Salut Toyotisti,
Si bine v-am gasit. De ceva timp mai exact din luna aprilie sunt fericitul posesor al unei Toyota Corolla E15, 1.6 benzina fabricatie 2007 Japonia si care are 118K km. Masinuta nu a fost intretinuta tocmai asa cum mi-as fi dorit sa fie masina pe care o cumpar dar m-a vrajit de la prima vedere si nu am mai vazut si partile mai putin bune.
Dar sa incep cu inceputul, masina avea cateva probleme cu vopseaua sarita, prag lovit, usa sofer mica lovitura, parbriz fisurat iar pedala de ambreiaj cam tare, dar m-a cucerit felul in care merge/trage motorul.
Desi am zis ca voi remedia problemele in timp nu am avut rabdare si m-am pus pe treaba.
In primul rand am dus o la mecanic pentru o verificare si i-am facut ITP ul si i-am inlocuit lichidul de frana, dupa aceea am vrut sa vopsesc elementele de caroserie care erau afectate, pana la urma am vopsit-o integral, pe urma am schimbat toate filtrele si lichidele dupa care am schimbat kitul de ambreiaj si cilindrul hidraulic. Problema este ca pedala de ambreiaj este la fel de tare, a mai ramas sa inlocuiesc si pompa de ambreiaj dar nu stiu ce sa mai cred, am schimbat aproape tot ce tine de ambreiaj si pedala a ramas aproape la fel de tare.
Deoarece mecanici au inceput sa spuna ca probabil asa este pedala la modelul acesta, as dorii cateva pareri de cei care au cumparat masina de noua si de la cei care au mai intampinat aceeasi problema.
Multumesc,
Si bine v-am gasit. De ceva timp mai exact din luna aprilie sunt fericitul posesor al unei Toyota Corolla E15, 1.6 benzina fabricatie 2007 Japonia si care are 118K km. Masinuta nu a fost intretinuta tocmai asa cum mi-as fi dorit sa fie masina pe care o cumpar dar m-a vrajit de la prima vedere si nu am mai vazut si partile mai putin bune.
Dar sa incep cu inceputul, masina avea cateva probleme cu vopseaua sarita, prag lovit, usa sofer mica lovitura, parbriz fisurat iar pedala de ambreiaj cam tare, dar m-a cucerit felul in care merge/trage motorul.
Desi am zis ca voi remedia problemele in timp nu am avut rabdare si m-am pus pe treaba.
In primul rand am dus o la mecanic pentru o verificare si i-am facut ITP ul si i-am inlocuit lichidul de frana, dupa aceea am vrut sa vopsesc elementele de caroserie care erau afectate, pana la urma am vopsit-o integral, pe urma am schimbat toate filtrele si lichidele dupa care am schimbat kitul de ambreiaj si cilindrul hidraulic. Problema este ca pedala de ambreiaj este la fel de tare, a mai ramas sa inlocuiesc si pompa de ambreiaj dar nu stiu ce sa mai cred, am schimbat aproape tot ce tine de ambreiaj si pedala a ramas aproape la fel de tare.
Deoarece mecanici au inceput sa spuna ca probabil asa este pedala la modelul acesta, as dorii cateva pareri de cei care au cumparat masina de noua si de la cei care au mai intampinat aceeasi problema.
Multumesc,
Comment