Announcement

Collapse
1 of 2 < >

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul ForumToyota.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Forumtoyota au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Forumtoyota nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul ForumToyota(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul ForumToyota(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
2 of 2 < >

>>>REGULAMENT<<<

Reguli privind utilizarea forumului www.forumtoyota.ro

1. Principii generale

În continuare, dorim sa lamurim un principiu care guverneaza orice comunitate, site de pe Internet. Din momentul în care ai tastat adresa site-ului, ai intrat pe proprietate privata, unde gazda are dreptul societati democrate, acela de a administra dupa cum crede de cuviinta. Nu trebuie ca aceste cuvinte sa te sperie, nu am creat forumul doar pentru noi însine ci dorim sa formam o comunitate bazata pe oameni care respecta regulile noastre. De aceea trebuie sa stii ca, daca doresti sa te integrezi în aceasta comunitate, trebuie sa te supui regulilor de mai jos, ce au fost create de niste oameni, pentru niste oameni. Daca un principiu enuntat nu coincide cu un principiu de-al tau la care nu poti renunta, esti invitat, sa renunti frecventarea forumului, eventual sa-l frecventezi doar citindu-l si fara a interveni.

Sa lamurim acum cine sunt gazdele acestei comunitati:

Administratorii

a) Administratorii sunt persoanele care detin acest forum si se ocupa atat cu partea tehnica a sa cat si cu partea administrativa.
b)Administratorii au dreptul de a gestiona orice mesaj de pe acest forum si nu raspund in fata celorlalti membri pentru actiunile lor.

Moderatorii

a) Moderatorii sunt persoane care au dreptul de a gestiona mesajele celorlalti utilizatori ai forumului.
b) Moderatori se supun, ca oricare alt utilizator, acestui regulament si au grija ca el sa fie respectat.
c) Gestionarea mesajelor se face respectand prezentul regulament, abaterile grave sau repetate de la aceasta regula soldandu-se cu retragerea dreptului de a modera.
d) Functia de moderator nu implica privilegii ci responsabilitati. Functia de moderator implica posibilitatea de a edita, muta, sterge sau bloca mesajele celorlalti utilizatori.
e) Functia de moderator este propusa si acordata doar de catre administratori si nimeni nu poate interveni in privinta aceasta.
f) Moderatorilor li se poate retrage dreptul de moderare doar de catre administratori fara explicatii.
g) Desi nu este necesar, moderatorii pot da explicatii pentru actiunile lor.

2. Reguli si recomandari

1. Forumul Forumtoyota.ro este deschis tuturor persoanelor, indiferent de nationalitate, sex, religie, clasa sociala etc. Totusi, cunoasterea foarte buna a limbii române scrise este obligatorie. Recomandam, cunoasterea limbii engleze la un nivel suficient pentru a întelege un text tehnic. Exprimarea scrisa este, prin definitie, mai complexa decât cea orala si, prin urmare, încearca sa te faci înteles prin ceea ce scrii. În unele contexte este indicata o exprimare cât mai apropiata de cea literara, în alte contexte mai relaxate se poate folosi si un limbaj familiar însa în ambele cazuri este foarte important sa fii înteles cât mai usor de catre ceilalti.

2. Pe lânga cunoasterea limbii, este necesara cunoasterea regulilor de baza ale limbajului scris, dupa cum urmeaza:
- scrierea cu înflorituri (k, sh, tz, y) este interzisa, cu exceptia cazurilor în care pot aparea confuzii;
- spatiu se lasa dupa si nu înainte de semnele de punctuatie; semne de punctuatie sunt inclusiv semnele de exclamare si întrebare;
- nu se lasa spatiu dupa prima paranteza, nici înaintea celei de-a doua; se lasa, în schimb, înaintea primei paranteze;
- un singur semn de exclamare sau de întrebare este de cele mai multe ori suficient, trei semne sunt considerate maximul admis.
- orice propozitie începe cu litera mare, orice nume propriu începe cu litera mare (acest punct este doar o recomandare);
- numarul punctelor de suspensie este trei si nici mai mult de trei;
- scrierea cu diacritice este optionala;
- scrierea nejustificata cu majuscule, litere îngrosate, italice, subliniate, cu culori sau alte artificii este interzisa.
În general, tineti cont de faptul ca un post trebuie sa poata fi citit rapid.
Orice abatere de la regulile de mai sus îngreuneaza parcurgerea textului si enerveaza inutil cititorul. Cine doreste cu orice pret sa iasa în evidenta, o poate face în alt mod, nu "chinuind" ceilalti membri ai comunitatii.

3. Fiecare utilizator este identificat printr-un singur nume de utilizator (user). Înregistrarea sub alt nume a aceleiasi persoane se numeste "clona";
clonele sunt interzise. Daca ai uitat parola, exista o functie pentru recuperarea ei pe care esti rugat sa o folosesti sau, în cel mai rau caz, poti apela la un administrator care te va ajuta.

4. Nu jigni, nu declansa scandaluri (asa-zisele "flame-uri"). Faptul ca esti nervos, chiar daca ai dreptate, nu îti scuza comportamentul. Nu vor fi tolerati cei care se ascund în spatele anonimatului pentru a aduce jigniri sau injurii altor utilizatori sau unor institutii. Chiar daca sunt folosite stelute, "beep"-uri în loc de cuvintele explicite, acest lucru nu ajuta cu nimic pentru ca aici intentia conteaza.
Nu sunt acceptate discutiile explicite privind promovarea oricarui tip de activitate ilegala sau imorala (warez, pornografie, xenofobie, rasism etc).

5. Posturile monosilabice, care nu aduc nimic bun discutiei ("cool", "de acord", "super", "rulz", "vreau si eu d-ala") sunt interzise. Nu suntem pe un canal de IRC ci pe un forum, daca nu va puteti abtine cautati alte comunitati în care aceste lucruri sunt permise.

6. Posturile trebuie sa fie bazate pe argumente, nu pe opinii subiective.
Trebuie acordata mare grija discutiilor contradictorii, gen benzina vs diesel, unde subiectivitatea tinde sa depaseasca anumite limite.

7. Nu se ofera nici un fel de premiu celui care posteaza cit mai multe mesaje. Nu se face nici o diferentiere intre cei care posteaza mai des si cei care posteaza mai rar. In afara de citeva titulaturi care sint doar cu numele si nu confera nici un fel de alte facilitati nu se face nici o distinctie intre cei cu posturi multe si cei cu posturi putine. In concluzie, scrieti numai daca aveti ceva de spus.

8. Ne rezervam dreptul ca, dupa un numar variabil de posturi (ce de regula nu va fi mai mare de 10-20) sa retragem dreptul de a posta pentru userii care nu corespund cerintelor noastre. Faptul ca ai câteva categorii unde poti posta liber, nu înseamna ca poti sa te complaci în postura de membru si sa "poluezi" astfel discutiile fara a respecta regulamentul.

9. Înainte de a deschide un thread nou, este recomandat sa urmezi etapele descrise în continuare:
- apeleaza la functia Search a forumului pentru ca e posibil ca subiectul sa mai fi fost discutat;
- daca ai posibilitatea si rabdarea necesara, citeste mai multe discutii legate (chiar si vag) de subiectul pe care intentionezi sa-l deschizi; s-ar putea sa gasesti raspunsul în alta discutie, cu subiect aparent diferit de ceea ce cauti si care nu apare la cautare.

10. Daca te-ai decis sa deschizi un thread nou, ai grija ca titlul sau sa fie scris citet si sa reflecte pe cât posibil subiectul abordat. Asadar, titlul "Problema cu ambreiajul" este de preferat fata de "Am o problema".

11. Daca thread-ul se refera la o problema, ofera cât mai multe detalii despre aceasta si nu astepta ca ceilalti utilizatori sa-ti ceara detaliile. Spre exemplu, enunta de la început anul de frabricatie, motorul, codul motorului etc, facând referire inclusiv la componentele care nu-ti par importante, e mai bine sa oferi detalii în plus decât în minus.

12. Citeste, daca se poate, tot ce s-a discutat într-un anumit thread. Este scuzabil repetarea unei întrebari la care s-a raspuns în ce-a de-a saptea pagina din cele 40 dar este inacceptabil pentru un thread de 2-3 pagini.

13. Pentru ca ideea postului sa fie mai clara, poti apela la smilies, însa nu abuza de ei. Ca si semnele de exclamare, folosirea lor repetata si în numar mare deranjeaza.

14. Butonul Quote ("citat") ajuta în momentul în care se doreste citarea unui pasaj din alt post (propriu sau apartinând altcuiva), pentru a face referire la el. Acest lucru are sens doar daca acel post nu este chiar ultimul, în caz contrar acesta se va repeta în mod inutil.

15. Daca doresti sa editezi (modifici) un post, ai la dispozitie 5 minute( pentru aceasta. Totusi, daca dupa acel post exista interventii ale altor utilizatori, iar prin modificare sensul postului tau este schimbat total, acea succesiune de posturi nu va mai avea nici un înteles. Este, asadar, interzisa aceasta practica.

16. Remarcile "paternale" sunt acele remarci facute de catre utilizatorii obisnuiti care se erijeaza în "conducatorul absolut", fara a avea acest drept. Nu trebuie uitat faptul ca cei desemnati sa faca ordine sunt moderatorii. Cel mult, se va acorda acest drept membrilor de valoare si cu vechime.

17. Scandalurile pornite împotriva unor dealeri/service-uri sunt interzise.
Daca o firma te-a nemultumit si doresti sa pornesti o discutie pe aceasta tema, trebuie sa o faci civilizat, cu argumente solide (mergând pâna la prezentarea de documente doveditoare, în caz ca ti se cere acest lucru). Chiar si faptul ca firma respectiva are o atitudine reprobabila nu justifica un comportament jignitor la adresa ei.

18. Anunturile publicitare trebuie însotite de detalii complete, incluzând pretul, modalitatea de contact, eventual specificatiile complete ale produsului si/sau imaginea sa. Titlul thread-ului trebuie sa specifice explicit actiunea de cumparare/vânzare si produsul (produsele) în cauza. Sunt interzise comentariile pe marginea unui produs, nu iti convine pretul/starea lui, nu te obliga nimeni sa-l cumperi.
Nu se permite "UP" la mai putin de 24 de ore.

19. Semnatura este un text optional ce va fi atasat fiecarui post, la sfârsitul acestuia. Nu se accepta semnaturi lungi (maxim 3 linii). Introducerea unui link spre un alt site este permisa numai cu agrementul moderatorilor forumului. Se accepta imagini in semnatura la dimensiunea maxima de 150 x 15 pixel. Orice depasire a acestei dimensiuni poate fi sanctionata cu un warning. Moderatorii au dreptul de a edita semnatura fara o instiintare prealabila a userului.

20. Daca nu poti sau nu doresti sa respecti acest regulament, singura solutie consta în încetarea participarii la acest forum. În caz contrar, vom fi nevoiti sa luam toate masurile necesare pentru ca forumul Forumtoyota.ro sa-si desfasoare existenta în bune conditii, incluzând interzicerea dreptului de a mai posta (ban-area), temporara sau pe termen nelimitat. Încetarea activitatii pe forum se face "ca atare", fara a fi întreprinsa nici o actiune din partea nimanui. Asadar, nu cere sa-ti fie sters user-ul, nu-ti sterge propriile posturi, nu scrie posturi kilometrice pline de acuze la adresa administratiei, nici aici si nici pe alte forumuri. Cu alte cuvinte încearca sa parasesti decent comunitatea iar membrii acesteia sa-si aduca aminte cu placere de activitatea ta.

21. Administratorii si moderatorii forumului vor avea intotdeauna ultimul cuvint si nu sunt obligati sa dea explicatii. Este frumos din partea lor atunci cind se explica dar de cele mai multe ori, explicarea fiecarui gest in parte ar necesita mult prea mult timp - iar timpul este un material pretios, cel putin pentru noi. Daca cineva se simte cu totul si cu totul nedreptatit sau abuzat este rugat sa trimita un email administratorilor forumului si va fi tratat cu toata atentia cuvenita.

22. Ultima si cea mai importanta dar oarecum evaziva regula - se recomanda mentinerea discutiilor in cadrul obiectivului principal al acestui forum - MASINILE TOYOTA- vor fi descurajate in mare masura discutiile total pe dinafara. Se admit exceptii in cazul unor subiecte de interes pentru toata lumea - care sint acestea - ramine a se stabili de catre moderatorul forumului in cauza, la fata locului.

23.La sectiunea "Toyota-masina mea" nu se accepta comentarii inutile de genul "Sa o stapanesti sanatos" , "sa-ti traiasca masina" , "multi kilometrii" etc.
Rugam sa va rezumati strict la intrebari si comentarii legate de masina

Concluzii

Nu trebuie sa consideri aceste reguli ca fiind îndreptate împotriva ta. Nu sunt decât niste masuri menite sa creeze un forum de calitate.Din pacate, experienta a demonstrat ca, daca se porneste de la premisa ca noul-venit sa aiba drepturi egale cu membrii vechi, forumul a suferit o scadere drastica de calitate, aceasta pe lânga necesitatea unei munci titanice din partea moderatorilor pentru a se mentine ordinea. De aceea am adoptat masurile de mai sus care presupun, pentru membrii de valoare, un mic efort în primele zile de la înscriere. Speram ca acest efort sa fie din plin meritat.

Se accepta sugestii de imbunatatire (si e chiar recomandat sa o faceti fiind in interesul vostru) atat in ceea ce priveste prezentul regulament cat si in ceea ce priveste forumul sau site-ul ca functionalitate sau continut.

Speram sa te simti bine în aceasta comunitate, sa facem schimb de experienta legata de marca Toyota.
See more
See less

Ambreiaj tare

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ambreiaj tare

    Salut Toyotisti,
    Si bine v-am gasit. De ceva timp mai exact din luna aprilie sunt fericitul posesor al unei Toyota Corolla E15, 1.6 benzina fabricatie 2007 Japonia si care are 118K km. Masinuta nu a fost intretinuta tocmai asa cum mi-as fi dorit sa fie masina pe care o cumpar dar m-a vrajit de la prima vedere si nu am mai vazut si partile mai putin bune.
    Dar sa incep cu inceputul, masina avea cateva probleme cu vopseaua sarita, prag lovit, usa sofer mica lovitura, parbriz fisurat iar pedala de ambreiaj cam tare, dar m-a cucerit felul in care merge/trage motorul.
    Desi am zis ca voi remedia problemele in timp nu am avut rabdare si m-am pus pe treaba.
    In primul rand am dus o la mecanic pentru o verificare si i-am facut ITP ul si i-am inlocuit lichidul de frana, dupa aceea am vrut sa vopsesc elementele de caroserie care erau afectate, pana la urma am vopsit-o integral, pe urma am schimbat toate filtrele si lichidele dupa care am schimbat kitul de ambreiaj si cilindrul hidraulic. Problema este ca pedala de ambreiaj este la fel de tare, a mai ramas sa inlocuiesc si pompa de ambreiaj dar nu stiu ce sa mai cred, am schimbat aproape tot ce tine de ambreiaj si pedala a ramas aproape la fel de tare.
    Deoarece mecanici au inceput sa spuna ca probabil asa este pedala la modelul acesta, as dorii cateva pareri de cei care au cumparat masina de noua si de la cei care au mai intampinat aceeasi problema.
    Multumesc,
    Last edited by robica169; 06-15-2017, 20:38 PM.

  • #2
    Imi poti spune, te rog, unde ai vopsit-o integral si cat te-a costat?
    Multumesc

    Daca ambreiajul nu prinde foarte sus si nu patineaza, nu cred ca sunt probleme.
    Eu am E15, dar e diesel. Nu avem acelasi tip de ambreiaj parca si nu vreau sa-mi dau cu parerea aiurea. Poate cineva cu model ca al tau vede si iti spune ce si cum.

    Comment


    • #3
      Originally posted by kretzu77 View Post
      Imi poti spune, te rog, unde ai vopsit-o integral si cat te-a costat?
      Multumesc

      Am vopsit-o la un tip care cunoaste foarte bine marca TOYOTA, si-a amenajat un cuptor auto acasa, pretul il face in functie de masina, ce reparatii necesita.
      Ca idee 300 lei piesa 2500-3000 integral cu totul inclus.

      Daca ambreiajul nu prinde foarte sus si nu patineaza, nu cred ca sunt probleme.
      Eu am E15, dar e diesel. Nu avem acelasi tip de ambreiaj parca si nu vreau sa-mi dau cu parerea aiurea. Poate cineva cu model ca al tau vede si iti spune ce si cum.
      Cred ca ambreiajul este la fel,a refer la pedala de ambreiaj, daca ai cumparat-o de noua ma intereseaza cum era pedala cand masina era noua.
      Multumesc pt

      Comment


      • #4
        Eu am luat-o SH.

        Comment


        • #5
          Salut,
          Nu mai este nimeni pe aici?
          Miercuri m-am programat la service pentru montarea pompei de ambreiaj, ar fi ultima piesa din mecanismul ambreiajului - reamintesc am inlocuit kit ambreiaj Aisin asa cum cel din fabrica, cilimbru de ambreiaj, schimbat si aerisit lichid de frana Dot 4 si acum am cumparat pompa de ambreiaj Aisin.
          Acum vreau sa stau si eu in service cand inlocuieste piesa dar nu stiu ce as mai putea sa le zic sa-i faca, ma gandesc greseze pedala, furca de la rulment.
          Reamintesc - pedala de ambreiaj tare chiar si dupa inlocuirea pieselor enumerate mai sus.
          Si chiar nimeni dintre cei care au cumparat masina de noua nu poate sa confirme cum era pedala de ambreiaj, tare sau moale.
          Ma intereseaza deoarece mecanici spun probabil asa este la modelul acesta.
          Multumesc

          Comment


          • #6
            Salut Robica, eu am o Corolla E12. Am avut una de noua (masina de servici) si imi aduc aminte ca mi s-a parut foarte tare ambreiajul. Veneam de pe un Clio Symbol..Acum nu-mi dau seama cat de tare percepi tu ambreiajul. Daca compar acum taria ambreiajului Corollei mele din 2006 (intre timp mi-am luat o Corolla SH) cu cel al unui Stepway (masina sotiei) in continuare ambreiajul Corollei este greu de apasat...Ma mir ca nu raspunde nici un posesor de E15 aici, pe forum..

            Comment


            • #7
              Salut Toyoteanul,
              In primul rand multumesc pentru raspuns, este adevarat de la scimbarea kitului de ambreiaj pedala este un pic mai moale dar tot deranjeaza mai ales in oras cand cand traficul este aglomerat.
              Pai eu vin de pe un Logan care avea ambreiajul pe cablu si logic trebuia sa fie mai tare.
              Last edited by robica169; 06-22-2017, 03:49 AM.

              Comment


              • #8
                In fine ieri am fost la service pentru inlocuirea pompei de ambreiaj, nu cred ca va imaginati cat de complicat este sa schimbi piesa aceasta din cauza pozitiei in care este montata (in spatele oalei de amortizor), operatiunea a durat in jur de 4 ore, mecanicul spunea ca mai bine schimba un ambreiaj in timpul acesta, oricum dupa inlocuire cu pompa noua tot Aisin si facut aerisirea nici o schimbare, pedala este la fel de tare.
                Nu stiu cred ca o sa o las balta si probabil cu timpul ma voi obisnui cu pedala, poate asa este din fabricatie dar nu am de unde sa stiu pentru ca eu am luoato SH.
                O zi buna

                Comment


                • #9
                  Ambreiaj tare

                  Am o Corolla E15 fabricata in Japonia 2007,motor 1,4 benzina,143000km,cumparata de noua si are ambreiajul moale,la fel era si cand era noua.Nu stiu daca difera ambreiajul de la 1,4 la 1,6.Am mai avut de noua un yaris 1,3 benzina din 2008 si pana in 2014 la 70000km,ambreiajul a ramas la fel de moale.

                  Comment


                  • #10
                    Salut,
                    Multumesc pentru raspuns DAN T,
                    Este asa cum ma asteptam, un ambreiaj hidraulic trebuie sa fie mai moale decat unul pe cablu, asa cum era la fostul Logan.
                    Cred ca o sa desfac (la service) din nou ambreiajul sa verific daca este montat/gresat corespunzator.

                    Comment


                    • #11
                      Salut Robica169,

                      Ai reusit pana la urma sa desfaci ambreiajul? S-a schimbat ceva pana la urma?

                      Merci!

                      Comment


                      • #12
                        Salut Toyoteanul,
                        Salut tuturor,

                        Da, am rezolvat problema cu ambreiajul. Kitul de ambreiaj pe care l-am cumparat si a fost montat pe masina in luna mai, nu corespundea cu cutia de viteze.
                        Oricum luasem decizia sa inlocuiesc ambreiajul AISIN cu SACHS, dar tot nu ma impacam cu ideea ca ambreiajul cumparat de la AutoEco nu functioneaza corespunzator si m-am uitat pe site-ul producatorului sa verific daca nu cumva nu este contrafacut. Dar am descoperit altceva si anume ca, kitul de ambreiaj (KT316R) montat pe masina mea este pentru cutie automata, pentru cutie manuala 5 viteze si motor 1,6 dual vvti singurul kit de la AISIN este KT315 (asa cum cerusem initial la magazin).
                        Acum sunt in discutii cu cei de la AutoEco, pentru returnarea produsului si restituirea banilor dar as vrea sa suporte si manopera pentru montarea noului ambreiaj.
                        Intre timp eu am montat deja noul ambreiaj de la SACHS si diferenta este uimitoare, cine spune ca Toyota are ambreiajul tare din fabricatie sa vina la mine sa vada un ambreiaj foarte moale (ma refer la pedala bineinteles).
                        M-am gandit ca cei de la magazinul de piese nu vor recunoaste greseala, asa ca am facut un e-mail la AISIN si am cerut si parerea lor, iata raspunsul:

                        Dear Mr

                        Swapping clutch for robotized gearbox with a clutch for full manual gearbox or vice & versa is a “worst case scenario” and a very dangerous game.

                        This could lead to serious damage to the gearbox, metal shrapnel damaging the engine and fatally injuring the driver & his passengers =č DO NOT DO IT !

                        There are major differences mainly in the clutch cover .

                        If service people say to you that there is no technical difference, they act irresponsibly in such way that they put your safety and the safety of your customer in danger. They should better change professional activity for saying such thing.

                        Best regards


                        Luca WIAZEK
                        Product development & quality Manager
                        After market Division

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                        Politica de Securitate Google