Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul ForumToyota.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Forumtoyota au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Forumtoyota nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul ForumToyota(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul ForumToyota(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Toyota Yaris1.4 D4D

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Toyota Yaris1.4 D4D

    Salut colegilor de forum!
    Am tot citit mai multe forumuri shi in sfarsit am gasit pe cel potrivit.
    Am zis ca aici e locul unde pot scrie shi eu
    Mashina mea e cea din titlu.
    Kilometri are aproape 30k fara probleme majore.
    Sunt multe de zis de mashina asta dar este vreme....
    Deocamdata o sa pun ceva poze:
    Attached Files
    Yaris-Dizel Power

  • #2
    181 km/h??
    Mergi cam tare,
    Principalul este ca esti multumit de masina!
    Toyota Avensis 1.8 VVT-i

    Comment


    • #3
      Felicitari pentru alegere ....in ambele cazuri .......astept mai multe informatii legate de problemele care le-ai intalnit in exploatare.....nu de alta dar eu sunt mai micut, am doar 12.000 de km cu a mea si sa am grija mai mare de ea...

      Felicitari si pentru viteza maxima eu nu am reusit sa trec de 171 km/h ...o sa incerc cam peste 2 saptamani cand o sa plec la drum lung.....
      Titi Aur: "daca esti pilot de raliuri si nu atingi limitele masinii in cadrul unei curse, esti un pilot prost; dar daca conduci pe drumuri publice si atingi limitele masinii, atunci esti un sofer prost".

      Comment


      • #4
        Originally posted by Mushu View Post
        Felicitari pentru alegere ....in ambele cazuri .......astept mai multe informatii legate de problemele care le-ai intalnit in exploatare.....nu de alta dar eu sunt mai micut, am doar 12.000 de km cu a mea si sa am grija mai mare de ea...

        Felicitari si pentru viteza maxima eu nu am reusit sa trec de 171 km/h ...o sa incerc cam peste 2 saptamani cand o sa plec la drum lung.....
        Mushu, am vazut ca esti f activ pe forum shi asta ma bucura .Imi place cand sunt oamenii pasionati de mahini shi mai ales de Toyota.
        Ideea e ca am mai avut 2 toyote inaintea celei mai sus prezentate: o corolla hatchback shi alt yaris(1.4 D4D).
        Corolla o mashina buna dar Yarisul l-am ales pentru conceptul de Big Small (stii tu...)
        Probleme la Yaris nu cred ca ai sa intampini, in afara de parbriz care datorita inclinatie e ca un magnet de pietre .Eu deja am patru sau 5 "floricele" cu "radacini cu tot" .
        La motor trebuie sa sa fii atent la filtrul de aer shi sa il sufli din 5 in 5mii de km.Iti recomand asta daca vrei ca mashina sa mearga la parametrii optimi.
        Eu folosesc mashina destul de intens,shi am observat ca filtrul ia mult praf in 10mi km.
        As folosi-o mai intens dar datorita cutie semiautomate prefer sa merg mai usor in oras.In schimb cand ies din trec pe manual shi schimb destul de des la 4000 RPM.
        Schimbarile de viteza le fac cu ridicarea piciorului de pe acceleratie shi mutarea manetei in spre "+".
        In cazul in care vreau sa schimb "in jos" imping maneta spre "-" shi face frana de motor la fel de eficient ca shi cea manuala.
        Avand shi experienta celuilalt Yaris nu-mi fac probleme pentru fiabilitate shi nici pentru sigurantza.
        O sa atashez poze cu ea ca sa vezi despre ce e vorba.
        Yaris (before & after)
        Attached Files
        Yaris-Dizel Power

        Comment


        • #5
          Nu ne lasa asa... suntem curiosi...ce-ai patit cu celalalt Yaris? Cum a ajuns in halul ala?
          Yaris Hybrid Ist generation

          Comment


          • #6
            Mersi mult......ma faci sa imi para rau ca nu mi-am luat cutie MM ....m-am gandit mult la asta....si parca acuma imi pare si mai rau....si eu astept explicatii legate de Yarisul lovit!!!...si inca o chestie...cat consuma a ta ....ca doar ai MM?!?!

            Inca mai dau explicatii legate de alegerea masinii mele prietenilor ...dar cea mai tare chestie a fost plimbarea la metro cu un prieten care a ramas dea dreptul masca ce faceam cu banchetele ......plus ca nu mai zic ca toata lumea care se urca in ea ma intreaba .........e benzina nu????.....
            Titi Aur: "daca esti pilot de raliuri si nu atingi limitele masinii in cadrul unei curse, esti un pilot prost; dar daca conduci pe drumuri publice si atingi limitele masinii, atunci esti un sofer prost".

            Comment


            • #7
              eu la a mea nu i-am schimbat inca filtrul de aer (am 23k km) si i-am dat in weeekend un 185 Km/h.

              Comment


              • #8
                Originally posted by costin View Post
                eu la a mea nu i-am schimbat inca filtrul de aer (am 23k km) si i-am dat in weeekend un 185 Km/h.
                Frumos!!Dar sa nu uitam ca in ardeal nu este autostrada....
                Deci "terenul de joaca" e mai mic pt. mine shi oricum nu 181km/h e viteza maxima cu care am mers cu Yarisul
                Yaris-Dizel Power

                Comment


                • #9
                  [quote=Mushu;3192]Mersi mult......ma faci sa imi para rau ca nu mi-am luat cutie MM ....m-am gandit mult la asta....si parca acuma imi pare si mai rau....si eu astept explicatii legate de Yarisul lovit!!!...si inca o chestie...cat consuma a ta ....ca doar ai MM?!?!

                  Concumu minim 3,8l% shi in general e intre 5l-6,5l%,in functie de exploatare.
                  In ceea ce priveste accidentul, a fost destul de neplacuta situatia dar se pot trage concluzii pozitive:
                  -mashinile pot fii conduse cu viteze mari dar atentia trebuie sporita shi CENTURA pusa
                  -multa atentie la conditiile de drum shi "incaltarile" mashinii
                  -yarisul este o mashina stabila dar odata ajunsa la limita aderentei devine imprevizibila (efectul subvirator)
                  In rest ,a fost dauna totala iar urmarile pe care le-am resimtit au fost o lovitura la picior (de la airbag) shi pe frunte o julitura de la oglinda care "am mutat-o" de la loc
                  Daca aveam centura lucrurile erau mai simple dar asa a fost conjunctura.
                  Daca am luat ales tot Yaris,asta va spune ceva ... nu?
                  Yaris-Dizel Power

                  Comment


                  • #10
                    "Mushu" : Cutia multimode are anumite deficiente.Uneori schimba 2 trepte "in sus" shi te lasa fara putere.Solutia este trecerea pe manual shi corectia.Dar e deranjat.
                    La plecarile in fortza trebuie apelat la un artificiu.Shi asa nu poate pleca la fel de bine ca shi manuala.
                    Asa ca alegerea cutiei e o chestie subiectiva shi relativa.Fiecare cu avantaje shi dezavantaje
                    Yaris-Dizel Power

                    Comment


                    • #11
                      Da legat de cutie e cam nasola treaba cu schimbatul si ramasul fara forta....
                      Eu unul nu alerg tare...dar vreau sa ma bazez pe masina...si probabil deaia mi-am luat manuala...plus ca cei de la service...mi-au recomandat sa nu imi iau MM ...desi sincer pentru oras e buna .....la drum sunt curios daca te ajuta.......
                      Tendinta subviratorie am observat-o odata cand am fortat o curba...dar acceleratia a rezolvat problema..
                      Titi Aur: "daca esti pilot de raliuri si nu atingi limitele masinii in cadrul unei curse, esti un pilot prost; dar daca conduci pe drumuri publice si atingi limitele masinii, atunci esti un sofer prost".

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Mushu View Post
                        Da legat de cutie e cam nasola treaba cu schimbatul si ramasul fara forta....
                        Eu unul nu alerg tare...dar vreau sa ma bazez pe masina...si probabil deaia mi-am luat manuala...plus ca cei de la service...mi-au recomandat sa nu imi iau MM ...desi sincer pentru oras e buna .....la drum sunt curios daca te ajuta.......
                        Tendinta subviratorie am observat-o odata cand am fortat o curba...dar acceleratia a rezolvat problema..
                        Shi daca acceleratie era la podea?
                        Yaris-Dizel Power

                        Comment


                        • #13
                          Ca sa explic......am intrat in curba tare ....reducand la jumatatea curbei doar din acceleratie (frana de motor) ....masina a inceput sa fuga de fund am corectat din volan accelerand la fund pentru a urma traiectoria impusa de mine...

                          Probabil viteza care o aveai nu mai permitea corectarea traiectoriei...aveai probabil viteza foarte mare...si nu a mai mers "corectarea"
                          Titi Aur: "daca esti pilot de raliuri si nu atingi limitele masinii in cadrul unei curse, esti un pilot prost; dar daca conduci pe drumuri publice si atingi limitele masinii, atunci esti un sofer prost".

                          Comment


                          • #14
                            Probabil viteza care o aveai nu mai permitea corectarea traiectoriei...aveai probabil viteza foarte mare...si nu a mai mers "corectarea" [/quote]

                            Corect ! Dupa cate vad cunosti destul de bine mashina shi stii cum reactioneaza...
                            Yaris-Dizel Power

                            Comment


                            • #15
                              La toate masinile care le-am avut am fost atent ce reactii are masina in momente mai critice ...nu de alta dar sa nu ma ia prin surprindere...nu ma joc cu viata mea dar nu se stie ce se intampla...
                              Legat de reactia Yarisului...trebuie punctat faptul ca e o masina de oras fara veleitati sportive...cei care cauta asa ceva exista ts ...cei care vor o masina care sa consume putin si sa aibe si forta in depasiri dar nu sa faca cine stie ce drift sau alte nebuneli ...nu ati nimerit masina...nu zic ca nu se pot face dar masina e mai mult pentru utilizare normala cu o suspensie adaptata acestui lucru...acelasi lucru face si trenul de rulare absoarbe bine hopurile si gropile fiind putin cam rigid ca sa iti dea impresia ca sta lipita de sosea.....observam in comparatie cu alte masini care le-am avut ca nu are zvagnirea unui dci sau tdi ...dar accelereaza liniar fara efort pana la 3500 de ture si te scoate din situatii limita ....e mai placuta la condus si mai silentioasa decat cele 2 enumerate mai sus...
                              Una peste alta daca nu ai pretentia sa treci prin scaune cand accelerezi puternic (oricum simti ca trage bine de tot..si se duce tare)..e masina perfecta pentru o utilizare normala....repet fara pretentii sportive vizibile si reale!!!
                              Titi Aur: "daca esti pilot de raliuri si nu atingi limitele masinii in cadrul unei curse, esti un pilot prost; dar daca conduci pe drumuri publice si atingi limitele masinii, atunci esti un sofer prost".

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google