Announcement

Collapse
1 of 2 < >

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul ForumToyota.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Forumtoyota au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Forumtoyota nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul ForumToyota(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul ForumToyota(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
2 of 2 < >

>>>REGULAMENT<<<

Reguli privind utilizarea forumului www.forumtoyota.ro

1. Principii generale

În continuare, dorim sa lamurim un principiu care guverneaza orice comunitate, site de pe Internet. Din momentul în care ai tastat adresa site-ului, ai intrat pe proprietate privata, unde gazda are dreptul societati democrate, acela de a administra dupa cum crede de cuviinta. Nu trebuie ca aceste cuvinte sa te sperie, nu am creat forumul doar pentru noi însine ci dorim sa formam o comunitate bazata pe oameni care respecta regulile noastre. De aceea trebuie sa stii ca, daca doresti sa te integrezi în aceasta comunitate, trebuie sa te supui regulilor de mai jos, ce au fost create de niste oameni, pentru niste oameni. Daca un principiu enuntat nu coincide cu un principiu de-al tau la care nu poti renunta, esti invitat, sa renunti frecventarea forumului, eventual sa-l frecventezi doar citindu-l si fara a interveni.

Sa lamurim acum cine sunt gazdele acestei comunitati:

Administratorii

a) Administratorii sunt persoanele care detin acest forum si se ocupa atat cu partea tehnica a sa cat si cu partea administrativa.
b)Administratorii au dreptul de a gestiona orice mesaj de pe acest forum si nu raspund in fata celorlalti membri pentru actiunile lor.

Moderatorii

a) Moderatorii sunt persoane care au dreptul de a gestiona mesajele celorlalti utilizatori ai forumului.
b) Moderatori se supun, ca oricare alt utilizator, acestui regulament si au grija ca el sa fie respectat.
c) Gestionarea mesajelor se face respectand prezentul regulament, abaterile grave sau repetate de la aceasta regula soldandu-se cu retragerea dreptului de a modera.
d) Functia de moderator nu implica privilegii ci responsabilitati. Functia de moderator implica posibilitatea de a edita, muta, sterge sau bloca mesajele celorlalti utilizatori.
e) Functia de moderator este propusa si acordata doar de catre administratori si nimeni nu poate interveni in privinta aceasta.
f) Moderatorilor li se poate retrage dreptul de moderare doar de catre administratori fara explicatii.
g) Desi nu este necesar, moderatorii pot da explicatii pentru actiunile lor.

2. Reguli si recomandari

1. Forumul Forumtoyota.ro este deschis tuturor persoanelor, indiferent de nationalitate, sex, religie, clasa sociala etc. Totusi, cunoasterea foarte buna a limbii române scrise este obligatorie. Recomandam, cunoasterea limbii engleze la un nivel suficient pentru a întelege un text tehnic. Exprimarea scrisa este, prin definitie, mai complexa decât cea orala si, prin urmare, încearca sa te faci înteles prin ceea ce scrii. În unele contexte este indicata o exprimare cât mai apropiata de cea literara, în alte contexte mai relaxate se poate folosi si un limbaj familiar însa în ambele cazuri este foarte important sa fii înteles cât mai usor de catre ceilalti.

2. Pe lânga cunoasterea limbii, este necesara cunoasterea regulilor de baza ale limbajului scris, dupa cum urmeaza:
- scrierea cu înflorituri (k, sh, tz, y) este interzisa, cu exceptia cazurilor în care pot aparea confuzii;
- spatiu se lasa dupa si nu înainte de semnele de punctuatie; semne de punctuatie sunt inclusiv semnele de exclamare si întrebare;
- nu se lasa spatiu dupa prima paranteza, nici înaintea celei de-a doua; se lasa, în schimb, înaintea primei paranteze;
- un singur semn de exclamare sau de întrebare este de cele mai multe ori suficient, trei semne sunt considerate maximul admis.
- orice propozitie începe cu litera mare, orice nume propriu începe cu litera mare (acest punct este doar o recomandare);
- numarul punctelor de suspensie este trei si nici mai mult de trei;
- scrierea cu diacritice este optionala;
- scrierea nejustificata cu majuscule, litere îngrosate, italice, subliniate, cu culori sau alte artificii este interzisa.
În general, tineti cont de faptul ca un post trebuie sa poata fi citit rapid.
Orice abatere de la regulile de mai sus îngreuneaza parcurgerea textului si enerveaza inutil cititorul. Cine doreste cu orice pret sa iasa în evidenta, o poate face în alt mod, nu "chinuind" ceilalti membri ai comunitatii.

3. Fiecare utilizator este identificat printr-un singur nume de utilizator (user). Înregistrarea sub alt nume a aceleiasi persoane se numeste "clona";
clonele sunt interzise. Daca ai uitat parola, exista o functie pentru recuperarea ei pe care esti rugat sa o folosesti sau, în cel mai rau caz, poti apela la un administrator care te va ajuta.

4. Nu jigni, nu declansa scandaluri (asa-zisele "flame-uri"). Faptul ca esti nervos, chiar daca ai dreptate, nu îti scuza comportamentul. Nu vor fi tolerati cei care se ascund în spatele anonimatului pentru a aduce jigniri sau injurii altor utilizatori sau unor institutii. Chiar daca sunt folosite stelute, "beep"-uri în loc de cuvintele explicite, acest lucru nu ajuta cu nimic pentru ca aici intentia conteaza.
Nu sunt acceptate discutiile explicite privind promovarea oricarui tip de activitate ilegala sau imorala (warez, pornografie, xenofobie, rasism etc).

5. Posturile monosilabice, care nu aduc nimic bun discutiei ("cool", "de acord", "super", "rulz", "vreau si eu d-ala") sunt interzise. Nu suntem pe un canal de IRC ci pe un forum, daca nu va puteti abtine cautati alte comunitati în care aceste lucruri sunt permise.

6. Posturile trebuie sa fie bazate pe argumente, nu pe opinii subiective.
Trebuie acordata mare grija discutiilor contradictorii, gen benzina vs diesel, unde subiectivitatea tinde sa depaseasca anumite limite.

7. Nu se ofera nici un fel de premiu celui care posteaza cit mai multe mesaje. Nu se face nici o diferentiere intre cei care posteaza mai des si cei care posteaza mai rar. In afara de citeva titulaturi care sint doar cu numele si nu confera nici un fel de alte facilitati nu se face nici o distinctie intre cei cu posturi multe si cei cu posturi putine. In concluzie, scrieti numai daca aveti ceva de spus.

8. Ne rezervam dreptul ca, dupa un numar variabil de posturi (ce de regula nu va fi mai mare de 10-20) sa retragem dreptul de a posta pentru userii care nu corespund cerintelor noastre. Faptul ca ai câteva categorii unde poti posta liber, nu înseamna ca poti sa te complaci în postura de membru si sa "poluezi" astfel discutiile fara a respecta regulamentul.

9. Înainte de a deschide un thread nou, este recomandat sa urmezi etapele descrise în continuare:
- apeleaza la functia Search a forumului pentru ca e posibil ca subiectul sa mai fi fost discutat;
- daca ai posibilitatea si rabdarea necesara, citeste mai multe discutii legate (chiar si vag) de subiectul pe care intentionezi sa-l deschizi; s-ar putea sa gasesti raspunsul în alta discutie, cu subiect aparent diferit de ceea ce cauti si care nu apare la cautare.

10. Daca te-ai decis sa deschizi un thread nou, ai grija ca titlul sau sa fie scris citet si sa reflecte pe cât posibil subiectul abordat. Asadar, titlul "Problema cu ambreiajul" este de preferat fata de "Am o problema".

11. Daca thread-ul se refera la o problema, ofera cât mai multe detalii despre aceasta si nu astepta ca ceilalti utilizatori sa-ti ceara detaliile. Spre exemplu, enunta de la început anul de frabricatie, motorul, codul motorului etc, facând referire inclusiv la componentele care nu-ti par importante, e mai bine sa oferi detalii în plus decât în minus.

12. Citeste, daca se poate, tot ce s-a discutat într-un anumit thread. Este scuzabil repetarea unei întrebari la care s-a raspuns în ce-a de-a saptea pagina din cele 40 dar este inacceptabil pentru un thread de 2-3 pagini.

13. Pentru ca ideea postului sa fie mai clara, poti apela la smilies, însa nu abuza de ei. Ca si semnele de exclamare, folosirea lor repetata si în numar mare deranjeaza.

14. Butonul Quote ("citat") ajuta în momentul în care se doreste citarea unui pasaj din alt post (propriu sau apartinând altcuiva), pentru a face referire la el. Acest lucru are sens doar daca acel post nu este chiar ultimul, în caz contrar acesta se va repeta în mod inutil.

15. Daca doresti sa editezi (modifici) un post, ai la dispozitie 5 minute( pentru aceasta. Totusi, daca dupa acel post exista interventii ale altor utilizatori, iar prin modificare sensul postului tau este schimbat total, acea succesiune de posturi nu va mai avea nici un înteles. Este, asadar, interzisa aceasta practica.

16. Remarcile "paternale" sunt acele remarci facute de catre utilizatorii obisnuiti care se erijeaza în "conducatorul absolut", fara a avea acest drept. Nu trebuie uitat faptul ca cei desemnati sa faca ordine sunt moderatorii. Cel mult, se va acorda acest drept membrilor de valoare si cu vechime.

17. Scandalurile pornite împotriva unor dealeri/service-uri sunt interzise.
Daca o firma te-a nemultumit si doresti sa pornesti o discutie pe aceasta tema, trebuie sa o faci civilizat, cu argumente solide (mergând pâna la prezentarea de documente doveditoare, în caz ca ti se cere acest lucru). Chiar si faptul ca firma respectiva are o atitudine reprobabila nu justifica un comportament jignitor la adresa ei.

18. Anunturile publicitare trebuie însotite de detalii complete, incluzând pretul, modalitatea de contact, eventual specificatiile complete ale produsului si/sau imaginea sa. Titlul thread-ului trebuie sa specifice explicit actiunea de cumparare/vânzare si produsul (produsele) în cauza. Sunt interzise comentariile pe marginea unui produs, nu iti convine pretul/starea lui, nu te obliga nimeni sa-l cumperi.
Nu se permite "UP" la mai putin de 24 de ore.

19. Semnatura este un text optional ce va fi atasat fiecarui post, la sfârsitul acestuia. Nu se accepta semnaturi lungi (maxim 3 linii). Introducerea unui link spre un alt site este permisa numai cu agrementul moderatorilor forumului. Se accepta imagini in semnatura la dimensiunea maxima de 150 x 15 pixel. Orice depasire a acestei dimensiuni poate fi sanctionata cu un warning. Moderatorii au dreptul de a edita semnatura fara o instiintare prealabila a userului.

20. Daca nu poti sau nu doresti sa respecti acest regulament, singura solutie consta în încetarea participarii la acest forum. În caz contrar, vom fi nevoiti sa luam toate masurile necesare pentru ca forumul Forumtoyota.ro sa-si desfasoare existenta în bune conditii, incluzând interzicerea dreptului de a mai posta (ban-area), temporara sau pe termen nelimitat. Încetarea activitatii pe forum se face "ca atare", fara a fi întreprinsa nici o actiune din partea nimanui. Asadar, nu cere sa-ti fie sters user-ul, nu-ti sterge propriile posturi, nu scrie posturi kilometrice pline de acuze la adresa administratiei, nici aici si nici pe alte forumuri. Cu alte cuvinte încearca sa parasesti decent comunitatea iar membrii acesteia sa-si aduca aminte cu placere de activitatea ta.

21. Administratorii si moderatorii forumului vor avea intotdeauna ultimul cuvint si nu sunt obligati sa dea explicatii. Este frumos din partea lor atunci cind se explica dar de cele mai multe ori, explicarea fiecarui gest in parte ar necesita mult prea mult timp - iar timpul este un material pretios, cel putin pentru noi. Daca cineva se simte cu totul si cu totul nedreptatit sau abuzat este rugat sa trimita un email administratorilor forumului si va fi tratat cu toata atentia cuvenita.

22. Ultima si cea mai importanta dar oarecum evaziva regula - se recomanda mentinerea discutiilor in cadrul obiectivului principal al acestui forum - MASINILE TOYOTA- vor fi descurajate in mare masura discutiile total pe dinafara. Se admit exceptii in cazul unor subiecte de interes pentru toata lumea - care sint acestea - ramine a se stabili de catre moderatorul forumului in cauza, la fata locului.

23.La sectiunea "Toyota-masina mea" nu se accepta comentarii inutile de genul "Sa o stapanesti sanatos" , "sa-ti traiasca masina" , "multi kilometrii" etc.
Rugam sa va rezumati strict la intrebari si comentarii legate de masina

Concluzii

Nu trebuie sa consideri aceste reguli ca fiind îndreptate împotriva ta. Nu sunt decât niste masuri menite sa creeze un forum de calitate.Din pacate, experienta a demonstrat ca, daca se porneste de la premisa ca noul-venit sa aiba drepturi egale cu membrii vechi, forumul a suferit o scadere drastica de calitate, aceasta pe lânga necesitatea unei munci titanice din partea moderatorilor pentru a se mentine ordinea. De aceea am adoptat masurile de mai sus care presupun, pentru membrii de valoare, un mic efort în primele zile de la înscriere. Speram ca acest efort sa fie din plin meritat.

Se accepta sugestii de imbunatatire (si e chiar recomandat sa o faceti fiind in interesul vostru) atat in ceea ce priveste prezentul regulament cat si in ceea ce priveste forumul sau site-ul ca functionalitate sau continut.

Speram sa te simti bine în aceasta comunitate, sa facem schimb de experienta legata de marca Toyota.
See more
See less

Consum Corola 1,6 Dual VVTI

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Consum Corola 1,6 Dual VVTI

    Conform cartii tehnice, consumurile ar trebui sa fie:
    Urban: 9,0L/100km
    Extra-urban: 5,8 L/100km
    Combinat: 6,9 L/100km

    In realitate, (in Constanta) dupa 3500 km consumul este:
    Oras: 9,0 - 9,5 L/100km
    Afara + autostrazi: 8,5-9 L/100 km (BC spune 9,5L/100 km la 130 km/h)
    Combinat (Constanta-Drajna-Slobozia-Urziceni-Ploiesti-Predeal): 7,1 L/100 km
    Probabil ca aceste consumuri o sa mai scada dupa ce o sa trec de 10 000 km. Ce m-a mirat de la inceput a fost consumul Urban, care deca se schimba vitezele dupa sugestiile indicatoarelor, se obtine consumul dat de producator.
    Benzina folosita: Petrom 95. Cu petrom 99+ consumul mai creste cu 0,5L/100 km.
    Perla Alba

  • #2
    Eu am 12.000 acuma si n-am reusit sa scot sub 6.5 in afara. Banui ca dac-as merge cu 60-70 cu a 5-a iese 5.8 ... da n-am rabdare

    In oras sta pe la 9 si creste un pic daca pun 99+ sau 98.

    Comment


    • #3
      ia uitati-va voi aici

      iaca postul lui

      Originally posted by cateane View Post
      Cam mult consuma mashinutezele voastre.Pentru diesel aveam pretentzii.Dupa 10000(zece mii) a mea nu sare de 6.Nici la mixt.Cred ca japonezii or fi montat vreo chestie de Prius.Sau Corolla mea (1,6 VVTi) se ambitzioneaza so concureze.Shi credetzi-ma n-am menajat-o.Cat despre nimeni nu-mi sta-n fatza... .Nici chiar asha.Motoarele de Toyota sunt intr-adevar excelente.Pacat ca transmisia nu-i la fel de bine gandita.Se comporta ca-n filmele cu karateka.Ma rog e totushi o japoneza.
      de pe:

      http://www.forumtoyota.ro/forum/consum-2-0-t229p2.html

      Vorbiti cu el, sa vedem el cum reuseste sa faca asa consum misto

      Comment


      • #4
        Probabil merge cu viteze de genul 70-80 cat mai constant. Dar daca faci de la Dristor la Constanta 2:16 min iti spun eu ca nu ai un consum mai mic de 9%(V.med = 95 km/h); (la 140 km/h ai consumul in jur de 9,6l/100 km); la viteze mai mari de 110 km/h consumul creste f mult... iar in Constanta (mers numai urban, decent)... tot 9% e consumul.
        Inca o observatie: pe cruise control, consumul este putintel mai mare (cam 0,3l/100 km) dar confortul merita toti banii
        Si cu toate astea, nu conteaza ...in momentul in care accelerezi de la 100 - 110 in sus si simti cum fuge, si fuge....
        Perla Alba

        Comment


        • #5
          ca sa va faceti o idee despre consum recomand www.spritmonitor.de
          Informatii corecte si concrete...
          al meu 1.4 vvti pina acum (27000 km) sta undeva la 7.8 l/100 km (medie generala).

          In general specificatiile "de carte" nu prea au legatura cu realitatea consumurile "reale" fiind lejer cu 1 - 1,5 l peste (cel putin in cazul meu)

          Comment


          • #6
            Originally posted by smocot View Post
            Eu am 12.000 acuma si n-am reusit sa scot sub 6.5 in afara. Banui ca dac-as merge cu 60-70 cu a 5-a iese 5.8 ... da n-am rabdare

            In oras sta pe la 9 si creste un pic daca pun 99+ sau 98.
            sa mergi in tr. a 5-a la 60-70/km la ora ar insemna sa mergi subturat, corolla nu am condus dar am condus yaris 1.3 87/hp schimband la 2500rpm la 60 abia bagi a 4-a la motoare mai puternice poti ajunge si la 70 km/h la 2500rpm asa ca mergand in tr a 5-a la 60 va fi cam naspa de masina ta ca nu o sa ai pic de vaga in ea si in timp vei strica motorul si cutia

            Comment


            • #7
              Originally posted by marywsd View Post
              sa mergi in tr. a 5-a la 60-70/km la ora ar insemna sa mergi subturat, corolla nu am condus dar am condus yaris 1.3 87/hp schimband la 2500rpm la 60 abia bagi a 4-a la motoare mai puternice poti ajunge si la 70 km/h la 2500rpm asa ca mergand in tr a 5-a la 60 va fi cam naspa de masina ta ca nu o sa ai pic de vaga in ea si in timp vei strica motorul si cutia
              Nu inseamna neaparat ca mergi subturat. De obicei iti este chiar indicat la bord sa schimbi intr-a 5-a de la 60 km/h ceea ce te duce pe la 1800 rpm.
              Daca drumul este drept si cat de cat liber eu fac asa si apoi accelez usor pana la maxim 70-80 km fara a avea impresia ca merg subturat. Insa daca sunt la deal sau am nevoie sa accelerez mai puternic intr-adevar nu schimb intr-a 5-a sub 70-80 km/hr.

              In ceea ce priveste consumul am urmatoarele de spus:

              - Cel mai mic consum a fost de 6,2 % obtinut mergand atent sub 110 km/hr pe DN2. Mentionez ca la momentul respectiv masina avea sub 4000 km parcursi.
              - Recent pe autostrada cu 4 personane in masina, cu aerul conditionat pornit si cu cruise control-ul setat la 125 km/hr consumul a fost de 8,2-8,5 %.
              - In bucuresti fara trafic am obtinut si 7,5 %, iar de obicei consumul nu creste peste 9,2%.

              Comment


              • #8
                Pitesti - Rm Valcea - Dragasani si retur -> 5,4%... cu EFix 95... schimbat dupa indicatoarele din bord si mers legal, +10km/h.... depasiri in urcare, pe portiunile cu 2 benzi pe dealul negru, in rest, mers in coloana cum se putea... de obicei calm, cu o distanta de 25-30 m fata de cel din fata, si folosit la maxim frana de motor :d. Vmed = 70 km/h... Pe acelasi traseu, mers sportiv => consum 7%, Vmed 80km/h.... asa ca nu merita.... :d
                Perla Alba

                Comment


                • #9
                  ... scuze de intarziere

                  Originally posted by marywsd View Post
                  sa mergi in tr. a 5-a la 60-70/km la ora ar insemna sa mergi subturat, corolla nu am condus dar am condus yaris 1.3 87/hp schimband la 2500rpm la 60 abia bagi a 4-a la motoare mai puternice poti ajunge si la 70 km/h la 2500rpm asa ca mergand in tr a 5-a la 60 va fi cam naspa de masina ta ca nu o sa ai pic de vaga in ea si in timp vei strica motorul si cutia
                  la mine arata sa schimb a 5 dupa ce trec de 60, nu stiu in ce fel e reglat indicatoru ala de mers economic.

                  oricum rar se intampla sa nu trec de 90-100 cu a 4-a.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Spartacus View Post
                    Pitesti - Rm Valcea - Dragasani si retur -> 5,4%... cu EFix 95... schimbat dupa indicatoarele din bord si mers legal, +10km/h.... depasiri in urcare, pe portiunile cu 2 benzi pe dealul negru, in rest, mers in coloana cum se putea... de obicei calm, cu o distanta de 25-30 m fata de cel din fata, si folosit la maxim frana de motor :d. Vmed = 70 km/h... Pe acelasi traseu, mers sportiv => consum 7%, Vmed 80km/h.... asa ca nu merita.... :d
                    Ce motor ai? de 1.4 sau de 1.6?

                    Comment


                    • #11
                      1,6 dual vvti
                      Perla Alba

                      Comment


                      • #12
                        Eu am Corolla 1,6 VVTI si am ajuns deja cu consumul mediu la 10,8 şi, desi cred că mai mult de atat nu se poate, constat ca in fiecare zi se mai adauga 0,1. Am pus acest lucru pe seama traficului foarte aglomerat din Bucuresti dar ma intreb la ce valoare se va opri. Stiti cumva la ce valoare raporteaza computerul de bord numarul de kilometri ce ii poti parcurge cu benzina din rezervor? Calculand la consumul mediu afisat nu se potrivesc cifrele.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by juseppe View Post
                          ..am ajuns deja cu consumul mediu la 10,8 şi, desi cred că mai mult de atat nu se poate, constat ca in fiecare zi se mai adauga 0,1...
                          Mai mult se poate, mai putin cred ca-i mai greu

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by cristi98 View Post
                            Mai mult se poate, mai putin cred ca-i mai greu
                            Am constatat. Dupa inca 70 km parcursi in Bucuresti am ajuns la 11 in aceleasi conditii de trafic, pe acelasi traseu. Sper sa se opreasca pe la 12.

                            Comment


                            • #15
                              după 1000 km parcursi (la kilometraj de la 6500-7500) 80% oras (Arad) condus decent, 16 vvti consum mediu 8,8%.
                              Mentionez ca nu intilnesc in oras aglomeratii, AC pornit si in mare parte circul singur in masina

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google