Announcement

Collapse
1 of 2 < >

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul ForumToyota.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Forumtoyota au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Forumtoyota nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul ForumToyota(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul ForumToyota(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
2 of 2 < >

>>>REGULAMENT<<<

Reguli privind utilizarea forumului www.forumtoyota.ro

1. Principii generale

În continuare, dorim sa lamurim un principiu care guverneaza orice comunitate, site de pe Internet. Din momentul în care ai tastat adresa site-ului, ai intrat pe proprietate privata, unde gazda are dreptul societati democrate, acela de a administra dupa cum crede de cuviinta. Nu trebuie ca aceste cuvinte sa te sperie, nu am creat forumul doar pentru noi însine ci dorim sa formam o comunitate bazata pe oameni care respecta regulile noastre. De aceea trebuie sa stii ca, daca doresti sa te integrezi în aceasta comunitate, trebuie sa te supui regulilor de mai jos, ce au fost create de niste oameni, pentru niste oameni. Daca un principiu enuntat nu coincide cu un principiu de-al tau la care nu poti renunta, esti invitat, sa renunti frecventarea forumului, eventual sa-l frecventezi doar citindu-l si fara a interveni.

Sa lamurim acum cine sunt gazdele acestei comunitati:

Administratorii

a) Administratorii sunt persoanele care detin acest forum si se ocupa atat cu partea tehnica a sa cat si cu partea administrativa.
b)Administratorii au dreptul de a gestiona orice mesaj de pe acest forum si nu raspund in fata celorlalti membri pentru actiunile lor.

Moderatorii

a) Moderatorii sunt persoane care au dreptul de a gestiona mesajele celorlalti utilizatori ai forumului.
b) Moderatori se supun, ca oricare alt utilizator, acestui regulament si au grija ca el sa fie respectat.
c) Gestionarea mesajelor se face respectand prezentul regulament, abaterile grave sau repetate de la aceasta regula soldandu-se cu retragerea dreptului de a modera.
d) Functia de moderator nu implica privilegii ci responsabilitati. Functia de moderator implica posibilitatea de a edita, muta, sterge sau bloca mesajele celorlalti utilizatori.
e) Functia de moderator este propusa si acordata doar de catre administratori si nimeni nu poate interveni in privinta aceasta.
f) Moderatorilor li se poate retrage dreptul de moderare doar de catre administratori fara explicatii.
g) Desi nu este necesar, moderatorii pot da explicatii pentru actiunile lor.

2. Reguli si recomandari

1. Forumul Forumtoyota.ro este deschis tuturor persoanelor, indiferent de nationalitate, sex, religie, clasa sociala etc. Totusi, cunoasterea foarte buna a limbii române scrise este obligatorie. Recomandam, cunoasterea limbii engleze la un nivel suficient pentru a întelege un text tehnic. Exprimarea scrisa este, prin definitie, mai complexa decât cea orala si, prin urmare, încearca sa te faci înteles prin ceea ce scrii. În unele contexte este indicata o exprimare cât mai apropiata de cea literara, în alte contexte mai relaxate se poate folosi si un limbaj familiar însa în ambele cazuri este foarte important sa fii înteles cât mai usor de catre ceilalti.

2. Pe lânga cunoasterea limbii, este necesara cunoasterea regulilor de baza ale limbajului scris, dupa cum urmeaza:
- scrierea cu înflorituri (k, sh, tz, y) este interzisa, cu exceptia cazurilor în care pot aparea confuzii;
- spatiu se lasa dupa si nu înainte de semnele de punctuatie; semne de punctuatie sunt inclusiv semnele de exclamare si întrebare;
- nu se lasa spatiu dupa prima paranteza, nici înaintea celei de-a doua; se lasa, în schimb, înaintea primei paranteze;
- un singur semn de exclamare sau de întrebare este de cele mai multe ori suficient, trei semne sunt considerate maximul admis.
- orice propozitie începe cu litera mare, orice nume propriu începe cu litera mare (acest punct este doar o recomandare);
- numarul punctelor de suspensie este trei si nici mai mult de trei;
- scrierea cu diacritice este optionala;
- scrierea nejustificata cu majuscule, litere îngrosate, italice, subliniate, cu culori sau alte artificii este interzisa.
În general, tineti cont de faptul ca un post trebuie sa poata fi citit rapid.
Orice abatere de la regulile de mai sus îngreuneaza parcurgerea textului si enerveaza inutil cititorul. Cine doreste cu orice pret sa iasa în evidenta, o poate face în alt mod, nu "chinuind" ceilalti membri ai comunitatii.

3. Fiecare utilizator este identificat printr-un singur nume de utilizator (user). Înregistrarea sub alt nume a aceleiasi persoane se numeste "clona";
clonele sunt interzise. Daca ai uitat parola, exista o functie pentru recuperarea ei pe care esti rugat sa o folosesti sau, în cel mai rau caz, poti apela la un administrator care te va ajuta.

4. Nu jigni, nu declansa scandaluri (asa-zisele "flame-uri"). Faptul ca esti nervos, chiar daca ai dreptate, nu îti scuza comportamentul. Nu vor fi tolerati cei care se ascund în spatele anonimatului pentru a aduce jigniri sau injurii altor utilizatori sau unor institutii. Chiar daca sunt folosite stelute, "beep"-uri în loc de cuvintele explicite, acest lucru nu ajuta cu nimic pentru ca aici intentia conteaza.
Nu sunt acceptate discutiile explicite privind promovarea oricarui tip de activitate ilegala sau imorala (warez, pornografie, xenofobie, rasism etc).

5. Posturile monosilabice, care nu aduc nimic bun discutiei ("cool", "de acord", "super", "rulz", "vreau si eu d-ala") sunt interzise. Nu suntem pe un canal de IRC ci pe un forum, daca nu va puteti abtine cautati alte comunitati în care aceste lucruri sunt permise.

6. Posturile trebuie sa fie bazate pe argumente, nu pe opinii subiective.
Trebuie acordata mare grija discutiilor contradictorii, gen benzina vs diesel, unde subiectivitatea tinde sa depaseasca anumite limite.

7. Nu se ofera nici un fel de premiu celui care posteaza cit mai multe mesaje. Nu se face nici o diferentiere intre cei care posteaza mai des si cei care posteaza mai rar. In afara de citeva titulaturi care sint doar cu numele si nu confera nici un fel de alte facilitati nu se face nici o distinctie intre cei cu posturi multe si cei cu posturi putine. In concluzie, scrieti numai daca aveti ceva de spus.

8. Ne rezervam dreptul ca, dupa un numar variabil de posturi (ce de regula nu va fi mai mare de 10-20) sa retragem dreptul de a posta pentru userii care nu corespund cerintelor noastre. Faptul ca ai câteva categorii unde poti posta liber, nu înseamna ca poti sa te complaci în postura de membru si sa "poluezi" astfel discutiile fara a respecta regulamentul.

9. Înainte de a deschide un thread nou, este recomandat sa urmezi etapele descrise în continuare:
- apeleaza la functia Search a forumului pentru ca e posibil ca subiectul sa mai fi fost discutat;
- daca ai posibilitatea si rabdarea necesara, citeste mai multe discutii legate (chiar si vag) de subiectul pe care intentionezi sa-l deschizi; s-ar putea sa gasesti raspunsul în alta discutie, cu subiect aparent diferit de ceea ce cauti si care nu apare la cautare.

10. Daca te-ai decis sa deschizi un thread nou, ai grija ca titlul sau sa fie scris citet si sa reflecte pe cât posibil subiectul abordat. Asadar, titlul "Problema cu ambreiajul" este de preferat fata de "Am o problema".

11. Daca thread-ul se refera la o problema, ofera cât mai multe detalii despre aceasta si nu astepta ca ceilalti utilizatori sa-ti ceara detaliile. Spre exemplu, enunta de la început anul de frabricatie, motorul, codul motorului etc, facând referire inclusiv la componentele care nu-ti par importante, e mai bine sa oferi detalii în plus decât în minus.

12. Citeste, daca se poate, tot ce s-a discutat într-un anumit thread. Este scuzabil repetarea unei întrebari la care s-a raspuns în ce-a de-a saptea pagina din cele 40 dar este inacceptabil pentru un thread de 2-3 pagini.

13. Pentru ca ideea postului sa fie mai clara, poti apela la smilies, însa nu abuza de ei. Ca si semnele de exclamare, folosirea lor repetata si în numar mare deranjeaza.

14. Butonul Quote ("citat") ajuta în momentul în care se doreste citarea unui pasaj din alt post (propriu sau apartinând altcuiva), pentru a face referire la el. Acest lucru are sens doar daca acel post nu este chiar ultimul, în caz contrar acesta se va repeta în mod inutil.

15. Daca doresti sa editezi (modifici) un post, ai la dispozitie 5 minute( pentru aceasta. Totusi, daca dupa acel post exista interventii ale altor utilizatori, iar prin modificare sensul postului tau este schimbat total, acea succesiune de posturi nu va mai avea nici un înteles. Este, asadar, interzisa aceasta practica.

16. Remarcile "paternale" sunt acele remarci facute de catre utilizatorii obisnuiti care se erijeaza în "conducatorul absolut", fara a avea acest drept. Nu trebuie uitat faptul ca cei desemnati sa faca ordine sunt moderatorii. Cel mult, se va acorda acest drept membrilor de valoare si cu vechime.

17. Scandalurile pornite împotriva unor dealeri/service-uri sunt interzise.
Daca o firma te-a nemultumit si doresti sa pornesti o discutie pe aceasta tema, trebuie sa o faci civilizat, cu argumente solide (mergând pâna la prezentarea de documente doveditoare, în caz ca ti se cere acest lucru). Chiar si faptul ca firma respectiva are o atitudine reprobabila nu justifica un comportament jignitor la adresa ei.

18. Anunturile publicitare trebuie însotite de detalii complete, incluzând pretul, modalitatea de contact, eventual specificatiile complete ale produsului si/sau imaginea sa. Titlul thread-ului trebuie sa specifice explicit actiunea de cumparare/vânzare si produsul (produsele) în cauza. Sunt interzise comentariile pe marginea unui produs, nu iti convine pretul/starea lui, nu te obliga nimeni sa-l cumperi.
Nu se permite "UP" la mai putin de 24 de ore.

19. Semnatura este un text optional ce va fi atasat fiecarui post, la sfârsitul acestuia. Nu se accepta semnaturi lungi (maxim 3 linii). Introducerea unui link spre un alt site este permisa numai cu agrementul moderatorilor forumului. Se accepta imagini in semnatura la dimensiunea maxima de 150 x 15 pixel. Orice depasire a acestei dimensiuni poate fi sanctionata cu un warning. Moderatorii au dreptul de a edita semnatura fara o instiintare prealabila a userului.

20. Daca nu poti sau nu doresti sa respecti acest regulament, singura solutie consta în încetarea participarii la acest forum. În caz contrar, vom fi nevoiti sa luam toate masurile necesare pentru ca forumul Forumtoyota.ro sa-si desfasoare existenta în bune conditii, incluzând interzicerea dreptului de a mai posta (ban-area), temporara sau pe termen nelimitat. Încetarea activitatii pe forum se face "ca atare", fara a fi întreprinsa nici o actiune din partea nimanui. Asadar, nu cere sa-ti fie sters user-ul, nu-ti sterge propriile posturi, nu scrie posturi kilometrice pline de acuze la adresa administratiei, nici aici si nici pe alte forumuri. Cu alte cuvinte încearca sa parasesti decent comunitatea iar membrii acesteia sa-si aduca aminte cu placere de activitatea ta.

21. Administratorii si moderatorii forumului vor avea intotdeauna ultimul cuvint si nu sunt obligati sa dea explicatii. Este frumos din partea lor atunci cind se explica dar de cele mai multe ori, explicarea fiecarui gest in parte ar necesita mult prea mult timp - iar timpul este un material pretios, cel putin pentru noi. Daca cineva se simte cu totul si cu totul nedreptatit sau abuzat este rugat sa trimita un email administratorilor forumului si va fi tratat cu toata atentia cuvenita.

22. Ultima si cea mai importanta dar oarecum evaziva regula - se recomanda mentinerea discutiilor in cadrul obiectivului principal al acestui forum - MASINILE TOYOTA- vor fi descurajate in mare masura discutiile total pe dinafara. Se admit exceptii in cazul unor subiecte de interes pentru toata lumea - care sint acestea - ramine a se stabili de catre moderatorul forumului in cauza, la fata locului.

23.La sectiunea "Toyota-masina mea" nu se accepta comentarii inutile de genul "Sa o stapanesti sanatos" , "sa-ti traiasca masina" , "multi kilometrii" etc.
Rugam sa va rezumati strict la intrebari si comentarii legate de masina

Concluzii

Nu trebuie sa consideri aceste reguli ca fiind îndreptate împotriva ta. Nu sunt decât niste masuri menite sa creeze un forum de calitate.Din pacate, experienta a demonstrat ca, daca se porneste de la premisa ca noul-venit sa aiba drepturi egale cu membrii vechi, forumul a suferit o scadere drastica de calitate, aceasta pe lânga necesitatea unei munci titanice din partea moderatorilor pentru a se mentine ordinea. De aceea am adoptat masurile de mai sus care presupun, pentru membrii de valoare, un mic efort în primele zile de la înscriere. Speram ca acest efort sa fie din plin meritat.

Se accepta sugestii de imbunatatire (si e chiar recomandat sa o faceti fiind in interesul vostru) atat in ceea ce priveste prezentul regulament cat si in ceea ce priveste forumul sau site-ul ca functionalitate sau continut.

Speram sa te simti bine în aceasta comunitate, sa facem schimb de experienta legata de marca Toyota.
See more
See less

consum motor 2,2 d-cat

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • consum motor 2,2 d-cat

    pentru cei care au acest model. ce consumuri aveti la masina?

  • #2
    consum motor 2,2 d-cat

    Salutare Batranu,

    Eu am un D-CAT din vara (l-am adus de la nemti cu 10000km la bord), si am mers pana acum vreo 15.000km; ce am observat, e influenta foarte mare a stilului de condus asupra consumului. Cateva exemple in acest sens:
    -cand am adus-o din Germania, mers in general pe autostrada cu 130 km/h, 8,4
    -drum Bucuresti-Suceava si retur: mers sportiv, cu detector de radar, 80-90km/h in localitate si 120 extraurban, depasiri, deci accelerari la greu: 8.8 l/100km
    -Bucuresti-Valcea, in conditiile in care pe autostrada (110km) am mers cu 160, iar pe Dealul Negru(55km) 70-100 km/h (mai sunt si destule pasaje cu pante accentuate), 9.2l/100km
    -Ramnicu Valcea - Bucuresti, mers "batraneste", 60-70 Dealul Negru si drum destul de liber, si 100 pe autostrada, 5.9/100km
    -Sibiu-Rm.Valcea (chiar mi-am pus in cap sa vad cat de putin poate consuma, si am condus ultraeconomic, fara accelerari, fara sa depasesc 90km/h, drum foarte liber pe Valea Oltului, mers prin comune cu 50 la ora distanta, distanta chiar 100km) 5.0l/100km
    Din ce am observat, consumul cel mai mic il are la 90km/h, in treapta a 5-a.
    Si acum o intrebare off-topic: aveti acelasi model? si daca da, aveti vreo revizie facuta la noi? (ma intereseaza mai multe amanunte despre revizia la 30000km)

    Comment


    • #3
      este foarte adevarat ca virgula consumul este functie de stilul de condus. eu am scos cel mai putin un 5,9%, dar efectiv, mangaind acceleratia, deasemanea este important pentru un consum cat mai mic sa anticipezi cat mai bine ce se intampla in fata, pentru a folosi frana cat mai putin.
      de consum sunt f. multumit. in aceasta perioada nu depeseste in oras, 9,5%, in conditiile actuale - este un consum f. bun. nu acelasi lucru pot sa-l spun despre o a II a masina pe care o am, honda civic 2,2 diesel, care ma cam sperie, ajunge la 10,5%, defapt, cosum facut inainte de a da zapeda si de atunci am tras-o pe dreapta si merg numai cu rav-ul.

      Comment


      • #4
        ieri am iesit din bucuresti (facut plin) pana la rasnov, la dus am mai facut cateva mici devieri stg.-dr. la rasnov (ajuns prin valea rasnoavei) am intors. inainte de azuga am facut din nou plinul - consum 7,2%.
        cu ce medie afisata pe cb credeti ca am ajuns acasa? cu media de 5,2%.
        pe acest traseu, de intoarcere de la munte, spre bucuresti, cu toate masinile avute, am scos cele mai mici consumuri. nu intamplator, cand il auzi pe unul care declara un consum f. mic, ii spui "da ce, ai mers la vale?"

        treaba asta cu deal si vale, vine din trecut. cant eram student si mergeam la munte, mergeam cu "nasu". tariful era 10 lei la deal (la dus) si 5 lei la vale (la intors).

        Comment


        • #5
          salutari!!!
          am de 1 saptamana un rav 4 diesel adus de nou din germania. la intoarcere din germania pe autostrada fiind in rodaj am condus-o finutz. maxim 140\h in treapta 6 de viteza la 2500 turatii\min. (ce mai , masina e in rodaj)
          cu toate astea am ramas surprins sa constat ca sub media de 8.2 l la suta nu vrea sa scada. ma asteptam la un consum mult mai mic in acest regim de condus pe autostrada fara sa folosesc aerul conditzionat.
          imi pot confirma alti posesori de rav 4 acest consum sau cum de citesc pe forum cum ca altii ar scoate 6 la suta cu aceias motorizare.
          masina ,desi are suspensii cam rigide pentru hartoapele din frumoasa noastra tara, este super super ok.
          astept lamuriri de la posesorii de rav 4 si schimburi de opinii. m-ar ajuta mult sa invat sa cunosc aceasta bijuterie mica

          Comment


          • #6
            Salutari si tie!

            Sa o stapanesti sanatos si fara evenimente.
            Si eu am adus-o tot din Germania; referitor la consum, sa nu te astepti la schimbari spectaculoase chiar dupa ce termini rodajul; la 140km/h consumul sta la 8-8.5 (mai la deal, mai la vale...); consumul economic e la 90 km/h, cu treapta a 5-a, sau 60-70 cu treapta a 4-a; la 120 pe autostrada consumul e 6.5-7l/100km. asta am remarcat eu in cei 30.000km facuti in tara pana acum.
            Am condus in toate felurile: si sportiv, si batraneste etc... Consumul economic e la superbatraneste... in plus, nu am observat un consum suplimentar semnificativ pentru aerul conditiont.
            Si f.f important in consum este sa nu accelerezi brusc, sa nu conduci sportiv; creste consumul de te sperie...Si chiar pe cruise-control e posibil sa fie consumul mai mare decat la manual. Parere proprie e ca si provenienta motorinei influenteaza consumul: cu cea de la Mol consuma cel mai mult, apoi OMV si PetromV, apoi Rompetrol (vorbim numai de EURO5, binenteles).
            Oricum, incearca mai multe feluri de condus, cum am facut si eu, si iti vei da seama cel mai bine. In orice caz, graba te costa mult in plus...
            Astept sa mai mergi si sa ne mai comunici si noua impresii.
            Drum bun!!!

            Comment


            • #7
              Salut.Am un Avensis 2,2 D-CAT si sunt putin nemultumit de consum.Adica am constatat acelasi lucru ca si Piciulica,ca stie sa consume si f mult si destul de putin in functie de cum o conduc.Cel mai mic consum l-am scos la un drum lung mers de-a dreptul batraneste adica max.110km/h cu accelerari aproape insesizabile si am obtinut daca imi aduc bine aminte 5,9.Dar asta s-a intimplat o singura data de cand am masina,adica de 9 luni.In rest merg cu un consum mediu de 8,5 pana la 9,5 .Am 46000 la bord si tind sa confirm faptul ca cu motorina de la Rompetrol consuma cel mai putin.Astept pareri si de la alti posesori de 2,2D-CAT.Multumesc.

              Comment


              • #8
                pentru un avensis cred ca este un consum f. mare, mai ales in aceasta perioada a anului. cred ca totul pleaca de la stilul de condus.
                eu cu ravul, acum (vara-toamna) nu trec de 8-8,5%.

                de cand am aceasta masina, alimentez numai cu premium (alpin) omw - cel mai scazut continut de sulf si pot afirma legat de consum urmatoarele:

                pe autostrada: - la 100km/h cu tempomatul 6,4 - 6,5% (vit. 6-a);
                - de la 100Km/h in sus consumul incepe sa creasca vertiginos ajungand ca la 200km/h sa fie intre 17-20%.
                la mersul pe autostrada pot aparea variatii destul de mari de consum functie de viteza vantului si sensul din care acesta bate.

                in mersul extraurban (fara autostrazi) se pot obtine medii de consum mai mici decat pe autostrada, dar numai functie de modul de condus.

                in mersul urban, totul depinde de fluenta traficului oferita de orasul respectiv. sunt orase in care se poate scoate media indicata de constructor, dar, sunt si orase gen bucuresti, in care se pot realiza consumuri cu pana la 50% mai mari decat cele mentionate de producator.

                Comment


                • #9
                  salut toti posesorii de Rav 4
                  conduc un rav 4 de cumparat de nou din germania, model 2007 si am bagat in el 13000 de km.
                  impresii dupa acesti km:
                  -mi se pare foarte rigida pentru hartoapele de la mine din oras (satu mare, se circula ca in epoca de piatra) in schimb sta bine in curbe si se comporta bine la drum lung.
                  - franele cam lasa de dorit la opririle bruste
                  - sa nu mai vorbim de faptul ca acesti mici japonezi au facut o incredibila economie la becuri: butoanele de la geamuri si torpedoul este luminat la masinile de acum 20 de ani, la rav 4 NU
                  -nu imi place cum se pliaza cutia de viteze la traficul aglomerat din oras
                  -motorul de 136 de cai este suficient de puternic si elastic.
                  -sistemul audio e mai slabutz decat in ex:noul opel astra
                  -consumul mediu afisat la bord nu cabreaza nici o data cu socoteala de la statia peco
                  -dar cel mai mare disconfort il reprezinta pt mine cursa scurta de glisare a scaunului soferului. am i,82 m inaltime si nu stau comod la volan
                  -in rest numai de bine
                  urmatoarea masina va fi sigur o berlina , probabil noua Honda Acord

                  Comment


                  • #10
                    dupa prima mie de km: oras 9%

                    Comment


                    • #11
                      Avensis, 57.000 km, 6 trepte, 65%-Bucuresti, 35%-drumuri lungi in afara localitatilor, 8.2 medie.

                      Comment


                      • #12
                        Acum ,iarna, la 600 km, 30 % oras si 70 % afara(mers cu 150-180) consum de 10%

                        Comment


                        • #13
                          Salut la toti ,

                          In legatura cu RAV 4 cu motor 2,2 D-cat , consumul este dat si de calitatea motorinei . Eu unul am schimbat un catalizator deja din cauza ei . Pentru cine este interesat de putere motor si nu de consum RAV-ul este bun . Am folosit si un cip de putere ( acum l-am scos , consum mare ) , dar nici X 5 nu demara ca a mea .

                          Comment


                          • #14
                            Cataline, cam la ce pret a ajuns schimbarea catalizatorului? Ce simptome avea masina inainte de a scimba catalizatorul?

                            Comment


                            • #15
                              Consum extra-urban Dusseldorf - Bucuresti, 11% pe BC. Mers normal, max 160km/h, schimbat la max. 3000 rpm, greutate 2 adulti plus bagaj in jur de 100kg. Eu unul cred ca BC nu indica corect. Cel mai sigur o sa fac consum la pompa.
                              Rav4 Executive 2.2 D-Cat 177cp

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google