Announcement

Collapse
1 of 2 < >

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul ForumToyota.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Forumtoyota au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Forumtoyota nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul ForumToyota(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul ForumToyota(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
2 of 2 < >

>>>REGULAMENT<<<

Reguli privind utilizarea forumului www.forumtoyota.ro

1. Principii generale

În continuare, dorim sa lamurim un principiu care guverneaza orice comunitate, site de pe Internet. Din momentul în care ai tastat adresa site-ului, ai intrat pe proprietate privata, unde gazda are dreptul societati democrate, acela de a administra dupa cum crede de cuviinta. Nu trebuie ca aceste cuvinte sa te sperie, nu am creat forumul doar pentru noi însine ci dorim sa formam o comunitate bazata pe oameni care respecta regulile noastre. De aceea trebuie sa stii ca, daca doresti sa te integrezi în aceasta comunitate, trebuie sa te supui regulilor de mai jos, ce au fost create de niste oameni, pentru niste oameni. Daca un principiu enuntat nu coincide cu un principiu de-al tau la care nu poti renunta, esti invitat, sa renunti frecventarea forumului, eventual sa-l frecventezi doar citindu-l si fara a interveni.

Sa lamurim acum cine sunt gazdele acestei comunitati:

Administratorii

a) Administratorii sunt persoanele care detin acest forum si se ocupa atat cu partea tehnica a sa cat si cu partea administrativa.
b)Administratorii au dreptul de a gestiona orice mesaj de pe acest forum si nu raspund in fata celorlalti membri pentru actiunile lor.

Moderatorii

a) Moderatorii sunt persoane care au dreptul de a gestiona mesajele celorlalti utilizatori ai forumului.
b) Moderatori se supun, ca oricare alt utilizator, acestui regulament si au grija ca el sa fie respectat.
c) Gestionarea mesajelor se face respectand prezentul regulament, abaterile grave sau repetate de la aceasta regula soldandu-se cu retragerea dreptului de a modera.
d) Functia de moderator nu implica privilegii ci responsabilitati. Functia de moderator implica posibilitatea de a edita, muta, sterge sau bloca mesajele celorlalti utilizatori.
e) Functia de moderator este propusa si acordata doar de catre administratori si nimeni nu poate interveni in privinta aceasta.
f) Moderatorilor li se poate retrage dreptul de moderare doar de catre administratori fara explicatii.
g) Desi nu este necesar, moderatorii pot da explicatii pentru actiunile lor.

2. Reguli si recomandari

1. Forumul Forumtoyota.ro este deschis tuturor persoanelor, indiferent de nationalitate, sex, religie, clasa sociala etc. Totusi, cunoasterea foarte buna a limbii române scrise este obligatorie. Recomandam, cunoasterea limbii engleze la un nivel suficient pentru a întelege un text tehnic. Exprimarea scrisa este, prin definitie, mai complexa decât cea orala si, prin urmare, încearca sa te faci înteles prin ceea ce scrii. În unele contexte este indicata o exprimare cât mai apropiata de cea literara, în alte contexte mai relaxate se poate folosi si un limbaj familiar însa în ambele cazuri este foarte important sa fii înteles cât mai usor de catre ceilalti.

2. Pe lânga cunoasterea limbii, este necesara cunoasterea regulilor de baza ale limbajului scris, dupa cum urmeaza:
- scrierea cu înflorituri (k, sh, tz, y) este interzisa, cu exceptia cazurilor în care pot aparea confuzii;
- spatiu se lasa dupa si nu înainte de semnele de punctuatie; semne de punctuatie sunt inclusiv semnele de exclamare si întrebare;
- nu se lasa spatiu dupa prima paranteza, nici înaintea celei de-a doua; se lasa, în schimb, înaintea primei paranteze;
- un singur semn de exclamare sau de întrebare este de cele mai multe ori suficient, trei semne sunt considerate maximul admis.
- orice propozitie începe cu litera mare, orice nume propriu începe cu litera mare (acest punct este doar o recomandare);
- numarul punctelor de suspensie este trei si nici mai mult de trei;
- scrierea cu diacritice este optionala;
- scrierea nejustificata cu majuscule, litere îngrosate, italice, subliniate, cu culori sau alte artificii este interzisa.
În general, tineti cont de faptul ca un post trebuie sa poata fi citit rapid.
Orice abatere de la regulile de mai sus îngreuneaza parcurgerea textului si enerveaza inutil cititorul. Cine doreste cu orice pret sa iasa în evidenta, o poate face în alt mod, nu "chinuind" ceilalti membri ai comunitatii.

3. Fiecare utilizator este identificat printr-un singur nume de utilizator (user). Înregistrarea sub alt nume a aceleiasi persoane se numeste "clona";
clonele sunt interzise. Daca ai uitat parola, exista o functie pentru recuperarea ei pe care esti rugat sa o folosesti sau, în cel mai rau caz, poti apela la un administrator care te va ajuta.

4. Nu jigni, nu declansa scandaluri (asa-zisele "flame-uri"). Faptul ca esti nervos, chiar daca ai dreptate, nu îti scuza comportamentul. Nu vor fi tolerati cei care se ascund în spatele anonimatului pentru a aduce jigniri sau injurii altor utilizatori sau unor institutii. Chiar daca sunt folosite stelute, "beep"-uri în loc de cuvintele explicite, acest lucru nu ajuta cu nimic pentru ca aici intentia conteaza.
Nu sunt acceptate discutiile explicite privind promovarea oricarui tip de activitate ilegala sau imorala (warez, pornografie, xenofobie, rasism etc).

5. Posturile monosilabice, care nu aduc nimic bun discutiei ("cool", "de acord", "super", "rulz", "vreau si eu d-ala") sunt interzise. Nu suntem pe un canal de IRC ci pe un forum, daca nu va puteti abtine cautati alte comunitati în care aceste lucruri sunt permise.

6. Posturile trebuie sa fie bazate pe argumente, nu pe opinii subiective.
Trebuie acordata mare grija discutiilor contradictorii, gen benzina vs diesel, unde subiectivitatea tinde sa depaseasca anumite limite.

7. Nu se ofera nici un fel de premiu celui care posteaza cit mai multe mesaje. Nu se face nici o diferentiere intre cei care posteaza mai des si cei care posteaza mai rar. In afara de citeva titulaturi care sint doar cu numele si nu confera nici un fel de alte facilitati nu se face nici o distinctie intre cei cu posturi multe si cei cu posturi putine. In concluzie, scrieti numai daca aveti ceva de spus.

8. Ne rezervam dreptul ca, dupa un numar variabil de posturi (ce de regula nu va fi mai mare de 10-20) sa retragem dreptul de a posta pentru userii care nu corespund cerintelor noastre. Faptul ca ai câteva categorii unde poti posta liber, nu înseamna ca poti sa te complaci în postura de membru si sa "poluezi" astfel discutiile fara a respecta regulamentul.

9. Înainte de a deschide un thread nou, este recomandat sa urmezi etapele descrise în continuare:
- apeleaza la functia Search a forumului pentru ca e posibil ca subiectul sa mai fi fost discutat;
- daca ai posibilitatea si rabdarea necesara, citeste mai multe discutii legate (chiar si vag) de subiectul pe care intentionezi sa-l deschizi; s-ar putea sa gasesti raspunsul în alta discutie, cu subiect aparent diferit de ceea ce cauti si care nu apare la cautare.

10. Daca te-ai decis sa deschizi un thread nou, ai grija ca titlul sau sa fie scris citet si sa reflecte pe cât posibil subiectul abordat. Asadar, titlul "Problema cu ambreiajul" este de preferat fata de "Am o problema".

11. Daca thread-ul se refera la o problema, ofera cât mai multe detalii despre aceasta si nu astepta ca ceilalti utilizatori sa-ti ceara detaliile. Spre exemplu, enunta de la început anul de frabricatie, motorul, codul motorului etc, facând referire inclusiv la componentele care nu-ti par importante, e mai bine sa oferi detalii în plus decât în minus.

12. Citeste, daca se poate, tot ce s-a discutat într-un anumit thread. Este scuzabil repetarea unei întrebari la care s-a raspuns în ce-a de-a saptea pagina din cele 40 dar este inacceptabil pentru un thread de 2-3 pagini.

13. Pentru ca ideea postului sa fie mai clara, poti apela la smilies, însa nu abuza de ei. Ca si semnele de exclamare, folosirea lor repetata si în numar mare deranjeaza.

14. Butonul Quote ("citat") ajuta în momentul în care se doreste citarea unui pasaj din alt post (propriu sau apartinând altcuiva), pentru a face referire la el. Acest lucru are sens doar daca acel post nu este chiar ultimul, în caz contrar acesta se va repeta în mod inutil.

15. Daca doresti sa editezi (modifici) un post, ai la dispozitie 5 minute( pentru aceasta. Totusi, daca dupa acel post exista interventii ale altor utilizatori, iar prin modificare sensul postului tau este schimbat total, acea succesiune de posturi nu va mai avea nici un înteles. Este, asadar, interzisa aceasta practica.

16. Remarcile "paternale" sunt acele remarci facute de catre utilizatorii obisnuiti care se erijeaza în "conducatorul absolut", fara a avea acest drept. Nu trebuie uitat faptul ca cei desemnati sa faca ordine sunt moderatorii. Cel mult, se va acorda acest drept membrilor de valoare si cu vechime.

17. Scandalurile pornite împotriva unor dealeri/service-uri sunt interzise.
Daca o firma te-a nemultumit si doresti sa pornesti o discutie pe aceasta tema, trebuie sa o faci civilizat, cu argumente solide (mergând pâna la prezentarea de documente doveditoare, în caz ca ti se cere acest lucru). Chiar si faptul ca firma respectiva are o atitudine reprobabila nu justifica un comportament jignitor la adresa ei.

18. Anunturile publicitare trebuie însotite de detalii complete, incluzând pretul, modalitatea de contact, eventual specificatiile complete ale produsului si/sau imaginea sa. Titlul thread-ului trebuie sa specifice explicit actiunea de cumparare/vânzare si produsul (produsele) în cauza. Sunt interzise comentariile pe marginea unui produs, nu iti convine pretul/starea lui, nu te obliga nimeni sa-l cumperi.
Nu se permite "UP" la mai putin de 24 de ore.

19. Semnatura este un text optional ce va fi atasat fiecarui post, la sfârsitul acestuia. Nu se accepta semnaturi lungi (maxim 3 linii). Introducerea unui link spre un alt site este permisa numai cu agrementul moderatorilor forumului. Se accepta imagini in semnatura la dimensiunea maxima de 150 x 15 pixel. Orice depasire a acestei dimensiuni poate fi sanctionata cu un warning. Moderatorii au dreptul de a edita semnatura fara o instiintare prealabila a userului.

20. Daca nu poti sau nu doresti sa respecti acest regulament, singura solutie consta în încetarea participarii la acest forum. În caz contrar, vom fi nevoiti sa luam toate masurile necesare pentru ca forumul Forumtoyota.ro sa-si desfasoare existenta în bune conditii, incluzând interzicerea dreptului de a mai posta (ban-area), temporara sau pe termen nelimitat. Încetarea activitatii pe forum se face "ca atare", fara a fi întreprinsa nici o actiune din partea nimanui. Asadar, nu cere sa-ti fie sters user-ul, nu-ti sterge propriile posturi, nu scrie posturi kilometrice pline de acuze la adresa administratiei, nici aici si nici pe alte forumuri. Cu alte cuvinte încearca sa parasesti decent comunitatea iar membrii acesteia sa-si aduca aminte cu placere de activitatea ta.

21. Administratorii si moderatorii forumului vor avea intotdeauna ultimul cuvint si nu sunt obligati sa dea explicatii. Este frumos din partea lor atunci cind se explica dar de cele mai multe ori, explicarea fiecarui gest in parte ar necesita mult prea mult timp - iar timpul este un material pretios, cel putin pentru noi. Daca cineva se simte cu totul si cu totul nedreptatit sau abuzat este rugat sa trimita un email administratorilor forumului si va fi tratat cu toata atentia cuvenita.

22. Ultima si cea mai importanta dar oarecum evaziva regula - se recomanda mentinerea discutiilor in cadrul obiectivului principal al acestui forum - MASINILE TOYOTA- vor fi descurajate in mare masura discutiile total pe dinafara. Se admit exceptii in cazul unor subiecte de interes pentru toata lumea - care sint acestea - ramine a se stabili de catre moderatorul forumului in cauza, la fata locului.

23.La sectiunea "Toyota-masina mea" nu se accepta comentarii inutile de genul "Sa o stapanesti sanatos" , "sa-ti traiasca masina" , "multi kilometrii" etc.
Rugam sa va rezumati strict la intrebari si comentarii legate de masina

Concluzii

Nu trebuie sa consideri aceste reguli ca fiind îndreptate împotriva ta. Nu sunt decât niste masuri menite sa creeze un forum de calitate.Din pacate, experienta a demonstrat ca, daca se porneste de la premisa ca noul-venit sa aiba drepturi egale cu membrii vechi, forumul a suferit o scadere drastica de calitate, aceasta pe lânga necesitatea unei munci titanice din partea moderatorilor pentru a se mentine ordinea. De aceea am adoptat masurile de mai sus care presupun, pentru membrii de valoare, un mic efort în primele zile de la înscriere. Speram ca acest efort sa fie din plin meritat.

Se accepta sugestii de imbunatatire (si e chiar recomandat sa o faceti fiind in interesul vostru) atat in ceea ce priveste prezentul regulament cat si in ceea ce priveste forumul sau site-ul ca functionalitate sau continut.

Speram sa te simti bine în aceasta comunitate, sa facem schimb de experienta legata de marca Toyota.
See more
See less

Toyota RAV4 Hybrid (2016+)

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Toyota RAV4 Hybrid (2016+)

    Salut,

    Sunt interesat de acest model pentru sotie si pentru mine din cand in cand.

    Exista persoane pe forum care au dat comanda pentru acest model ? Daca da, ce preturi ati obtinut de la dealeri ?

  • #2
    Salut,
    Iasi, am facut test drive cu ea si am mers pe varianta RAV4 HSD Elegance incluzand Rabla am ajuns undeva la 32500 cerea el , iar eu i am oferit 32 000.

    Mai astept , garda la sol de 17 cm mi se pare un pic mica + ca m am dezumflat un pic dupa ce am vazut ce face in off road daca poate fi numit off road de alul respectiv https://www.youtube.com/watch?v=sIexQBNl7iM.

    Masina ajunge peste 5 luni parca daca o comanzi acum.

    M a uit si dupa o Mazda CX-5 .
    Cu sulfetul as alege CX-5 ul , cu mintea Rav4 Hybrid.

    Tu ti ai cumparat o ?

    Comment


    • #3
      Eu am comandat masina la toyota nord.
      Am vazut clipul indicat dar nu i-am dat importanta pentru ca, dupa parerea mea, este nerelevant. Niciodata nu poti, ca si sofer sa incetinesti chiar inainte de locul unde masina pierde aderenta. Inteleg ca testul vrea sa verifice ce face masina in situatii extreme si ca sigur Subaru s-ar fi descurcat mai bine. Al doilea aspect este ca HSD este cu totul si cu totul alta masina din punctul de vedere al sistemului de rulare; asta aduce alt nivel de irelevanta clipului.

      Comment


      • #4
        Nu stiu cum este cu impozitul la hibride ,as lua si eu un rav 4 hibrid dar are motorul pe benzina de 2,5 l si e posibil ca impozitul sa fie mare.

        Comment


        • #5
          Impozitul este in functie de hotararea Consiliului Local,se reduce intre 50% si 95% din valoarea inpozitului initial.Spre exemplu eu am inmatriculat un Auris Hybrid si mi s-a aplicat valoarea minima,adica 50%.Sa specifici ca este hybrid ca doamnele de la financiar nu stiu ca trebuie facuta reducerea.

          Comment


          • #6
            Impozid hibrid

            Pai tocmai asta e problema hotaraste consiliul local o anumita reducere care oricand poate fi anulata, conteaza hotararea la nivel national pe termen lung si cum rav 4 hibrid are motor de 2,5 l impozitul poate creste spre 1000 lei.

            Comment


            • #7
              Treaba sta in felul urmator,guvernul prin hotarare a stabilit ca impozitul la hybride sa se reduca cu o suma de maxim 95% si minim 50% din impozitul pentru motorizarea respectiva.Consiliul local din fiecare localitate,trebuie sa stabileasca un procent de reducere,nu mai mult de 95% si mai putin de 50%.Daca,consilierii vor sa stimuleze achizitionarea de hybride baga 95% reducere in hotarare,daca nu, din oficiu, comform HG, se aplica o reducere de 50%.https://static.anaf.ro/static/10/Ana..._2016.htm#A470
              Last edited by dan.gutu; 09-19-2016, 11:22 AM.

              Comment


              • #8
                Multumesc foarte mult pentru precizare. Pai daca e asa RAV 4 hibrid devine o alegere excelenta. Spatiu interior si portbagaj ok, printre cele mai bune din clasa,consum rezonabil,fiabilitate garantez, rezistenta la gropi si drumuri proaste garantez, demaraj excelent 9s, putere si cuplu suficient( ca un diesel),taxe reduse cu minimum 50%,tinuta de drum OK,crash test 5 stele.

                Comment


                • #9
                  Toyota Romania a uitat ce inseamna satisfactia clientului?

                  Dragi mei, dupa ce am așteptat 7 luni ca sa mi se livreze „noul etalon in clasa SUV” adica Toyota RAV4 Hybrid, m-am trezit in fata unor probleme cat China de mari! Si asta s-a intimplat pentru ca la Toyota Romania i se cam rupe de satisfactia clientului. Si cum omul sfinteste locul, ca sa confirme dictonul angajatii Toyota Romania pe linga faptul ca iti vind pielea (blana) ursului din padure i-au si pielea de pe tine. Asta nu ca sa tapeteze scaunele asa zis din piele, ci pentru a arata ca ei se simt mai presus de orice, uitand ca noi consumatorii suntem cei care le aducem piinea prin masinile cumparate. S
                  i eu care credeam ca sunt client fidel, ca doar de 10 ani cumpar numai Toyota. Si vorba cea, am cumparat vreo 5 Toyota in 10 ani!

                  Dar sa revin la poveste

                  CEA MAI MARE „GOGOASA” PE CARE NE-O VINDE (SCUMP DE TOT!!!) TOYOTA ROMANIA ESTE LEGATA DE CONSUM!!!

                  Consum la RAV4 Hybrid este exagerat de mare de combustibil. Am constatat după primele 30 zile de exploatar dar și ulterior după efectuarea a peste 8000 km până la data de 15.11.2016. Consumul extraurban și în regim de autostradă situându-se undeva între 8,0 – 11,4 l/100 km, se apropie lejer de cifra de 200% față de cifrele prezentate official. Consumul urban constatat până la 15.11.2016, fiind de 7,5 -8,4 l/100 km - cu aproximativ 150 – 160% mai mare decât cel comunicat, cu o creștere semnificativă a acestuia, după instalarea sezonului rece, spre 9,2 – 10,5 l/100km.
                  Toate acestea în condițiile în care sedus de cifrele unui consum urban uimitor de mic, cum este prezentat pe site-ul Toyota, și de argumentele dealerului, am optat pentru un RAV4 Hybrid.
                  Chiar și răspunsul oficial al Toyota Romania la notificarea pe care le-am trimis-o, transmis prin intermediul reprezentantului legal împuternicit dl avocat Ovidiu Petrescu, menționează: „pentru a stabili cu exactitate daca autovehiculul Dvs. prezinta sau nu un consum mare de combustibil, va comunic faptul că în prealabil este necesară o verificare a autoturismului in service, pentru a se stabili daca aceasta prezinta defecte sau nu.” Ceea ce nu s-a întâmplat, deși am făcut demersuri în acest sens! Este cât se poate de clar că înainte de a răspunde unei reclamații tehnice cum a procedat Toyota Romania, ERA necesar ca autoturismul să fie expertizat în service, cum bine s-a menționat.
                  Întrebarea firească este – de ce mi s-a refuzat sistematic prelularea autoturismului, pe bază de proces verbal, pentru expertizare. Eu am cerut-o dar am fost refuzat sistematic! (…)

                  continuarea miine!
                  ma puteti contacta pt detalii
                  Last edited by danfarcas; 12-07-2016, 04:07 AM. Reason: greseli ortografice

                  Comment


                  • #10
                    Salut Danfarcas,

                    Te rog un update.
                    Cochetam cu idea unui Rav 4 hibrid.

                    Eram insa sigur ca un consum de 5,1 in oras nu este real. Din experienta mea adun 30% deci ma gandeam pe la un 7.
                    Pe traseul meu, un diesel de 1,6 consuma 8,7 iar un Yaris pe benzina, CVT, imi lua 10,8.

                    Deci 7 in oras pentru Rav Hibrid era OK pentru mine, chiar 8.

                    Insa ma surprinde consumul mare inafara. Asta inseamna ca motorul nu este facut sa ruleze la viteze mari, este o masina de oras.

                    Comment


                    • #11
                      Draga alex2013,

                      Am vrut sa cumpat un RAV4 pe benzina automatic cu AWD, cu tractiune integrala adevarata, nu pseudoAWD, cum e hibridul care trage pe spate exclusiv electric.
                      Pe tema consumului ma cert de vreo 8 luni cu cei de la Toyota Romania, care refuza sa expertizeze masina dpdv al consumului care in lunile de iarna sare binisor de 10 litri/1oo km in oras. In afara orasului , cel mai bun consum a fost 7,4 l pe ruta Targu Mures - Brasov, cei drept condusa de un fost pilot de raliuri. mie nu m i-a iesit niciodata sub 8l/100 km in afaara orasului, si in oras cam la fel in functie de temperatura de afara. Per global sunt multumit de comportamentul masinii. As critica tapiteria din asa zisul Softex, de cea mai proasta calitate. Cred ca au trimis rebuturile in Romania, sistemul audio foarte prost (pentru nivelul de echipare luxury este ca atunci cand astepti sa auzi stereo la un difuzor de perete). Hai ca dupa 16000 km in 8 luni am ce sa spun.
                      Nu v-as recomanda hybridul desi are avantajul ca nu platesti impozit si taxa de inmatriculare. cu ceva mai ieftin , cam 3000 euro iei una pebenzina, cu aceleasi dotari - cum am vrut sa iau eu, doar ca in fata argumentelor dealerului am cedat.
                      Orice artificiu ai incerca ca sa scazi consumul Hybridul e mai greu - asa ca bani pe care ii planificai deja, adica o economie de 500 Euro pe an, comparativ cu motorul de 2,0 pe benzina. Asa ca RAV4 Hybrid - „mult zgomot pentru nimic”
                      Cele bune. astept sa ma contactati

                      Comment


                      • #12
                        Ar mai fi multe de spus... esential este ca celor de la Toyota Romania li se cam rupe de client. Cei care in 2008 - 2010 nu mai stiau ce sa faca ca sa fiu multumit, acum m-au trecut pe lista neagra. Raspunsul e simplu: în 2010 erau de vina si se simteau cu musca pe caciula. Acum desi si-au recunoscut vina (livrarea unui autoturism neconform cu comanda) li se rupe. Doar ca o sa ii chem in instanta!!!
                        Asa ca dupa 10 ani de Toyota si 5 buc masini cumparate de la ei, mai pot doar : „DACA TOYOTA ROMANIA NU ARE GRIJA DE CLIENTII EI, ALTCINEVA CU SIGURANTA VA AVEA! Pe lingă asta dezinformeaza la greu si te si insults.

                        Rusine Toyota Romania!

                        Comment


                        • #13
                          Eu am avut 2 Yaris cu motor benzina 1,3.
                          Cea din urma cutie automata.
                          Consum oras (pe ruta mea) = 11,7
                          comparatie cu 2 modele mai grele decat un Yaris:
                          Opel Mokka, 1,4 benz cutie automata, acelasi oras: 10
                          Opel Astra, 1,6 Diesel, manuala: 7,8

                          Cat priveste neseriozitatea am experienta similara cu Porche Romania.

                          Comment


                          • #14
                            Salut.
                            Ref. la Rav4 hibrida si impozit.

                            Tocmai ce mi-am luat una...
                            In Bucuresti, sect.2 , cand am inregistrat-o la Circa fin. , mi-a trecut impozit pe fisha 1100 lei. Reducererea trecuta in finalul tabelului este de 95%.
                            Dar anul asta nu am nimic de plata, si banuiesc ca voi plati pe 2018 , 5% din 1100lei. Care ar fi cam 55 lei.
                            Zic....
                            Last edited by calulbreaz; 07-11-2017, 09:32 AM.

                            Comment


                            • #15
                              @ Alex2013



                              Am vazut ca esti interesat de consumul hibridei Rav4.
                              Am luat si eu una si am facut 250 km in afara orasului. Vit. medie 110km/h, 2 persoane, 65 kg bagaje, rezervor plin. Consum mediu la final 7,4%

                              Duminica am facut un drum in Bucuresti , din Titan in Baneasa.
                              La intoarcere am incercat sa scot un consum minim. Deci, 14km, traseu liber , vit medie 40km/h, relaxat, A/C pornit.
                              La destinatie am avut consum mediu afisat 4l/100km. Fusese si 3,8 dar pe final a mai pornit motorul ca se descaracasera bateriile.
                              Deci, eu sper ca intr-o luna ma voi obisnui sa merg 'la consum' si sa scot o medie de 5% in oras si cand e trafic aglomerat, mai cu seama ca eu fac mai mult drumuri scurte , pana in 20 de km.
                              Am sa revin cu detalii.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google