Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul ForumToyota.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Forumtoyota au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Forumtoyota nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul ForumToyota(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul ForumToyota(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Consum 2.0 D-4D

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    350 km numai bucuresti consum 8. nu credeam ... adevarul e ca se si circula mai bine

    Comment


    • #47
      Am 6200 km cu ea si consumul mediu a ajuns in momentul de fata la 5.7 in conditiile in care merg cu ea aproape exclusiv in afara orasului.

      Comment


      • #48
        907 km, 64 km/h viteza medie, consum 6.0

        Comment


        • #49
          Cum reusiti voi sa scoate un asemenea consum ?!
          Eu am un 2.0 D4D , am facut cam 37.000 pana acuma si nu vad consum sub 8.5 in Bucuresti. Iar in afara adevarul ca am vazut si 6.5 la un drum de vreo 3000 Km cu 4 pers in masina, si dotati ptr vacanta de vara.
          Si mai zic unii ca dupa ce "isi da drumu' motoru" mai scade consumul. Nopeeee.....
          E ... acu sa recunosc, profit de motor de fiecare data cand am ocazia.
          _____________________________
          Toyota Corolla 2.0 D4D Sol 2008

          Comment


          • #50
            suceava - bucuresti
            masina goala ... 4.4% ... dar mers cu viteza constanta 100 - 110 km/h
            fara depasiri ... noaptea
            2.0 d4d - fabricatie 2005

            Comment


            • #51
              .... am uitat sa adaug ... masina are 171000 km

              Comment


              • #52
                tulcea-bucuresti - 2h si 45 min, 92km/h medie, 5.6% consum.
                imi place motorul asta din ce in ce mai mult

                Comment


                • #53
                  CAlculatorul de bord arata un consum mai mic decat cel real! Cred cu 1-1,5 l/100km. Am mai intalnit asta la Corolla 2.0

                  Comment


                  • #54
                    Salutare! Eu am o corolla din 2003 2.0 d4d de 114 cabaline. In oras imi ia 7,8, dar nici traficul in brasov nu e foarte chinuitor. Afara imi ia 4,6-4,8, la viteze de croaziera in jur de 120 km/h.

                    Comment


                    • #55
                      Foarte probabil. Citind parerile unor impatimiti ai calculatorului, ai putea trage concluzia ca unele masini produc, nu consuma. Consumul real se determina de la plin la plin, nu dupa unele indicatii ale computerului de bord.


                      Originally posted by profesia2000 View Post
                      CAlculatorul de bord arata un consum mai mic decat cel real! Cred cu 1-1,5 l/100km. Am mai intalnit asta la Corolla 2.0

                      Comment


                      • #56
                        Drum extern ,BR-CT,facut plinul inainte si apoi la intorcere, a rezultat un consum de 6,3. litri la 100 km. Mers 140 afara si pana in 95 in localitati.
                        Toyota Auris.D4D-2.0.

                        Comment


                        • #57
                          Noutati pivind calculul consumului


                          Uitaţi-vă īn cartea tehnică a maşinii Dvs: ce scrie la consum urban, extra-urban si mixt?
                          Totuşi consumaţi mai mult decāt scrie acolo???
                          Problema nu este la Dvs!
                          Haideţi să vedem cum măsoară consumul "oficial" fabricanţii de maşini:
                          Metoda de măsurare europeană (cilcul NEDC) se compune din 5 cilcluri de măsurare,
                          dintre care 4 urban şi 1 extra-urban.
                          Ciclul urban: timp de 195 secunde rulează un program stabilit anterior, prin care
                          maşina rulează cu max. 50 km/h, iar viteza medie este de 18,7 km/h, accelerarea fiind foarte-foarte blāndă.
                          Printr-un ciclu maşina " se deplasează" doar 1013 metri. Se repetă de 4 ori acest program.
                          Ciclul extra-urban: īn cazul aceasta maşina "parcurge" 6955 metri, de mai multe ori
                          atingānd diferite viteze (50-70-90-120 km/h), viteza medie fiind de 62,6 km/h. Tot aşa, cu accelerări blānde.
                          Important de văzut: cum se desfaşoară un astfel de test?
                          Prima mare minciună: maşina se află īntr-o hală īn care temperatura este
                          īntre 20-30 C. Maşina este introdusă īn hală īnaintea testului cu 12 ore,
                          pentru ca toate piesele să preia această temperatură.
                          A doua mare minciună: maşina ruleaza pe banc de probe. Aerul pentru răcire este
                          asigurat printr-un ventilator, dar aerodinamica maşinii (rezistenţa la īnaintare) nu īsi pune cuvāntul!
                          A treia mare minciună: sunt opriti toti consumatorii , fără ventilator, fără radio,
                          fără faruri, să nu mai vorbim de aerul conditionat. Mai mult, volanul este fixat drept,
                          ca nici pompa servo sa nu consume īn plus. Anvelopele umflate peste limită pentru a reduce frecarea acestora cu rolele.

                          De ce ne mint īn halul asta fabricanţii? Fiindcă au voie prin metoda de masurare sus-amintită, acceptată din 01.01.2001 de catre Parlamentul European la Bruxelles. Fiindcă aşa ies nişte cifre foarte frumoase privind consumul, dar si privind emisia CO2. Iar scăderea noxelor, īn special al CO2 este condiţionat de accesarea fondurilor...
                          Se pare ca şi cei din sus şi-au dat seama că măsurarea consumului prin această metodă este irelevantă,
                          si se pare ca din 2014 fabricanţii vor avea obligaţia să folosească alte metode de măsurat, mai apropiate de realitate. Ramāne de vāzut...

                          Comment


                          • #58
                            Chiar si tinand cont de metodele "rupte de realitate" pe care le folosesc fabricantii pentru a calcula cifrele privind consumul unei masini si implicit cantitatea de CO2 emisa, in realitate, in conditiile unei exploatari normale/blande a masinii, aceste cifre pot fi cel putin marginal atinse.
                            Nu sunt de acord deloc cu premisa expusa de tine, anume daca userul nu poate scoate consumul din carte/apropiat de cel din carte atunci el nu are nici o vina, mai ales avand tinand cont ca pentru 99% din soferi condusul vag economic este strain complet.

                            Comment


                            • #59
                              Originally posted by closchkutza View Post
                              Chiar si tinand cont de metodele "rupte de realitate" pe care le folosesc fabricantii pentru a calcula cifrele privind consumul unei masini si implicit cantitatea de CO2 emisa, in realitate, in conditiile unei exploatari normale/blande a masinii, aceste cifre pot fi cel putin marginal atinse.
                              Nu sunt de acord deloc cu premisa expusa de tine, anume daca userul nu poate scoate consumul din carte/apropiat de cel din carte atunci el nu are nici o vina, mai ales avand tinand cont ca pentru 99% din soferi condusul vag economic este strain complet.

                              Eu am postat un articol si nici o premiza . Daca ai sa citesti toate postarile despre consum ai sa gasesti postari de-ale mele in care spun ca am reusit pe distanta Caracal- Bucecea BT un consum mediu de 4,5 litri si am explicat ce stil de condus am adoptat .
                              Ca sa intaresc cele spuse anterior am sa-ti spun ca in 63000 km am un consum mediu de 5,5-5,7 l /100 km chiar daca uneori am ajuns la viteza maxima a masinii doar ca sa testez cat poate ...

                              Comment


                              • #60
                                Mi-am dat seama ca este dintr-un articol insa avand in vedere ca tu l-ai postat m-am gandit ca esti de acord cu ceea ce scrie in el.
                                Ai diesel sau benzina?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google