Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul ForumToyota.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Forumtoyota au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Forumtoyota nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul ForumToyota(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul ForumToyota(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Ambreiaj tare

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ambreiaj tare

    Salut Toyotisti,
    Si bine v-am gasit. De ceva timp mai exact din luna aprilie sunt fericitul posesor al unei Toyota Corolla E15, 1.6 benzina fabricatie 2007 Japonia si care are 118K km. Masinuta nu a fost intretinuta tocmai asa cum mi-as fi dorit sa fie masina pe care o cumpar dar m-a vrajit de la prima vedere si nu am mai vazut si partile mai putin bune.
    Dar sa incep cu inceputul, masina avea cateva probleme cu vopseaua sarita, prag lovit, usa sofer mica lovitura, parbriz fisurat iar pedala de ambreiaj cam tare, dar m-a cucerit felul in care merge/trage motorul.
    Desi am zis ca voi remedia problemele in timp nu am avut rabdare si m-am pus pe treaba.
    In primul rand am dus o la mecanic pentru o verificare si i-am facut ITP ul si i-am inlocuit lichidul de frana, dupa aceea am vrut sa vopsesc elementele de caroserie care erau afectate, pana la urma am vopsit-o integral, pe urma am schimbat toate filtrele si lichidele dupa care am schimbat kitul de ambreiaj si cilindrul hidraulic. Problema este ca pedala de ambreiaj este la fel de tare, a mai ramas sa inlocuiesc si pompa de ambreiaj dar nu stiu ce sa mai cred, am schimbat aproape tot ce tine de ambreiaj si pedala a ramas aproape la fel de tare.
    Deoarece mecanici au inceput sa spuna ca probabil asa este pedala la modelul acesta, as dorii cateva pareri de cei care au cumparat masina de noua si de la cei care au mai intampinat aceeasi problema.
    Multumesc,
    Last edited by robica169; 06-15-2017, 20:38 PM.

  • #2
    Imi poti spune, te rog, unde ai vopsit-o integral si cat te-a costat?
    Multumesc

    Daca ambreiajul nu prinde foarte sus si nu patineaza, nu cred ca sunt probleme.
    Eu am E15, dar e diesel. Nu avem acelasi tip de ambreiaj parca si nu vreau sa-mi dau cu parerea aiurea. Poate cineva cu model ca al tau vede si iti spune ce si cum.

    Comment


    • #3
      Originally posted by kretzu77 View Post
      Imi poti spune, te rog, unde ai vopsit-o integral si cat te-a costat?
      Multumesc

      Am vopsit-o la un tip care cunoaste foarte bine marca TOYOTA, si-a amenajat un cuptor auto acasa, pretul il face in functie de masina, ce reparatii necesita.
      Ca idee 300 lei piesa 2500-3000 integral cu totul inclus.

      Daca ambreiajul nu prinde foarte sus si nu patineaza, nu cred ca sunt probleme.
      Eu am E15, dar e diesel. Nu avem acelasi tip de ambreiaj parca si nu vreau sa-mi dau cu parerea aiurea. Poate cineva cu model ca al tau vede si iti spune ce si cum.
      Cred ca ambreiajul este la fel,a refer la pedala de ambreiaj, daca ai cumparat-o de noua ma intereseaza cum era pedala cand masina era noua.
      Multumesc pt

      Comment


      • #4
        Eu am luat-o SH.

        Comment


        • #5
          Salut,
          Nu mai este nimeni pe aici?
          Miercuri m-am programat la service pentru montarea pompei de ambreiaj, ar fi ultima piesa din mecanismul ambreiajului - reamintesc am inlocuit kit ambreiaj Aisin asa cum cel din fabrica, cilimbru de ambreiaj, schimbat si aerisit lichid de frana Dot 4 si acum am cumparat pompa de ambreiaj Aisin.
          Acum vreau sa stau si eu in service cand inlocuieste piesa dar nu stiu ce as mai putea sa le zic sa-i faca, ma gandesc greseze pedala, furca de la rulment.
          Reamintesc - pedala de ambreiaj tare chiar si dupa inlocuirea pieselor enumerate mai sus.
          Si chiar nimeni dintre cei care au cumparat masina de noua nu poate sa confirme cum era pedala de ambreiaj, tare sau moale.
          Ma intereseaza deoarece mecanici spun probabil asa este la modelul acesta.
          Multumesc

          Comment


          • #6
            Salut Robica, eu am o Corolla E12. Am avut una de noua (masina de servici) si imi aduc aminte ca mi s-a parut foarte tare ambreiajul. Veneam de pe un Clio Symbol..Acum nu-mi dau seama cat de tare percepi tu ambreiajul. Daca compar acum taria ambreiajului Corollei mele din 2006 (intre timp mi-am luat o Corolla SH) cu cel al unui Stepway (masina sotiei) in continuare ambreiajul Corollei este greu de apasat...Ma mir ca nu raspunde nici un posesor de E15 aici, pe forum..

            Comment


            • #7
              Salut Toyoteanul,
              In primul rand multumesc pentru raspuns, este adevarat de la scimbarea kitului de ambreiaj pedala este un pic mai moale dar tot deranjeaza mai ales in oras cand cand traficul este aglomerat.
              Pai eu vin de pe un Logan care avea ambreiajul pe cablu si logic trebuia sa fie mai tare.
              Last edited by robica169; 06-22-2017, 03:49 AM.

              Comment


              • #8
                In fine ieri am fost la service pentru inlocuirea pompei de ambreiaj, nu cred ca va imaginati cat de complicat este sa schimbi piesa aceasta din cauza pozitiei in care este montata (in spatele oalei de amortizor), operatiunea a durat in jur de 4 ore, mecanicul spunea ca mai bine schimba un ambreiaj in timpul acesta, oricum dupa inlocuire cu pompa noua tot Aisin si facut aerisirea nici o schimbare, pedala este la fel de tare.
                Nu stiu cred ca o sa o las balta si probabil cu timpul ma voi obisnui cu pedala, poate asa este din fabricatie dar nu am de unde sa stiu pentru ca eu am luoato SH.
                O zi buna

                Comment


                • #9
                  Ambreiaj tare

                  Am o Corolla E15 fabricata in Japonia 2007,motor 1,4 benzina,143000km,cumparata de noua si are ambreiajul moale,la fel era si cand era noua.Nu stiu daca difera ambreiajul de la 1,4 la 1,6.Am mai avut de noua un yaris 1,3 benzina din 2008 si pana in 2014 la 70000km,ambreiajul a ramas la fel de moale.

                  Comment


                  • #10
                    Salut,
                    Multumesc pentru raspuns DAN T,
                    Este asa cum ma asteptam, un ambreiaj hidraulic trebuie sa fie mai moale decat unul pe cablu, asa cum era la fostul Logan.
                    Cred ca o sa desfac (la service) din nou ambreiajul sa verific daca este montat/gresat corespunzator.

                    Comment


                    • #11
                      Salut Robica169,

                      Ai reusit pana la urma sa desfaci ambreiajul? S-a schimbat ceva pana la urma?

                      Merci!

                      Comment


                      • #12
                        Salut Toyoteanul,
                        Salut tuturor,

                        Da, am rezolvat problema cu ambreiajul. Kitul de ambreiaj pe care l-am cumparat si a fost montat pe masina in luna mai, nu corespundea cu cutia de viteze.
                        Oricum luasem decizia sa inlocuiesc ambreiajul AISIN cu SACHS, dar tot nu ma impacam cu ideea ca ambreiajul cumparat de la AutoEco nu functioneaza corespunzator si m-am uitat pe site-ul producatorului sa verific daca nu cumva nu este contrafacut. Dar am descoperit altceva si anume ca, kitul de ambreiaj (KT316R) montat pe masina mea este pentru cutie automata, pentru cutie manuala 5 viteze si motor 1,6 dual vvti singurul kit de la AISIN este KT315 (asa cum cerusem initial la magazin).
                        Acum sunt in discutii cu cei de la AutoEco, pentru returnarea produsului si restituirea banilor dar as vrea sa suporte si manopera pentru montarea noului ambreiaj.
                        Intre timp eu am montat deja noul ambreiaj de la SACHS si diferenta este uimitoare, cine spune ca Toyota are ambreiajul tare din fabricatie sa vina la mine sa vada un ambreiaj foarte moale (ma refer la pedala bineinteles).
                        M-am gandit ca cei de la magazinul de piese nu vor recunoaste greseala, asa ca am facut un e-mail la AISIN si am cerut si parerea lor, iata raspunsul:

                        Dear Mr

                        Swapping clutch for robotized gearbox with a clutch for full manual gearbox or vice & versa is a “worst case scenario” and a very dangerous game.

                        This could lead to serious damage to the gearbox, metal shrapnel damaging the engine and fatally injuring the driver & his passengers =è DO NOT DO IT !

                        There are major differences mainly in the clutch cover .

                        If service people say to you that there is no technical difference, they act irresponsibly in such way that they put your safety and the safety of your customer in danger. They should better change professional activity for saying such thing.

                        Best regards


                        Luca WIAZEK
                        Product development & quality Manager
                        After market Division

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                        Politica de Securitate Google