Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul ForumToyota.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Forumtoyota au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Forumtoyota nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul ForumToyota(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul ForumToyota(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

LC Prado (120) pe benzina

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • LC Prado (120) pe benzina

    Salutare,

    Sunt pe cale sa achizitionez un Land Cruiser Prado pe benzina. Locuiesc in Emiratele Arabe Unite, aici sunt disponibile motoarele 2,7 (160CP) si un 4.0 V6 (271CP). Cum 160CP mi s-au parut prea putini ptr o masina de peste 2 tone m-am orientat spre 4.0.

    Incerc sa adun cat mai multe informatii si impresii. Am tot citit review-uri si impresii pe forumuri strainesti despre LC, insa as vrea sa stiu daca careva de pe aici a avut sansa sa aiba asa ceva pe mana. E altfel cand iti spune un roman cum e masina!

    Decizia de a lua Prado a fost luata dupa ce am testat Pajero si Pathfinder. Mi-a trecut prin cap si Range Rover si X5 insa sunt mai scumpe si mai putin fiabile (din cele cercetate de mine pe diverse canale).

    Am ales cutia automata cu 5 rapoarte, numita pretentios Super-Intelligent ECT with sequential shift. nu stiu prea multe despre ea, asa ca orice informatie ajuta, daca aveti.

    Va multumesc

  • #2
    Salutare, eu m-am convins si hotarat sa-mi iau LC120 la Dubai, dupa ce am vazut ce pot face in desert. Chiar am condus vreo 2 zile una prin desert, asta la mica intelegere cu soferii. Masina este incredibila si cei de acolo, care le birjaresc toata ziua, mi-au spus ca sunt mai fiabile decat modelele diesel (mai ales la ei in desert). Daca o iei ca sa vii cu ea in tara ... nu te sfatuiesc, nu au sistem de incalzire, doar de racire ! Iarna o sa cam dardai. Cutia la care te referi are ca si principiu de functionare cutiile DSG de la WW. Ceva asemanator. Adica inainte de a intra din a 2-a in a 3-a pinionul de la a 3-a este deja pus in miscare si preluat "din zbor". Se elimina timpii intermediari si nu prea mai simti nimic la schimbarea treptelor. Dupa schimbarea vitezei, pinionul din a 2-a ramane si el in miscare, pregatit pentru a fi preluat in cazul in care reduci viteza. Exista niste paliere de turatie in functie de care se pregatesc pinioanele si sunt mentinute in miscare. Am dat o explicatie mai plastica, explicatie care mi-a fost oferita si mie la momentul respectiv.
    LC 120 3.0 D4D AT

    Comment


    • #3
      am si eu o intrebare legata de sistemul 4x4 de la Prado 150.

      este 4x4 permanent (AWD) ca la nissan? adica atunci cand mergi pe sosea si nu ai nevoie sa traga toate rotile, trag doar 2 ca se reduca consumul?

      Comment


      • #4
        masina are incalzire. are climatronic tri-zonal (cred ca asta e termenul corect). poti face si 30 de grade in masina daca vrei.
        toate masinile de aici au si incalzire, e un mit ca nu au. insa, oricum nu am de gand sa vin cu ea in romania, ptr ca sunt stabilit aici.

        e adevarat, insa, ca modelele de aici sunt facute numai ptr middle east si difera de cele din europa.
        de ex, KDSS este numai la varianta de top aici. la fel si xenoanele. in europa sunt standard.
        aici, ai de ales daca vrei roata la spate, pe usa si atunci rezervorul devine de 150l, ptr aia care merg mult off-road/desert.

        motoarele disponibile sunt 2.7 si 4.0 V6, ambele pe benzina.

        Comment


        • #5
          Pai ce in Emirate nu se face si frig ? Cat consuma jucaria ? La noi este o mare problema sa ai o asemenea masina pe benzina,mai ales cu motor de 4 litri.

          Comment


          • #6
            ba da, se face si frig. in unele parti ale tarii temperatura scade iarna si la 0 grade. e mai rar si izolat insa scade. astfel ca toate masinile au incalzire.

            nu am cumparat inca masina. am dat comanda si vine in cateva sapt. anul trecut, cand am postat, am cumparat o alta masina in loc de LC.
            consumul nu e mare. din ce am inteles de la altii proprietari de LC150, in oras nu sare de 15%, insa aici traficul e mai fluid si se circula cu viteza ptr ca sunt alte limite.
            media este de 12-13%.
            am testat masina de vreo 3 ori si atunci cand mergi normal apare pe martorul ECO pe bord (masina iti spune ca mersul ala e econmomic). martorul a stat aprins mai tot timpul, pana cand am vrut sa vad cum se infige si am calcat-o la podea de cateva ori.

            PS: am dat titlul gresit. e vorba de Prado 150. modelul in introdus din 2010.

            Comment


            • #7
              Ok! Asteptam sa ne prezinti masina.

              Comment


              • #8
                asa cum am spus e vb de LC150, nu de 120 cum am scris gresit in titlu. niste poze cu animalul.
                Attached Files

                Comment


                • #9
                  Sa o stapanesti sanatos !!!!!! Faina !
                  LC 120 3.0 D4D AT

                  Comment


                  • #10
                    Sa te poarte cu placere si in siguranta ! Asa a avut geamurile pe fata,colorate sau a fost aplicata folie ?

                    Comment


                    • #11
                      Mutumesc.
                      Folia a fost aplicata de catre dealerul toyota inainte sa ridic masina, la cererea mea si contra cost. e folie 3M si e pe toate geamurile.

                      Comment


                      • #12
                        intre timp, am ajuns la 8.000km cu masina.
                        consum mediu 13.3 %. pe deplin multumit pana acum.

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                        Politica de Securitate Google