras, in rest totul ok (in afara de plasticul ieftin si de alte chestii, dar la banii aia asta este).
    Am facut drive test cu toyota corolla pe care am considerat-o imediat o masina care se potriveste mie si familiei mele, chiar am dat comanda acum 4 luni, dar parca gandul imi merge la o skoda octavia 2 tdi full care junge la 18000. Mentionez ca la corolla astept un motor 1,4 d4d, 90cp. Care credeti ca ar fi avantajele si dezavantajele, inca mai am timp sa ma razgandesc.... merci

  • #2
    eu zic sa te duci pe avensis ..
    e peste cele 2 si la pret e tot pe acolo
    Toyota Avensis 1.8 vvvt-i

    Comment


    • #3
      Originally posted by giovi_buru View Post
      Am fost posesorul unui megane2, benzina cu care am mers aprox 29000km, singura chestie care ma supara fiind consumul cam mare in oras, in rest totul ok (in afara de plasticul ieftin si de alte chestii, dar la banii aia asta este).
      Am facut drive test cu toyota corolla pe care am considerat-o imediat o masina care se potriveste mie si familiei mele, chiar am dat comanda acum 4 luni, dar parca gandul imi merge la o skoda octavia 2 tdi full care junge la 18000. Mentionez ca la corolla astept un motor 1,4 d4d, 90cp. Care credeti ca ar fi avantajele si dezavantajele, inca mai am timp sa ma razgandesc.... merci
      Salut,
      si eu am fost in aceeasi dilema ca si tine, si am ales TOYOTA datorita fiabilitatii renumite si datorita motorului care are distributia pe lant, mult mai sigura in functionare decat distributia pe curea a Skodei.
      Si ma felicit pentru alegerea facuta!
      TOYOTA Corolla 1.4 D4D

      Comment


      • #4
        Anul trecut aceeasi dilema am avut, eram pornit pe octavia, am comandat corolla (dupa 10 drivetesturi), si am cumparat avensis.
        Toyota Avensis 1.8 VVT-i

        Comment


        • #5
          zorro mi se pare normal .... Cine nu vede cine nu stie ... nu stie ce pierde !
          Toyota Avensis 1.8 vvvt-i

          Comment


          • #6
            Originally posted by zorro View Post
            Anul trecut aceeasi dilema am avut, eram pornit pe octavia, am comandat corolla (dupa 10 drivetesturi), si am cumparat avensis.
            Hm... ma gandesc ca poate daca comandam Avensis imi venea un Lexus ....

            Comment


            • #7
              Grabeste-te ca de saptamana viitoare se scumpeste avensisul ( si nu numai ).
              Toyota Avensis 1.8 VVT-i

              Comment


              • #8
                hmmm
                Pacat ca diferenta e destul de mare..

                1. Intre avensis si corola diferenta de pret este foarte mica .. ciar cand am luat-o eu era cam aceeasi la dotari identice.

                2. Plasticele mi se par mult mai bune pe avensis si pe langa asta este destul de multa piele , si carbon .. elemente care nu prea le gasesti la corola.
                3. Spatiul putin mai mare .. la dimenisuni aproape asemanatoare.
                4. Perioada de livrare de la 3 la 7 ori mai mica.
                Cat sa zic despre motorul de 1.6 am inteles ca doar consuma la fel sau chiar mai mult decat 1.8 si este mai incet cu 2 secude. In rest numai de bine .
                Toate avantajele astea cred ca o sa tine pana cand o sa treaca pe noul model. Atunci sunt sigur ca o sa sara pretul de pornire la vreo 20-22 .. si full o sa ajunga aproape de un Lexus la pretul de pornire.

                zorro de ce se scumpeste ? sti ceva oficial ?
                Last edited by mariusx; 01-16-2008, 13:24 PM. Reason: adaugare text
                Toyota Avensis 1.8 vvvt-i

                Comment


                • #9
                  acelasi gand l-am avut si eu in primele 2 luni de asteptare, dar avensis va iesi in curand din fabricatie, si va apare un nou model; ceea ce este acum pe piata este de 4 ani aproximativ. Si doream diesel, iar versiunea luna este destul de scumpa.

                  Comment


                  • #10
                    Ceed SW e nou si are 7 ani garantie (5 din bara in bara), fa un drive test si cu el.
                    Toyota Avensis 1.8 VVT-i

                    Comment


                    • #11
                      putina lume este interesata de siguranta. in caz de domane fereste, lasand la o parte cum arata o masina, intai as comanda o masina mai sigura.
                      Corolla: http://www.euroncap.com/tests/toyota..._2007/285.aspx
                      Octavia: http://www.euroncap.com/tests/skoda_..._2004/206.aspx

                      Nu in ultimul rand, relevant la un comparativ ar fi sa compari masini din aceeasi clasa. Corolla: small family car, octavia: large family car. Insa toate argumentele palesc in fatza deciziei cumparatorului. Intai masina iti pica cu tronc, apoi cauti argumentele obiective care sa-ti sustina parerea. cel putin in cazul meu asa a fost, osciland intre corolla sol diesel 126 CP si mazda 5 tx plus diesel 143 CP... Clase total diferite, motoare diferite ... pana la urma, mai sunt doar 2 saptamani si vine corolla.

                      Comment


                      • #12
                        Iar comparăm maşini din clase diferite. Mai era un topic "interesant" &#238;n care era comparată Corolla cu Avensis.
                        Octavia 2 nu aş lua din 2 motive. 1. E mult sub seria anterioară dpdv al fiabilităţii. 2. E TDI, motor tractoraş la care am alergie.
                        BMW 3 GT / 2.0d / AT Sport / Luxury Line / 2016
                        Mazda CX5 / 2.0i AWD / MT / Attraction / 2012
                        Toyota Aygo / 1.0 VVTI / AT / Luna / 2008

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by OvidiuH View Post
                          Octavia 2 nu aş lua din 2 motive. 1. E mult sub seria anterioară dpdv al fiabilităţii. 2. E TDI, motor tractoraş la care am alergie.
                          As mai adauga:
                          3. TDI are distributie pe curea iar D4D pe lant care are multiple avantaje.
                          4. TDI-ului ii cam place sa "pape" ulei.
                          TOYOTA Corolla 1.4 D4D

                          Comment


                          • #14
                            Ca sa mai adaug si eu o mica si foarte utila completare...nu toate TDI au tendinta sa pape ulei..insa acest fenomen apare la destul de multe masini...
                            In primul rand trebuie avut in vedere si alte aspecte legate de calitatea materialelor ....pozitie la volan ....etc...

                            Legat de fiabilitate cu parere de rau anul trecut Skoda Octavia 2 era pe locul 1 la clasa ei la acest capitol....acuma ramane de vazut ....Corolla noua nu era din ce stiu eu inclusa....

                            Personal imi place Corolla cum arata ...si mai ales legat de motoare prefer d4d....acuma ...trebuie mers si facut test drive foarte atent studiate toate aspectele ...
                            Legat de pret ...nu am idee cat este o Skoda Octavia ...dar din ce vorbeam cu cineva zicea ca e destul de scumpa...la ce dotari iti da ...

                            Cine este fanul lungilor liste de optiuni ...go for it..
                            Titi Aur: "daca esti pilot de raliuri si nu atingi limitele masinii in cadrul unei curse, esti un pilot prost; dar daca conduci pe drumuri publice si atingi limitele masinii, atunci esti un sofer prost".

                            Comment


                            • #15
                              Corolla are 5* la crash test, octavia 4*. Fiecare face cum vrea, pe mine ma intereseaza siguranta intai, apoi restul.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google