Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul ForumToyota.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Forumtoyota au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Forumtoyota nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul ForumToyota(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul ForumToyota(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

consum motor 2,2 d-cat

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • consum motor 2,2 d-cat

    pentru cei care au acest model. ce consumuri aveti la masina?

  • #2
    consum motor 2,2 d-cat

    Salutare Batranu,

    Eu am un D-CAT din vara (l-am adus de la nemti cu 10000km la bord), si am mers pana acum vreo 15.000km; ce am observat, e influenta foarte mare a stilului de condus asupra consumului. Cateva exemple in acest sens:
    -cand am adus-o din Germania, mers in general pe autostrada cu 130 km/h, 8,4
    -drum Bucuresti-Suceava si retur: mers sportiv, cu detector de radar, 80-90km/h in localitate si 120 extraurban, depasiri, deci accelerari la greu: 8.8 l/100km
    -Bucuresti-Valcea, in conditiile in care pe autostrada (110km) am mers cu 160, iar pe Dealul Negru(55km) 70-100 km/h (mai sunt si destule pasaje cu pante accentuate), 9.2l/100km
    -Ramnicu Valcea - Bucuresti, mers "batraneste", 60-70 Dealul Negru si drum destul de liber, si 100 pe autostrada, 5.9/100km
    -Sibiu-Rm.Valcea (chiar mi-am pus in cap sa vad cat de putin poate consuma, si am condus ultraeconomic, fara accelerari, fara sa depasesc 90km/h, drum foarte liber pe Valea Oltului, mers prin comune cu 50 la ora distanta, distanta chiar 100km) 5.0l/100km
    Din ce am observat, consumul cel mai mic il are la 90km/h, in treapta a 5-a.
    Si acum o intrebare off-topic: aveti acelasi model? si daca da, aveti vreo revizie facuta la noi? (ma intereseaza mai multe amanunte despre revizia la 30000km)

    Comment


    • #3
      este foarte adevarat ca virgula consumul este functie de stilul de condus. eu am scos cel mai putin un 5,9%, dar efectiv, mangaind acceleratia, deasemanea este important pentru un consum cat mai mic sa anticipezi cat mai bine ce se intampla in fata, pentru a folosi frana cat mai putin.
      de consum sunt f. multumit. in aceasta perioada nu depeseste in oras, 9,5%, in conditiile actuale - este un consum f. bun. nu acelasi lucru pot sa-l spun despre o a II a masina pe care o am, honda civic 2,2 diesel, care ma cam sperie, ajunge la 10,5%, defapt, cosum facut inainte de a da zapeda si de atunci am tras-o pe dreapta si merg numai cu rav-ul.

      Comment


      • #4
        ieri am iesit din bucuresti (facut plin) pana la rasnov, la dus am mai facut cateva mici devieri stg.-dr. la rasnov (ajuns prin valea rasnoavei) am intors. inainte de azuga am facut din nou plinul - consum 7,2%.
        cu ce medie afisata pe cb credeti ca am ajuns acasa? cu media de 5,2%.
        pe acest traseu, de intoarcere de la munte, spre bucuresti, cu toate masinile avute, am scos cele mai mici consumuri. nu intamplator, cand il auzi pe unul care declara un consum f. mic, ii spui "da ce, ai mers la vale?"

        treaba asta cu deal si vale, vine din trecut. cant eram student si mergeam la munte, mergeam cu "nasu". tariful era 10 lei la deal (la dus) si 5 lei la vale (la intors).

        Comment


        • #5
          salutari!!!
          am de 1 saptamana un rav 4 diesel adus de nou din germania. la intoarcere din germania pe autostrada fiind in rodaj am condus-o finutz. maxim 140\h in treapta 6 de viteza la 2500 turatii\min. (ce mai , masina e in rodaj)
          cu toate astea am ramas surprins sa constat ca sub media de 8.2 l la suta nu vrea sa scada. ma asteptam la un consum mult mai mic in acest regim de condus pe autostrada fara sa folosesc aerul conditzionat.
          imi pot confirma alti posesori de rav 4 acest consum sau cum de citesc pe forum cum ca altii ar scoate 6 la suta cu aceias motorizare.
          masina ,desi are suspensii cam rigide pentru hartoapele din frumoasa noastra tara, este super super ok.
          astept lamuriri de la posesorii de rav 4 si schimburi de opinii. m-ar ajuta mult sa invat sa cunosc aceasta bijuterie mica

          Comment


          • #6
            Salutari si tie!

            Sa o stapanesti sanatos si fara evenimente.
            Si eu am adus-o tot din Germania; referitor la consum, sa nu te astepti la schimbari spectaculoase chiar dupa ce termini rodajul; la 140km/h consumul sta la 8-8.5 (mai la deal, mai la vale...); consumul economic e la 90 km/h, cu treapta a 5-a, sau 60-70 cu treapta a 4-a; la 120 pe autostrada consumul e 6.5-7l/100km. asta am remarcat eu in cei 30.000km facuti in tara pana acum.
            Am condus in toate felurile: si sportiv, si batraneste etc... Consumul economic e la superbatraneste... in plus, nu am observat un consum suplimentar semnificativ pentru aerul conditiont.
            Si f.f important in consum este sa nu accelerezi brusc, sa nu conduci sportiv; creste consumul de te sperie...Si chiar pe cruise-control e posibil sa fie consumul mai mare decat la manual. Parere proprie e ca si provenienta motorinei influenteaza consumul: cu cea de la Mol consuma cel mai mult, apoi OMV si PetromV, apoi Rompetrol (vorbim numai de EURO5, binenteles).
            Oricum, incearca mai multe feluri de condus, cum am facut si eu, si iti vei da seama cel mai bine. In orice caz, graba te costa mult in plus...
            Astept sa mai mergi si sa ne mai comunici si noua impresii.
            Drum bun!!!

            Comment


            • #7
              Salut.Am un Avensis 2,2 D-CAT si sunt putin nemultumit de consum.Adica am constatat acelasi lucru ca si Piciulica,ca stie sa consume si f mult si destul de putin in functie de cum o conduc.Cel mai mic consum l-am scos la un drum lung mers de-a dreptul batraneste adica max.110km/h cu accelerari aproape insesizabile si am obtinut daca imi aduc bine aminte 5,9.Dar asta s-a intimplat o singura data de cand am masina,adica de 9 luni.In rest merg cu un consum mediu de 8,5 pana la 9,5 .Am 46000 la bord si tind sa confirm faptul ca cu motorina de la Rompetrol consuma cel mai putin.Astept pareri si de la alti posesori de 2,2D-CAT.Multumesc.

              Comment


              • #8
                pentru un avensis cred ca este un consum f. mare, mai ales in aceasta perioada a anului. cred ca totul pleaca de la stilul de condus.
                eu cu ravul, acum (vara-toamna) nu trec de 8-8,5%.

                de cand am aceasta masina, alimentez numai cu premium (alpin) omw - cel mai scazut continut de sulf si pot afirma legat de consum urmatoarele:

                pe autostrada: - la 100km/h cu tempomatul 6,4 - 6,5% (vit. 6-a);
                - de la 100Km/h in sus consumul incepe sa creasca vertiginos ajungand ca la 200km/h sa fie intre 17-20%.
                la mersul pe autostrada pot aparea variatii destul de mari de consum functie de viteza vantului si sensul din care acesta bate.

                in mersul extraurban (fara autostrazi) se pot obtine medii de consum mai mici decat pe autostrada, dar numai functie de modul de condus.

                in mersul urban, totul depinde de fluenta traficului oferita de orasul respectiv. sunt orase in care se poate scoate media indicata de constructor, dar, sunt si orase gen bucuresti, in care se pot realiza consumuri cu pana la 50% mai mari decat cele mentionate de producator.

                Comment


                • #9
                  salut toti posesorii de Rav 4
                  conduc un rav 4 de cumparat de nou din germania, model 2007 si am bagat in el 13000 de km.
                  impresii dupa acesti km:
                  -mi se pare foarte rigida pentru hartoapele de la mine din oras (satu mare, se circula ca in epoca de piatra) in schimb sta bine in curbe si se comporta bine la drum lung.
                  - franele cam lasa de dorit la opririle bruste
                  - sa nu mai vorbim de faptul ca acesti mici japonezi au facut o incredibila economie la becuri: butoanele de la geamuri si torpedoul este luminat la masinile de acum 20 de ani, la rav 4 NU
                  -nu imi place cum se pliaza cutia de viteze la traficul aglomerat din oras
                  -motorul de 136 de cai este suficient de puternic si elastic.
                  -sistemul audio e mai slabutz decat in ex:noul opel astra
                  -consumul mediu afisat la bord nu cabreaza nici o data cu socoteala de la statia peco
                  -dar cel mai mare disconfort il reprezinta pt mine cursa scurta de glisare a scaunului soferului. am i,82 m inaltime si nu stau comod la volan
                  -in rest numai de bine
                  urmatoarea masina va fi sigur o berlina , probabil noua Honda Acord

                  Comment


                  • #10
                    dupa prima mie de km: oras 9%

                    Comment


                    • #11
                      Avensis, 57.000 km, 6 trepte, 65%-Bucuresti, 35%-drumuri lungi in afara localitatilor, 8.2 medie.

                      Comment


                      • #12
                        Acum ,iarna, la 600 km, 30 % oras si 70 % afara(mers cu 150-180) consum de 10%

                        Comment


                        • #13
                          Salut la toti ,

                          In legatura cu RAV 4 cu motor 2,2 D-cat , consumul este dat si de calitatea motorinei . Eu unul am schimbat un catalizator deja din cauza ei . Pentru cine este interesat de putere motor si nu de consum RAV-ul este bun . Am folosit si un cip de putere ( acum l-am scos , consum mare ) , dar nici X 5 nu demara ca a mea .

                          Comment


                          • #14
                            Cataline, cam la ce pret a ajuns schimbarea catalizatorului? Ce simptome avea masina inainte de a scimba catalizatorul?

                            Comment


                            • #15
                              Consum extra-urban Dusseldorf - Bucuresti, 11% pe BC. Mers normal, max 160km/h, schimbat la max. 3000 rpm, greutate 2 adulti plus bagaj in jur de 100kg. Eu unul cred ca BC nu indica corect. Cel mai sigur o sa fac consum la pompa.
                              Rav4 Executive 2.2 D-Cat 177cp

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google