Announcement

Collapse
1 of 2 < >

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul ForumToyota.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Forumtoyota au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Forumtoyota nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul ForumToyota(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul ForumToyota(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
2 of 2 < >

>>>REGULAMENT<<<

Reguli privind utilizarea forumului www.forumtoyota.ro

1. Principii generale

În continuare, dorim sa lamurim un principiu care guverneaza orice comunitate, site de pe Internet. Din momentul în care ai tastat adresa site-ului, ai intrat pe proprietate privata, unde gazda are dreptul societati democrate, acela de a administra dupa cum crede de cuviinta. Nu trebuie ca aceste cuvinte sa te sperie, nu am creat forumul doar pentru noi însine ci dorim sa formam o comunitate bazata pe oameni care respecta regulile noastre. De aceea trebuie sa stii ca, daca doresti sa te integrezi în aceasta comunitate, trebuie sa te supui regulilor de mai jos, ce au fost create de niste oameni, pentru niste oameni. Daca un principiu enuntat nu coincide cu un principiu de-al tau la care nu poti renunta, esti invitat, sa renunti frecventarea forumului, eventual sa-l frecventezi doar citindu-l si fara a interveni.

Sa lamurim acum cine sunt gazdele acestei comunitati:

Administratorii

a) Administratorii sunt persoanele care detin acest forum si se ocupa atat cu partea tehnica a sa cat si cu partea administrativa.
b)Administratorii au dreptul de a gestiona orice mesaj de pe acest forum si nu raspund in fata celorlalti membri pentru actiunile lor.

Moderatorii

a) Moderatorii sunt persoane care au dreptul de a gestiona mesajele celorlalti utilizatori ai forumului.
b) Moderatori se supun, ca oricare alt utilizator, acestui regulament si au grija ca el sa fie respectat.
c) Gestionarea mesajelor se face respectand prezentul regulament, abaterile grave sau repetate de la aceasta regula soldandu-se cu retragerea dreptului de a modera.
d) Functia de moderator nu implica privilegii ci responsabilitati. Functia de moderator implica posibilitatea de a edita, muta, sterge sau bloca mesajele celorlalti utilizatori.
e) Functia de moderator este propusa si acordata doar de catre administratori si nimeni nu poate interveni in privinta aceasta.
f) Moderatorilor li se poate retrage dreptul de moderare doar de catre administratori fara explicatii.
g) Desi nu este necesar, moderatorii pot da explicatii pentru actiunile lor.

2. Reguli si recomandari

1. Forumul Forumtoyota.ro este deschis tuturor persoanelor, indiferent de nationalitate, sex, religie, clasa sociala etc. Totusi, cunoasterea foarte buna a limbii române scrise este obligatorie. Recomandam, cunoasterea limbii engleze la un nivel suficient pentru a întelege un text tehnic. Exprimarea scrisa este, prin definitie, mai complexa decât cea orala si, prin urmare, încearca sa te faci înteles prin ceea ce scrii. În unele contexte este indicata o exprimare cât mai apropiata de cea literara, în alte contexte mai relaxate se poate folosi si un limbaj familiar însa în ambele cazuri este foarte important sa fii înteles cât mai usor de catre ceilalti.

2. Pe lânga cunoasterea limbii, este necesara cunoasterea regulilor de baza ale limbajului scris, dupa cum urmeaza:
- scrierea cu înflorituri (k, sh, tz, y) este interzisa, cu exceptia cazurilor în care pot aparea confuzii;
- spatiu se lasa dupa si nu înainte de semnele de punctuatie; semne de punctuatie sunt inclusiv semnele de exclamare si întrebare;
- nu se lasa spatiu dupa prima paranteza, nici înaintea celei de-a doua; se lasa, în schimb, înaintea primei paranteze;
- un singur semn de exclamare sau de întrebare este de cele mai multe ori suficient, trei semne sunt considerate maximul admis.
- orice propozitie începe cu litera mare, orice nume propriu începe cu litera mare (acest punct este doar o recomandare);
- numarul punctelor de suspensie este trei si nici mai mult de trei;
- scrierea cu diacritice este optionala;
- scrierea nejustificata cu majuscule, litere îngrosate, italice, subliniate, cu culori sau alte artificii este interzisa.
În general, tineti cont de faptul ca un post trebuie sa poata fi citit rapid.
Orice abatere de la regulile de mai sus îngreuneaza parcurgerea textului si enerveaza inutil cititorul. Cine doreste cu orice pret sa iasa în evidenta, o poate face în alt mod, nu "chinuind" ceilalti membri ai comunitatii.

3. Fiecare utilizator este identificat printr-un singur nume de utilizator (user). Înregistrarea sub alt nume a aceleiasi persoane se numeste "clona";
clonele sunt interzise. Daca ai uitat parola, exista o functie pentru recuperarea ei pe care esti rugat sa o folosesti sau, în cel mai rau caz, poti apela la un administrator care te va ajuta.

4. Nu jigni, nu declansa scandaluri (asa-zisele "flame-uri"). Faptul ca esti nervos, chiar daca ai dreptate, nu îti scuza comportamentul. Nu vor fi tolerati cei care se ascund în spatele anonimatului pentru a aduce jigniri sau injurii altor utilizatori sau unor institutii. Chiar daca sunt folosite stelute, "beep"-uri în loc de cuvintele explicite, acest lucru nu ajuta cu nimic pentru ca aici intentia conteaza.
Nu sunt acceptate discutiile explicite privind promovarea oricarui tip de activitate ilegala sau imorala (warez, pornografie, xenofobie, rasism etc).

5. Posturile monosilabice, care nu aduc nimic bun discutiei ("cool", "de acord", "super", "rulz", "vreau si eu d-ala") sunt interzise. Nu suntem pe un canal de IRC ci pe un forum, daca nu va puteti abtine cautati alte comunitati în care aceste lucruri sunt permise.

6. Posturile trebuie sa fie bazate pe argumente, nu pe opinii subiective.
Trebuie acordata mare grija discutiilor contradictorii, gen benzina vs diesel, unde subiectivitatea tinde sa depaseasca anumite limite.

7. Nu se ofera nici un fel de premiu celui care posteaza cit mai multe mesaje. Nu se face nici o diferentiere intre cei care posteaza mai des si cei care posteaza mai rar. In afara de citeva titulaturi care sint doar cu numele si nu confera nici un fel de alte facilitati nu se face nici o distinctie intre cei cu posturi multe si cei cu posturi putine. In concluzie, scrieti numai daca aveti ceva de spus.

8. Ne rezervam dreptul ca, dupa un numar variabil de posturi (ce de regula nu va fi mai mare de 10-20) sa retragem dreptul de a posta pentru userii care nu corespund cerintelor noastre. Faptul ca ai câteva categorii unde poti posta liber, nu înseamna ca poti sa te complaci în postura de membru si sa "poluezi" astfel discutiile fara a respecta regulamentul.

9. Înainte de a deschide un thread nou, este recomandat sa urmezi etapele descrise în continuare:
- apeleaza la functia Search a forumului pentru ca e posibil ca subiectul sa mai fi fost discutat;
- daca ai posibilitatea si rabdarea necesara, citeste mai multe discutii legate (chiar si vag) de subiectul pe care intentionezi sa-l deschizi; s-ar putea sa gasesti raspunsul în alta discutie, cu subiect aparent diferit de ceea ce cauti si care nu apare la cautare.

10. Daca te-ai decis sa deschizi un thread nou, ai grija ca titlul sau sa fie scris citet si sa reflecte pe cât posibil subiectul abordat. Asadar, titlul "Problema cu ambreiajul" este de preferat fata de "Am o problema".

11. Daca thread-ul se refera la o problema, ofera cât mai multe detalii despre aceasta si nu astepta ca ceilalti utilizatori sa-ti ceara detaliile. Spre exemplu, enunta de la început anul de frabricatie, motorul, codul motorului etc, facând referire inclusiv la componentele care nu-ti par importante, e mai bine sa oferi detalii în plus decât în minus.

12. Citeste, daca se poate, tot ce s-a discutat într-un anumit thread. Este scuzabil repetarea unei întrebari la care s-a raspuns în ce-a de-a saptea pagina din cele 40 dar este inacceptabil pentru un thread de 2-3 pagini.

13. Pentru ca ideea postului sa fie mai clara, poti apela la smilies, însa nu abuza de ei. Ca si semnele de exclamare, folosirea lor repetata si în numar mare deranjeaza.

14. Butonul Quote ("citat") ajuta în momentul în care se doreste citarea unui pasaj din alt post (propriu sau apartinând altcuiva), pentru a face referire la el. Acest lucru are sens doar daca acel post nu este chiar ultimul, în caz contrar acesta se va repeta în mod inutil.

15. Daca doresti sa editezi (modifici) un post, ai la dispozitie 5 minute( pentru aceasta. Totusi, daca dupa acel post exista interventii ale altor utilizatori, iar prin modificare sensul postului tau este schimbat total, acea succesiune de posturi nu va mai avea nici un înteles. Este, asadar, interzisa aceasta practica.

16. Remarcile "paternale" sunt acele remarci facute de catre utilizatorii obisnuiti care se erijeaza în "conducatorul absolut", fara a avea acest drept. Nu trebuie uitat faptul ca cei desemnati sa faca ordine sunt moderatorii. Cel mult, se va acorda acest drept membrilor de valoare si cu vechime.

17. Scandalurile pornite împotriva unor dealeri/service-uri sunt interzise.
Daca o firma te-a nemultumit si doresti sa pornesti o discutie pe aceasta tema, trebuie sa o faci civilizat, cu argumente solide (mergând pâna la prezentarea de documente doveditoare, în caz ca ti se cere acest lucru). Chiar si faptul ca firma respectiva are o atitudine reprobabila nu justifica un comportament jignitor la adresa ei.

18. Anunturile publicitare trebuie însotite de detalii complete, incluzând pretul, modalitatea de contact, eventual specificatiile complete ale produsului si/sau imaginea sa. Titlul thread-ului trebuie sa specifice explicit actiunea de cumparare/vânzare si produsul (produsele) în cauza. Sunt interzise comentariile pe marginea unui produs, nu iti convine pretul/starea lui, nu te obliga nimeni sa-l cumperi.
Nu se permite "UP" la mai putin de 24 de ore.

19. Semnatura este un text optional ce va fi atasat fiecarui post, la sfârsitul acestuia. Nu se accepta semnaturi lungi (maxim 3 linii). Introducerea unui link spre un alt site este permisa numai cu agrementul moderatorilor forumului. Se accepta imagini in semnatura la dimensiunea maxima de 150 x 15 pixel. Orice depasire a acestei dimensiuni poate fi sanctionata cu un warning. Moderatorii au dreptul de a edita semnatura fara o instiintare prealabila a userului.

20. Daca nu poti sau nu doresti sa respecti acest regulament, singura solutie consta în încetarea participarii la acest forum. În caz contrar, vom fi nevoiti sa luam toate masurile necesare pentru ca forumul Forumtoyota.ro sa-si desfasoare existenta în bune conditii, incluzând interzicerea dreptului de a mai posta (ban-area), temporara sau pe termen nelimitat. Încetarea activitatii pe forum se face "ca atare", fara a fi întreprinsa nici o actiune din partea nimanui. Asadar, nu cere sa-ti fie sters user-ul, nu-ti sterge propriile posturi, nu scrie posturi kilometrice pline de acuze la adresa administratiei, nici aici si nici pe alte forumuri. Cu alte cuvinte încearca sa parasesti decent comunitatea iar membrii acesteia sa-si aduca aminte cu placere de activitatea ta.

21. Administratorii si moderatorii forumului vor avea intotdeauna ultimul cuvint si nu sunt obligati sa dea explicatii. Este frumos din partea lor atunci cind se explica dar de cele mai multe ori, explicarea fiecarui gest in parte ar necesita mult prea mult timp - iar timpul este un material pretios, cel putin pentru noi. Daca cineva se simte cu totul si cu totul nedreptatit sau abuzat este rugat sa trimita un email administratorilor forumului si va fi tratat cu toata atentia cuvenita.

22. Ultima si cea mai importanta dar oarecum evaziva regula - se recomanda mentinerea discutiilor in cadrul obiectivului principal al acestui forum - MASINILE TOYOTA- vor fi descurajate in mare masura discutiile total pe dinafara. Se admit exceptii in cazul unor subiecte de interes pentru toata lumea - care sint acestea - ramine a se stabili de catre moderatorul forumului in cauza, la fata locului.

23.La sectiunea "Toyota-masina mea" nu se accepta comentarii inutile de genul "Sa o stapanesti sanatos" , "sa-ti traiasca masina" , "multi kilometrii" etc.
Rugam sa va rezumati strict la intrebari si comentarii legate de masina

Concluzii

Nu trebuie sa consideri aceste reguli ca fiind îndreptate împotriva ta. Nu sunt decât niste masuri menite sa creeze un forum de calitate.Din pacate, experienta a demonstrat ca, daca se porneste de la premisa ca noul-venit sa aiba drepturi egale cu membrii vechi, forumul a suferit o scadere drastica de calitate, aceasta pe lânga necesitatea unei munci titanice din partea moderatorilor pentru a se mentine ordinea. De aceea am adoptat masurile de mai sus care presupun, pentru membrii de valoare, un mic efort în primele zile de la înscriere. Speram ca acest efort sa fie din plin meritat.

Se accepta sugestii de imbunatatire (si e chiar recomandat sa o faceti fiind in interesul vostru) atat in ceea ce priveste prezentul regulament cat si in ceea ce priveste forumul sau site-ul ca functionalitate sau continut.

Speram sa te simti bine în aceasta comunitate, sa facem schimb de experienta legata de marca Toyota.
See more
See less

Toyota Avensis versus Honda Acord

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Toyota Avensis versus Honda Acord

    Din start trebuie sa-ti spun ca eu am doar 2500 km facuti cu Acordul, cu cealalta aveam peste 65000.
    Acum discutie trebuie sa tina cont si de tipul motorizarii.
    Aveam un Avensis de 1.8 benzina, 129 hp, iar acum Acord 2.0 benzina 155 hp.
    Daca ar fi posibil as face un hibrid intre: Motorizare +transmisie+ suspensie Acord si comfortul interior Avensis.
    Masinile amandoua sunt excelente cu plusul de sportivitate pt acord.
    Despre fiabilitatea acordului nu pot spune prea multe, e prematur.
    La avensis in schimb eu nu am avut probleme de nici un fel.
    Am fost nevoit sa renunt la vechea masina din cauza unui accident, dauna totala, iar daca cei de la Toyota nu dadeau ca termen de livrare 3 luni masinii, poate ca as fi ramas tot pe avensis.
    Nu regret nicio clipa faptul ca mi-am ales Acord!!!
    Acum ramane la latitudinea voastra sa discutam punctual despre ce va intereseaza.
    Honda Accord 2.0 Special Edition MT

  • #2
    salut
    sunt curios diferenta de pret si dotari????
    plus consumul intre Avensis si Accord????
    ce dotariai in plus la Accord fata de Avensis???
    Titi Aur: "daca esti pilot de raliuri si nu atingi limitele masinii in cadrul unei curse, esti un pilot prost; dar daca conduci pe drumuri publice si atingi limitele masinii, atunci esti un sofer prost".

    Comment


    • #3
      masinile pe care le comparam sunt:
      - Avensis 2.0 l benzina MT si
      - Accord 2.0 Special Edition MT

      Pret - Avensis 2l Sol 21.408 DDP
      - Acord 2l SE 21.039

      Dotari comparabile, la Avensis ai MP3, la Acord nu

      Se pot spune mai multe
      poate aceste link-uri te ajuta
      http://www.hondatrading.ro/modele/ac..._20_se_mt.html
      si
      http://www.toyota.ro/Images/lista%20...420-493280.pdf

      Despre consumuri prea multe nu pot spune deoarece vechea masina avea motor de 1.8 iar aceasta de 2.0
      Honda Accord 2.0 Special Edition MT

      Comment


      • #4
        ......Nenea Ovidiu , un singur lucru il pot afirma cu certitudine despre Accord. Este una din cele mai frumoase masini aflate in acest moment pe piata. Nu am condus niciodata o Honda asa ca mai mult nu pot spune dar cert este au ''rupt gura targului'' si cu noul Civic. Iar reputatia de masina cu specific sport este notorie asa cum de altfel tot la ''sport'' ne gandim si cand vorbim de BMW, chiar daca avem de-a face cu un model de lux....

        Comment


        • #5
          Cand am vrut sa imi iau masina ... am avut de ales intre Acord si Avensis.
          Mentionez bugetul era de maxim 20 mii euro..
          Deci avensis-ul era 19600 +gps iar accordul era 19700 sau undeva pe acolo

          Punctul tare al acordului : (parerea mea)
          - aspect mai sportiv exterior
          - comportament mai sportiv (cred ) 1.5 sec mai rapida

          Punctele negative
          - dotari mult mai putine .. mult mult mai putine
          - consum cu ~ 1 litru in plus
          - interior mult prea simplut fata de avensis in viziunea mea.
          - portbagaj mai mic.


          Asa ca am ales avensis ..
          Acord-ul e o masina foarte buna .. si o optiune reala ...
          Toyota Avensis 1.8 vvvt-i

          Comment


          • #6
            Originally posted by mariusx View Post
            Cand am vrut sa imi iau masina ... am avut de ales intre Acord si Avensis.
            Mentionez bugetul era de maxim 20 mii euro..
            Deci avensis-ul era 19600 +gps iar accordul era 19700 sau undeva pe acolo

            Punctul tare al acordului : (parerea mea)
            - aspect mai sportiv exterior
            - comportament mai sportiv (cred ) 1.5 sec mai rapida

            Punctele negative
            - dotari mult mai putine .. mult mult mai putine
            - consum cu ~ 1 litru in plus
            - interior mult prea simplut fata de avensis in viziunea mea.
            - portbagaj mai mic.


            Asa ca am ales avensis ..
            Acord-ul e o masina foarte buna .. si o optiune reala ...
            Aceasta comparatie facuta de tine cred ca ar trebui putin complectata.
            La avensis care din versiuni (motorizari) ai luat in considerare?
            Pentru Acord, daca discutam de motorul de 2l benzina, pretul este de 21039 Euro DDP
            "Dotari mult mai putine...mult mult mai putine" care ar fi acelea?
            Daca pe tine te-a incantat acel GPS, de 2 lei dealtfel, comparativ cu acei 26 HP in plus la Acord, suspensie categoric peste cea a Avensis-ului, etc.. este OK, in fond si la urma urmei sunt alegeri care tin de fiecare in parte.
            Ce pot sa spun eu este ca am avut 3 ani Avensis 1.8 benzina si ca acum am Acord 2.0 benzina, categoric Acordul este peste Avensis, chiar si pretul este mai avantajos (comparand Avensis 2.0 sol cu Acord 2.0 SE), nu vorbesc din auzite sau dupa cateva minute de teste.
            Honda Accord 2.0 Special Edition MT

            Comment


            • #7
              Hopa Acord-ul s-a scumpit.
              Eu mi-am luat masina in Octombrie.
              Atunci Acord-ul Comfort era 19700.
              - Avea jante tabla
              - nu are proiectoare ceata
              - nu are Senzor de lumina, ploaie
              - nu are comenzi pe volan
              - nu are Oglinzi retractabile electric
              - nu are Oglinda parasolar cu iluminare sofer-pasager :P
              - nu are mp3 player lol !!!
              - doar 4 boxe fata de 8 Avensis.
              Avensis-ul pe care l-am luat (1.8 benzina - Luna ) costa : 20.100 - 500 Discount - gps(pe care l-am dat cu 300 Euro ) + covorase ( doar atat..) = 19300.
              deci sa zicem ca preturile sunt asemanatoare.

              NU ma intereseaza celelate versiuni care sunt peste 21 ca deja era prea mult.

              Motorasul asta de 1.8 este foarte bun nu stiu daca ma ajuta mult diferenta.. dar la consum sunt sigur ca se vede.. ceea ce e important.

              La confort .. eu zic ca avensis-ul e peste .. iar la calitatea materialelor..
              Eu zic la fel avensis e peste.
              Plus de asta nu imi place consola centrala .. e prea .. plastifiata ... cu plasticul ala mare si lucios .. .

              Cum zicea cineva mai inainte..
              Daca as putea cumpara Avensis-ul care sa arate pe exterior ca acord-ul ar fi fost exceptional.
              Toyota Avensis 1.8 vvvt-i

              Comment


              • #8
                Marius, vorbim de 2 echipar diferite de Acord, tot ce spuneai tu ca nu are, exista:
                -jante aliaj 17", anvelope 225/45/17
                -are proiectoare de ceata
                -are senzor
                -are comenzi la volan
                -are oglinzi retractabile automat si mai sunt si incalzite
                -are Oglinda parasolar cu iluminare sofer-pasager
                -nu are Mp3, are Radio - Premium 6CD cu RDS
                -are 8 boxe

                in plus
                are cruise control

                defapt aici gasesti specificatiile:
                http://www.hondatrading.ro/modele/ac..._20_se_mt.html

                masina a fost achizitionata in dec 2007 , 2&#37; discount
                Honda Accord 2.0 Special Edition MT

                Comment


                • #9
                  okok .. ai dreptate dar asta era cu mai bine de 1500 mai mult ca avensis-ul.
                  si daca ma insel inca nu aparuse in octombrie cand am facut comanda..

                  Oricum acuma vad ca preturile sunt asemanatoare mai ales cu scumpirea avensisului de maine de 700 de euro.
                  Deja fata de cand am luat eu avensis-ul s-a scumpit cu 1500 (300 - gps + 500 reducere + scumpirea de 700).. e oleaca.. cred ca s-a terminat perioada de reclama si asteapta ca sa iasa bani de acuma ...
                  Sa nu mai zic ca am luat-o la e = 3.4 si acuma e 3.7
                  Toyota Avensis 1.8 vvvt-i

                  Comment


                  • #10
                    Buna ziua tuturor!
                    Ovidiutinutm,ne cunoastem si de pe alte forumuri!
                    Mariusx,in mai 2007 am facut si eu aceleasi comparatii ca si tine,intre Avensis 1,8 Luna si Accord 2,0 Comfort. In acel moment nu eram convins de plusul in tinuta de drum a Hondei,iar datorita si unor ghinioane si a lipsei de profesionalism a unor firme de leasing,precum si datorita presiunilor a 2 femei din familie care tineau cu dintii de Toyota,am fost nevoit sa aleg Avensisul. Daca m-as putea intoarce in timp as alege fara sa clipesc Accordul.
                    De ce? Datorita directiei cu un feedback nefericit al Avensisului,care nu te ajuta sa "simti" masina, precum si a suspesiilor-orientate spre confort-care te mai leagana pe drumuri valurite,mai denivelate,am avut cateva momente pline de emotii. De foarte scurt timp,intrand putin mai tare intr-o curba,un TIR tocmai depasise axul drmului si se indrepta spre mine. O simpla manevra de evitare s-a transformat in iesirea pe acostamentul cu pietris,de unde am revenit cam palid.
                    Directia precisa,sasiul mai bun cu suspensii independente fata -spate,ce dau o stabilitate superioara in curbe Accordului sut elemete vitale,mult mai importate ca niste gadget-uri precum MP3.

                    Comment


                    • #11
                      am toyota rav4 si honda civic deci nu sunt subiectiv.

                      alege acordul fara sa stai pe ganduri!

                      Comment


                      • #12
                        Accordul e masina sport.
                        Avensis e masina eleganta.

                        Daca omul vrea sa se simta bine in masina lui, ia Avensis. Daca vrea curse, ia Accord. Din cate stiu eu si Avensis are suspensii indepente fata spate. Si la Avensis, rotile din spate iau si ele curba cu 3 grade. Nu stiu daca la Accord e asa. Un singur lucru urat la Avensis este ca volanul nu se intareste la viteze mari. In rest e peste Accord. Nu stiu cum se poate merge cu gaura de pepeni in consola centrala(acum am inteles ca au injumatatito punand Premium 6 CD cu RDS).

                        Deci Avensis

                        Comment


                        • #13
                          Eu unul aş alege Accord. E peste Avensis ca ţinută de drum, stabilitate, feedback, iar pentru mine şi ca design. Avensisul are avantajul unui confort superior, nu că Accordul ar sta foarte rău din punctul ăsta de vedere. Depinde acum pe ce pune accentul fiecare. Discuţia va fi interesantă &#238;n primăvara anului viitor, c&#226;nd vom avea pe piaţă şi noul Accord şi noul Avensis. &#206;ntre modelele vechi aş lua Accordul.
                          BMW 3 GT / 2.0d / AT Sport / Luxury Line / 2016
                          Mazda CX5 / 2.0i AWD / MT / Attraction / 2012
                          Toyota Aygo / 1.0 VVTI / AT / Luna / 2008

                          Comment


                          • #14
                            salut
                            am avut un peugeot 206 de 90 cp cu care am rulat (sport) ~30000 KM, fara probleme de motor, cutie, suspensie si directie.
                            cind a venit timpul pt innoire din vreo 7 marci si tipuri de masini am cumparat un Avensis . O sa va tin la curent cu o comparatie cit de cit obiectiva dupa ce "gust" putin Avensisul. Din prima va spun ca Avensisul a fost mai scump decit peugeotul nou cu 3800 euro (aprox) dar daca peugeotul ar fi putut ce poate Avensisul atunci pretul peugeotului ar fi fost cu 8000 mai mare decit a fost. Si nu cred ca ar fi fost o realitate. Pretul l-am comparat, urmeaza celelalte mai in colo

                            Comment


                            • #15
                              se pare ca noul accord va arata ceva mai pe gustul meu .
                              Pentru mine cel mai important lucru este interiorul. Nu ma intereseaza prea mult exteriorul daca interiorul este pe gustul meu. Lucru pe care accord-ul vechi nu prea il realizeaza.

                              Urmatoarea masina care va inlocui avensis-ul sunt apoape sigur ca va fi ori un avensis or un accord ori un lexus.
                              Oricum dar vreau sa fie hibrida (daca s-ar putea un motor de benzina de 2-3 litri ca oricum nu costa taxa de prima inmatriculare ).
                              Sa vedem si noul avensis dar daca va tine pe aceeasi linie cum s-a facut si cu corola .. eu nu vad cu ochi buni .
                              Toyota Avensis 1.8 vvvt-i

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google