Announcement

Collapse
1 of 2 < >

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul ForumToyota.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Forumtoyota au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Forumtoyota nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul ForumToyota(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul ForumToyota(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
2 of 2 < >

>>>REGULAMENT<<<

Reguli privind utilizarea forumului www.forumtoyota.ro

1. Principii generale

În continuare, dorim sa lamurim un principiu care guverneaza orice comunitate, site de pe Internet. Din momentul în care ai tastat adresa site-ului, ai intrat pe proprietate privata, unde gazda are dreptul societati democrate, acela de a administra dupa cum crede de cuviinta. Nu trebuie ca aceste cuvinte sa te sperie, nu am creat forumul doar pentru noi însine ci dorim sa formam o comunitate bazata pe oameni care respecta regulile noastre. De aceea trebuie sa stii ca, daca doresti sa te integrezi în aceasta comunitate, trebuie sa te supui regulilor de mai jos, ce au fost create de niste oameni, pentru niste oameni. Daca un principiu enuntat nu coincide cu un principiu de-al tau la care nu poti renunta, esti invitat, sa renunti frecventarea forumului, eventual sa-l frecventezi doar citindu-l si fara a interveni.

Sa lamurim acum cine sunt gazdele acestei comunitati:

Administratorii

a) Administratorii sunt persoanele care detin acest forum si se ocupa atat cu partea tehnica a sa cat si cu partea administrativa.
b)Administratorii au dreptul de a gestiona orice mesaj de pe acest forum si nu raspund in fata celorlalti membri pentru actiunile lor.

Moderatorii

a) Moderatorii sunt persoane care au dreptul de a gestiona mesajele celorlalti utilizatori ai forumului.
b) Moderatori se supun, ca oricare alt utilizator, acestui regulament si au grija ca el sa fie respectat.
c) Gestionarea mesajelor se face respectand prezentul regulament, abaterile grave sau repetate de la aceasta regula soldandu-se cu retragerea dreptului de a modera.
d) Functia de moderator nu implica privilegii ci responsabilitati. Functia de moderator implica posibilitatea de a edita, muta, sterge sau bloca mesajele celorlalti utilizatori.
e) Functia de moderator este propusa si acordata doar de catre administratori si nimeni nu poate interveni in privinta aceasta.
f) Moderatorilor li se poate retrage dreptul de moderare doar de catre administratori fara explicatii.
g) Desi nu este necesar, moderatorii pot da explicatii pentru actiunile lor.

2. Reguli si recomandari

1. Forumul Forumtoyota.ro este deschis tuturor persoanelor, indiferent de nationalitate, sex, religie, clasa sociala etc. Totusi, cunoasterea foarte buna a limbii române scrise este obligatorie. Recomandam, cunoasterea limbii engleze la un nivel suficient pentru a întelege un text tehnic. Exprimarea scrisa este, prin definitie, mai complexa decât cea orala si, prin urmare, încearca sa te faci înteles prin ceea ce scrii. În unele contexte este indicata o exprimare cât mai apropiata de cea literara, în alte contexte mai relaxate se poate folosi si un limbaj familiar însa în ambele cazuri este foarte important sa fii înteles cât mai usor de catre ceilalti.

2. Pe lânga cunoasterea limbii, este necesara cunoasterea regulilor de baza ale limbajului scris, dupa cum urmeaza:
- scrierea cu înflorituri (k, sh, tz, y) este interzisa, cu exceptia cazurilor în care pot aparea confuzii;
- spatiu se lasa dupa si nu înainte de semnele de punctuatie; semne de punctuatie sunt inclusiv semnele de exclamare si întrebare;
- nu se lasa spatiu dupa prima paranteza, nici înaintea celei de-a doua; se lasa, în schimb, înaintea primei paranteze;
- un singur semn de exclamare sau de întrebare este de cele mai multe ori suficient, trei semne sunt considerate maximul admis.
- orice propozitie începe cu litera mare, orice nume propriu începe cu litera mare (acest punct este doar o recomandare);
- numarul punctelor de suspensie este trei si nici mai mult de trei;
- scrierea cu diacritice este optionala;
- scrierea nejustificata cu majuscule, litere îngrosate, italice, subliniate, cu culori sau alte artificii este interzisa.
În general, tineti cont de faptul ca un post trebuie sa poata fi citit rapid.
Orice abatere de la regulile de mai sus îngreuneaza parcurgerea textului si enerveaza inutil cititorul. Cine doreste cu orice pret sa iasa în evidenta, o poate face în alt mod, nu "chinuind" ceilalti membri ai comunitatii.

3. Fiecare utilizator este identificat printr-un singur nume de utilizator (user). Înregistrarea sub alt nume a aceleiasi persoane se numeste "clona";
clonele sunt interzise. Daca ai uitat parola, exista o functie pentru recuperarea ei pe care esti rugat sa o folosesti sau, în cel mai rau caz, poti apela la un administrator care te va ajuta.

4. Nu jigni, nu declansa scandaluri (asa-zisele "flame-uri"). Faptul ca esti nervos, chiar daca ai dreptate, nu îti scuza comportamentul. Nu vor fi tolerati cei care se ascund în spatele anonimatului pentru a aduce jigniri sau injurii altor utilizatori sau unor institutii. Chiar daca sunt folosite stelute, "beep"-uri în loc de cuvintele explicite, acest lucru nu ajuta cu nimic pentru ca aici intentia conteaza.
Nu sunt acceptate discutiile explicite privind promovarea oricarui tip de activitate ilegala sau imorala (warez, pornografie, xenofobie, rasism etc).

5. Posturile monosilabice, care nu aduc nimic bun discutiei ("cool", "de acord", "super", "rulz", "vreau si eu d-ala") sunt interzise. Nu suntem pe un canal de IRC ci pe un forum, daca nu va puteti abtine cautati alte comunitati în care aceste lucruri sunt permise.

6. Posturile trebuie sa fie bazate pe argumente, nu pe opinii subiective.
Trebuie acordata mare grija discutiilor contradictorii, gen benzina vs diesel, unde subiectivitatea tinde sa depaseasca anumite limite.

7. Nu se ofera nici un fel de premiu celui care posteaza cit mai multe mesaje. Nu se face nici o diferentiere intre cei care posteaza mai des si cei care posteaza mai rar. In afara de citeva titulaturi care sint doar cu numele si nu confera nici un fel de alte facilitati nu se face nici o distinctie intre cei cu posturi multe si cei cu posturi putine. In concluzie, scrieti numai daca aveti ceva de spus.

8. Ne rezervam dreptul ca, dupa un numar variabil de posturi (ce de regula nu va fi mai mare de 10-20) sa retragem dreptul de a posta pentru userii care nu corespund cerintelor noastre. Faptul ca ai câteva categorii unde poti posta liber, nu înseamna ca poti sa te complaci în postura de membru si sa "poluezi" astfel discutiile fara a respecta regulamentul.

9. Înainte de a deschide un thread nou, este recomandat sa urmezi etapele descrise în continuare:
- apeleaza la functia Search a forumului pentru ca e posibil ca subiectul sa mai fi fost discutat;
- daca ai posibilitatea si rabdarea necesara, citeste mai multe discutii legate (chiar si vag) de subiectul pe care intentionezi sa-l deschizi; s-ar putea sa gasesti raspunsul în alta discutie, cu subiect aparent diferit de ceea ce cauti si care nu apare la cautare.

10. Daca te-ai decis sa deschizi un thread nou, ai grija ca titlul sau sa fie scris citet si sa reflecte pe cât posibil subiectul abordat. Asadar, titlul "Problema cu ambreiajul" este de preferat fata de "Am o problema".

11. Daca thread-ul se refera la o problema, ofera cât mai multe detalii despre aceasta si nu astepta ca ceilalti utilizatori sa-ti ceara detaliile. Spre exemplu, enunta de la început anul de frabricatie, motorul, codul motorului etc, facând referire inclusiv la componentele care nu-ti par importante, e mai bine sa oferi detalii în plus decât în minus.

12. Citeste, daca se poate, tot ce s-a discutat într-un anumit thread. Este scuzabil repetarea unei întrebari la care s-a raspuns în ce-a de-a saptea pagina din cele 40 dar este inacceptabil pentru un thread de 2-3 pagini.

13. Pentru ca ideea postului sa fie mai clara, poti apela la smilies, însa nu abuza de ei. Ca si semnele de exclamare, folosirea lor repetata si în numar mare deranjeaza.

14. Butonul Quote ("citat") ajuta în momentul în care se doreste citarea unui pasaj din alt post (propriu sau apartinând altcuiva), pentru a face referire la el. Acest lucru are sens doar daca acel post nu este chiar ultimul, în caz contrar acesta se va repeta în mod inutil.

15. Daca doresti sa editezi (modifici) un post, ai la dispozitie 5 minute( pentru aceasta. Totusi, daca dupa acel post exista interventii ale altor utilizatori, iar prin modificare sensul postului tau este schimbat total, acea succesiune de posturi nu va mai avea nici un înteles. Este, asadar, interzisa aceasta practica.

16. Remarcile "paternale" sunt acele remarci facute de catre utilizatorii obisnuiti care se erijeaza în "conducatorul absolut", fara a avea acest drept. Nu trebuie uitat faptul ca cei desemnati sa faca ordine sunt moderatorii. Cel mult, se va acorda acest drept membrilor de valoare si cu vechime.

17. Scandalurile pornite împotriva unor dealeri/service-uri sunt interzise.
Daca o firma te-a nemultumit si doresti sa pornesti o discutie pe aceasta tema, trebuie sa o faci civilizat, cu argumente solide (mergând pâna la prezentarea de documente doveditoare, în caz ca ti se cere acest lucru). Chiar si faptul ca firma respectiva are o atitudine reprobabila nu justifica un comportament jignitor la adresa ei.

18. Anunturile publicitare trebuie însotite de detalii complete, incluzând pretul, modalitatea de contact, eventual specificatiile complete ale produsului si/sau imaginea sa. Titlul thread-ului trebuie sa specifice explicit actiunea de cumparare/vânzare si produsul (produsele) în cauza. Sunt interzise comentariile pe marginea unui produs, nu iti convine pretul/starea lui, nu te obliga nimeni sa-l cumperi.
Nu se permite "UP" la mai putin de 24 de ore.

19. Semnatura este un text optional ce va fi atasat fiecarui post, la sfârsitul acestuia. Nu se accepta semnaturi lungi (maxim 3 linii). Introducerea unui link spre un alt site este permisa numai cu agrementul moderatorilor forumului. Se accepta imagini in semnatura la dimensiunea maxima de 150 x 15 pixel. Orice depasire a acestei dimensiuni poate fi sanctionata cu un warning. Moderatorii au dreptul de a edita semnatura fara o instiintare prealabila a userului.

20. Daca nu poti sau nu doresti sa respecti acest regulament, singura solutie consta în încetarea participarii la acest forum. În caz contrar, vom fi nevoiti sa luam toate masurile necesare pentru ca forumul Forumtoyota.ro sa-si desfasoare existenta în bune conditii, incluzând interzicerea dreptului de a mai posta (ban-area), temporara sau pe termen nelimitat. Încetarea activitatii pe forum se face "ca atare", fara a fi întreprinsa nici o actiune din partea nimanui. Asadar, nu cere sa-ti fie sters user-ul, nu-ti sterge propriile posturi, nu scrie posturi kilometrice pline de acuze la adresa administratiei, nici aici si nici pe alte forumuri. Cu alte cuvinte încearca sa parasesti decent comunitatea iar membrii acesteia sa-si aduca aminte cu placere de activitatea ta.

21. Administratorii si moderatorii forumului vor avea intotdeauna ultimul cuvint si nu sunt obligati sa dea explicatii. Este frumos din partea lor atunci cind se explica dar de cele mai multe ori, explicarea fiecarui gest in parte ar necesita mult prea mult timp - iar timpul este un material pretios, cel putin pentru noi. Daca cineva se simte cu totul si cu totul nedreptatit sau abuzat este rugat sa trimita un email administratorilor forumului si va fi tratat cu toata atentia cuvenita.

22. Ultima si cea mai importanta dar oarecum evaziva regula - se recomanda mentinerea discutiilor in cadrul obiectivului principal al acestui forum - MASINILE TOYOTA- vor fi descurajate in mare masura discutiile total pe dinafara. Se admit exceptii in cazul unor subiecte de interes pentru toata lumea - care sint acestea - ramine a se stabili de catre moderatorul forumului in cauza, la fata locului.

23.La sectiunea "Toyota-masina mea" nu se accepta comentarii inutile de genul "Sa o stapanesti sanatos" , "sa-ti traiasca masina" , "multi kilometrii" etc.
Rugam sa va rezumati strict la intrebari si comentarii legate de masina

Concluzii

Nu trebuie sa consideri aceste reguli ca fiind îndreptate împotriva ta. Nu sunt decât niste masuri menite sa creeze un forum de calitate.Din pacate, experienta a demonstrat ca, daca se porneste de la premisa ca noul-venit sa aiba drepturi egale cu membrii vechi, forumul a suferit o scadere drastica de calitate, aceasta pe lânga necesitatea unei munci titanice din partea moderatorilor pentru a se mentine ordinea. De aceea am adoptat masurile de mai sus care presupun, pentru membrii de valoare, un mic efort în primele zile de la înscriere. Speram ca acest efort sa fie din plin meritat.

Se accepta sugestii de imbunatatire (si e chiar recomandat sa o faceti fiind in interesul vostru) atat in ceea ce priveste prezentul regulament cat si in ceea ce priveste forumul sau site-ul ca functionalitate sau continut.

Speram sa te simti bine în aceasta comunitate, sa facem schimb de experienta legata de marca Toyota.
See more
See less

rav 4 sau crv ?

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • rav 4 sau crv ?

    Salutare tuturor ,
    sunt un nou membru al acestui forum si am nevoie de parerile voastre pt. achizitia unei masini.Pana in urma cu ceva vreme ,vroiam un avensis dar dupa o excursie cu niste amici la munte de revelion ....... vreau un 4 x 4 .
    Si acum "problema" : imi place mult rav 4 si am auzit numai de bine despre ele dar un amic incearca sa ma convinga de calitatile hondei crv .Cum nu stiu mai nimic despre 4 x 4 apelez la voi in speranta ca ma veti ajuta .
    In momentul de fata raportul este cam asa: rav 4 = 75% honda crv = 25%
    Astept pareri si/sau sfaturi.
    Multumesc anticipat !
    @ Viata este o boala care se transmite pe cale sexuala si care are mortalitatea 100%. @

  • #2
    Poate parerea mea te va ajuta in alegerea pe care o vei face.
    Am trecut prin aceasta dilema si eu. Ramasesera ultimile dupa ce am eliminat rand-pe-rand alte variante.
    CR-V se indeparteaza putin de zona off-road. Eu unul o vad ca un "monovolum" daca pot sa ii zic asa cu tractiune integrala. Sau poate chiar mai mult, as merge pana la a spune ca nu este mare diferenta in senzatia oferita de condus intre CR-V si un Accord. Confortul interior este foarte bun, as putea zice ca peste RAV. Motoarele nu sunt foarte grozave (nici benzina, nici diesel). Nu sunt sigur, dar am impresia ca nu poti alege culoarea decat dintre doua variante - negru si gri - sau cel putin asa era pe site-ul lor cand ma uitam eu.
    Despre design-ul masinii, nu ma pronunt prea mult- este o chestie de gusturi. Botul este prea complicat, spatele nu imi spune nimic, iar din lateral conturul geamului ma omoara...
    La RAV designul exterior este considerat de multi lipsit de imaginatie. Da, se poate. E mai ...clasic.
    Sincer, cand am vazut ca ma simt bine si in RAV (ca si comfort), nu am mai stat pe ganduri....
    Insa daca iti place sau cel putin nu te afecteaza in niciun fel deisgn-ul la CR-V, mergi pe ea.
    RAV4 2.2 D-4D
    Yaris 1.3 VVT-i

    Comment


    • #3
      Ca si completare la cele spuse de colegul nest, as mai zice si ca sistemul 4x4 de pe Rav este peste cel de pe CR-V.... acesta intra putin mai tarziu, sau reactioneaza mai tarziu, asta ducand la neajunsuri in off-road, precum si on road, cand ar fi nevoie de transferat cuplul mai repede intre punti; dupa cum bine a punctat colegul in postul anterior, CR-V este mai confortabil decat Ravul, dar tinuta de drum a Ravului este mult peste el - dupa cum s-a mai zis, Ravul are un comportament apropiat de al unei limuzine, nu "simti" ca ai centrul de greutate mai sus.... bine, e de la sine inteles ca si suspensia e mai dura, dar eu zic ca e in limtele suportabilului. Ca dotari Cr-v vine in romania cu ce ravul nu vine, si aste e un plus; oricum decisiv este un drive test, parerea mea.
      Nest - ai zis ca motoarele nu sunt grozave... de cel pe benzina nu stiu mai nimic, dar cel diesel stiu ca este f bun, titlu d emotorul anului, montat pe n'spe masini, etc; in comparativ cu Rav-ul, i s-a trecut in minus doar cuplul mai mic la turatii joase, in rest era la fel sau mai bine decat D4-D-u de 136 cp.

      Comment


      • #4
        Da, la cuplul pe care il are diesel-ul ma refer.
        La motorizarea pe benzina, nici RAV-ul nu e stralucit...
        RAV4 2.2 D-4D
        Yaris 1.3 VVT-i

        Comment


        • #5
          Originally posted by nest View Post
          Poate parerea mea te va ajuta in alegerea pe care o vei face.
          Am trecut prin aceasta dilema si eu. Ramasesera ultimile dupa ce am eliminat rand-pe-rand alte variante.
          CR-V se indeparteaza putin de zona off-road. Eu unul o vad ca un "monovolum" daca pot sa ii zic asa cu tractiune integrala. Sau poate chiar mai mult, as merge pana la a spune ca nu este mare diferenta in senzatia oferita de condus intre CR-V si un Accord. Confortul interior este foarte bun, as putea zice ca peste RAV. Motoarele nu sunt foarte grozave (nici benzina, nici diesel). Nu sunt sigur, dar am impresia ca nu poti alege culoarea decat dintre doua variante - negru si gri - sau cel putin asa era pe site-ul lor cand ma uitam eu.
          Despre design-ul masinii, nu ma pronunt prea mult- este o chestie de gusturi. Botul este prea complicat, spatele nu imi spune nimic, iar din lateral conturul geamului ma omoara...
          La RAV designul exterior este considerat de multi lipsit de imaginatie. Da, se poate. E mai ...clasic.
          Sincer, cand am vazut ca ma simt bine si in RAV (ca si comfort), nu am mai stat pe ganduri....
          Insa daca iti place sau cel putin nu te afecteaza in niciun fel deisgn-ul la CR-V, mergi pe ea.
          Pai nu prea imi place cum arata crv-ul (ca design)dar problema mea este alta : nu ca si aspect ci ca si performante ma intereseaza pareri.Probabil nu am fost destul de explicit eu (sorry).Din multele vorbe goale , am auzit ceva de genul ca daca ramai undeva (noroi,gheata, etc)cu rav 4 , din cauza multitudinii de senzori nu mai pleci.Imi vine greu sa cred asta pentru ca totusi vorbim de o masina de 30 si de mii ...!Probabil voi ,posesorii de rav 4 ma puteti lumina in privintele calitatii de offroad , stabilitate in curbe,demaraj si de ce nu eventualele neajunsuri.Tot ce am scris nu face comparatie cu crv-ul (ca ar fi mai bun), sunt doar niste intrebari la adresa rav 4 .Amicul de care ziceam mai sus sustine ca crv-ul este mai stabil in curbe si mai bun pe teren accidentat , bla bla bla.Eu as vrea rav 4 dar am zis ca voi , deja posesori de 4 x 4 stiti mai bine decat o singura persoana si ma veti ajuta cu siguranta in decizia mea.Trebuie sa recunosc totusi ca am devenit si putin curios de diferentele dintre ele , de aceea am hotarat sa postez aici.
          @ Viata este o boala care se transmite pe cale sexuala si care are mortalitatea 100%. @

          Comment


          • #6
            Hmmmm, ai inteles ideea de 4x4 gresit. Rav4, Cr-v, etc sunt SUV-uri (Sport Utility Vehicle), nu off-roadere in toata puterea cuvantului, nu au reductor si alte alea pt a face fata unui traseu greu; ideea lor e de masini asemanatoare cu limuzinele, garda la sol mai mare, si aptitudini mici in teren accidentat; sistemul de 4x4 a fost mult laudat in clasa lui, spre deosebire de cel de la CR-V despre care, daca bine imi aduc aminte, s-a spus ceva de genu e 4x4 ca trebuia si el sa fie 4x4, altfel ii puneau doar pe o punte tractiunea; intre acestea 2, nu am duybii ca ravul e mai bun ca 4x4, si ca stabilitate.
            Referitor la multitudini de senzori & stuff, singura mare problema a Ravului e ca-i poti decupla sistemul VSC, si atunci dai de belea; mai exact, cand tie iti trebuie "gaz" sa iesi din noroi sau altceva, VSC-u ti-l taie... si tot asa; nu o sa ppoti face balans si alte chestii care te-ar ajuta; dar aici se cam impotmolesc toate suvurile; era un filmulet cu Rav4, X3, si nu mai stiu a treia masina, dar toate au murit in acelasi loc la un test de 4x4 - o mocirla cu apa, din care nu au putut iesi; ei, repet, nu au fost gandite pt asa ceva - te ajuta mult, dar nu fac minuni.
            Daca crezi ca o sa o bagi prin astfel de locuri, atunci ar trebui sa te orientezi spre alta clasa de masini, cea a off-roaderelor grele - Land Cruiser, Pajero, etc

            Comment


            • #7
              Arunca o privire si la Subaru Forester, cel de 2.5l

              Comment


              • #8
                Din ce am mai citit si eu: la Honda cam dai cu banul si astepti masina. In sensul ca degeaba vrei tu nu stiu ce masina in nu stiu ce varianta, ca nu exista notiunea de comanda la ei. Pur si simplu vin din cand in cand masini in tara si daca vrei ceva din ce vine, iti cumperi. Mi se pare cam aiurea dar asa am citit si eu pe alte forumuri. Trebuie sa te interesezi.

                Comment


                • #9
                  Si Forester e o optiune buna, Symetrical AWD, reductor, cum nu prea vezi la SUV-uri, performante de....., dar consumul la 2.5 T nu ma linisteste deloc ; nici la celelalte versiuni. Masina e putin mai rustica, dar s-a dovedit a fi buna, mai putin boxerele (motoarele).

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by maxu View Post
                    Hmmmm, ai inteles ideea de 4x4 gresit. Rav4, Cr-v, etc sunt SUV-uri (Sport Utility Vehicle), nu off-roadere in toata puterea cuvantului, nu au reductor si alte alea pt a face fata unui traseu greu; ideea lor e de masini asemanatoare cu limuzinele, garda la sol mai mare, si aptitudini mici in teren accidentat; sistemul de 4x4 a fost mult laudat in clasa lui, spre deosebire de cel de la CR-V despre care, daca bine imi aduc aminte, s-a spus ceva de genu e 4x4 ca trebuia si el sa fie 4x4, altfel ii puneau doar pe o punte tractiunea; intre acestea 2, nu am duybii ca ravul e mai bun ca 4x4, si ca stabilitate.
                    Referitor la multitudini de senzori & stuff, singura mare problema a Ravului e ca-i poti decupla sistemul VSC, si atunci dai de belea; mai exact, cand tie iti trebuie "gaz" sa iesi din noroi sau altceva, VSC-u ti-l taie... si tot asa; nu o sa ppoti face balans si alte chestii care te-ar ajuta; dar aici se cam impotmolesc toate suvurile; era un filmulet cu Rav4, X3, si nu mai stiu a treia masina, dar toate au murit in acelasi loc la un test de 4x4 - o mocirla cu apa, din care nu au putut iesi; ei, repet, nu au fost gandite pt asa ceva - te ajuta mult, dar nu fac minuni.
                    Daca crezi ca o sa o bagi prin astfel de locuri, atunci ar trebui sa te orientezi spre alta clasa de masini, cea a off-roaderelor grele - Land Cruiser, Pajero, etc

                    Multumesc pentru informatii.Intr-adevar am inteles putin gresit ideea de 4 x 4 dar din ce ai scris tu m-am cam lamurit.De fapt ce vreau eu :
                    o masina spatioasa,sigura,consum nu foarte mare,stabilitate in curbe(conduc destul de sportiv si cu viteza)si nu in ultimul rand bineinteles 4 x 4 pentru a nu avea probleme iarna si pentru a putea merge si pe teren accidentat(nu ma intereseaza trasee speciale sau alte variante offroad consacrate)In linii mari o masina mare cu care sa pot iesi cam din orice situatie, in orice anotimp, pe sosele.
                    @ Viata este o boala care se transmite pe cale sexuala si care are mortalitatea 100%. @

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by maxu View Post
                      Si Forester e o optiune buna, Symetrical AWD, reductor, cum nu prea vezi la SUV-uri, performante de....., dar consumul la 2.5 T nu ma linisteste deloc ; nici la celelalte versiuni. Masina e putin mai rustica, dar s-a dovedit a fi buna, mai putin boxerele (motoarele).
                      Maxu, te inseli amarnic. Am studiat 'problema Forester' mai bine de 1.5 ani, asa ca mai am putin si iti dictez fisa tehnica.
                      Reductor are doar cel de 2L, 160CP. Celui de 2.5L (2.5XT) are 230CP si nu i-au mai pus si reductor. Consumul oficial e in jur de 14l/100km in oras si toti cei cu care am discutat mi-au zis ca daca conduci normal te tii in 15l (adica fara accelerari si franari bruste). In plus, face suta on 5.9s....
                      Masina nu mai e rustica, i-au schimbat designul si interiorul in 2006. Am facut drive test cu un 2.0 o zi intreaga si nu e mai prejos decat RAV4 (bine, daca nu ai pretentii la gadgeturi).
                      Subaru face NUMAI motoare boxer; anul trecut la Geneva au prezentat primul motor diesel boxer, desi toata lumea spunea ca nu se poate face asa ceva. Motoarele boxer de la Subaru sunt recunoscute pentru fiabilitate; am discutat cu 2 persoane ce au Forester si le utilizeaza in conditii de teren (unul din ei si-a facut casa la munte si a carat materiale) si nu au avut absolut nicio problema nici cu motorul nici cu masina, in general. Cea de-a 2-a persoana mi-a zis ca a desfacut motorul la aprox. 200.000km, gandindu-se ca tre' sa ii faca, totusi, mentenanta; l-a desfacut si l-a pus la loc, ca nu a trebuit sa-i faca nimic.
                      Iar ca fiabilitate... in topuri este pe locul 2, dupa Corolla.
                      Si... ia uita-te pe strada... cred ca vei fi surprins de cate sunt

                      Comment


                      • #12
                        Ok, se pare ca m-am inselat putin, cu toate ca politica subaru e reductor pe toate masinile (si impreza noua are reductor, cu toate ca garda la sol lasa de dorit); apoi, cu motorul ala de 2.5 T, nu stiu zau cati se pot abtine sa-l calce pe coada, asa ca un consum de 15 mi se pare .... de neatins, ca sa nu vorbim si de un eventual traseu prin bucuresti, unde cred ca ramai fara benzina :P; referitor la motoarele boxer, eu stiam ca la peste 100 k incep bubele, si asta de la mecanici preluata; chiar unul voia sa-si ia Forester, dar a renuntat; si la noi la bistrita, este doar unu in oras, si ala din garda veche :P.
                        ar79donose - pt ca esti nehotarat, eu zic sa faci un drive-test cu masinile, si sa vezi daca iti satisfac cerintele; ca ex, si eu merg tare cu masina, si nu ma plang; nu sta pe drum ca masina anterioara, care avea si ea vreo 220 cp, dar este peste multe altele; repet, doar un driv-test te va ajuta sa-ti faci o parere.
                        P.S. Repet datele unui studiu - cei mai multi care raman impotmoliti in afara drumului sunt cei care au 4x4, ca cei cu 4x2 stiu sa mearga si pe jos; asta ca o paranteza, daca ai 4x4 nu esti hermes, sa poti merge pe aer.
                        P.S.2 Si Forester mi se pare cam rustic la interior, parerea mea; in schimb pt carat materiale e ok .

                        Comment


                        • #13
                          Legat de puterea motorului: motorul ala de pe 2.0 era ciudat rau (cel putin pt mine), pt ca mergea, practic, in orice treapta cu orice viteza (bine, in limitele bunului simt) fara sa se simta ca ar avea probleme. Am mers cu 60 in a 4-a si cu 90 in a 2-a si nu mi s-a parut ca ar suferi. Iar chestia cu acceleratia si viteza mare se descatuseaza la turatii mari, pana in 80-90km/h se comporta ca o masina normala, accelerand progresiv. Eu i-am dat 140km/h pe un drum vai de mama lui si nu a zis nimic, are niste suspensii excelente. Dar, intr-adevar, nu cred nici eu ca e o masina de plimbat prin Bucuresti.

                          Comment


                          • #14
                            intre crv 2,2 diesel si rav4 2,2 diesel eu iti recomand, fara sa stai pe ganduri rav 4 d-cat.
                            am sa-ti prezint si argumentele ce stau la baza acestei decizii:

                            1. motor de 177cp fata de 140cp;
                            2. cuplu mai mare la rav;
                            3. consum mai mic la honda, dar numai pe hartie - am si un civic 2,2 diesel (acelasi motor cu crv-ul) cu care am consum mai mare ca la rav4!!!
                            4. ca dotari se poate spune ca sunt cam similare;
                            5. viteza maxima - mai mare la rav;

                            alte argumente:

                            la toate testele facute de auto bild pe acest segment de suv, rav4 a iesit mereu pe primul loc.
                            in 2006, a fost cel mai vandut suv din germania! - patria ml-ului si bmw-ului.

                            multa lume spune, ca rav-ul d-cat, este pretentios la motorina din romania si probabil asa este. eu am cu rav-ul meu 22.000km si nu mi-a dat niciodata in nas, merge motorul impecabil, cei drept, nu bag motorina decat de la omw sau petrom v.

                            o alta vorba care circula este aceea ca nu s-ar bucura de valabilitatea garantiei in romania - lucru total fals!

                            constatari personale:

                            la 6000km am simtit ca am o problema cu caseta de directie, la 15000km au simtit-o si cei de la service si mi-au schimbat-o pe garantie.

                            consumul este peste asteptari - nu am avut mai mult de 9,5% pe parcursul nici unui plin (verificarea prin metoda plin-plin, care mereu corespunde cu indicatia mediei date de consumul cb)

                            in teren accidentat, nu am avut nici o surpriza neplacuta, masina a mers perfect nici nu a fost nevoie sa cuplez butonul de 50% fata spate.

                            sper ca ti-am furnizat informatii corecte, care te pot ajuta la a opta pentru unul din modelele alese (si eu am avut aceeasi alegere de facut la achizitie). mentionez ca nu sunt subiectiv vis a vis de toyota, dupa cum am mentionat am si o honda civic noua.

                            Comment


                            • #15
                              in primul rand vreau sa va salut , este primul meu post pe acest forum .
                              ideea este ca am reusit in cele din urma sa cedez locul pe lista de asteptare a unui wv tiguan si acum m-am reorientat catre rav 4 sau honda crv . Masina va fi pentru sotia mea si neaparat vrea sa fie 4x4 pentru ca va trebui sa faca naveta de acum aprox. 100 km dus/intors.
                              din anumite ratiuni vreau sa merg insa in germania sa o cumpar dar nu obligatoriu va fi noua , una din 2006 cu 20-40.000 km ar fi ok.
                              am citit tot ce s-a postat in legatura cu acest versus rav4/cr-v insa am cateva nelamuriri.
                              1.pretul in germania este sensibil mai scazut la cr-v comparativ cu rav 4 in conditiile in care de noi sunt cam la acelasi pret.
                              2.dat fiind faptul ca service-ul toyota este mai bine reprezentat in tara inclin catre rav4 insa nu stiu daca asta este cel mai bun criteriu in alegerea unei masini.
                              3. care dintre masini este mai usor de intretinut toyota sau honda
                              4.fac oare bine ca o iau sh in conditiile in care masina va face aprox. 2000 km/luna si cam 25.000 km/an
                              5. cat de fiabila este masina in ansamblu si motorul diesel

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google