Announcement

Collapse
1 of 2 < >

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul ForumToyota.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Forumtoyota au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Forumtoyota nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul ForumToyota(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul ForumToyota(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
2 of 2 < >

>>>REGULAMENT<<<

Reguli privind utilizarea forumului www.forumtoyota.ro

1. Principii generale

În continuare, dorim sa lamurim un principiu care guverneaza orice comunitate, site de pe Internet. Din momentul în care ai tastat adresa site-ului, ai intrat pe proprietate privata, unde gazda are dreptul societati democrate, acela de a administra dupa cum crede de cuviinta. Nu trebuie ca aceste cuvinte sa te sperie, nu am creat forumul doar pentru noi însine ci dorim sa formam o comunitate bazata pe oameni care respecta regulile noastre. De aceea trebuie sa stii ca, daca doresti sa te integrezi în aceasta comunitate, trebuie sa te supui regulilor de mai jos, ce au fost create de niste oameni, pentru niste oameni. Daca un principiu enuntat nu coincide cu un principiu de-al tau la care nu poti renunta, esti invitat, sa renunti frecventarea forumului, eventual sa-l frecventezi doar citindu-l si fara a interveni.

Sa lamurim acum cine sunt gazdele acestei comunitati:

Administratorii

a) Administratorii sunt persoanele care detin acest forum si se ocupa atat cu partea tehnica a sa cat si cu partea administrativa.
b)Administratorii au dreptul de a gestiona orice mesaj de pe acest forum si nu raspund in fata celorlalti membri pentru actiunile lor.

Moderatorii

a) Moderatorii sunt persoane care au dreptul de a gestiona mesajele celorlalti utilizatori ai forumului.
b) Moderatori se supun, ca oricare alt utilizator, acestui regulament si au grija ca el sa fie respectat.
c) Gestionarea mesajelor se face respectand prezentul regulament, abaterile grave sau repetate de la aceasta regula soldandu-se cu retragerea dreptului de a modera.
d) Functia de moderator nu implica privilegii ci responsabilitati. Functia de moderator implica posibilitatea de a edita, muta, sterge sau bloca mesajele celorlalti utilizatori.
e) Functia de moderator este propusa si acordata doar de catre administratori si nimeni nu poate interveni in privinta aceasta.
f) Moderatorilor li se poate retrage dreptul de moderare doar de catre administratori fara explicatii.
g) Desi nu este necesar, moderatorii pot da explicatii pentru actiunile lor.

2. Reguli si recomandari

1. Forumul Forumtoyota.ro este deschis tuturor persoanelor, indiferent de nationalitate, sex, religie, clasa sociala etc. Totusi, cunoasterea foarte buna a limbii române scrise este obligatorie. Recomandam, cunoasterea limbii engleze la un nivel suficient pentru a întelege un text tehnic. Exprimarea scrisa este, prin definitie, mai complexa decât cea orala si, prin urmare, încearca sa te faci înteles prin ceea ce scrii. În unele contexte este indicata o exprimare cât mai apropiata de cea literara, în alte contexte mai relaxate se poate folosi si un limbaj familiar însa în ambele cazuri este foarte important sa fii înteles cât mai usor de catre ceilalti.

2. Pe lânga cunoasterea limbii, este necesara cunoasterea regulilor de baza ale limbajului scris, dupa cum urmeaza:
- scrierea cu înflorituri (k, sh, tz, y) este interzisa, cu exceptia cazurilor în care pot aparea confuzii;
- spatiu se lasa dupa si nu înainte de semnele de punctuatie; semne de punctuatie sunt inclusiv semnele de exclamare si întrebare;
- nu se lasa spatiu dupa prima paranteza, nici înaintea celei de-a doua; se lasa, în schimb, înaintea primei paranteze;
- un singur semn de exclamare sau de întrebare este de cele mai multe ori suficient, trei semne sunt considerate maximul admis.
- orice propozitie începe cu litera mare, orice nume propriu începe cu litera mare (acest punct este doar o recomandare);
- numarul punctelor de suspensie este trei si nici mai mult de trei;
- scrierea cu diacritice este optionala;
- scrierea nejustificata cu majuscule, litere îngrosate, italice, subliniate, cu culori sau alte artificii este interzisa.
În general, tineti cont de faptul ca un post trebuie sa poata fi citit rapid.
Orice abatere de la regulile de mai sus îngreuneaza parcurgerea textului si enerveaza inutil cititorul. Cine doreste cu orice pret sa iasa în evidenta, o poate face în alt mod, nu "chinuind" ceilalti membri ai comunitatii.

3. Fiecare utilizator este identificat printr-un singur nume de utilizator (user). Înregistrarea sub alt nume a aceleiasi persoane se numeste "clona";
clonele sunt interzise. Daca ai uitat parola, exista o functie pentru recuperarea ei pe care esti rugat sa o folosesti sau, în cel mai rau caz, poti apela la un administrator care te va ajuta.

4. Nu jigni, nu declansa scandaluri (asa-zisele "flame-uri"). Faptul ca esti nervos, chiar daca ai dreptate, nu îti scuza comportamentul. Nu vor fi tolerati cei care se ascund în spatele anonimatului pentru a aduce jigniri sau injurii altor utilizatori sau unor institutii. Chiar daca sunt folosite stelute, "beep"-uri în loc de cuvintele explicite, acest lucru nu ajuta cu nimic pentru ca aici intentia conteaza.
Nu sunt acceptate discutiile explicite privind promovarea oricarui tip de activitate ilegala sau imorala (warez, pornografie, xenofobie, rasism etc).

5. Posturile monosilabice, care nu aduc nimic bun discutiei ("cool", "de acord", "super", "rulz", "vreau si eu d-ala") sunt interzise. Nu suntem pe un canal de IRC ci pe un forum, daca nu va puteti abtine cautati alte comunitati în care aceste lucruri sunt permise.

6. Posturile trebuie sa fie bazate pe argumente, nu pe opinii subiective.
Trebuie acordata mare grija discutiilor contradictorii, gen benzina vs diesel, unde subiectivitatea tinde sa depaseasca anumite limite.

7. Nu se ofera nici un fel de premiu celui care posteaza cit mai multe mesaje. Nu se face nici o diferentiere intre cei care posteaza mai des si cei care posteaza mai rar. In afara de citeva titulaturi care sint doar cu numele si nu confera nici un fel de alte facilitati nu se face nici o distinctie intre cei cu posturi multe si cei cu posturi putine. In concluzie, scrieti numai daca aveti ceva de spus.

8. Ne rezervam dreptul ca, dupa un numar variabil de posturi (ce de regula nu va fi mai mare de 10-20) sa retragem dreptul de a posta pentru userii care nu corespund cerintelor noastre. Faptul ca ai câteva categorii unde poti posta liber, nu înseamna ca poti sa te complaci în postura de membru si sa "poluezi" astfel discutiile fara a respecta regulamentul.

9. Înainte de a deschide un thread nou, este recomandat sa urmezi etapele descrise în continuare:
- apeleaza la functia Search a forumului pentru ca e posibil ca subiectul sa mai fi fost discutat;
- daca ai posibilitatea si rabdarea necesara, citeste mai multe discutii legate (chiar si vag) de subiectul pe care intentionezi sa-l deschizi; s-ar putea sa gasesti raspunsul în alta discutie, cu subiect aparent diferit de ceea ce cauti si care nu apare la cautare.

10. Daca te-ai decis sa deschizi un thread nou, ai grija ca titlul sau sa fie scris citet si sa reflecte pe cât posibil subiectul abordat. Asadar, titlul "Problema cu ambreiajul" este de preferat fata de "Am o problema".

11. Daca thread-ul se refera la o problema, ofera cât mai multe detalii despre aceasta si nu astepta ca ceilalti utilizatori sa-ti ceara detaliile. Spre exemplu, enunta de la început anul de frabricatie, motorul, codul motorului etc, facând referire inclusiv la componentele care nu-ti par importante, e mai bine sa oferi detalii în plus decât în minus.

12. Citeste, daca se poate, tot ce s-a discutat într-un anumit thread. Este scuzabil repetarea unei întrebari la care s-a raspuns în ce-a de-a saptea pagina din cele 40 dar este inacceptabil pentru un thread de 2-3 pagini.

13. Pentru ca ideea postului sa fie mai clara, poti apela la smilies, însa nu abuza de ei. Ca si semnele de exclamare, folosirea lor repetata si în numar mare deranjeaza.

14. Butonul Quote ("citat") ajuta în momentul în care se doreste citarea unui pasaj din alt post (propriu sau apartinând altcuiva), pentru a face referire la el. Acest lucru are sens doar daca acel post nu este chiar ultimul, în caz contrar acesta se va repeta în mod inutil.

15. Daca doresti sa editezi (modifici) un post, ai la dispozitie 5 minute( pentru aceasta. Totusi, daca dupa acel post exista interventii ale altor utilizatori, iar prin modificare sensul postului tau este schimbat total, acea succesiune de posturi nu va mai avea nici un înteles. Este, asadar, interzisa aceasta practica.

16. Remarcile "paternale" sunt acele remarci facute de catre utilizatorii obisnuiti care se erijeaza în "conducatorul absolut", fara a avea acest drept. Nu trebuie uitat faptul ca cei desemnati sa faca ordine sunt moderatorii. Cel mult, se va acorda acest drept membrilor de valoare si cu vechime.

17. Scandalurile pornite împotriva unor dealeri/service-uri sunt interzise.
Daca o firma te-a nemultumit si doresti sa pornesti o discutie pe aceasta tema, trebuie sa o faci civilizat, cu argumente solide (mergând pâna la prezentarea de documente doveditoare, în caz ca ti se cere acest lucru). Chiar si faptul ca firma respectiva are o atitudine reprobabila nu justifica un comportament jignitor la adresa ei.

18. Anunturile publicitare trebuie însotite de detalii complete, incluzând pretul, modalitatea de contact, eventual specificatiile complete ale produsului si/sau imaginea sa. Titlul thread-ului trebuie sa specifice explicit actiunea de cumparare/vânzare si produsul (produsele) în cauza. Sunt interzise comentariile pe marginea unui produs, nu iti convine pretul/starea lui, nu te obliga nimeni sa-l cumperi.
Nu se permite "UP" la mai putin de 24 de ore.

19. Semnatura este un text optional ce va fi atasat fiecarui post, la sfârsitul acestuia. Nu se accepta semnaturi lungi (maxim 3 linii). Introducerea unui link spre un alt site este permisa numai cu agrementul moderatorilor forumului. Se accepta imagini in semnatura la dimensiunea maxima de 150 x 15 pixel. Orice depasire a acestei dimensiuni poate fi sanctionata cu un warning. Moderatorii au dreptul de a edita semnatura fara o instiintare prealabila a userului.

20. Daca nu poti sau nu doresti sa respecti acest regulament, singura solutie consta în încetarea participarii la acest forum. În caz contrar, vom fi nevoiti sa luam toate masurile necesare pentru ca forumul Forumtoyota.ro sa-si desfasoare existenta în bune conditii, incluzând interzicerea dreptului de a mai posta (ban-area), temporara sau pe termen nelimitat. Încetarea activitatii pe forum se face "ca atare", fara a fi întreprinsa nici o actiune din partea nimanui. Asadar, nu cere sa-ti fie sters user-ul, nu-ti sterge propriile posturi, nu scrie posturi kilometrice pline de acuze la adresa administratiei, nici aici si nici pe alte forumuri. Cu alte cuvinte încearca sa parasesti decent comunitatea iar membrii acesteia sa-si aduca aminte cu placere de activitatea ta.

21. Administratorii si moderatorii forumului vor avea intotdeauna ultimul cuvint si nu sunt obligati sa dea explicatii. Este frumos din partea lor atunci cind se explica dar de cele mai multe ori, explicarea fiecarui gest in parte ar necesita mult prea mult timp - iar timpul este un material pretios, cel putin pentru noi. Daca cineva se simte cu totul si cu totul nedreptatit sau abuzat este rugat sa trimita un email administratorilor forumului si va fi tratat cu toata atentia cuvenita.

22. Ultima si cea mai importanta dar oarecum evaziva regula - se recomanda mentinerea discutiilor in cadrul obiectivului principal al acestui forum - MASINILE TOYOTA- vor fi descurajate in mare masura discutiile total pe dinafara. Se admit exceptii in cazul unor subiecte de interes pentru toata lumea - care sint acestea - ramine a se stabili de catre moderatorul forumului in cauza, la fata locului.

23.La sectiunea "Toyota-masina mea" nu se accepta comentarii inutile de genul "Sa o stapanesti sanatos" , "sa-ti traiasca masina" , "multi kilometrii" etc.
Rugam sa va rezumati strict la intrebari si comentarii legate de masina

Concluzii

Nu trebuie sa consideri aceste reguli ca fiind îndreptate împotriva ta. Nu sunt decât niste masuri menite sa creeze un forum de calitate.Din pacate, experienta a demonstrat ca, daca se porneste de la premisa ca noul-venit sa aiba drepturi egale cu membrii vechi, forumul a suferit o scadere drastica de calitate, aceasta pe lânga necesitatea unei munci titanice din partea moderatorilor pentru a se mentine ordinea. De aceea am adoptat masurile de mai sus care presupun, pentru membrii de valoare, un mic efort în primele zile de la înscriere. Speram ca acest efort sa fie din plin meritat.

Se accepta sugestii de imbunatatire (si e chiar recomandat sa o faceti fiind in interesul vostru) atat in ceea ce priveste prezentul regulament cat si in ceea ce priveste forumul sau site-ul ca functionalitate sau continut.

Speram sa te simti bine în aceasta comunitate, sa facem schimb de experienta legata de marca Toyota.
See more
See less

martor P/S aprins, check steering wheel

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • martor P/S aprins, check steering wheel

    Va salut dragi prieteni,

    Sunt posesorul unei Toyota Corolla din 2007 model 1,6 benzinar, 126 CP, iar de curand mi s-a aprins in partea dreapta a bordului martorul P/S, iar volanul se misca foarte greu, semn ca am ramas fara servodirectie, bordul afisandu-mi mesajul check steering wheel.
    Am fost la Estima Motors Braila, iar aia mi-au spus ca e un releu care ramane blocat pe undeva la calculatorul de servodirtectie si mi-au recomandat sa il schimb cu totul, numai ca ma costa doar 2990 lei.
    Ei mi-au spus ca nu pot garanta momentul pana cand problema va reaparea, si ca ei nu desfac ansamblul calculatorului de servodirectie sa umble la el.
    Stiindu-i pe cei de la Estima Motors ( preturi uriase, pt deblocarea relului mi-au luat 225 lei, precum si calitate tehinca slaba), as dori sa stiu daca a mai avut cineva problema asta si daca e musai sa fie schimbat calculatorul de servodirectie cu totul. Ma gandesc ca daca va reaparea problema sa ma duc si la cei de la Focsani pentru o parere suplimentara, eu fiind din Galati, si auzind vorbe bune despre service-ul din Focsani! de asemenea va mai rog ca, in cazul in care acest calculator trebuie schimbat, sa ma indrumati si pe mine cum sa fac sa pot procura unul mai ieftin ( second hand sau poate cunoasteti pe cineva de are la vanzare asa ceva)!
    Masina a mai avut problema asta cam acum un an si jumatate si a fost de vina acelasi releu, insa am fost tot la Estima Motors si atunci mi-au spus ca nu e cine stie, ca nu trebuie schimbat nimic, ca daca mai reapare e simplu de reparat! Nu vreau sa dau atat d emulti bani pe niste vorbe a celor de la Braila asa ca va cer pararea in speranta ca voi reusi sa trec peste problema asta cu masina.

    Va multumesc foarte frumos

  • #2
    Salut! Du-te la alt service, si daca e aceeasi problema, inseamna ca piesa tre schimbata. Dar cel mai bine vorbesti direct cu niste baieti de la dezmembrari, ca sigur iesi mult mai ieftin. Mai ales ca sansele sa iei marfa buna este foarte mare. Ii dai baiatului 50 de lei in plus si sigur ai lucru bun. Am rezolvat multe chestii in felul asta si sunt multumit.

    Comment


    • #3
      multumesc de raspuns...

      Ma gandeam si eu la varianta asta, insa nu prea stiu firme din astea de dezmembrari auto seriose, asa ca daca ma poti ajuta....tu la ce firme de dezmembrari ai apelat???si cum pot sa stiu si eu daca calculatorul asta de servodirectie e compatibil cu ceea ce am eu??

      Comment


      • #4
        Eu am colaborat cu firme pe care le-am gasit pe net. Am avut nevoie de vreo 3-4 ori pt un logan pe care l-am avut. Cauta pe net in zona ta. Sigur gasesti vreun remat sau ceva. Cat despre compatibilitate, insista sa fie de pe acelasi model de masina ca a ta, chiar daca zice ala ca merge si de pe auris, sa zicem. Poate au ei un service cu care lucreaza si in cazul asta e si mai bine ca manopera e aproape moca. Succes!

        Comment


        • #5
          Originally posted by ionutinm View Post
          Va salut dragi prieteni,

          Sunt posesorul unei Toyota Corolla din 2007 model 1,6 benzinar, 126 CP, iar de curand mi s-a aprins in partea dreapta a bordului martorul P/S, iar volanul se misca foarte greu, semn ca am ramas fara servodirectie, bordul afisandu-mi mesajul check steering wheel.
          Am fost la Estima Motors Braila, iar aia mi-au spus ca e un releu care ramane blocat pe undeva la calculatorul de servodirtectie si mi-au recomandat sa il schimb cu totul, numai ca ma costa doar 2990 lei.
          Ei mi-au spus ca nu pot garanta momentul pana cand problema va reaparea, si ca ei nu desfac ansamblul calculatorului de servodirectie sa umble la el.
          Stiindu-i pe cei de la Estima Motors ( preturi uriase, pt deblocarea relului mi-au luat 225 lei, precum si calitate tehinca slaba), as dori sa stiu daca a mai avut cineva problema asta si daca e musai sa fie schimbat calculatorul de servodirectie cu totul. Ma gandesc ca daca va reaparea problema sa ma duc si la cei de la Focsani pentru o parere suplimentara, eu fiind din Galati, si auzind vorbe bune despre service-ul din Focsani! de asemenea va mai rog ca, in cazul in care acest calculator trebuie schimbat, sa ma indrumati si pe mine cum sa fac sa pot procura unul mai ieftin ( second hand sau poate cunoasteti pe cineva de are la vanzare asa ceva)!
          Masina a mai avut problema asta cam acum un an si jumatate si a fost de vina acelasi releu, insa am fost tot la Estima Motors si atunci mi-au spus ca nu e cine stie, ca nu trebuie schimbat nimic, ca daca mai reapare e simplu de reparat! Nu vreau sa dau atat d emulti bani pe niste vorbe a celor de la Braila asa ca va cer pararea in speranta ca voi reusi sa trec peste problema asta cu masina.

          Va multumesc foarte frumos

          La corolla sau aurisul fabricat pana pe la sfarsitul lui 2008 - inceputul lui 2009 a existat aceasta problema cu calculatorul EPS. Se bloca acel releu in interiorul lui si , dupa caz, se ingreuna functionarea directiei sau se ardea siguranta de 30 A.In ambele cazuri se aprindea P/S in bord si aparea un cod de eroare. Daca in locul acelei sigurante ii vine cuiva ideea sa puna una mai mare si releul ramane blocat pe inchis risca incendierea. In cazul acesta, deblocarea momentana nu este sulutia cea mai convenabila pentru tine.
          Last edited by comentator; 01-28-2013, 16:23 PM.

          Comment


          • #6
            Asa este, la fel mi-au spus si cei de la toyota..sa nu pun sigurante mai mari pentru ca daca ramane pe inchis risc incendirerea...eu acum caut la dezmembrari auto ( pentru ca unul nou costa 3000 lei) insa nu stiu codul de produs, si nici nu vreau sa iau coloana de servodirectie cu totul pentru ca din cate am inteles calculatorul este independent de coloana! am cautat si am gasit model ca al meu de toyota corolla din 2007 insa nici aia d ela dezmembrari nu stiu cum arata calculatorul asta! oricum sunt multe de spus, am sunat la 3 reprezenante toyota pana acum!
            ti-as fi recunoscator daca ai putea sa ma ajuti cu o idee, oricare ar fi ea, poate la telefon daca nu deranjez prea mult (0766483719) sau macar pe mail (ionutpavel24@yahoo.com).

            Comment


            • #7
              se afla sub plansa de bord in spatele display-ului. trebuie demontata plansa si scos de acolo. este independent de coloana.
              Incearca la dancor (dezmembrari)... scriau cativa colegi pe forum ca sunt seriosi.

              Comment


              • #8
                Firma de dezmembrai este DANCOR Ploiesti dar nu am vazut in ofertele lor Corolla . Oricum , merita incercat un telefon la ei .

                Comment


                • #9
                  dezamagitor

                  Am gasit in sfarsit un calculator de servodirectie la o firma de dezmembrari din Ploiesti la 800 lei, insa experienta pe care am trait-o m-a lasat cu un gust amar atat despre aceasta marca, cat mai ales despre service-urile Toyota, motiv pentru care tin sa le aduc la cunostinta tuturor, ca sa stie si alti amarasteni la ce sa se astepte cu privire la acest tip de masina si la service-uri Toyota!
                  Astfel, am aflat cu stupoare dupa achizitionarea masinii, ca modelele Toyota Corolla model 2007 2008 prezinta o defectiune la calculatorul de servodirectie ( unele dintre ele, deci depinde de noroc daca cumperi unul din aceste modele sau nu) din fabrica ( ramane blocat un releu), motiv pentru care Toyota a si schimbat aceasta piesa incepand cu anul 2009, iar un calculator costa doar 3000 lei!
                  De asemenea am sunat la 5 service-uri Toyota din tara pentru a afla codul piesei ( dupa cautari titanice am aflat ca trebuie sa existe si un cod) insa am fost refuzat pe motiv de politica a firmei pentru a cumpara doar de la ei!Întrebarea mea fireasca a fost: daca acel cod era pe usa spre exemplu si eu il puteam vedea ce importanta mai avea daca mi-l ziceau ei sau nu! Cu alte civinte nu imi ziceau un cod al unei piese care imi apartinea, doar pentru ca nu puteam ajunge la piesa sa o vad in scopul de a cumpara piesa de la ei! ( piesa se afla in bordul masinii) Dupa cautari titanice am gasit un astfel de cod ( am aflat codul de la un service pana la urma, am postat pe goagle codul si poze ale piesei)! Cei de la Craiova spre exemplu, nici macar nu acceptasera sa schimbe piesa, cu toate ca le ziceam eu ca daca gasesc la dezmembrari este piesa originala Toyota! Cei de la Targu Mures dadeau 3 luni garantie la manopera!
                  Manopera de montare a calculatorului costa cam intre 500-700 lei, deci am iesit cu cheltuiala cam la jumatate! Saptamana asta insa a fost fostul proprietar al masinii la acelasi service la care am facut eu constatarea ( acum el detine tot o toyota) pentru o revizie si a adus in discutie si problema mea ca fost proprietar al masinii, insa nu la tipul de la receptie, ci la electricianul de la garaj ( i s-a permis sa intre in garaj), iar acesta i-a spus ca problema masinii se poate rezoilva usor prin scoaterea bornelor de la baterie, in cazul in care problema mai apare( fac mentiunea ca releul ramasese blocat o data acum cam 2 ani si la fostul proprietar si tot cei de la service i-au spus ca nu trebuie sa schimbe nimic) Si pentru cei care se intreaba despre ce service este vorba sa lamurim situatia...ESTIMA MOTORS BRAILA! service pe care nu vi-l recomand neam macar pentru simplu fapt ca au incercat sa imi bage pe gat cu japca o piesa de care nu aveam neaparat nevoie!! Oricum sunt si mai multe de spus, ma opresc aici, sper ca cei interesati despre acest model sa vada acest post, sa aleaga in cunostinta de cauza...ideea mea este...sa se evite modelul 2007 2008 intrucat de aceasta data faptul ca a fost fabricat in Japonia nu reprezinta un atuu ci o pacoste ( au mai fost chemate in service pentru probleme cu frana si acceleratia). Cand mi-am luat masina am stat pe ganduri intre aceasta si un Seat Leon intrucat aveam 2 amici care aveau Seat si cel putin unu dintre ei schimbase distributia in doi ani consecutivi pentru ca facuse 60000 km cu ea, masina nu vazuse reprezenanta sau alte astea....si merge d erupe si acum...am ales ca un dobitoc Corolla....nu va mai zic ca in luna decembrie a anului trecut mi-a facut iar probleme cu martori in bord abs aprins si alte astea incat m-am oprit prin tara la un service ( Brasov) pentru a schimba nu stiu ce cablu de abs de pe stanga spate inca 200 lei si pe ala! Oricum anu asta o marit frumusel ca m-am saturat pana peste cap!

                  Comment


                  • #10
                    Nu vreau sa deschid un nou topic, intrucit cred ca aici ma situez si eu cu problema mea. Azi dimineata, la plecare, Corolla sol 2009, pauza ... Pe bord Steering wheel in not unlocked. Becul verde de la butonul start pâlpâia. Volan blocat. Am inchis alti consumatori, ac, radio din masina si ... a pornit. Dupa masa insa o programez la doctor. Speranta mea mare este ca sa nu imi fac un cadiu de 3000 de lei acum de sarbatori

                    Nu se spunea ca masinile din 2009 nu mai au asa probleme la servo? Ei uite ca au...

                    Comment


                    • #11
                      Revin cu informatii din service... Se pare ca problema mea nu era de servo si daca citeam in cartea tehnica imi rezolvam problema. Deci, eroarea era de la blocare volan si nu de la servo. Ca rezolvari ale problemei, fie se iese cu cheia din aria de ”acoperire” a semnalului cheii si se incearca din nou , fie solutia din carte cu apasarea frânei si rotire volan. Explicatiile mi-au fost date de catre cei din service. Si din nou mi s-a adus la cunstinta sa nu las cheia linga telefon. Spre norocul meu, problema rezolvata

                      Comment


                      • #12
                        salut, am aceeasi problema cu Toyota Auris 1,6 din 2007. Mesajul e "check power steering". Prima data electricianul mi-a facut o resetare a calculatorului, a mers 3-4 luni, iar acum mi-a reaparut mesajul. Acelasi electrician mi-a spus ca trebuie sa schimb aceasta unitate de control a servodirectiei. La reprezentanta din Sibiu ma costa 3400 lei!! Caut de 2 zile pe net aceasta piesa si nu o gasesc. Sfaturi??

                        Comment


                        • #13
                          Codul de piesa e: 89650-12240 pentru 1.6 si 89650-12220 pentru 1.4 diesel

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by rstoicescu View Post
                            salut, am aceeasi problema cu Toyota Auris 1,6 din 2007. Mesajul e "check power steering". Prima data electricianul mi-a facut o resetare a calculatorului, a mers 3-4 luni, iar acum mi-a reaparut mesajul. Acelasi electrician mi-a spus ca trebuie sa schimb aceasta unitate de control a servodirectiei. La reprezentanta din Sibiu ma costa 3400 lei!! Caut de 2 zile pe net aceasta piesa si nu o gasesc. Sfaturi??
                            Ai rezolvat problema?
                            Ca eu acum ma confrunt cu ea.....

                            Comment


                            • #15
                              Intrebarea mea e daca se potriveste calculatorul de pe 1.4 diesel pe 1.6 benzina

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google