Announcement

Collapse
1 of 2 < >

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul ForumToyota.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Forumtoyota au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Forumtoyota nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul ForumToyota(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul ForumToyota(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
2 of 2 < >

>>>REGULAMENT<<<

Reguli privind utilizarea forumului www.forumtoyota.ro

1. Principii generale

În continuare, dorim sa lamurim un principiu care guverneaza orice comunitate, site de pe Internet. Din momentul în care ai tastat adresa site-ului, ai intrat pe proprietate privata, unde gazda are dreptul societati democrate, acela de a administra dupa cum crede de cuviinta. Nu trebuie ca aceste cuvinte sa te sperie, nu am creat forumul doar pentru noi însine ci dorim sa formam o comunitate bazata pe oameni care respecta regulile noastre. De aceea trebuie sa stii ca, daca doresti sa te integrezi în aceasta comunitate, trebuie sa te supui regulilor de mai jos, ce au fost create de niste oameni, pentru niste oameni. Daca un principiu enuntat nu coincide cu un principiu de-al tau la care nu poti renunta, esti invitat, sa renunti frecventarea forumului, eventual sa-l frecventezi doar citindu-l si fara a interveni.

Sa lamurim acum cine sunt gazdele acestei comunitati:

Administratorii

a) Administratorii sunt persoanele care detin acest forum si se ocupa atat cu partea tehnica a sa cat si cu partea administrativa.
b)Administratorii au dreptul de a gestiona orice mesaj de pe acest forum si nu raspund in fata celorlalti membri pentru actiunile lor.

Moderatorii

a) Moderatorii sunt persoane care au dreptul de a gestiona mesajele celorlalti utilizatori ai forumului.
b) Moderatori se supun, ca oricare alt utilizator, acestui regulament si au grija ca el sa fie respectat.
c) Gestionarea mesajelor se face respectand prezentul regulament, abaterile grave sau repetate de la aceasta regula soldandu-se cu retragerea dreptului de a modera.
d) Functia de moderator nu implica privilegii ci responsabilitati. Functia de moderator implica posibilitatea de a edita, muta, sterge sau bloca mesajele celorlalti utilizatori.
e) Functia de moderator este propusa si acordata doar de catre administratori si nimeni nu poate interveni in privinta aceasta.
f) Moderatorilor li se poate retrage dreptul de moderare doar de catre administratori fara explicatii.
g) Desi nu este necesar, moderatorii pot da explicatii pentru actiunile lor.

2. Reguli si recomandari

1. Forumul Forumtoyota.ro este deschis tuturor persoanelor, indiferent de nationalitate, sex, religie, clasa sociala etc. Totusi, cunoasterea foarte buna a limbii române scrise este obligatorie. Recomandam, cunoasterea limbii engleze la un nivel suficient pentru a întelege un text tehnic. Exprimarea scrisa este, prin definitie, mai complexa decât cea orala si, prin urmare, încearca sa te faci înteles prin ceea ce scrii. În unele contexte este indicata o exprimare cât mai apropiata de cea literara, în alte contexte mai relaxate se poate folosi si un limbaj familiar însa în ambele cazuri este foarte important sa fii înteles cât mai usor de catre ceilalti.

2. Pe lânga cunoasterea limbii, este necesara cunoasterea regulilor de baza ale limbajului scris, dupa cum urmeaza:
- scrierea cu înflorituri (k, sh, tz, y) este interzisa, cu exceptia cazurilor în care pot aparea confuzii;
- spatiu se lasa dupa si nu înainte de semnele de punctuatie; semne de punctuatie sunt inclusiv semnele de exclamare si întrebare;
- nu se lasa spatiu dupa prima paranteza, nici înaintea celei de-a doua; se lasa, în schimb, înaintea primei paranteze;
- un singur semn de exclamare sau de întrebare este de cele mai multe ori suficient, trei semne sunt considerate maximul admis.
- orice propozitie începe cu litera mare, orice nume propriu începe cu litera mare (acest punct este doar o recomandare);
- numarul punctelor de suspensie este trei si nici mai mult de trei;
- scrierea cu diacritice este optionala;
- scrierea nejustificata cu majuscule, litere îngrosate, italice, subliniate, cu culori sau alte artificii este interzisa.
În general, tineti cont de faptul ca un post trebuie sa poata fi citit rapid.
Orice abatere de la regulile de mai sus îngreuneaza parcurgerea textului si enerveaza inutil cititorul. Cine doreste cu orice pret sa iasa în evidenta, o poate face în alt mod, nu "chinuind" ceilalti membri ai comunitatii.

3. Fiecare utilizator este identificat printr-un singur nume de utilizator (user). Înregistrarea sub alt nume a aceleiasi persoane se numeste "clona";
clonele sunt interzise. Daca ai uitat parola, exista o functie pentru recuperarea ei pe care esti rugat sa o folosesti sau, în cel mai rau caz, poti apela la un administrator care te va ajuta.

4. Nu jigni, nu declansa scandaluri (asa-zisele "flame-uri"). Faptul ca esti nervos, chiar daca ai dreptate, nu îti scuza comportamentul. Nu vor fi tolerati cei care se ascund în spatele anonimatului pentru a aduce jigniri sau injurii altor utilizatori sau unor institutii. Chiar daca sunt folosite stelute, "beep"-uri în loc de cuvintele explicite, acest lucru nu ajuta cu nimic pentru ca aici intentia conteaza.
Nu sunt acceptate discutiile explicite privind promovarea oricarui tip de activitate ilegala sau imorala (warez, pornografie, xenofobie, rasism etc).

5. Posturile monosilabice, care nu aduc nimic bun discutiei ("cool", "de acord", "super", "rulz", "vreau si eu d-ala") sunt interzise. Nu suntem pe un canal de IRC ci pe un forum, daca nu va puteti abtine cautati alte comunitati în care aceste lucruri sunt permise.

6. Posturile trebuie sa fie bazate pe argumente, nu pe opinii subiective.
Trebuie acordata mare grija discutiilor contradictorii, gen benzina vs diesel, unde subiectivitatea tinde sa depaseasca anumite limite.

7. Nu se ofera nici un fel de premiu celui care posteaza cit mai multe mesaje. Nu se face nici o diferentiere intre cei care posteaza mai des si cei care posteaza mai rar. In afara de citeva titulaturi care sint doar cu numele si nu confera nici un fel de alte facilitati nu se face nici o distinctie intre cei cu posturi multe si cei cu posturi putine. In concluzie, scrieti numai daca aveti ceva de spus.

8. Ne rezervam dreptul ca, dupa un numar variabil de posturi (ce de regula nu va fi mai mare de 10-20) sa retragem dreptul de a posta pentru userii care nu corespund cerintelor noastre. Faptul ca ai câteva categorii unde poti posta liber, nu înseamna ca poti sa te complaci în postura de membru si sa "poluezi" astfel discutiile fara a respecta regulamentul.

9. Înainte de a deschide un thread nou, este recomandat sa urmezi etapele descrise în continuare:
- apeleaza la functia Search a forumului pentru ca e posibil ca subiectul sa mai fi fost discutat;
- daca ai posibilitatea si rabdarea necesara, citeste mai multe discutii legate (chiar si vag) de subiectul pe care intentionezi sa-l deschizi; s-ar putea sa gasesti raspunsul în alta discutie, cu subiect aparent diferit de ceea ce cauti si care nu apare la cautare.

10. Daca te-ai decis sa deschizi un thread nou, ai grija ca titlul sau sa fie scris citet si sa reflecte pe cât posibil subiectul abordat. Asadar, titlul "Problema cu ambreiajul" este de preferat fata de "Am o problema".

11. Daca thread-ul se refera la o problema, ofera cât mai multe detalii despre aceasta si nu astepta ca ceilalti utilizatori sa-ti ceara detaliile. Spre exemplu, enunta de la început anul de frabricatie, motorul, codul motorului etc, facând referire inclusiv la componentele care nu-ti par importante, e mai bine sa oferi detalii în plus decât în minus.

12. Citeste, daca se poate, tot ce s-a discutat într-un anumit thread. Este scuzabil repetarea unei întrebari la care s-a raspuns în ce-a de-a saptea pagina din cele 40 dar este inacceptabil pentru un thread de 2-3 pagini.

13. Pentru ca ideea postului sa fie mai clara, poti apela la smilies, însa nu abuza de ei. Ca si semnele de exclamare, folosirea lor repetata si în numar mare deranjeaza.

14. Butonul Quote ("citat") ajuta în momentul în care se doreste citarea unui pasaj din alt post (propriu sau apartinând altcuiva), pentru a face referire la el. Acest lucru are sens doar daca acel post nu este chiar ultimul, în caz contrar acesta se va repeta în mod inutil.

15. Daca doresti sa editezi (modifici) un post, ai la dispozitie 5 minute( pentru aceasta. Totusi, daca dupa acel post exista interventii ale altor utilizatori, iar prin modificare sensul postului tau este schimbat total, acea succesiune de posturi nu va mai avea nici un înteles. Este, asadar, interzisa aceasta practica.

16. Remarcile "paternale" sunt acele remarci facute de catre utilizatorii obisnuiti care se erijeaza în "conducatorul absolut", fara a avea acest drept. Nu trebuie uitat faptul ca cei desemnati sa faca ordine sunt moderatorii. Cel mult, se va acorda acest drept membrilor de valoare si cu vechime.

17. Scandalurile pornite împotriva unor dealeri/service-uri sunt interzise.
Daca o firma te-a nemultumit si doresti sa pornesti o discutie pe aceasta tema, trebuie sa o faci civilizat, cu argumente solide (mergând pâna la prezentarea de documente doveditoare, în caz ca ti se cere acest lucru). Chiar si faptul ca firma respectiva are o atitudine reprobabila nu justifica un comportament jignitor la adresa ei.

18. Anunturile publicitare trebuie însotite de detalii complete, incluzând pretul, modalitatea de contact, eventual specificatiile complete ale produsului si/sau imaginea sa. Titlul thread-ului trebuie sa specifice explicit actiunea de cumparare/vânzare si produsul (produsele) în cauza. Sunt interzise comentariile pe marginea unui produs, nu iti convine pretul/starea lui, nu te obliga nimeni sa-l cumperi.
Nu se permite "UP" la mai putin de 24 de ore.

19. Semnatura este un text optional ce va fi atasat fiecarui post, la sfârsitul acestuia. Nu se accepta semnaturi lungi (maxim 3 linii). Introducerea unui link spre un alt site este permisa numai cu agrementul moderatorilor forumului. Se accepta imagini in semnatura la dimensiunea maxima de 150 x 15 pixel. Orice depasire a acestei dimensiuni poate fi sanctionata cu un warning. Moderatorii au dreptul de a edita semnatura fara o instiintare prealabila a userului.

20. Daca nu poti sau nu doresti sa respecti acest regulament, singura solutie consta în încetarea participarii la acest forum. În caz contrar, vom fi nevoiti sa luam toate masurile necesare pentru ca forumul Forumtoyota.ro sa-si desfasoare existenta în bune conditii, incluzând interzicerea dreptului de a mai posta (ban-area), temporara sau pe termen nelimitat. Încetarea activitatii pe forum se face "ca atare", fara a fi întreprinsa nici o actiune din partea nimanui. Asadar, nu cere sa-ti fie sters user-ul, nu-ti sterge propriile posturi, nu scrie posturi kilometrice pline de acuze la adresa administratiei, nici aici si nici pe alte forumuri. Cu alte cuvinte încearca sa parasesti decent comunitatea iar membrii acesteia sa-si aduca aminte cu placere de activitatea ta.

21. Administratorii si moderatorii forumului vor avea intotdeauna ultimul cuvint si nu sunt obligati sa dea explicatii. Este frumos din partea lor atunci cind se explica dar de cele mai multe ori, explicarea fiecarui gest in parte ar necesita mult prea mult timp - iar timpul este un material pretios, cel putin pentru noi. Daca cineva se simte cu totul si cu totul nedreptatit sau abuzat este rugat sa trimita un email administratorilor forumului si va fi tratat cu toata atentia cuvenita.

22. Ultima si cea mai importanta dar oarecum evaziva regula - se recomanda mentinerea discutiilor in cadrul obiectivului principal al acestui forum - MASINILE TOYOTA- vor fi descurajate in mare masura discutiile total pe dinafara. Se admit exceptii in cazul unor subiecte de interes pentru toata lumea - care sint acestea - ramine a se stabili de catre moderatorul forumului in cauza, la fata locului.

23.La sectiunea "Toyota-masina mea" nu se accepta comentarii inutile de genul "Sa o stapanesti sanatos" , "sa-ti traiasca masina" , "multi kilometrii" etc.
Rugam sa va rezumati strict la intrebari si comentarii legate de masina

Concluzii

Nu trebuie sa consideri aceste reguli ca fiind îndreptate împotriva ta. Nu sunt decât niste masuri menite sa creeze un forum de calitate.Din pacate, experienta a demonstrat ca, daca se porneste de la premisa ca noul-venit sa aiba drepturi egale cu membrii vechi, forumul a suferit o scadere drastica de calitate, aceasta pe lânga necesitatea unei munci titanice din partea moderatorilor pentru a se mentine ordinea. De aceea am adoptat masurile de mai sus care presupun, pentru membrii de valoare, un mic efort în primele zile de la înscriere. Speram ca acest efort sa fie din plin meritat.

Se accepta sugestii de imbunatatire (si e chiar recomandat sa o faceti fiind in interesul vostru) atat in ceea ce priveste prezentul regulament cat si in ceea ce priveste forumul sau site-ul ca functionalitate sau continut.

Speram sa te simti bine în aceasta comunitate, sa facem schimb de experienta legata de marca Toyota.
See more
See less

Corolla Sol 2.0 D-4D

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Corolla Sol 2.0 D-4D

    Salut,
    In sfarsit a venit. Ieri. Dupa 6 saptamani, si mai devreme decat deadline-ul cu 3 zile. Albastru deschis metalizat, bandouri laterale si protectii la colturi in culoarea caroseriei. Ca discount de la dealer, bandouri, protectii de colturi si covorase de cauciuc, si un breloc de piele toyota la unul din carduri.

    Cauciucurile sunt Yokohama, dealerul zice ca all seasons, eu nu cred dar, o sa verific tipul pe internet sa vedem cine are dreptate (nu ca ar avea vreo importanta, dar asa, de kiki si de bambus)

    Deocamdata am doar 57 km rulati, in conditiile in care la dealer avea 8 km. Ca la un drive test mai lung. (bineinteles, impartiti frateste cu sotia ).

    No, dupa ce tot am citit pe forumuri, m-am tot holbat la displayul cd ului sa n-aiba vreo pata, n-are, in rest par prinse toate destul de ok, nu bazaie huruie si alte din astea.

    Ce nu mi-o placut, dar oricum nu ma prea intereseaza, a fost pielea din jurul schimbatorului de viteze... plus ca maciulia schimbatorului nu era insurubata ca lumea... in fine, chestii minore, le-am zis doar asa, nu care cumva sa credeti ca am nimerit masina perfecta .

    Tot la rubrica "ce nu mi-o placut" (putetzi citi "a" in loc de "o" la "mi-o") a fost atitudinea dealerului cand l-am intrebat daca imi poate spune in cat timp imi da masina dupa ce ajunge la el, ce stiu eu, o zi,doua, o saptamana... I-am explicat la om ca ma intereseaza ca sa stiu asta in scopul de a incheia asigurarile rca si casco, sa fie in vigoare la data la care primesc masina... Ei bine, mi s-a facut o surpriza, mi-au telefonat ieri sa ma duc sa ridic masina. Drept urmare, mare agitatie, fa rca, fa casco, care sa fie valabile incepand de ieri, pana la urma am reusit, si totul a fost bine.

  • #3
    Frumoasa ca orice Toyota.Sa te bucuri de ea si sa ai parte de sute de mii de km fara probleme!

    Comment


    • #4
      Foarte frumoasă maşina. Îmi place cum arată cu toate bandourile puse.
      BMW 3 GT / 2.0d / AT Sport / Luxury Line / 2016
      Mazda CX5 / 2.0i AWD / MT / Attraction / 2012
      Toyota Aygo / 1.0 VVTI / AT / Luna / 2008

      Comment


      • #5
        hehe, si mie mi-o placut cu bandouri si protectii de colturi. pana la urma le-am primit cadou, in loc la alarma... oricum, costa destul de mult...

        Comment


        • #6
          felicitari pentru achizitie.....si sa o stapanesti sanatos...1 mil de km fara probleme...si mergi cu schimbatorul ala la garantie...
          Titi Aur: "daca esti pilot de raliuri si nu atingi limitele masinii in cadrul unei curse, esti un pilot prost; dar daca conduci pe drumuri publice si atingi limitele masinii, atunci esti un sofer prost".

          Comment


          • #7
            ambreiaj

            Iata ca micile probleme apar, nu ma deranjeaza foarte tare, dar, asa cum s-au mai plans si altii, apare un zgomot (ca un click de mouse, sau ca un intrerupator de veioza ) la cuplarea, decuplarea ambreajului, ca si cand un buton s-ar apasa.

            Zgomotul nu a fost acolo din prima zi, dar acuma a aparut. M-am uitat, si intradevar, in spatele pedalei de ambreiaj, exista un contact, care se poate apasa. Chestia bizara ii ca daca il apas cu mana, nu face zgomot, numa cu pedala de ambreaj. Sa fie ceva releu in bord, care cupleaza cand se inchide circuitul? Pentru ca zgomotul se aude de undeva din bord.

            Nu ii mare lucru, cu muzica pornita nu se aude, nu caut nod in papura, dar poate cineva stie la ce foloseste, sau cineva poate stie o jmecherie sa nu mai sune, sau sa sune mai viguros...

            Poate acest post ar trebui sa fie un nou thread, deocamdata l-am pus aici la impresii despre masina mea. Am mai vazut problema asta si pe alte threaduri, dar solutie n-am vazut...
            Daca mushu sau alt admin considera ca tre facut un thread nou si mutate si posturile de la subforumul corolla pe asta... as putea da si eu o mana de ajutor...

            spor, si multumesc pentru urari

            Comment


            • #8
              felicitari ptr masina, o sa vezi ce misto e motorul dupa ce se rodeaza putin. dupa 10000 km facuti inca ma mai uimeste de ce cuplu are.

              Comment


              • #9
                Multumesc David. Si la tine face "click" ambreaju? Ca daca nu, atunci cand merg la revizia de 1000 km, o sa le zic sa se uite... Oricum, clipocitu nu-mi sterge zambetu de pe fata, de parca-s ala din reclama de la durex. Imi place masina asta. Mi-e ciuda ca nu mi-au trecut emisiile in cartea de identitate... dar asta ii alta poveste... dintr-un post viitor

                Comment


                • #10
                  7000 km

                  Salut,
                  iacata, 7000 de km s-au implinit saptamana trecuta. Pareri despre masina, numai de bine.

                  Bineinteles ca sunt si mici chestii, dar care nu ma deranjeaza. Cu bune, cu rele, le scriu mai jos

                  1) "click-ul" de la ambreaj. E acolo, asa suna, e normal chipurile, desi cred ca un alt fel de arc ar mai rezolva din zgomot.
                  2) motorina care clampane in rezervor... asta este, la toate masinile ce le-am avut facea asa...
                  3)scartait de frane... depinde doar de mine, cum franez, asa ca nu vreau sa va mai aud cu plansete ca vai imi scartie franele...
                  4)vopseaua: nu este mai proasta ca pe alte masini, totusi cineva generos si-a deschis usa in portiera mea. o mica pata alba, se va repara pe casco, candva... n-am chef sa stau pe la cozi la politie, la asigurare, plus sa mai dau inca 100 de euro pentru o mica julitura...
                  5)tabla are mici indoituri de la o grindina sanatoasa din vara asta. nu se vad prea tare, sunt acolo, nu le voi repara niciodata.
                  6)consumul. in oras, catre 9 litri la suta... cu aeru conditionat pornit tot timpul. oricum, motoru se incalzeste la un minut inainte sa ajung la servici... asa ca sa nu aud comentarii. este acceptabil. Consumul, in afara, cam 6%, tot cu ac-ul pornit, cu depasiri in plina forta... nu conduc "la consum", asa ca valorile astea mi se par normale.
                  7)jantele. sunt ok, cu toate astea, mici zgarieturi au.
                  8)Pozitia la volan. e ok, dupa ce iti reglezi ca lumea scaunu. Cotiera este excelenta, dar la mana stanga nu prea ai suport, decat sa te tii de volan, ceea ce nu ii prea rau... totusi, cateodata, parca mi-ar place sa am un loc unde sa-mi sprijin cotul
                  9)portbagaju. ii ok, cei 450 de litri sunt mai mari ca cei 530 de la logan. asa mi se pare
                  10)zgomote. da, mici sunete in bord pe piatra cubica, nimic alarmant de la trenu de rulare, desi am mai luat unele gropi
                  11)pe dedesupt. masina ii foarte joasa, asa ca am mai atins pe dedesupt. sper ca nu s-a spart nimic...
                  12)dezaburirea spate. Chestie mishto, antena ii in partea de sus de pe luneta, asa ca nu va asteptati sa va dezabureasca partea de sus a lunetei. oricum, mare branza nu vedeti pe acolo... Dar pentru inceput am fost in service cu problema asta... au ras putin aia, nu-mi pasa...
                  13)consum ulei: deocamdata nu stiu, am tot vrut sa ma uit, si tot am uitat. o sa completez asta dupa ce voi inspecta

                  Cam atat deocamdata,
                  voi mai reveni

                  Comment


                  • #11
                    nivel ulei

                    eram dator cu consumul de ulei... la 7100 km, nivelul la ulei este normal, chiar la mers sportiv zic eu.

                    Comment


                    • #12
                      8100 km; cauciucuri de iarna pending

                      Salut din nou... Am un scartait metalic la pornire... (am pus un thread la "probleme corolla" http://www.forumtoyota.ro/forum/showthread.php?t=742 ). Dupa vizita la service, cica o "pietricica" a intrat in cureaua de la ventilator... asta ii din ciclu "am XXX ani si n-am mai vazut asa ceva"... in fine... o sa-mi schimbe cureaua pe garantie... noa, ce sa zic, sper sa nu se rupa acuma, ca am ceva drum mai lung de facut...

                      In rest, masina ii super ok. Top speed deoacamdata doar 180 km/h... Om mai vedea.

                      Ma gandesc acuma sa-mi iau cauciucuri de iarna, dar cauciucurile de iarna imi par mai mult o chestie de marketing... Nu de alta, dar pana acuma n-am simtit nici o nevoie de ele, nici la celelalte 3 masini pe care le-am avut in trecut...
                      Om vedea, daca iarna va fi grea, omatu mare, poate o sa cumpar asa ceva...

                      Astept reactii pe chestia asta cu cauciucele
                      Last edited by dorus; 11-16-2008, 16:56 PM.

                      Comment


                      • #13
                        Si acuma sa intervin si eu .....parerea mea cauciucurile de iarna nu sunt o investitie proasta ....in primul rand ai mai mare aderenta pe zapada si polei decat cele de vara ...plus de asta iti protejezi cauciucurile de vara de inghet (care din ce stiu eu le face ca in timp sa crape sper sa nu zic tampenii)

                        Cauciucurile de iarna sunt bune in functie de necesitati si de utilizare ....eu unul deobicei merg la munte destul de des iarna ...si merg si pe viscol ...nu ma deranjeaza ....nu ma sperie nimica...etc...in funtie de necesitati ....daca tu chiar nu ai simtit nevoia....incearca ....si fara....desi cred ca e mai usor cu ele ....

                        O alta poveste ....anul trecut am fost la munte 2 prieteni cu masini..... eu cu cauciucuri de iarna iar el cu unele de vara ...eu nu am avut probleme cu tractiunea si cu urcatul pe la cota 1400 la sinaia...el a ramas de 4 ori in fata mea .....din cauza pierderi de aderenta...plus de asta intr-o parcare era ceva zapada depusa si am parcat sa stam la o tigara ..pur si simplu eu am plecat de acolo fara probleme ...el a ramas....iar aste e doar un avantaj.....alt avantaj prietenul asta al meu s-a rasucit fara sa vrea ...si fara sa faca nimica ....eu nu am avut probleme. ...fiecare crede ce vrea ....eu am vazut ce inseamna asa ceva ....sper ca nu vrei sa iti povestesc si ce SUV-uri am vazut ramase si treceam pe langa ele....prin ditamai zapada...si se uitau aia la mine ca la filmele abia rulate in cinema...
                        Sper ca ti-am expus destul de clar ce cred eu despre cauciucurile de iarna ...
                        Last edited by Mushu; 11-16-2008, 18:23 PM.
                        Titi Aur: "daca esti pilot de raliuri si nu atingi limitele masinii in cadrul unei curse, esti un pilot prost; dar daca conduci pe drumuri publice si atingi limitele masinii, atunci esti un sofer prost".

                        Comment


                        • #14
                          Anul trecut, dupa prima zapada, nu am mai putut parca masina la locul ei din cauza unei mici pante si a unei borduri. Dupa ce m-am facut de rusine de 3 ori ( impins de vecini) am cumparat cauciucurile de iarna si nu am mai avut nici o problema cu mersul pe zapada si gheata. Diferenta a fost foarte mare,nici eu nu credeam ca poate fi asa o mare diferenta, asa ca recomand calduros cauciuciri de sezon !!!
                          Toyota Avensis 1.8 VVT-i

                          Comment


                          • #15
                            cauciucuri de iarna

                            Stiam ca o sa starnesc colbu de pe toba cu asta...

                            Citez din manualu masinii

                            Echipaţi autoturismul cu anvelope de iarnă sau achiziţionaţi un set de lanţuri pentru anvelopele din faţă.
                            Asiguraţi-vă că toate anvelopele sunt de aceeaşi dimensiune şi marcă şi că lanţurile corespund cu dimensiunea anvelopelor.
                            Nu zic ca is 100% convins ca nu o sa-mi pun, dar ma intereseaza in primul rand confortul... tot cautand reviewuri pe net am gasit, recunosc, mai mult decat nimic, asta: http://www.tirerack.com/tires/tires....Ultra+Grip+GW3

                            Se pare ca aceste cauciucuri sunt in top la confort, le-am gasit in romania, costa 447 RON unu... (aici ii linku: http://pneus-expert.ro/products_ro_2...a-Grip-GW3.php). Amu... la munte nu ma duc, in timisoara iarna nu-i ca vara dar ii aproape ca toamna... Mai umblu in ungaria, dar nu cred ca acolo te obliga sa ai gume de iarna...

                            in concluzie, ma mai gandesc, si pana ma mai gandesc o sa-mi iau niste lanturi... A, desigur, cum da iarna, o sa am si o lopata cu mine...

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                            Politica de Securitate Google