Announcement

Collapse
1 of 2 < >

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul ForumToyota.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Forumtoyota au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Forumtoyota nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul ForumToyota(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul ForumToyota(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
2 of 2 < >

>>>REGULAMENT<<<

Reguli privind utilizarea forumului www.forumtoyota.ro

1. Principii generale

În continuare, dorim sa lamurim un principiu care guverneaza orice comunitate, site de pe Internet. Din momentul în care ai tastat adresa site-ului, ai intrat pe proprietate privata, unde gazda are dreptul societati democrate, acela de a administra dupa cum crede de cuviinta. Nu trebuie ca aceste cuvinte sa te sperie, nu am creat forumul doar pentru noi însine ci dorim sa formam o comunitate bazata pe oameni care respecta regulile noastre. De aceea trebuie sa stii ca, daca doresti sa te integrezi în aceasta comunitate, trebuie sa te supui regulilor de mai jos, ce au fost create de niste oameni, pentru niste oameni. Daca un principiu enuntat nu coincide cu un principiu de-al tau la care nu poti renunta, esti invitat, sa renunti frecventarea forumului, eventual sa-l frecventezi doar citindu-l si fara a interveni.

Sa lamurim acum cine sunt gazdele acestei comunitati:

Administratorii

a) Administratorii sunt persoanele care detin acest forum si se ocupa atat cu partea tehnica a sa cat si cu partea administrativa.
b)Administratorii au dreptul de a gestiona orice mesaj de pe acest forum si nu raspund in fata celorlalti membri pentru actiunile lor.

Moderatorii

a) Moderatorii sunt persoane care au dreptul de a gestiona mesajele celorlalti utilizatori ai forumului.
b) Moderatori se supun, ca oricare alt utilizator, acestui regulament si au grija ca el sa fie respectat.
c) Gestionarea mesajelor se face respectand prezentul regulament, abaterile grave sau repetate de la aceasta regula soldandu-se cu retragerea dreptului de a modera.
d) Functia de moderator nu implica privilegii ci responsabilitati. Functia de moderator implica posibilitatea de a edita, muta, sterge sau bloca mesajele celorlalti utilizatori.
e) Functia de moderator este propusa si acordata doar de catre administratori si nimeni nu poate interveni in privinta aceasta.
f) Moderatorilor li se poate retrage dreptul de moderare doar de catre administratori fara explicatii.
g) Desi nu este necesar, moderatorii pot da explicatii pentru actiunile lor.

2. Reguli si recomandari

1. Forumul Forumtoyota.ro este deschis tuturor persoanelor, indiferent de nationalitate, sex, religie, clasa sociala etc. Totusi, cunoasterea foarte buna a limbii române scrise este obligatorie. Recomandam, cunoasterea limbii engleze la un nivel suficient pentru a întelege un text tehnic. Exprimarea scrisa este, prin definitie, mai complexa decât cea orala si, prin urmare, încearca sa te faci înteles prin ceea ce scrii. În unele contexte este indicata o exprimare cât mai apropiata de cea literara, în alte contexte mai relaxate se poate folosi si un limbaj familiar însa în ambele cazuri este foarte important sa fii înteles cât mai usor de catre ceilalti.

2. Pe lânga cunoasterea limbii, este necesara cunoasterea regulilor de baza ale limbajului scris, dupa cum urmeaza:
- scrierea cu înflorituri (k, sh, tz, y) este interzisa, cu exceptia cazurilor în care pot aparea confuzii;
- spatiu se lasa dupa si nu înainte de semnele de punctuatie; semne de punctuatie sunt inclusiv semnele de exclamare si întrebare;
- nu se lasa spatiu dupa prima paranteza, nici înaintea celei de-a doua; se lasa, în schimb, înaintea primei paranteze;
- un singur semn de exclamare sau de întrebare este de cele mai multe ori suficient, trei semne sunt considerate maximul admis.
- orice propozitie începe cu litera mare, orice nume propriu începe cu litera mare (acest punct este doar o recomandare);
- numarul punctelor de suspensie este trei si nici mai mult de trei;
- scrierea cu diacritice este optionala;
- scrierea nejustificata cu majuscule, litere îngrosate, italice, subliniate, cu culori sau alte artificii este interzisa.
În general, tineti cont de faptul ca un post trebuie sa poata fi citit rapid.
Orice abatere de la regulile de mai sus îngreuneaza parcurgerea textului si enerveaza inutil cititorul. Cine doreste cu orice pret sa iasa în evidenta, o poate face în alt mod, nu "chinuind" ceilalti membri ai comunitatii.

3. Fiecare utilizator este identificat printr-un singur nume de utilizator (user). Înregistrarea sub alt nume a aceleiasi persoane se numeste "clona";
clonele sunt interzise. Daca ai uitat parola, exista o functie pentru recuperarea ei pe care esti rugat sa o folosesti sau, în cel mai rau caz, poti apela la un administrator care te va ajuta.

4. Nu jigni, nu declansa scandaluri (asa-zisele "flame-uri"). Faptul ca esti nervos, chiar daca ai dreptate, nu îti scuza comportamentul. Nu vor fi tolerati cei care se ascund în spatele anonimatului pentru a aduce jigniri sau injurii altor utilizatori sau unor institutii. Chiar daca sunt folosite stelute, "beep"-uri în loc de cuvintele explicite, acest lucru nu ajuta cu nimic pentru ca aici intentia conteaza.
Nu sunt acceptate discutiile explicite privind promovarea oricarui tip de activitate ilegala sau imorala (warez, pornografie, xenofobie, rasism etc).

5. Posturile monosilabice, care nu aduc nimic bun discutiei ("cool", "de acord", "super", "rulz", "vreau si eu d-ala") sunt interzise. Nu suntem pe un canal de IRC ci pe un forum, daca nu va puteti abtine cautati alte comunitati în care aceste lucruri sunt permise.

6. Posturile trebuie sa fie bazate pe argumente, nu pe opinii subiective.
Trebuie acordata mare grija discutiilor contradictorii, gen benzina vs diesel, unde subiectivitatea tinde sa depaseasca anumite limite.

7. Nu se ofera nici un fel de premiu celui care posteaza cit mai multe mesaje. Nu se face nici o diferentiere intre cei care posteaza mai des si cei care posteaza mai rar. In afara de citeva titulaturi care sint doar cu numele si nu confera nici un fel de alte facilitati nu se face nici o distinctie intre cei cu posturi multe si cei cu posturi putine. In concluzie, scrieti numai daca aveti ceva de spus.

8. Ne rezervam dreptul ca, dupa un numar variabil de posturi (ce de regula nu va fi mai mare de 10-20) sa retragem dreptul de a posta pentru userii care nu corespund cerintelor noastre. Faptul ca ai câteva categorii unde poti posta liber, nu înseamna ca poti sa te complaci în postura de membru si sa "poluezi" astfel discutiile fara a respecta regulamentul.

9. Înainte de a deschide un thread nou, este recomandat sa urmezi etapele descrise în continuare:
- apeleaza la functia Search a forumului pentru ca e posibil ca subiectul sa mai fi fost discutat;
- daca ai posibilitatea si rabdarea necesara, citeste mai multe discutii legate (chiar si vag) de subiectul pe care intentionezi sa-l deschizi; s-ar putea sa gasesti raspunsul în alta discutie, cu subiect aparent diferit de ceea ce cauti si care nu apare la cautare.

10. Daca te-ai decis sa deschizi un thread nou, ai grija ca titlul sau sa fie scris citet si sa reflecte pe cât posibil subiectul abordat. Asadar, titlul "Problema cu ambreiajul" este de preferat fata de "Am o problema".

11. Daca thread-ul se refera la o problema, ofera cât mai multe detalii despre aceasta si nu astepta ca ceilalti utilizatori sa-ti ceara detaliile. Spre exemplu, enunta de la început anul de frabricatie, motorul, codul motorului etc, facând referire inclusiv la componentele care nu-ti par importante, e mai bine sa oferi detalii în plus decât în minus.

12. Citeste, daca se poate, tot ce s-a discutat într-un anumit thread. Este scuzabil repetarea unei întrebari la care s-a raspuns în ce-a de-a saptea pagina din cele 40 dar este inacceptabil pentru un thread de 2-3 pagini.

13. Pentru ca ideea postului sa fie mai clara, poti apela la smilies, însa nu abuza de ei. Ca si semnele de exclamare, folosirea lor repetata si în numar mare deranjeaza.

14. Butonul Quote ("citat") ajuta în momentul în care se doreste citarea unui pasaj din alt post (propriu sau apartinând altcuiva), pentru a face referire la el. Acest lucru are sens doar daca acel post nu este chiar ultimul, în caz contrar acesta se va repeta în mod inutil.

15. Daca doresti sa editezi (modifici) un post, ai la dispozitie 5 minute( pentru aceasta. Totusi, daca dupa acel post exista interventii ale altor utilizatori, iar prin modificare sensul postului tau este schimbat total, acea succesiune de posturi nu va mai avea nici un înteles. Este, asadar, interzisa aceasta practica.

16. Remarcile "paternale" sunt acele remarci facute de catre utilizatorii obisnuiti care se erijeaza în "conducatorul absolut", fara a avea acest drept. Nu trebuie uitat faptul ca cei desemnati sa faca ordine sunt moderatorii. Cel mult, se va acorda acest drept membrilor de valoare si cu vechime.

17. Scandalurile pornite împotriva unor dealeri/service-uri sunt interzise.
Daca o firma te-a nemultumit si doresti sa pornesti o discutie pe aceasta tema, trebuie sa o faci civilizat, cu argumente solide (mergând pâna la prezentarea de documente doveditoare, în caz ca ti se cere acest lucru). Chiar si faptul ca firma respectiva are o atitudine reprobabila nu justifica un comportament jignitor la adresa ei.

18. Anunturile publicitare trebuie însotite de detalii complete, incluzând pretul, modalitatea de contact, eventual specificatiile complete ale produsului si/sau imaginea sa. Titlul thread-ului trebuie sa specifice explicit actiunea de cumparare/vânzare si produsul (produsele) în cauza. Sunt interzise comentariile pe marginea unui produs, nu iti convine pretul/starea lui, nu te obliga nimeni sa-l cumperi.
Nu se permite "UP" la mai putin de 24 de ore.

19. Semnatura este un text optional ce va fi atasat fiecarui post, la sfârsitul acestuia. Nu se accepta semnaturi lungi (maxim 3 linii). Introducerea unui link spre un alt site este permisa numai cu agrementul moderatorilor forumului. Se accepta imagini in semnatura la dimensiunea maxima de 150 x 15 pixel. Orice depasire a acestei dimensiuni poate fi sanctionata cu un warning. Moderatorii au dreptul de a edita semnatura fara o instiintare prealabila a userului.

20. Daca nu poti sau nu doresti sa respecti acest regulament, singura solutie consta în încetarea participarii la acest forum. În caz contrar, vom fi nevoiti sa luam toate masurile necesare pentru ca forumul Forumtoyota.ro sa-si desfasoare existenta în bune conditii, incluzând interzicerea dreptului de a mai posta (ban-area), temporara sau pe termen nelimitat. Încetarea activitatii pe forum se face "ca atare", fara a fi întreprinsa nici o actiune din partea nimanui. Asadar, nu cere sa-ti fie sters user-ul, nu-ti sterge propriile posturi, nu scrie posturi kilometrice pline de acuze la adresa administratiei, nici aici si nici pe alte forumuri. Cu alte cuvinte încearca sa parasesti decent comunitatea iar membrii acesteia sa-si aduca aminte cu placere de activitatea ta.

21. Administratorii si moderatorii forumului vor avea intotdeauna ultimul cuvint si nu sunt obligati sa dea explicatii. Este frumos din partea lor atunci cind se explica dar de cele mai multe ori, explicarea fiecarui gest in parte ar necesita mult prea mult timp - iar timpul este un material pretios, cel putin pentru noi. Daca cineva se simte cu totul si cu totul nedreptatit sau abuzat este rugat sa trimita un email administratorilor forumului si va fi tratat cu toata atentia cuvenita.

22. Ultima si cea mai importanta dar oarecum evaziva regula - se recomanda mentinerea discutiilor in cadrul obiectivului principal al acestui forum - MASINILE TOYOTA- vor fi descurajate in mare masura discutiile total pe dinafara. Se admit exceptii in cazul unor subiecte de interes pentru toata lumea - care sint acestea - ramine a se stabili de catre moderatorul forumului in cauza, la fata locului.

23.La sectiunea "Toyota-masina mea" nu se accepta comentarii inutile de genul "Sa o stapanesti sanatos" , "sa-ti traiasca masina" , "multi kilometrii" etc.
Rugam sa va rezumati strict la intrebari si comentarii legate de masina

Concluzii

Nu trebuie sa consideri aceste reguli ca fiind îndreptate împotriva ta. Nu sunt decât niste masuri menite sa creeze un forum de calitate.Din pacate, experienta a demonstrat ca, daca se porneste de la premisa ca noul-venit sa aiba drepturi egale cu membrii vechi, forumul a suferit o scadere drastica de calitate, aceasta pe lânga necesitatea unei munci titanice din partea moderatorilor pentru a se mentine ordinea. De aceea am adoptat masurile de mai sus care presupun, pentru membrii de valoare, un mic efort în primele zile de la înscriere. Speram ca acest efort sa fie din plin meritat.

Se accepta sugestii de imbunatatire (si e chiar recomandat sa o faceti fiind in interesul vostru) atat in ceea ce priveste prezentul regulament cat si in ceea ce priveste forumul sau site-ul ca functionalitate sau continut.

Speram sa te simti bine în aceasta comunitate, sa facem schimb de experienta legata de marca Toyota.
See more
See less

Hilux-navigatie

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hilux-navigatie

    Buna ziua,

    Am cumparat in urma cu 8 luni o Toyota Hilux noua din Germania.
    Am ales echiparea de varf , o varianta care in Romania nu se comercializeaza.
    Masina este fenomenala, motorul de 3.0L trage foarte bine, totul este bine legat si de calitate. Am un singur necaz: sistemul multimedia cu navigatie . Respectivul sistem, pe nume TNS700, are in dotare 4 discuri DVD cu hartile tarilor din Europa. Din pacate Romania nu este inclusa pe aceste discuri iar sistemul multimedia are in acest moment doar utilitatea unui aparat radio.
    Am informatii ca acelasi sistem multimedia se afla montat si pe alte modele Toyota. Are cineva date suplimentare sau vreo idee cum pot gasi un DVD care sa includa harta Romaniei ?
    Exista printre cititori cineva care s-a ciocnit de o problema similara ?
    Astept raspuns.
    Multumiri anticipate!!!!

    P.S.
    In rest, raspund cu placere la orice intrebari legate de masina, de optiunea de a o cumpara din alta tara, etc.
    Ca informatii primare , masina are cutie automata, tapiterie de piele, motor de 3.0L si navigatie (cum am mai spus).
    Consumul cel mai mic la drum lung (Germania- Bucuresti, 1600 km cu devieri de la traseu) 7.9 L/100 km, consumul in Bucuresti 10.4, consum mixt pe 2000km cam 8.5. Toate aceste cifre sunt obtinute cu masina neincarcata.
    Viteza maxima constructiva declarata 175 km/h. Eu am mers pe portiunea Buc-Lehliu pe autostrada cu max. 195 (valoare indicata la bord), mai mult nu poate. Am atins aceasta viteza doar pt. ca drumul este f.bun si drept, altfel nu indraznesc mai mult de 120-130, masina neincarcata topaie si este instabila la viteze mari.
    Pretul in Germania 29900 EURO fata TVA. TVA-ul nu l-am platit pt. ca am cumparat masina pe firma.
    Attached Files

  • #2
    Hard top-ul de unde l-ai luat si cat a costat? Sau asa ai luat-o de acolo?

    Comment


    • #3
      HardTop

      De la pick-up.ro
      A costat cam 1600 euro fara TVA
      Am primit gratis invelisul din bena.
      Am optat pentru hard top fara ferestre laterale de teama sa nu arate ca un dric.









      Originally posted by rommy20005 View Post
      Hard top-ul de unde l-ai luat si cat a costat? Sau asa ai luat-o de acolo?

      Comment


      • #4
        Exact ce banuiam ! Exagerat de scump un plastic ! Arata mai bine fara geamuri !

        Comment


        • #5
          HardTop

          De fapt este poliester armat cu fibra de sticla (PAFS).
          Grosimea materialului este cam 6 mm.
          Scump dar din pacate nu exista alte altermative.
          Gasisem si ceva mai ieftin dar era urat ca dracu, subtire si nefinisat. Luneta nu se inchidea bine ,nu avea lumina si nu era tapitat.
          Cred ca in acest moment pick-up si carryboy ofera singurele produse demne de mentionat.
          Mai exista cate ceva si la maxliner.
          Mai interesant este produsul original Toyota, au o varianta de 5500 EUR fara TVA.
          Asta pret mare.


          Originally posted by rommy20005 View Post
          Exact ce banuiam ! Exagerat de scump un plastic ! Arata mai bine fara geamuri !

          Comment


          • #6
            Sunt prea putine firme si prea putini cumparatori, dar si asa sunt super exagerate !

            Care era obtiunea ieftina? Mai urat de ce am eu nu cred ca exista.
            Attached Files
            Last edited by rommy20005; 02-22-2009, 02:18 AM.

            Comment


            • #7
              HardTop

              Vad ca la firmele consacrate nu mai este nici o varianta mai ieftina.
              Cam totul este intre 1300-1700, uneori mai scump.
              Inclusiv variantele de munca, fara ferestre sunt tot pe acolo.
              Am vazut pe undeva , nu mai stiu unde, ceva netapitat, fara incalzire la haion si fara lumina dar tot era 1100 euro fara TVA.
              Unii cauta second hand-uri prin tari straine.




              Originally posted by rommy20005 View Post
              Sunt prea putine firme si prea putini cumparatori, dar si asa sunt super exagerate !

              Care era obtiunea ieftina? Mai urat de ce am eu nu cred ca exista.

              Comment


              • #8
                Buna

                La noi puteti sa gasiti hardtopuri la preturi O.K. si sunt discutabile.
                Vindem marca CARRYBOY mai ieftin decat ei.Detalii in profilul meu.



                Originally posted by silvan View Post
                Vad ca la firmele consacrate nu mai este nici o varianta mai ieftina.
                Cam totul este intre 1300-1700, uneori mai scump.
                Inclusiv variantele de munca, fara ferestre sunt tot pe acolo.
                Am vazut pe undeva , nu mai stiu unde, ceva netapitat, fara incalzire la haion si fara lumina dar tot era 1100 euro fara TVA.
                Unii cauta second hand-uri prin tari straine.

                Comment


                • #9
                  Am un Hilux din 2008 , 3.0 litri echiparea de top dar are doar pre-echipare audio cu 4 boxe>
                  As dori sa-i montez un sistem de navigatie cu tot cu radio si DVD player .
                  Pretul poate si fie pana pe la 5 000 RON .

                  Comment


                  • #10
                    toyota

                    Ma intereseaza daca la Toyota Hilux Double Cab 2,5 pot folosi anvelope 265/70/16? Imi poate raspunde cineva?

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Chelariu View Post
                      Ma intereseaza daca la Toyota Hilux Double Cab 2,5 pot folosi anvelope 265/70/16? Imi poate raspunde cineva?
                      265/70/16 este dimensiunea maxima care o poti folosi fara modificari. Uneori cand rotile din fata vor ajunge la limita superioara iti vor atinge usor aparatorile de noroi, dar nu e o problema prea mare. Trebuie si rotile sa fie virate ca sa se intample fenomenul asta. In plus un hilux nu ajunge cu una cu doua la capat de cursa de suspensii. pt asta trebuie sa-i dai omor nu gluma. Si sa nu uiti: va creste confortul, consumul, distanta de franare, timpul de demaraj, bugetul alocat schimbului de anvelope si frecventa vizitelor la sevice pt verificat si reglat geometria rotilor, precum si bugetul pt placute de frana. De asemenea e posibil sa dai motiv celor de la garantii sa nu-ti acorde garantie(abia asteapta sa le dai motive). Vizitele la reprezentanta e bine sa le faci cu anvelopele vechi(pune anvelopa-scoate anvelopa). Alegerea e a ta. Mie mi-a adus numai necazuri.

                      Comment


                      • #12
                        poti pune rotzile dupa LC 120 merg la fix si nu se atinge absolut nimic. dar daca ii pui jante mai mari il omori la offroad, cam ii tai avantul.

                        Comment


                        • #13
                          atata timp cat sunt trecute in carte nu inteleg de ce sa nu le poti monta. in momentul in care producatorul le-a trecut ca optiune in cartea masinii, a derulat proceduri de omologare de tip cu aceste anvelope inseamna ca le recunoaste ca fiind adecvate.
                          Nu mai credeti tot ce va indruga meseriasii de service si in special cei de la garantii si fortatii sa va acorde drepturile dumneavoastra. un raspuns de genul nu se acorda garantia pentru ca ati montat anvelope prea late trebuie reclamat de urgenta la Toyota Europe si Toyota Japan daca vrem ca pe viitor sa avem in Romanica noastra profesionisti adevarati si nu tjsmecheri de cartier cu functii si cu painea si cutiul la ei care se uita la ce spaga au luat ca sa acorde o garantie pe un produs de care si-au batut joc in activitatea de mentenanta

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by blumi View Post
                            Am un Hilux din 2008 , 3.0 litri echiparea de top dar are doar pre-echipare audio cu 4 boxe>
                            As dori sa-i montez un sistem de navigatie cu tot cu radio si DVD player .
                            Pretul poate si fie pana pe la 5 000 RON .
                            eu am cumparat un TTi-8910.
                            super
                            2200 lei.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by blumi View Post
                              Am un Hilux din 2008 , 3.0 litri echiparea de top dar are doar pre-echipare audio cu 4 boxe>
                              As dori sa-i montez un sistem de navigatie cu tot cu radio si DVD player .
                              Pretul poate si fie pana pe la 5 000 RON .
                              eu am montat un TTi-8910, super, chiar prea sofistic pt o masina de munca, iar pretul e la jumatate fata de bugetul tau.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google