Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul ForumToyota.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Forumtoyota au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Forumtoyota nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul ForumToyota(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul ForumToyota(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

buna

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • buna

    am o toyota avensis 2.2 D-Cat si azi dimineata s-a aprins un martor la bord acela cu bateria +- rosie si pe langa el unul galbe cu o chestie care picura, dupa ce am cercetat am vazut ca acel martor ii ''scurgeri la filtru de combustibil''. Am fost la un service si mi-a verificat bateria si mi-a zis ca ii alternatoru. am mai facut un test in timp ce mergea motoru a scos o borna de la baterie si motorul s-a orpit. a zis clar ca ii alternatorul. Si oare de ce s-a aprins si martorul celalalt? daca poate sa imi dea cineva o explicatie.

    multumesc

  • #2
    Originally posted by milica2992 View Post
    am o toyota avensis 2.2 D-Cat si azi dimineata s-a aprins un martor la bord acela cu bateria +- rosie si pe langa el unul galbe cu o chestie care picura, dupa ce am cercetat am vazut ca acel martor ii ''scurgeri la filtru de combustibil''. Am fost la un service si mi-a verificat bateria si mi-a zis ca ii alternatoru. am mai facut un test in timp ce mergea motoru a scos o borna de la baterie si motorul s-a orpit. a zis clar ca ii alternatorul. Si oare de ce s-a aprins si martorul celalalt? daca poate sa imi dea cineva o explicatie.

    multumesc
    Ai apa in filtrul de motorina . Acum, fara sa te superi pe mine - ce ai gandit cand ti-ai luat D-CAT ??? Calitatea motorinei din minunata nostra tara o sa-ti dea multe batai de cap ....

    Comment


    • #3
      Originally posted by milica2992 View Post
      am o toyota avensis 2.2 D-Cat si azi dimineata s-a aprins un martor la bord acela cu bateria +- rosie si pe langa el unul galbe cu o chestie care picura, dupa ce am cercetat am vazut ca acel martor ii ''scurgeri la filtru de combustibil''. Am fost la un service si mi-a verificat bateria si mi-a zis ca ii alternatoru. am mai facut un test in timp ce mergea motoru a scos o borna de la baterie si motorul s-a orpit. a zis clar ca ii alternatorul. Si oare de ce s-a aprins si martorul celalalt? daca poate sa imi dea cineva o explicatie.

      multumesc
      Cand vei repara alternatorul se va stinge si celalalt bec...stai linistit!

      Comment


      • #4
        @vali44 Locuiesc in Paris filtru de motorin l-am schimbat la ultimul schimb de ulei acu vreo 2 luni

        @comentator ii pe drum alternatorul l-am comandat din romania ca era doar 220 euro nou si Denso original exact cum ii pe masina, aici ma costa 475 euro aceeasi firma. asa ma gandesc si eu ca se va stinge becul. dupa cum am observat la toyota cand este o problema se aprind mai multi martori la bord chiar daca ii doar o problema, nu prea inteleg de ce dar in fine. Multumesc pentru raspunsuri

        Comment


        • #5
          japonezii au ochii mici si nu vad foarte bine ... d'aia pun mai multe becuri! Lasand gluma la o parte nu stiu sa-ti spun de ce se aprind amandoua becurile dar asa se intampla cand este alternatorul defect!

          Comment


          • #6
            Cat despre prietenii francezi care au luat borna bateriei in timpul functionarii motorului ar trebui sa stie ca nu au facut un lucru tocmai bun. Bateria are rol in sistem si ca un fel de condensator iar daca releul din alternator este defect iar alternatorul da mai multa tensiune decat trebuie s-ar putea sa prajeasca cate ceva... in special calculatoarele pica la astfel de socuri cu toate ca sunt protejate prin diode zenner...

            Comment


            • #7
              Originally posted by milica2992
              Am fost la un service si mi-a verificat bateria si mi-a zis ca ii alternatoru. am mai facut un test in timp ce mergea motoru a scos o borna de la baterie si motorul s-a orpit. a zis clar ca ii alternatorul.
              Aia care au scos borna de la baterie cu motorul pornit .sunt cizmari nu meseriasi (sa nu postez un nume vulgar )alternatorul ramanand fara sarcina tampon putea arde calculatorul deoarece un altrnator in gol scoate 18-20 v ,si toti consumatorii in timpul respectiv
              De ce sa schimbi a,ternatorul cand poti schimba doar releul regulator care costa in jur la 30 euro (in Romania )

              Comment


              • #8
                Pana la urma ce a fost si ce ai schimbat? Eu noaptea vad o variatie intensitate lumina faruri asociata cu aprinderea becurilor. Periile sau puntea?

                Comment

                Working...
                X
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                Politica de Securitate Google