Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul ForumToyota.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Forumtoyota au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Forumtoyota nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul ForumToyota(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul ForumToyota(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

jante AYGO. Ce dimensiuni sunt OK fara a afecta comportamentul masinii si garantia?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Deocamdata nu mai montez jantele, mai exersez gararile laterale zgariind capacele. Ce relaxare e fara grija ca zgarii jantele
    O sa le montez la loc prin februarie, deocamdata roti - stock, plastic, subtiri si naspa.
    In alta ordine de idei, cu ceva noroc, o sa imi vina filtrul conic K&N special pentru aygo. O sa pun poze odata ce e in posesia mea si montat
    Toyota Aygo+ 1.0 VVT-i | Honda S2000 2.0 VTEC

    Comment


    • #32
      sfat pt altii care nu stiu ce jante sa-si puna, dupa ce va-ti gasit janta ce va place intrati pe site la producator (de jante) si cautati certificate TUV pt jante si o sa vedeti dc sunt admise pt maisina voastra si nu mai trebe sa intrebati peste tot pana aflati ce vreti ii si mai rapid

      continuand ordinea de idei cu filtre de aer.....cu cat l-ai luat asa un pret orientativ sa vedem(vad) dc merita
      rossifumi

      Comment


      • #33
        Pretul de catalog e cam 5.5 milioane, dar nu a iesit inca pe piata. Tipului de la care il iau i se trimite unul mai repede din cauza unor neintelegeri. Si il iau, sper, la 3.5 mil.
        Toyota Aygo+ 1.0 VVT-i | Honda S2000 2.0 VTEC

        Comment


        • #34
          scuze de offtopic si de unde il poti lua? cand apare pe piata si stii cumva dc este evacuare completa in catalog la toyota, ca am vasut undeva si nu stiu sigur dc ii adevarat sau dc stie cineva p cineva in zona de vest care se ocupa de asa ceva (timisoara) ca din italia cam cred cred ca se importa in tara noastra asa bine vazuta
          rossifumi

          Comment


          • #35
            Evacuare nu exista de la toyota, decat TTE, care e enorm de scumpa si se cumpara in combinatie cu TT rear spoiler, iesire pe mijloc. Practic o teava indoita, cu iesire de inox + o bucata de plastic lipita peste bara spate cu una bucata plasa de plastic ca la bara fata si o gaura pe mijloc jos. Evacuare completa (serpisuri -> teava-> finala), nu exista decat in italia, costa ~800 euro, e evacuare folosita in C1 Cup, teoretic da cam 4-5 cai putere in plus.
            Toyota Aygo+ 1.0 VVT-i | Honda S2000 2.0 VTEC

            Comment


            • #36
              am vazut evacuarea aia si sincer singuru lucru ce-mi lipseste ca sa-mi fac singur evacuarea ii un atelier, si nici nu merita atatia bani nici de la ei, pt ca esapamentu aproape tot ii o teava dreapta, si iei se chinuie un pic la galeria de evacuare si mai prind pe parcurs un KAT si-ti cer banii aia plus transport in RO
              rossifumi

              Comment


              • #37
                E mai complicat, serpisorii sunt greu de facut, restul e doar o teava. Iar pretul e enorm pentru ce se castiga...


                PS: Ti-am vazut-o parcata langa olimpia
                Ce faci, te muti de langa prietena-mea langa mine =))
                Toyota Aygo+ 1.0 VVT-i | Honda S2000 2.0 VTEC

                Comment


                • #38
                  pai pt aia trebe atelieru, si pt sudat incheieturile,asa ca scump scump din cate stiu este cineva in timisoara care face evacuari da nu stiu exact cine,da stiu k nu-i asa scump la el

                  P.S. acolo sta prietena mea

                  P.S. ne putem intalni si la stadion, k doar toti isi fac intalnirile acolo astia cu masinile
                  rossifumi

                  Comment


                  • #39
                    Foarte dezamagit, tipul de la care trebuia sa iau filtrul de aer l-a montat el pe masina, nu s-a putut abtine. Si acu nu il mai vinde. Si-a cerut scuze and stuff.. da na.. nasoala faza.
                    Iar de intalnit, eu nu vin la stadion, acolo sunt toti urmariti de politie fie ca au facut ceva sau nu, si nici nu vreau sa ma identific cu desteptii care trezesc tot cartieru crezand ca daca faci zgomot si tocesti cauciucurile esti cool.
                    Neah.. daca vrei, mergem undeva gen o cafea la Atu langa BRD tot aici in complex. Sau in partea ailalta a orasului, pe coltz la pizzeria aia, giovanna parca ii zice.
                    BTW, jantele sunt la loc pe masina, era prea fain afara. O ora de demontat+montat cu cricul standard
                    Toyota Aygo+ 1.0 VVT-i | Honda S2000 2.0 VTEC

                    Comment


                    • #40
                      Double post, nu am putut edita...
                      More then 800 articles about the Peugeot 107, Toyota Aygo & Citroen C1. Accessoires, Tuning, Styling, Modifications, How To's.

                      Dezent 14" ET 35, cauciucuri originale
                      Toyota Aygo+ 1.0 VVT-i | Honda S2000 2.0 VTEC

                      Comment


                      • #41
                        dap m-am hotarat si eu ieri sa-mi iau jantele si acuma astept sa vina luni sa le comand, si is nerabdator sa uzez odata cauciucurile ei sa-mi pun un pic mai late si am dat comanda si la cauciucuri de iarna astept sa vad dc mi le aduc

                        nasoale fazele astea, da el tot aygo are?

                        da de sannicolau stii? si acolo ii fain, si- vreme faina, si duminik ii zi frumoasa
                        rossifumi

                        Comment


                        • #42
                          Parerea mea, cum am mai zis-o si altora: daca tot dai banii, macar sa fie putin mai mari si putin mai late. Altfel, o sa ai... jante... fara sa sara in ochi.
                          Ideea e asa: daca maresti o variabila, sunt restul variabilelor care trebuiesc modificate. Si daca vrei mai late, trebuie modificate si celalalte. (si daca te opreste politia si ai in talon 155/65 R14 si ai montate ORICE alta marime, tot asa o sa ramai fara talon).
                          Ideea e asa: inainte sa dai comanda si sa arunci banii, poti face un test drive cu a mea sa vezi cu se comporta. Si daca iti place, iti iei specificatiile mele. Cauciucurile pot fi si second (nu resapate), de exemplu eu am pe fata second hand, 10% tocite. Asta inseamna ca am scapat de perioada in care arunca pietre sub masina, si am dat 1.700 mil bucata fata de aprox 3.6 mil bucata.
                          Toyota Aygo+ 1.0 VVT-i | Honda S2000 2.0 VTEC

                          Comment


                          • #43
                            dc ma opreste politia sigur am alte griji cecat ce marime is jantele sau cauciucurile si daca am fi fost in alta tara fi sigur ca imi puneam de 15' si ma chinuiam si de cauciucuri noi ssa-mi cumpar si era deja instalata evacuarea completa(ca era mai usor de comandat) dar la drumurile astea vreau sa fie mai grosute, si nu vreau sa investesc in alte cauciucuri ca at ar fi 3 seturi(stock, iarna, si alea late) asa astept sa le termin pe astea si imi pun de 175 pt ca alea is perfecte pt "aderenta" si arata un pic mai late din spate, cu aceasi putere trage mai greut. vreau mai mult functionalitate decat frumusete si sincer imi plac cum arata pe 14' proportionale nu-mi place cum arata asa late, arata ca un hot wheels

                            si nu ii nevoie de mai late ca am mers cu astea subtirele pe circuit si ii o distractie, is bunicele(dc schimbi gumele is mai bune) si dc vrei mai distractiv schimbi arcurile si le pui chichinete din alea in arc de rigidizare(ca amortizoare nu am vazut pt aygo)
                            rossifumi

                            Comment


                            • #44
                              Omu, faci ce vrei
                              Eu am discutat cu mai multi, si am ajuns la concluzia ca c1/aygo/107 sunt masini de oras, de consum redus, cu feeling de kart -> deci fun.
                              Degeaba te chinui sa modifici orice la capitolul performanta, tot degeaba o sa fie. Si daca nu e degeaba, o sa coste enorm de mult, iar costurile nu isi justifica rezultatele.
                              Pentru 0-100 in 8 secunde, te costa ~ 5000 de euro.
                              Costul de baza al masinii = 10000 euro
                              La 15 mii euro, poti cumpara un citroen C2 1.6 125 cai, 0-100 in 8.3 secunde.
                              Un aygo + supercharger nu va fi niciodata la nivelul unei masini construite pentru asemenea putere, decat daca sari de 15 mii cu modificarile, si sari mult. Ca sa nu mai vorbim de timpul pierdut cautand piese si prin service-uri.
                              Si din moment ce performanta nu se poate scoate din ea, prefer sa imi personalizez aygo-ul meu - exterior, iar la motor foarte putin.
                              Planul doi, este achizitia unei noi masini, cel mai probabil o honda S2000 second, pentru performanta.
                              Eu te cred ca esti entuziasmat de masinuta, si cu tot dreptul, dar incerc sa iti dau un sfat.
                              Multa bafta cu modificarile in continuare.
                              Toyota Aygo+ 1.0 VVT-i | Honda S2000 2.0 VTEC

                              Comment


                              • #45
                                cu hondele iesti pe gustu meu dc nu-mi lua tatamiu cadou masinuta asta de banii astia eram foarte dispus sa caut un type R da na asta e si nu vreau sa fac din ea buburuza de performanta da mi mila de asa jante frumoase pe drumurile astea si nu am "fonduri" de o a 3-a pereche de cauciucuri
                                rossifumi

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google