Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul ForumToyota.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Forumtoyota au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Forumtoyota nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul ForumToyota(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul ForumToyota(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Toyota RAV4 Hybrid (2016+)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Si inca ceva, @ danfarcas
    Sunt de acord si cu initiativa ta si cu comentariile.
    Doar ca am observat ca masina se comporta ca o 'benzinara' clasica, daca o conduci ca pe una d-aia !
    Condusul sportiv si 'talpile' in acceleratie conduc la stergerea diferentelor intre o masina HYB si oricare alta .
    Fara suparare !

    Comment


    • #17
      Salut ,
      In legatura cu consumul eu am obtinut in oras o medie de 6.4 l/100 km , dar cu condus batrineste . Cu un condus sportive cu AC pornit in oras se scoate 7.5 l / 100 km . Pe autostrada depinde de viteza , adica la o medie de 120 km / ora se poate scoate si 7.5 l , dar daca te duci la un 140 km / ora , ajungi la 9.5 l .
      In legatura cu luminile de la faruri , as vrea sa stiu daca cineva a pus led-uri pe faza scurta / lunga , si daca exista vreo imbunatatire a nivelului de lumina . M-ar interesa si ce tip de led-uri s-au utilizat .
      Va multumesc anticipat .

      Comment


      • #18
        Am promis ca revin ref. la Rav4 Hyb.
        Dupa o luna de condus, media consumului pe 1600 km este 7.0 l %.
        Deci.
        1.Masina este un monument al tehnicii. Lasati de-o parte conceptiile despre masinile clasice, (fie ele si cu cutii de vit automate. ) Cutia CVT este altceva si are plusurile dar si minusurile ei. E mult de discutat aici, deoarece trebuie multe explicatii care sa contribuie la o imagine curata a acestei tehnologii.
        Parerea mea e ca in 5 ani CVT va cuceri piata.
        2.Hibrida e foarte versatila in conducere. Poate satisface si doritorii de consum mic, dar pt. asta trebuie sa inveti stilul asta de condus, dar si pe cei care vor sa fie primii la fiecare stop. Eu de la Otopeni pana in cartierul Titan , am un consum intre 5,3 si 6,2 l%. Depinde cat de tare vreau sa fac slalom in trafic.
        Vorbeam de minusuri. Unul ar fi ca lipseste frana de motor, cea cu care ne-am obisnuit sa coboram pantele. Dar si asta se invata, trecand din mod automat in mod manual al cutiei cvt , folosind treapta 1sau2.
        Dar sa stiti ca tocmai pastrarea inertiei masinii si lipsa franei de motor face sa scada consumul in mers, chiar si la viteze mari, pentru ca in lipsa accelerarii, motorul termic se opreste.
        3. Cruise-controlul adaptiv e o bomboana, masina franeaza singura daca te apropii de masina din fata.
        4. Line control revine pe banda de mers in 80-90% din cazuri. Dar numai daca benzile au marcajele vizibile.

        Daca mai vreti detalii, va stau la dispozitie. Eu sunt incantat de masina. As recomanda-o oricand, fara discutii.
        Apropos, in acceleratie de la 100 si pana la 180 km/h, nu stau prea multe masini in fata ei. Pe demonstrate.

        Comment


        • #19
          poza

          atasez poza consum
          Attached Files

          Comment


          • #20
            achizitie rav4

            Salutare. As dori sa achizitionez o Toyota RAV4 hibrid si am facut chiar un test drive, mergând vreo 50 de km in oras şi in afara.
            Personal, am fost multumit si chiar doream sa o achizitionez dar sotia, care a stat pe bancheta din spate, mi-a zis ca la trecerile peste denivelari, se auzea un zgomot de la caroserie.
            Eu nu am auzit fiind la volan dar mi-a zis ca era ceva de genul a doua oale de tabla care se loveau una de alta.
            As dori sa stiu de la alti posesori de RAV4 hibird daca au auzit ceva similar.
            Ideea e ca poate nu dadeam atentie la cea zis sotia dar am citit un test drive pe net si autorul remarcase de asemenea un zgomot deranjant la trecerile peste denivelari.
            Multumesc.

            Comment


            • #21
              Va salut.
              Revin cu date acumulate in ultimele luni si aprox 9000 km. facuti pe soselele si autostrazile europene.
              1. Consumul. Este 8-9,5 l/100km, pe timp de iarna, pt. ca motorul termic porneste mai des , ca trebuie sa bagi caldura in habitaclu.
              Vara era mai mic, cam 7,2-7,4 l/100.
              La test drive, pe distante scurte , e posibil sa obtii si 4 l/100, daca bateria e incarcata. In realitate, pe autostrazi, la drum lung, si vit. 130-140 km/h, consumul e cam 7,9 l/100. Asta a fost media ultimilor 3000 de km, facuti intr-o sapt. , Ro-Croatia-RO.
              2. Nu mai sunt atat de excitat de cruise-controlul adaptiv, pt. ca pe autostrazi franeaza automat cand ajungi aproape de cel din fata, apoi accelereaza la max, sa te aduca la viteza setata. Asta , bine-nteles ca dusce la un consum mai mare. De aceea m-am obisnuit sa merg "la pedala", si tai acceleratia cand e cazul..
              3. Am zis de impozit. Anul trecut n-am platit nimic, anul asta mi-a venit 45 lei. Imi place.
              4. Am vazut ca s-a scris despre zgomote... Cred ca era ceva la masina de test. Eu am avut 4 oameni in masina + portbagajul plin, nu se aude nici un zgomot, mai ales ca masina e foarte silentioasa. Sigur se auzea, daca era ceva.

              Mai vorbim.
              Sanatate va doresc

              Comment


              • #22
                Consumul unui RAV4 pe benzina , mesaj gasit aici pe forum, si copiat mai jos:

                ”Salutare
                Am si eu un Rav4 de vreo doua saptamani si in prin Bucuresti media consumului pana acum este de 18l/100km. Este normal un astfel de consum sau o sa scada dupa ce se mai rodeaza motorul?
                In carte zice de un 12l/100km in oras.”
                Last edited by calulbreaz; 04-14-2018, 16:54 PM.

                Comment


                • #23
                  Originally posted by danfarcas View Post
                  Draga alex2013,

                  Am vrut sa cumpat un RAV4 pe benzina automatic cu AWD, cu tractiune integrala adevarata, nu pseudoAWD, cum e hibridul care trage pe spate exclusiv electric.
                  Pe tema consumului ma cert de vreo 8 luni cu cei de la Toyota Romania, care refuza sa expertizeze masina dpdv al consumului care in lunile de iarna sare binisor de 10 litri/1oo km in oras. In afara orasului , cel mai bun consum a fost 7,4 l pe ruta Targu Mures - Brasov, cei drept condusa de un fost pilot de raliuri. mie nu m i-a iesit niciodata sub 8l/100 km in afaara orasului, si in oras cam la fel in functie de temperatura de afara. Per global sunt multumit de comportamentul masinii. As critica tapiteria din asa zisul Softex, de cea mai proasta calitate. Cred ca au trimis rebuturile in Romania, sistemul audio foarte prost (pentru nivelul de echipare luxury este ca atunci cand astepti sa auzi stereo la un difuzor de perete). Hai ca dupa 16000 km in 8 luni am ce sa spun.
                  Nu v-as recomanda hybridul desi are avantajul ca nu platesti impozit si taxa de inmatriculare. cu ceva mai ieftin , cam 3000 euro iei una pebenzina, cu aceleasi dotari - cum am vrut sa iau eu, doar ca in fata argumentelor dealerului am cedat.
                  Orice artificiu ai incerca ca sa scazi consumul Hybridul e mai greu - asa ca bani pe care ii planificai deja, adica o economie de 500 Euro pe an, comparativ cu motorul de 2,0 pe benzina. Asa ca RAV4 Hybrid - „mult zgomot pentru nimic”
                  Cele bune. astept sa ma contactati
                  Cum mai merge masina ? dupa inca un an de exploatre au mai fost probleme cu ea? ce consum are in oras acum ? cum se comporta vara aerul conditionat si iarna la frig in zapada masina ?

                  Comment


                  • #24
                    Forum Toyota Franta

                    Daca tot suntem iubitori de Rav 4 Hybrid sau curiosi de despre ce poate face o asemnea masina dar si alte marci de hybride, iata aici http://prius-touring-club.com/vbf/fo...play.php?f=269 si aici http://prius-touring-club.com/vbf/index.php? puteti cauta.

                    O sa fiti mai mult decat satisfacuti despre ce veti afla si vedea aici.

                    Comment


                    • #25
                      Eu stiu doar rusa si engleza Majoritatea stim cam ce poate face o hybrida

                      Comment


                      • #26
                        Da, ma bucur, eu abia acum incep sa vad ce poate, in Bucuresti; am inprumutat azi un Rav 4 hybrid de la cineva pentru cateva zile . Sunt destul de dezamagit de ea. Deocamdata am facut in oras, vreo 50 km, trasee de 7-10 km cu opririle de rigoare acolo unde am avut nevoie, masina nu ma impresioneaza, are consum de 10,9 l/ 100 km benzina. Ritmul de Bucuresti : stop- frana, stop- frana. Am incercat sa merg in toate modurile, dar am lasat-o in majoritatea timpului pe eco- mode. Cele 8 celule electrice nu se prea incarca in oras, a avut majoritatea timpului acel minim de 2 celule care nu se descarca niciodata, am cautat sa ridic piciorul de pe acceleratie de fiecare data cand s-a putut in speranta ca se va incarca, cu claxoanele de rigoare ale masinilor din spatele meu ca nu merg repede pe banda, cu taximetristi jegosi cu masini pe gaz care ma depaseau nervosi, deci , daca nici cu un Logan cacacios pe gaz nu pot sa tin ritmul, nu stiu ce spun, imi pare rau ca o spun dar la hybride trebuie sa lasam rau de tot stacheta jos .
                        Impresia mea e ca toata lumea se scremea si mai si reusea sa ma depaseasca, desi aveam si portiuni unde mergeam cu 60- 80 km/ ora pe unde se putea .
                        Si sa nu credeti ca m-am dat jos dintr-un x5 sau A4 si acum ma mir ca de ce nu merge repede.
                        Repet, asta e o parere de om care o conduce in trafic de oras in ritmul zilnic pe care il fac in mod normal. Puteti sa acceptati parerea mea sau puteti sa o criticati, ca asa e la romani. Masina are un anume grad de silentiozitate, nu cine stie ce fata de una pe benzina, baraie tare la demaraj ca si benzinara, aerul conditionat e cam galagios fata de un model de la VAG sa zicem,
                        O s-o mai tin 2 zile sa vad ce minune e de ea.

                        Comment


                        • #27
                          Am tinut-o pana azi dimineata, pe 220 km aprox. am avut un consum de 10 l/ 100 km, mi-am obisnuit talpa cu motorul acesta si-acum pot sa trec de taxiuri( cred ca sunt cele mai jegoase taxiutri din toata Europa( si la propriu si la figurat ) cu tot cu taximetristi. Astia n-au mama n-au tata, nu respecta nici o regula de circulatie, sa le dai tu prioritate si sa nu-ti dea ei niciodata prioritatate, sa-ti taie fata in orice pozitie si orice situatie pe drum.
                          Daca renunti la ideea de a avea o masina cu un bord stilat si civilizat cum e la VAG-uri( ca un entry level) , atunci poti sa te gandesti s-o cumperi, daca vrei sa circuli in ritmul asta nebunesc din Bucuresti fara sa te tarai in stilul hybrid, atunci cred ca asta e consumul minim: cam 10l/ 100 km, vara, ca iarna nu stiu cum e. Ptr. un SUV de minim 1800 kg, nu cred ca e rau, poat doar Kadjarul pe motorina sa aiba mai putin, dar ma-ndoiesc ca poate tot timpul .
                          Cam asta a fost experienta mea de 3 zile cu un hybrid.

                          Comment


                          • #28
                            Statistic, vrei sa stii procentul de fosti puscariasi in total taximetristi?
                            E mare rau.

                            Comment


                            • #29
                              Asa e, am auzit ca la iesire din penitenciar li se inmaneaza un carnet de conducere cat. B sa-si manifeste cat mai pregnant in libertate caracterul de lepre.

                              Comment


                              • #30
                                Salut!
                                Revin cu informatii, la un an de la achizitie si 11000 km la bord.
                                Cineva intreba cum sta cu climatizarea.
                                Pai, sa incepem:
                                1. vara clima merge pe baterie, nu se opreste odata cu motorul, deci si daca stai la bariera un sfert de ora, ai racoare non-stop. Daaar, cand se descarca bateriaa... Pleca motorul !
                                2. iarna, incalzirea (dupa cum am mai spus deunazi) e pe motorul termic: cu cat vrei mai cald, cu atat sta motorul pornit mai mult. Deci, clasic !
                                3. Ma repet, consumul (si condusul economic) se deprinde; vrei economie, uiti de "talpa" sau primul din Block-start... Vrei sa te iei de gat cu taximetristii sau alti "virili" din trafic, calci mai tare pedala si poti pleca primul. Pe alt consum, desigur. E alegerea soferului, nu vina masinii !
                                Eu m-am dezobisnuit sa trag tare ca sa fiu primul la si de la semafor, dar asta e alegerea mea.
                                4. Am facut media consumului pe primele 7 luni din 2018: am 8,1/100km. Pe plinurile de la pompa, nu pe ce-mi indica bordul.
                                La pornirea in vacanta imi arata 7,4 litri/100, iar dupa o saptamana, la intoarcere, aveam media 7,8. Si am mers si cu 160/h si cu 60/h, functie de zone.
                                Aici chiar nu stiu ce sa zic...
                                5. Prima vizita la service, pentru verificarea la 1 an, schimbat ulei si filtre, cam 2 ore si jumate... Cam mult timp pierdut (parerea mea ).
                                6. Nu stiu daca am apucat sa spun, dar spun acum: Viteza maxima e data de 180km/h, dar nu poate fi sustinuta mult timp, decat pe distante limitate de nivelul bateriei. Doar reprize scurte sunt posibile, cam 1-2minute, dupa care ti se taie acceleratia automat si ramai cam la 150-160/h.

                                Altceva...? Mai vedem !
                                Sanatate va doresc si civilizatie in trafic ! ;-)

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google