Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul ForumToyota.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Forumtoyota au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Forumtoyota nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul ForumToyota(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul ForumToyota(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Auris vs Kia vs Renault vs Golf vs etc...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by maxu View Post
    Ca ex la renault - pe la vreo 60 k o sa ai de schimbat vreo 2 bucse la puntea spate, cam scumpe, asa vreo 6.000 lei fara manopera. ........ ce zici ?
    HEI!!! Ce te face sa crezi ca eu AM un renault?!...sau am inteles eu gresit?! Adevarat, am AVUT un renault chiar inainte de toyota si care nu m-a dezamagit cu nimic in ceea ce priveste fiabilitatea! L-am schimbat deoarece nu imi satisfacea dorinta de spatiu interior mai mare si cea de siguranta si confort, respectiv avea doua airbag-uri si pozitia de condus era ...ciudat de incomoda!...
    ...cica ca nu viteza prea mare ucide ci...oprirea brusca e de vina!...

    Comment


    • #17
      Ia uita-te la titlul threadului, si apoi mai citeste o data cu atentie ce am scris eu - in nici o parte nu am facut referire la tine, am zis "ca exemplu".

      Comment


      • #18
        OK...am inteles eu gresit... scuze...
        Acum - on topic: am observat ca multe dintre masinile din acest "vs" au performante dinamice putin peste ale toyotei, iar aici ma refer la seat leon, ford focus, wv golf cu toate ca putere motorului este (uneori) sub cea de la toyota! Poate sunt eu un maniac al vitezei, nu stiu, dar mi se pare ceva aiurea!...
        In acest sens, putem face ceva ca sa rasturnam situatia?!
        ...cica ca nu viteza prea mare ucide ci...oprirea brusca e de vina!...

        Comment


        • #19
          Nu intotdeauna performantele de la 0 - 100 km/h sunt cele decisive; poti sa ai surpriza ca la reprize 60-100, 80-120, etc sa fie mai bun cel care e mai lent pana la 100; asta sare in ochi doar dupa utilizarea masinii; iarasi depind mult de etajarea cutiei de viteze, pneuri, greutate masina, & alte gramezi de lucruri, care pana la urma fac comparatiile irelevante.
          Omasina mai grea cu un motor mai puternic va pleca mai slab, dar va recupera la viteze mai mari, depinzand de diferenta de cp si kg totusi, nu va ganditi la lucruri aberante, gen bicicleta vs ferari .

          Comment


          • #20
            Originally posted by alinlunganu View Post
            OK...am inteles eu gresit... scuze...
            Acum - on topic: am observat ca multe dintre masinile din acest "vs" au performante dinamice putin peste ale toyotei, iar aici ma refer la seat leon, ford focus, wv golf cu toate ca putere motorului este (uneori) sub cea de la toyota! Poate sunt eu un maniac al vitezei, nu stiu, dar mi se pare ceva aiurea!...
            In acest sens, putem face ceva ca sa rasturnam situatia?!
            E adevărat, Aurisul are un mic handicap la plecarea de pe loc (e şi destul de grea), însă recuperează la reprize mai mari, după cum a zis şi maxu.
            BMW 3 GT / 2.0d / AT Sport / Luxury Line / 2016
            Mazda CX5 / 2.0i AWD / MT / Attraction / 2012
            Toyota Aygo / 1.0 VVTI / AT / Luna / 2008

            Comment


            • #21
              La 17.000 E se poate lua megane sedan dci 107 cai full dar dupa ce iese din garantie nu zice nimeni nimic? Zic eu atunci despre un megane 2005 1.5 dci care dupa ce a terminat garantia a inceput sa cada si reparatiile la el pana acum au fost cam 9000 RON.Prima oara a cazut un injector, s-a reparat dupa 5000 km au cazut alte 2 injectoare urmate se servodirectie si A/C iar dupa asta la 70.000 bucsele spate.Deci la 17.000 iti poti lua masina dar nu renault pt ca are serviceul foarte scump, revizii + piese.Ceed la ce pret are e cam de luat in calcul ca si astra H de asemenea. Eu unul am sa optez in vara pt Yaris 1.3 . Ceed 1.4 sau Grande Punto 1.4 benzina.

              Comment


              • #22
                In privinta motoarelor noi puse pe golf, jetta s.a., motoare ce au performante foarte bune, cred ca ar trebui sa le lasam timp sa convinga... Inainte de a-mi lua Auris, eram hotarat sa-mi iau jetta... Da' nu eram hotarat, voiam diesel, motorul de 1.9TDI isi cam traise viata, FSI-ul era fis; am incercat sa depun dosarul pt leasing si "renumita" porsche leasing nu l-a acceptat... iaca fis: tot raul spre bine.
                Ca sa revin la topic, am citit pe acest thread ca motoarele toyota sunt depasite la performante (unele) de cele ale firmelor concurente: nu iau in calcul renault sau kia, ci ma refer la vw. Toyota nu are motoare "fortate". probabil ca, daca ar pregati o masina pt curse, si aurisul ar fi buna (am si vazut aurisul pt curse pe un site, imi aduc eu aminte care...)
                Pe de alta parte am auzit ca "la benzina, honda bate tare toyota, la diesel mai vorbim"... Ce parere aveti? Nici nu stiu daca honda face motoare diesel... Scuze pt ignoranta!

                Comment


                • #23
                  Originally posted by BARTEZ View Post
                  In privinta motoarelor noi puse pe golf, jetta s.a., motoare ce au performante foarte bune, cred ca ar trebui sa le lasam timp sa convinga... Inainte de a-mi lua Auris, eram hotarat sa-mi iau jetta... Da' nu eram hotarat, voiam diesel, motorul de 1.9TDI isi cam traise viata, FSI-ul era fis; am incercat sa depun dosarul pt leasing si "renumita" porsche leasing nu l-a acceptat... iaca fis: tot raul spre bine.
                  Ca sa revin la topic, am citit pe acest thread ca motoarele toyota sunt depasite la performante (unele) de cele ale firmelor concurente: nu iau in calcul renault sau kia, ci ma refer la vw. Toyota nu are motoare "fortate". probabil ca, daca ar pregati o masina pt curse, si aurisul ar fi buna (am si vazut aurisul pt curse pe un site, imi aduc eu aminte care...)
                  Pe de alta parte am auzit ca "la benzina, honda bate tare toyota, la diesel mai vorbim"... Ce parere aveti? Nici nu stiu daca honda face motoare diesel... Scuze pt ignoranta!
                  Are si diesel, iar la benzina are motoare cel putin la fel de bune ca Toyota.
                  Ave 1.8 Luna '08

                  Comment


                  • #24
                    Si motorul diesel de la Honda este apreciat pentru performante (0-100 km/h in 8,6 secunde, motor de 2.2 iCDTI) si pentru emisiile reduse.
                    Yaris Hybrid Ist generation

                    Comment


                    • #25
                      dar ce parere aveti de Auris vs Ford Focus?
                      eu unul sunt posesor de focus din 2007 si sunt super multumit.ajunge in familie si un Auris in cateva saptamani.
                      sunt ft curios cum se va comporta motorul de 1.4 d4d de 90 caluti fata de 1.6tdci de 90 .
                      la test drive mi-a placut ft mult cum arata interiorul Auris-ului,mult mai bogat fata de Ford,o groaza de spatii de depozitare,aspect mai placut.
                      dar la Focus chiar si motorul de doar 90 cai s-a dovedit a fi ft ft ok...ca si performante fata de un 1.9 tdi de ex...

                      in ceea ce priveste cmc, 1.4 mi se pare cam putin....spun asta pt ca am condus peugeot 207 1.4hdi si nu am avut performante cum m-am asteptat.

                      sper sa fie ok totusi.

                      Comment


                      • #26
                        Conteaza puterea. Are mai putina importanta ca scoti 90CP dintr-un motor de 1.4 sau dintr-un motor de 1.6. De exemplu pe Golf ai varianta 1.4 cu 140 sau 170 CP.
                        Motorul de 1.4 de pe Auris e mai mult decat decent, avandu-l si eu pe Corolla. E destul de sprinten, nu creeaza probleme in depasiri, iar consumul e excelent.
                        BMW 3 GT / 2.0d / AT Sport / Luxury Line / 2016
                        Mazda CX5 / 2.0i AWD / MT / Attraction / 2012
                        Toyota Aygo / 1.0 VVTI / AT / Luna / 2008

                        Comment


                        • #27
                          ma bucur sa aud asta...ms pt info...

                          Comment


                          • #28
                            Defapt motorul de 1.4 de pe auris e o mare porcarie. E lenes ca naiba, 97 de cai sunt putini pt a misca greutatea aurisului. A, daca vrei sa fuga, fuge si motorul de 1.4 dar trebuie turat. Si daca il turezi, o sa sara consumul ca naiba de mult. Parerea mea: daca vrei auris, ia minim cu 1.6 dual VVT-i.
                            Toyota Aygo+ 1.0 VVT-i | Honda S2000 2.0 VTEC

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by Venom View Post
                              Defapt motorul de 1.4 de pe auris e o mare porcarie. E lenes ca naiba, 97 de cai sunt putini pt a misca greutatea aurisului. A, daca vrei sa fuga, fuge si motorul de 1.4 dar trebuie turat. Si daca il turezi, o sa sara consumul ca naiba de mult. Parerea mea: daca vrei auris, ia minim cu 1.6 dual VVT-i.

                              Motoarele acestea TREBUIE turate!!! Asa sunt facute ele - sa dea tot ce e mai bun din ele la turatii mari... Eu, unul, am 1,6 dual VVT-i si, sincer, rareori am simtit nevoia de "mai mult"! Sunt convins ca si motorul de 1,4 e la fel de bun - desigur, in limita "bunului simt"!
                              Cat ceea ce priveste consumul... ce sa zic?! Arata-mi o masina de "N"-spe sute de cai putere si care consuma putin atunci cand "fugaresti masina"!?!...
                              ...cica ca nu viteza prea mare ucide ci...oprirea brusca e de vina!...

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by Venom View Post
                                Defapt motorul de 1.4 de pe auris e o mare porcarie. E lenes ca naiba, 97 de cai sunt putini pt a misca greutatea aurisului. A, daca vrei sa fuga, fuge si motorul de 1.4 dar trebuie turat. Si daca il turezi, o sa sara consumul ca naiba de mult. Parerea mea: daca vrei auris, ia minim cu 1.6 dual VVT-i.
                                Toate motoarele pe benzină de la Toyota sunt de turaţie. Fiecare motor are un anumit cuplu maxim la o anumită turaţie. 1.4 nu e deloc leneş, dacă ştii să-l foloseşti. Vrei să mergi cu 2000 rpm, iei diesel, e simplu.
                                BMW 3 GT / 2.0d / AT Sport / Luxury Line / 2016
                                Mazda CX5 / 2.0i AWD / MT / Attraction / 2012
                                Toyota Aygo / 1.0 VVTI / AT / Luna / 2008

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google